Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pricilla, weet niet wat te zeggen!! Zo oneerlijk!! Ik hoop dat de echo morgen nog een mooi vruchtje laat zien.

Ga voor je duimen, sterkte!! x

Hellen, welkom. Je hebt al mooi snel een positieve test.

Aafke, ik heb de echo met 6w 1d gehad en hebben het hartje overduidelijk zien kloppen. Meestal zie je het hartje rond

6 en half week, wij waren dus erg vroeg ( gelukkig ). Wie weet, en zien jullie ook een mooi kloppend hartje. smile.gif

Sonja, morgen de echo!! Spannend, heel veel plezier morgen wink.gif

Bij mij was de echo ook niet helemaal fijn. Linker eierstok kon ze niet goed vinden, had ik met de punctie ook al. En dan

gaat ze hard drukken enzo. Bah....

Ik heb het idee dat het bruinverlies na bijna twee weken eindelijk wat minder wordt. Ik hoop het maar.

Liefs Lianne

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Pricilla,

wat verschrikkelijk klote meis!!!! kan me voorstellen dat je het ergste vreest, je hebt ook al heel wat meegemaakt.

Ik hoop voor je dat er toch goed nieuws is morgen!!! veel sterkte in ieder geval

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey Priscilla,

Bah, wat een ellendige onzekerheid voor jullie! Die echo kan niet vroeg genoeg komen, dus fijn dat ie al voor morgen gepland staat. Ik hoop ontzettend voor je dat je je zorgen maakt om niets maar ik begrijp wel dat je je op het ergste probeert voor te bereiden. Ik leef met je mee, sterkte!

@Hellen: welkom! Onwerkelijk he, dat het raak blijkt te zijn, zeker als je toch weer zo veel rode regels op het wachtbankje ziet verschijnen. Ik heb af en toe het gevoel dat ik de jackpot heb gewonnen!

Ik hoop dat je CB ook een mooie uitslag laat zien woensdag (tip: snel foto van schermpje maken, want het verdwijnt weer vrij snel, bij mij na een dag)!

Ik ben er vannacht ook tig keer uitgeweest om te plassen, pffff. Nou moet ik dat normaal vaak ook wel een keer, maar dit is toch minder. Ook blijf ik nog een ietsiepietsie bruinverlies houden. Het is echt bijna niks, dus ik maak me nog steeds geen zorgen. Het zal wel goed zitten, ik zie het woensdag op de echo wel. Voornaamste klacht is nu verkoudheid, ik nies me luidruchtig de dag door en hoop maar dat ik mijn kleintjes er zo niet uit 'blaf'' huh.gif .

Aafke

Geplaatst

Hee meiden!

Priscilla: ik duim heel hard voor je dat het goed zit, en dat het 'gewone' bloedingen zijn geweest. 'Gewoon' tussen aanhalingstekens, want het moet wel heel erg rot zijn, gewoon is het dus zeker niet. Maar ik hoop dat jij bij de groep meiden hoort die dit helaas heeft tijdens een gezonde zwangerschap. Ik duim echt hard voor je, laat je morgen snel wat weten?

@Hellen: leuk! Nog een limburgs meedje! Gezellig! Gefeliciteerd met de positieve test, ben erg blij voor je!

@mama-ree: nu al zoveel plassen, poeh, hoop voor je dat dat niet blijft haha, dan hou je weinig nachtrust over....

@Boogie: nou: genoeg groen te onderhouden hier :-) Maar om eerlijk te zijn, heb ik inderdaad nog bijster weinig westerlingen ontmoet die in de hovenierswereld zitten. Ik werk zelf in facility management, dus ook regelmatig te maken met contracten voor buitenonderhoud. Alles heeeeeel erg chinees.... zou soms wel wat beter geregeld kunnen worden, Dus wie weet, haha? Verpleging is helaas moeilijk, heb een vriendin die in Spanje verpleegster was, maar krijgt hier haar werkvergunning niet voor elkaar, dan moet je eerst volledig chinese opleiding volgen.... Ben erg blij dat ik niet met dat soort moeilijkheden te maken heb gehad, was moeilijk genoeg om hier een baan te vinden. waar wonen jullie in NL? Wij zijn trouwens wel om ons heen aan het kijken, misschien wel beter als we meer richting Europa gaan wonen, maar goed, dan moeten we natuurlijk wel eerst werk vinden.

Meiden die morgen de echo hebben: succes! Spannend hoor! Ik moet nog tot vrijdag wachten..... ben de dagen echt af aan het tellen!

Groetjes!

Geplaatst

@Priscilla: Wat ongelovelijk oneerlijk en je hebt al zoveel meegemaakt.

Ik begrijp dat je je op het ergste voorbereid, maar hoop toch op goed nieuws voor je morgen. Heel veel sterkte.

@Hellen: Van harte met je zwangerschap en geniet ervan.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

IVFwish, leuk zeg in China, jullie spreken de taal natuurlijk ook, of kun je daar ver komen met engels? Heb je trouwens behalve je man nog iemand waar jij je goede nieuws mee kan delen in China?

Oh Pricilla, wat een rotnieuws.... Ik hoop echt voor je dat je het mis hebt en dat het iets anders was. Had je ook buikkrampen etc? Ik hooooop echt dat je bij ons mag blijven. Heel veel sterkte voor nu en succes morgen bij de echo. Pfffff, echt moeilijk hoor dit traject om zwanger te worden..

Hoi Hellen, ik had de eerste eco met 5 wk en 2 dagen omdat ik erg veel pijn had en vreesde dat het mis zou gaan. Ze konden toen nog niks zien. Officieel had ik de echo volgende week dinsdag 6 wken en 3 dagen. Zaterdag weer een extra echo omdat ze wilden weten of er iets gebeurde, gelukkig nu wel een vruchtje. Ik zou graag hier in Tilburg willen gaan, maar ze deden zo moeilijk. Ja je bent in DD zwanger geworden dus ga daar maar heen met problemen. Ik denk dat ze nog een beetje moeite hebben met het feit dat ik overgestapt ben. Nou ja dan niet he... Vind het reizen wel zwaar, vooral nu met veel plassen en vermoeidheid. Ik ga volgende week nog 1 keer om te kijken of er een hartje te zien is en dan ga ik gewoon naar een vk denk ik. Ik moet nog ff uitzoeken wat mogeijk is.

Ja, ik moest met alles doorgaan, doe nu wel 2 tarwekiem ipv van 3 hoor. Ik heb namelijk ook nog mamaCompleet, visolie met omega 3 en 6, ijzertabletjes voor bloedarmoede en vitamine B.

Boogie, vervelend dat je jezelf nu wat minder voelt. Ik denk dat het ook door de hormonen komt hoor. Ik heb ook nog af en toe van pfff.. blijft het wel goed gaan en soms gaat het mis, en ik weet zeker dat dit mij ook gaat overkomen. Probeer lekker positief te blijven. Wanneer heb je de echo, al heb ik geen hartje gezien, ik voel me nu een heeeeel klein beetje zekerder.( of iig iets minder onzeker) En nu na de echo durf ik te zeggen IK BEN NU ZWANGERRRR!!!! En dat beurt me vaak ook weer op.

Sonja, spannend morgen!!!!

Gr junior

Geplaatst

Jee Priscilla, schrikken hoor! Ik hoop voor je dat de echo duidelijkheid geeft!

Hier nog steeds verlies. Bruin/rood > echt felrood, tja....

Ben snipverkouden!

Fijn dat er ook 'nieuwe' meiden bij gekomen zijn! Erg mooi! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Mijn ervaring is wel dat het super is dat je dingen kunt delen met elkaar. Het geeft zoveel steun.

Ik ga vanmiddag maar eens de troep van de afgelopen dagen opruimen en dan lekker relaxen!

Sterkte voor diegenen die net zoals ik in onzekerheid zitten...

Fijne zondag!

Groeten Jolieneke

Geplaatst

Zo, wat zijn er nog een meiden verkouden zeg. Hier ook nog steeds, al wordt het wel beter moet ik zeggen.

Priscilla, neeeeeeeeeeee..... ik hoop echt van harte dat je gevoel/lichaam je in de steek laat en dat je morgen een echo hebt, waarop een mooi beebje te zien is. Logisch dat je je op het ergste voorbereid, maar ik duim nog even voor je hoor!!!!!

Wel fijn dat je in ieder geval morgen een echo hebt en dan ook zekerheid hebt.

Sterkte meid!

Boogie, nog lekker gebarbecued? Ik wel haha... kon het toch niet laten en heb lekker 2 kipstokjes opgegeten smile.gif 19 uur was ik bekaf en ben ik naar huis gegaan, had zo geen zin meer.

Mama Ree, fijn dat het beter met je gaat! Want overstimulatie is niet niks pfffff. Heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar alleen de verhalen al brrrrrr.

Ja, hoorde al van Bianca dat jullie regelmatig contact hebben. Ik spreek haar veel op msn/hyves. Hoop echt dat het geluk ook met hun is, de volgende ronde.

En dat van dat plassen herken ik haha... Heb al last van een overactieve blaas, maar nu moet ik 's nachts wel heel vaak uit. Goed teken denk ik dan maar.

Junior, vervelend van die pijnlijke echo... maar hoe dan ook, je hebt een echo gehad waarop iets te zien was. Dus de eerste onzekerheid zal vast weg zijn.... toppie!!!

En die bevalling... tja... alleen daarom wilde ik eerst ook nooit zwanger worden. Lijkt me verschrikkelijk, maar aan de andere kant. Je krijgt er zo iets moois voor terug. En daar doen we het allemaal voor.

Ik sta er nog niet bij stil en als het er 2 blijven, dan is de kans heeeeel groot dat het een keizersnede wordt.

Niet teveel over in zitten meid!

IVFSH, logisch dat je aan het aftellen bent, op naar de 1e echo a.s. vrijdag smile.gif

Helen, welkom ... en je bent zwanger, gefeliciteerd. Hopelijk is je test woensdag nog steeds positief en blijf je hier gezellig kletsen.

Lianne, fijn dat het bruinverlies minder wordt, want je wordt er hoe dan ook... onzeker van :s

Aafke, ook al last van de plasziekte haha... join the club wink.gif Je echo is in zicht, woehoeee spannend wink.gif

Het niezen kan geen kwaad zeggen ze, maar ik kan me je gedachte voorstellen. Ik nies me ook de hele dag rot en voor je gevoel komt er zo'n spanning op je buik pffffff. Maar het is onmogelijk, laten we dat maar geloven.

Jolieneke, nu al last van een opruimtik? Jij bent er vroeg bij haha....

Hier gaat het ook wel goed, sinds vanmorgen wel weer bruinverlies, aaaarrrggghhhh, maakt me toch weer onzeker. Gelukkig morgen de echo, dat scheelt toch weer. Maar heb ook wel last van kramp en lage rugkrampen/pijn. Laten we hopen dat het niets betekent, alleen maar zwanger zijn smile.gif

Mei is zeker een mooie maand om te bevallen, het heeft meerdere pluspunten:

1. Je hebt inderdaad geen last van een hete zomer, terwijl je zelf op knappen staat.

2. Voor de mensen in het onderwijs, heerlijk de vakantie erachter aan, dus extra lang verlof, jiehaaaa smile.gif

3. Het kan al mooi weer zijn, dus later met verjaardagen, heerlijk buiten zitten.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben!!! Iedereen nog een 'fijne' dag!

Liefs Sonja

Geplaatst

he dames,

wat een hartverwarmende reactie, durf het zelf amper te geloven en heb dan ook angst dat hij morgen negatief zal zijn of de krampen weer beginnen en het voorbij is.

We zullen ook nu weer geduldig moeten afwachten, tis niet anders.

ik lees over jullie niezen en verkouden zijn. Ben niet verkouden maar nies me wat af, de hele tijd.

Geen verstopte neus ofzo............is dit een kwaaltje?

verder erg vermoeid en met vlaagjes misselijk/weeig.

Ik heb het nog niet allemaal goed bijgehouden maar meiden op naar een super echo allemaal smile.gif

Geplaatst

Hee meiden!

@Sonja: in mei leggen alle vogeltjes in hun ei: nou.... wij gaan mooi ons kindje leggen in mei :-) Ik vind mei ook super leuk! Weet je dat toen (jong en naief, haha) begonnen met proberen kinderen te krijgen, ik hoopte dat het een voorjaarskindje zou worden? Zou mooi zijn als dat drie jaar na dato alsnog lukt! En inderdaad: alle meiden in het onderwijs: wat een zaligheid!!! Dat wordt een heel lang verlof: lekker hoor!

@Junior: ik spreek redelijk chinees, maar in werk gebruik ik bijna alleen maar engels, is echt nog veel te moeilijk voor me om dat in chinees te doen. In het dagelijks leven lukt het gelukkig heel aardig. Het is hier trouwens echt nog zalig weer. Op zich lopen de seizoenen gelijk op met europa, maar de zomers zijn veel warmer (PLOFWARM....) en het najaar blijft veel langer lekker, dus dat wordt genieten de komende twee maanden, Daarna wordt het helaas net zo koud als in NL

Jolieneke: ik hoop dat je snel uit de onzekerheid bent: wat duren deze weken ook lang he....

Laten we lekker proberen in de vrolijke sfeer te blijven van Sonja: welke voordelen zitten er allemaal aan in Mei een kindje krijgen.....

- dat tegen de tijd dat we olifantenpootjes krijgen, het weer waarschijnlijk zo goed is dat we slippers kunnen dragen en we onze voeten dus niet meer in laarzen of schoenen hoeven te proppen (zag afgelopen week een hoogzwangere vriendin en die had me toch dikke enkels/voeten, poeh, wist niet dat dat kon, haha)

En nu ga ik lekker slapen, helaas zit het weekend er hier alweer op....

Groetjes!

Geplaatst

ow trouwens hier nog een onderwijsbabe; werk als ib-er in het rec 4 onderwijs;kinderen met autisme

kom op 21-5-2011 uit, volgens een bepaalde site. Dan komen we wel nog in de vakantie met het verlof; maar ach je krijgt nu weken gecompenseerd hé.

wij hebben namelijk dit jaar vroeg vakantie 9-7

maar wat boeit het mij, als er maar een gezond kindje ter wereld komt

Geplaatst

ongelooflijk: wat een enorm aantal docenten, leuk hoor! En respect....! Ik heb hier een tijdje engelse les gegeven aan 10-12 jarigen, pfffff, wat een kluif. Heel erg leuk, maar vooral ook heel erg goed dat dit alleen extra lessen waren en dat ze dus hun normale lessen van bevoegde docenten kregen. Haha, was niet makkelijk om ze EN in bedwang te houden EN ze ook nog wat te leren :-) Het was wel gezellig :-)

Nu ga ik echt slapen!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Veel jufjes idd!! Wij hebben dit jaar laat vakantie (noorden). Dus, voor mij zou het goed uitpakken! Bij mijn vorige zwangerschap kwam het dus ook mooi uit. Eigenlijk was de laatste schooldag mijn eerste werkdag weer. Nou, dat hoefde niet hoor!!

>> Maar ja, dan moet het wel goed aflopen. De hoop is weer bijna volledig weg. Ik vloei al sinds vanmiddag flink. Echt rood, niks oud bruin. Ok, nog geen pijn, maar het voelt gewoon niet goed. Nu heb ik sinds woensdag elke dag wel gevloeid, niet zo erg als nu (op vorige zondag na). Bij mijn vorige miskraam had ik ook geen pijn. Toen bleef het vruchtje (vruchtzakje) ook zitten totdat ik medicatie kreeg. Met de medicatie had ik veel pijn binnen een paar uur > het voelde echt als weeen. Na mijn echte bevalling, die natuurlijk veel pijnlijker was, kon ik wel zeggen dat de miskraam aan weeen doet denken.

Morgen maar weer eens bellen, en dan toch maar hopen dat de echo vervroegd mag worden... pffff. Met 6 weken en 2 dagen zou je toch al iets moeten zien? Volgens mijn berekeningen ben ik dat nu.

Jolieneke

Geplaatst

jolieneke: echt rot om je berichten te lezen en al helemaal voor jullie. heb zelf anderhalf jaar geleden in deze onzekerheid gezeten en je wordt er gek van hé.

Ik hoop dat je eerder de echo mag krijgen dan is er idd wellicht meer duidelijk

ik lees dat je ook al mistropal hebt gebruikt, ik ook sad.gif

laten we hopen dat het helemaal goed zit, ik duim onwijs voor je

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat een hoop geschreven hier weer zeg!

Ik heb soms echt geen tijd om online te komen maar ben dan toch weer even benieuwd hoehet met iedereen gaat!

Hoop zieke ook hier!! Op mn werk zijn er ook zoveel mensen ziek! Sept is echt zo,n overgangsmaand en dan wordt iedereen lekker verkouden en ziekies! bah!! beterschap allemaal!!

Priscilla: Wat klote zeg!! Zeker nadat je al zoveel hebt meegemaakt!! de test eindelijk positief en dan zou het nog fout gaan! bah!! dat wil je gewoon niet!!

iedereen die met bloedingen etc zit: Houd vol!! het hoeft niet fout te gaan toch!!

het is zo oneerlijk als je al zo moeilijk zwanger wordt dat het dan ook nog fout gaat!!

Hellen:Super!!! gefeliciteerd meid! en gezellig meekletsen kan hier wel:D

Sonja, Aafke en alle anderen (zijn er heel veel he) die morgen een echo hebben!! GOOD LUCK!!!!

Wij mogen morgen ook voor de eerste echo! spannend!! ben dan pas 5 weken en 2 dagen maar door mijn gs met bbz mag ikdus eerder komen om te kijken of het op de goede plek is gaan nestelen.

Morgen dus een spannende dag! als DIT goed zit kan ga ik er gewoon vanuit dat alles goed gaat!!

Voel me top! super zwanger!geen bloed etc! alleen moe moe moe!! zucht!! maar verder heb ik niet te klagen!!

Hoop op goed nieuws morgen

zoals sonja al zei:

MEI IS EEN TOP MAAND OM TE BEVALLEN!! EN DAT GAAN WE MET ZN ALLE DOEN!!

Fijne avond allemaal! ik ga nog even een dvdtje kijken met mn mannetje (kijken of ik niet weer na 15 min in slaap val;)

Geplaatst

stress net:

ik wilde een CB digital doen om te kijken wat hij aangeeft betreft weken: heb ik een testfout.

meteen toen ik de test opende verscheen een bijsluiter symbool: helaas dus geen stap verder.

daarna eentje gedaan van de samenwerkende apothekers: verscheen er niet binnen een paar sec een streep; oh nee.

staat er in de bijsluiter; lees pas af na 5 minuten.

Oké: en idd weer een tweede streepje, dit is ook best wel licht dus ook meteen weer negatief denken.

Maar goed ziet vandaag op wdag 12.

hopenlijk wil de CB woensdag wel meewerken

ik kon echt niet slapen vandaag en ben dan ook weer echt vroeg wakker, bleh.

wordt een lange, vermoeiende dag

meiden, zet hem op met de echo, ik ben benieuwd vanmiddag

Geplaatst

Hellen elke test heeft een andere gevoeligheid. Het komt vast wel goed!

Ja meiden, ik kom hier heel even stiekem vast om het hoekje kijken. Ik heb al een aantal dagen een positieve test, maar omdat het al drie keer eerder alsnog fout is gegaan, houden we nog even een flinke slag om de arm. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben en een mooie positieve test heb, dan kom ik me hier officieel melden.

Heb al wel vast een vraagje aan alle prille zwangeren: hebben jullie ook zo'n last van je onderbuik/rug/liezen (gehad)? In eerste instantie dacht ik dat het menstruatiekramp was, maar het voelt toch anders. Trekkerig. Met een zwaar gevoel in m'n onderbuik. Gisterochtend was ik er helemaal naar van. Ik vertrouw het voor geen meter, maar misschien herkennen jullie het en kunnen jullie me gerust stellen.

Voor de meiden met bloedverlies: ik leef met jullie mee en duim enorm hard dat het goed gaat komen. Voor de meiden met goede echo's: geniet ervan!!!

Hopelijk tot snel (het mag deze keer toch ajb wel goed gaan....)

Henne

Geplaatst

Hi Henne!

Ik weet dat je heel voorzichtig bent... ik zit voorzichtig te juichen voor jullie :-)

Die krampen, trekkerig gevoel in de liezen: heb ik precies zo, soms zelfs wel eens echt flinke steken, soort korte, felle pijnscheut. Had ik vorige keer ook.

Op welke wachtdag zit je nu?

Veel succes!!!

IVFSH

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal!

Jolieneke, Priscilla, wat een onzekerheid bij jullie beiden sad.gif. Hoe gaat het nu? Priscilla, jij mocht vandaag komen voor een echo, toch?

Junior, fijn dat je nu eengoede echo had, op naar een kloppend hartje volgende keer!

Ivfsh, wauw, wat een eind weg zit jij. Lijkt me inderdaad erg moeilijk deze molen door te moeten in een vreemd land... petje af!

Sonja, jij zit nu in het ziekenhuis voor de echo... en en en?? Klopten er 2 hartjes?

Wendy, succes met je echo straks, hopelijk is er in elk geval een vruchtzakje in de bm te zien!

Aafke, wat naar dat je dat bruinverlies blijft hebben. Zolang het bruin is kan het volgens mij idd helemaal geen kwaad, maar onhandig is het wel wink.gif. Hoe voel je je verder, nog steeds zo verkouden? Dat vele plassen heb ik sinds vrijdag ook 's nachts. Hele irritant, want ben heel moe en zou zo graag gewoon de hele nacht door slapen.

Boogie, je bent 12 sept heel doorgekomen, hopelijk nu doorstomen naar mei!

Mama-Ree, hoe is het bij jou? Nog last van de overstimulatie?

Hellen, welkom hier!! Balen van je test van vanmorgen zeg angry.gif . Die testen van de apotheker hebben best veel hcg nodig, dus is op zich logisch dat die nog geen duidelijke streep geeft. En bij mij werd zelfs KV pas 2 dagen na de eerste test echt donkerder...

HENNE!!!! Wat super jou hier te zien! Zag net je test van vanmorgen bij 'vroegtesters' langskomen, die is volgens mij echt een stuk donkerder dan je eerdere testen hoor!! En als het van pregnyl is worden ze wel echt elke dag een stukje lichter (heb vorige keer 2 weken lang getest vanaf spuiten). Ik hoop zo voor je dat je hier komende maanden mag blijven zitten.

Pijn in buik: ik heb vorige week een paar dagen heel erge krampen gehad in mijn buik/liezen. Inderdaad net iets anders dan menstruatiekrampen, maar wel eng en naar. Het scheelde bij mij heel veel als ik veel rustte en gelukkig was het vooral in het weekend en ma-di (mijn vrije dag/halve dag). Inmiddels is het bijna over, af en toe nog last van als ik te veel heb gedaan.

Krijg wel steeds pijnlijkere boobs en ben nu af en toe echt misselijk tot kokhalzen aan toe. Heerlijk rolleyes.gif . Straks de mevrouw van Moeders voor Moeders op bezoek... heb al een week niet getest, dus hopelijk een mooie streep!

Geplaatst

Meiden, ff heel snel, want moet naar mijn werk. Neem vanavond even de tijd om op iedereen te reageren.

Maaaaarrrrr, we hebben 2 hartjes zien kloppen en GEHOORD!!! Wauw, wist niet dat het al kon bij 7 weken, maar ja hoor, luid en duidelijk.

Dat was even een heel emotioneel moment en kon mijn tranen niet in bedwang houden.

Volgens de berekening van de groei enz. ben ik vandaag precies 7 weken en dat klopt als een bus smile.gif

We krijgen dus echt een tweeling smile.gif:)smile.gif:) Zo bijzonder, over 2 weken mag ik weer, heb er nu alweer zin in wink.gif

Tot vanavond meiden!

Ben ook erg benieuwd naar de andere echo's!!!

Liefs een blije en gelukkige Sonja

Geplaatst

Hi Sonja,

Jiiiiihaaaaaaaa!!!! biggrin.gif biggrin.gif

gefeliciteerd!!! een tweeling, super! Ga er lekker van genieten ,ik denk dat jij met een big smile voor de klas staat vandaag.

Groetjes!

IVFSH

Geplaatst

Wowww!!! Sonja fantastisch!!! Joepieeee!!!

Alle anderen, ik reageer later wat uitgebreider, heb een dreumes van 17 maanden om me heen!!

Vanmorgen weer naar zh gebeld. Ik vloeide gisteren best veel en rood! Ik heb aangegeven de echo te willen vervroegen. De dame aan de lijn deed wat moeilijk, ook omdat ze dat niet zo 1, 2, 3 kan regelen. Pffff, dacht ik!

Ik heb boodschappen gedaan, ging de telefoon. Het andere zh dat we vorige week hadden benaderd!! Die hadden een afspraak voor ons gepland, en die wilden ze naar morgen verplaatsen!! Wow, dacht ik, super!!! Ik was nog steeds in afwachting van Nijmegen, en heb dat ook gemeld. Een kwartier later belde Nijmegen. Daar mag ik donderdag komen, en zij adviseerden de afspraak in het andere zh te laten schieten.

Dat voelt voor mij niet goed. Mijn man zei wel, volg dat advies maar op.

Ik weer met het zh gebeld dat hier vlakbij is >> zij zeggen: laat maar staan hoor! Kom gewoon langs. Ze hebben het hele verhaal nog eens aangehoord en vinden ook dat ik al veel te lang heb moeten wachten!! Jippieeee, eindelijk wordt er naar me geluisterd!

Ik heb mijn man gebeld en gezegd dat we morgen ook mogen komen!!

Ondanks dat de kans zeer groot is dat het fout zit, ben ik blij dat ik langs mag komen.

Jolieneke

Geplaatst

Hi Jolieneke,

Ik ben blij voor je dat je eindelijk terecht kunt! En ik moet je zeggen: ik zou precies hetzelfde doen!!! Mooi naar beide afspraken gaan, dan heb je hoe dan ook de mogelijkheid om te checken, zowel in geval van goed nieuws als in geval van slecht nieuws. Ik draai mijn duimen blauw voor goed nieuws!

Groetjes,

IVFSH

Geplaatst

Wow, Sonja, super zeg! En dat je het ook al kon horen, heel bijzonder...

Jolieneke, fijn dat je nu eindelijk voor een echo - of twee dus - mag. Hopelijk voor jou morgen ook goed nieuws. Veel bloedverlies klinkt inderdaad niet goed, maar geen krampen erbij... ik duim nog even voor je door.

Ik ben heel benieuwd wat wij woensdag bij de echo te zien krijgen. 5w5d dan, dus waarschijnlijk niet meer dan een vruchtzakje, maar het verbaast me erg hoe verschillende beelden echo's met die termijn geven, wisselend van alleen een vruchtzakje (wat ik vorige keren met 5w4d had) tot zelfs al een vruchtje met hartje. Spannend...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden