Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra, wat klote! Veel sterkte de komende dagen... En denk toch af en toe aan je cryo's als je het moeilijk hebt, het is nog lang niet voorbij voor jullie!!

Caroline

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

auw. sandra. wat erg. Jullie hebben zo keihard geknokt! Heel veel sterkte meis. Ben zo boos, waarom is deze poging nu weer niet gelukt, zo oneerlijk.

Pas je goed op jezelf?

babeth, ik snap dat dit nieuws pijn doet. Maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat lars*en nick* vergeten zullen worden. Een vriendin van mij heeft een miskraam gehad (met 10 weken) en daarna een lief jongetje. Toch vergeet zij en ook ik niet hoe bijzonder die eerste was. Haar eerste kindje was nml zo gewenst. En is er altijd op een eigen manier bij. Ik denk dat dit ook zo bij jullie schoonouders is, ok al ken ik ze niet.

Jeetje, wat een rotnieuws, en sandra, je hebt gelijk, er valt niets te zeggen. Kon dat maar....

Spaatje, hoe is het met jou?

Geplaatst

he verdorie Sandra....echt gewoon niet uit te spreken hoe K***t dit is...heel veel sterkte meid en hopelijk vind je weer de rust en tijd om verder te gaan met je cryo's...een dikke knuffel!!!

Babeth...wat een pijnlijk nieuws...en tuurlijk zullen je schoonouders Lars* en Nick* niet vergeten...ik weet hoe moeilijk het is om je niet volledig af te sluiten van de zwangeren die dicht bij je in de omgeving zijn...ik heb hetzelfde met mijn broer en schoonzus...maar goed...daar hebben we het nu niet over...het gaat nu om jou en je man en hoe jullie je voelen...'t is gewoon oneerlijk en ik duim en hoop op een goeie echo morgen en dat jullie verder kunnen gaan met jullie cryo...denk aan je!

en blij dat ik heb kunnen helpen met de cd...

Sandra...misschien ook iets voor jou, als je er weer klaar voor bent...ik luister hem iedere dag nu sinds ik hem heb en voel me echt een stuk rustiger en ontspannen als ik hem geluisterd heb...wil je niets aankaarten...

Henne...gelukkig dat het weer een beetje is afgezakt, maar die verdraaide onzekerheid...het liefst elke dag een echo...hadden we zo'n apparaat maar thuis...dat zou ene zijn...succes met de echo...

ben net thuis van de zumbales...effe lekker mijn energie aan de deelnemers overgegeven en ben nu ook weer rustiger in mijn kopje...hihihi...en ook gewoon moe...ga dadelijk lekker douchen en de laptop nog effe in orde maken...krijg morgen een nieuwe via het werk...

nou girls...veel sterkte en heel veel lieve knuffels voor wie het nodig heeft en ze gewoon graag wil hebben/ontvangen..

liefs,

Nico

Geplaatst

Wat zwaar kl*te Sandra. Weet ook niet zo goed wat te zeggen...we weten allemaal hoe het voelt helaas. Het is gewoon k*t!!!!!

Heel veel sterkte meis!

Geplaatst

lieve meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties, misschien is het ook lastig omdat we veder helemaal geen band met haar hebben, we hebben haar slechts 2x ontmoet.....

Nico, die cd, ja, ik kijk er gewoon naar uit, bedankt lieverd!

Witje, verdomme zeg.....de bange vermoedens zijn bevestigd, wat een ongelofelijke ***zooi!! sorry dames, pfffff ik had het zó graag anders voor jullie gezien!

Een knuffel van mij!!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Pff ga het klote nieuws vandaag aan mijn ouders vertellen. Hopelijk krijgt mijn moeder geen terugval.......... Ben er zelf nog steeds van in shock. Ben bang dat als het echt tot me doordringt ik dan heel even van de wereld ben. Wat kan een geest zichzelf toch beschermen......

Weer een drukke dag voor de boeg. Aannemer komt al om half 8 dus al vroeg op pad...

Lilefs

Geplaatst

Pas goed op jezelf en op elkaar Sandra!

Dikke knuffel

8_8_55.gif

sig.jsp?pc=ZSzeb096&pp=ZSman000

Geplaatst (aangepast)

:36_3_15:

San...nogmaals...geen woorden voor, er valt niets te zeggen..we kunnen er alleen maar voor je zijn en je steun en troost bieden en met je meeschelden en vloeken en huilen en misschien ook wel weer lachen...sterkte als je het je ouders gaat vertellen...

en suces met de aannemer vandaag!!

Babeth, vandaag hebben jullie toch de echo, of niet???veel succes en sterkte en ik hoop dat jullie snel mogen beginnen! duim voor jullie en ik hoop dat de cd niet al te lang op zich laat wachten!

gisteren geheel onverwacht geknuffeld...waren beiden kapot, hij van het werk, ik van de zumbales (was wel erg gezellig en heb veel onzin uitgekraamd terwijl ik op het podium stond les te geven...) en dan zo'n heerlijk knuffelmoment...hihihi...

ik wens jullie allemaal een heel fijne dag, ondanks dat het bij sommigen van ons effe minder gaat...

liefs en een dikke knuffel!

Nico

aangepast door Tool
bericht was nog niet klaar
Geplaatst

Ach lieve Witje wat lees ik nou ???? Wat erg voor je ik weet even niet zo goed wat ik zeggen/schrijven moet behalve dat dit zo oneerlijk is !

Een hele dikke virtuele knuffel van mijn kant !

Babeth, ik herken je gevoel je wilt het zelf ook zo graag het blij zijn voor hun is ook een beetje veel gevraagd nu dat snap ik zo goed. Ik heb 3 broers die samen 7 kinderen hebben hoe fijn het ook voor hun is 7 keer te horen we krijgen een baby ! was elke keer best moeilijk en dan druk ik mij nog zachtjes uit. Je 2 kleine mannetjes blijven de eerste kleinkinderen dat verandert nooit, ze worden niet vergeten echt niet hoor !

Ik schiet aardig tekort qua reakties en ondersteuning, ik ben zo beroerd maar ik denk aan julie ! Allemaal heel veel sterkte en succes !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Wat ontzettend klote Sandra 2 mooie embryo's en waarom blijven ze niet zitten. Je positieve houding, wat kan een mens nog meer doen.

Er zal heus nog wel verdriet komen, maar wat kan de wereld toch oneerlijk zijn.

Ook vanuit hier een dikke knuffel meid....

Geplaatst

Sandra...ik lees dat je gisteren echt ongesteld bent geworden. Heel veel sterkte meid. Wat kun je je dan ellendig voelen hé! Ik hoop zo dat je (na nu even echt de tijd te nemen om dit weer een plek te geven) je t.z.t. weer voldoende op kunt laden en energie op kunt brengen om positief je cryo's te ontvangen.

Hé bah meis...ik weet niet wat ik moet zeggen!

Geplaatst

Hey Meiden....het blijft kl*te als het niet lukt....ook al zou je denken dat we er langzaamaan wat aan zouden gaan wennen. Ben gisteravond pas ongesteld geworden, voel me echt k*t vandaag. alleen thuis (man kon echt geen vrij nemen vandaag) moet zeggen dat het niet meevalt om dan normaal te doen als hij belt om te vragen hoe het gaat...ik wil dan zeggen dan had je thuis moeten blijven, kan je zien hoe het gaat....is niet helemaal eerlijk natuurlijk, hij doet echt veel (alles) voor me...ben gewoon boos op alles en iedereen.

Mrja het leven gaat door en de wereld ook.....ik blijf vandaag in mijn wereld kom morgen wel weer eens kijken hoe het "buiten" is.

Geplaatst

Ach lieve Spaatje toch, laat maar lekker eruit hoor die boosheid alle reden heb je daar toe ! En ik zit maar te klagen over m'n misselijkheid, sorry mensen ! Ik weet dat het erbij hoort maar een beetje minder was fijn geweest. Duik m'n bed zo weer in.

Heel veel sterkte en een virtuele knuffel vanaf hier !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

@ Jeanine....ik vind het fijn voor je hoor dat je misslijk bent ;-)....

schaam schaam schaam.....man komt net even "snel" heen en weer van het werk....om te kijken hoe het gaat, even samen bakkie doen en weer terug naar het werk....

Geplaatst

Aaaah, wat een lieverd spaatje. Het is nu eenmaal dat we eigenlijk boos zijn op iets ongrijpbaars en dan zoeken we een plaatsvervanger, wat ontzettend goed dat hij dat aanvoeld. Ik had stiekem nog hoop voor jullie, vind het zo jammer dat deze poging niet gelukt is. Verstandig om vandaag niet 'buiten' te komen. Want ondanks dat het leven doorgaat kost het tijd om mee te groeien. Het is niet niks wat je nu weer te verwerken krijgt. Sterkte! Enne...ik denk niet dat het went, het is immers steeds nieuwe hoop en een nieuwe teleurstelling die een plekje moet krijgen.

Dikke omhelzing uit de sneeuw!

Geplaatst

hmm sneeuw....als dat nu eens viel in plaats van die vervelende regen, dan sta ik zo buiten, om een flink stuk aan de wandel te gaan...

Geplaatst

hai dames

nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties, het doet denk ik ook pijn omdat ze nog maar kort een relatie hebben, en we kennen elkaar niet echt, ik weet het niet...maar wel net als Spaatje, boos op alles en iedereen. Woensdagavond en giserteren was ik heel erg bang weer helemaal terug bij af te zijn, vandaag gaat het gelukkig al beter, wellicht kunnen we straks oprecht blij voor ze zijn?!

Maar wat me nog het meeste raakte was zijn antwoord op de vraag van mijn man of ie echt blij er mee was," Nu wel zei hij,maar in het begin twijfelde ik", jeetje ik dacht echt bij mezelf, je weet toch zelf wel waar je ´m in gehangen hebt en wat de gevolgen kunnen zijn? maar goed, ik hield maar even mijn mond, ongelofelijk!

Maar goed, het is zo, het wordt vast een prachtventje (al dan niet zo mooi en lief als die van ons ..... .-)

Spaatje en Sandra, ik wil jullie nogmaals veel sterkte wensen....het is zo hard!!!!! pas goed op jullie zelf meiden!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth wat erg knap dat je je mond kon houden zeg....ik had hem er al uit gegooid( de opmerking niet je zwager ) voor ik het zelf door had waarschijnlijk...jij ook sterkte meis

Geplaatst

Wat moeilijk zeg Babeth. Denk er al de hele dag aan. Ik hoop tzt dat jullie band wat hechter wordt en dat jij en je man er een beetje van kunnen genieten.

Knuffel Sylvie

Geplaatst

haha Spaatje, hem eruitgooien, nee hoor maar dat ik de opmerking voor me hield is inderdaad heel wat..en eigenlijk niets voor mij. Ik denk dat het kwam vanwege het nieuws....

nou net telefoontje van Brussel gehad, de tp van onze cryo staat gepland voor 20-10-2010 wat een mooie datum nu ik hem zo typ!

Ik had het niet verwacht, 8-10 was er 1 follikel te zien van 7mm en een bms van 4mm,

vervolgens wat bijgespoten en nu was het bms 11mm en 2 dominante follikels 11,5 en 13,5 mm.

Is niet groot en rijp genoeg maar omdat het bms zo mooi is en de bloedwaarden mooi waren, prima! Vanaf morgen weer bolllenfeest en op naar een spannende woensdagochtend...nu hopen op een goede ontooiing

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth dat is indd wel een hele mooie 20-10-2010.... oh ik hoop het zo! Maar ja, dat roep ik continue bij iedereen. Verdikkeme, ik ben gewoon plaatsvervangend kwaad voor jullie allemaal. Nu het bij ons gelukt is, moet het bij iedereen lukken vind ik. Maar ja, die vlieger gaat zo helaas niet op vrees ik. Vind het zo oneerlijk. Ik gun het onszelf uiteraard, maar jullie óók. En sommigen hebben al zoveel meer mee moeten maken dan wij.... Bah, ik ben gewoon boos.

Geplaatst

Henne niet doen meis, dat is alleen maar negatieve energie die je bij je draagt en die moet je nu echt niet hebben hoor!!!

Geplaatst

Henne....doe jij nu maar voorzichtig met je beebje in je buik, ook jij hebt je portie wel gehad! Geniet er lekker van :15_5_18i:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden