Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Laika, gaat het weer een beetje? Hoop niet dat je de griep krijgt. Wel lief dat je man je een ontbijtje op bed heeft gegeven.

Simba, ben benieuwd of de babykamer wat is! Rijnsburg is bij me om de hoek ;-)

Ik ben zelf ook nog niet zo lang uit bed. Heb buikpijn van de menstruatie die nu lekker aanwezig is! Maar een paracetamolletje doet me goed gelukkig. Ik ben eigenlijk heel benieuwd of ik nu al aan het aftellen ben voor de volgende poging.

Vandaag weinig plannen, mijn man is gelukkig weer thuis, dus tas uitpakken en wassen! Bah....

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Laika dat klink alsogf je voortaan een crackertje (oid) moet eten voor je opstaat. Ik had een trommeltje op het nachtkastje staan en lag dan om half zeven nog half in slaap te knagen als ik moest werken hihi. Is ook het enige en eerste wat ik voor m'n zwangerschao heb gekocht: een koektrommeltje. Achteraf hilarisch... Hoop dat het inmiddels wat beter gaat en probeer morgen maar iets te eten voor je eruit komt!

Hier nog steeds een ***humeur. Samen heel lang in bed gelegen, beetje liggen praten en suffen. Nu staat er een mand strijk die me aanstaart.....zo geen zin in. En moet weer een formulier invullen ivm de aanrijding van een half jaar geleden. De tegenpartij wil niet betalen. Of ik echt niet rechts aan het inhalen was. Verdikkeme....je gaat ondertussen nog aan jezelf twijfelen ook en dat heb ik nu helemaaaaal niet nodig. Hou die rotcenten dan maar, snertverzekeringen.

Suprefact...superfucked....ik vind 'm subliem! Go for it Miki ;-)

Geplaatst

Wat een strenge woorden Miki.....

Soms moet je jezelf bij elkaar rapen maar dat doe ik nu al maanden en soms is de koek even op zoals nu.

Het weer kan ik best nog wel van genieten vooral als je niet naar buiten hoeft.

Meiden morgen is er weer een nieuwe dag die we weer fris en fruitig beginnen maar vandaag is het een @@@dag.

Henne papieren tot morgen of overmorgen laten liggen dan gaat het invullen een stuk soepeler.

Geplaatst

Thanks Syl, heb besloten morgen mijn contactpersoon bij de rechtsbijstand even te bellen. Overleggen hoe ik het 't beste kan omschrijven. Baal gewoon zo dat er zo moeilijk wordt gedaan. Als ik namelijk níet nog heel snel had ingehaald, was ik zo opzij de vangrail in gedrukt. Nee, daar was iedereen blij mee geweest. Ik had **(@#(*&@ wel dood kunnen zijn en zo'n verzekering doet moeilijk over een lullige 1500 euro want meer schade is het niet eens (of is mijn auto niet waard).

Ik ben voor een yellow monday, lekker zonnig en vrolijk....

Geplaatst

Ik stem ook voor de fellow monday!

Verzekeringsmaatschappijen zijn verschrikkelijk, succes en wat is een mensenleven waard meer als 1500,-.

Geplaatst

Wat een druilerig weer vandaag. Jammer, had zin om lekker met man en hond naar het strand te gaan. Nu helaas de hele dag binnen zitten (op het uitlaten van de hond na natuurlijk). Vannacht in nachtdienst maar 4 uur kunnen slapen, dus beetje hangen is ook niet zo erg vandaag. Maar toch, ik had zoveel zin in een uitje vandaag...

Misschien zitten we straks in DD wel met allemaal pauzemeisjes in de wachtkamer ;-)

Geplaatst

Laika, dat hoort er helemaal bij. Goed joh!!! Ik had dat ook de eerste maanden, het advies van henne is goud waard. eerst wat eten voordat je opstaat, ik at snel een knackebrødje.

Hmm, ik zal mijn best doen om wat zon jullie kant op te sturen. Hier is het 1 graad en zon. Heerlijk. Vandaag lekker gewandeld, ik had van die prikkers/plastic dingen met puntjes, onder mijn schoenen want het is meer schuivelen dan wandelen. Ach, hoort bij het jaargetijde.

Hier een mislukt verfproject, de witte lak dekt niet over de oude en op de kale plekken verdwijnt ie. Morgen maar weer naar een bouwmarkt (voordat we naar het ziekenhuis rijden) om een ander goedje te proberen voor de trap.

Kaatje, wat duurt het nog lang voordat jullie je intakegesprek hebben..hou je het nog een beetje uit?

Babeth, ging het een beetje gisteren?

Geplaatst

Hi Ursela en Henne, dank voor jullie adviezen...ik voel me vandaag weer ontzettend onzeker en bang en verdrietig. Mijn borsten beginnen in gevoeligheid af te nemen en dat was bij de vorige zwangerschap ook zo toen ik een missed abortion bleek te hebben. Ik was vanochtend niet misselijk, ik ben helemaal niet misselijk of zo, alleen dus draaierig en gewoon niet lekker, in zijn algemeen. Hadden jullie dat ook? Dus geen misselijkheid maar je gewoon niet lekker voelen bij het opstaan?

Aaargh, ik kan de klok wel vooruitkijken!

Geplaatst

Ursela, mei duurt inderdaad nog wel even. We konden eigenlijk al half april, maar dan is mijn man in het buitenland. Daarna is de arts nog op vakantie. Vandaar dat het dus 4 mei is geworden. Ik vind die pauze ertussen eigenlijk wel weer lekker. Even bezig zijn met het 'gewone leven'. Ook even wat meer tijd voor elkaar. Zijn we wel aan toe. Wat mij betreft is deze pauze dus niet zo erg.

Babeth, hoe was het gisteren? Waarschijnlijk een heftige dag voor jullie geweest.

Laat ik ook eens meedoen met eetverhalen: kipdrumsticks uit de oven (braadstomen), roerbakgroenten (broccoli, peultjes, sugarsnaps, rode ui en snijbonen) met frietjes erbij. Lekker hoor!

Geplaatst

Laika ik heb van alles gehad. Echt misselijk werd ik pas rond zeven weken. Maar dat zegt helaas zo weinig over jou. Het is niet bij iedereen hetzelfde, niet eens bij elke zwangerschap! Ik hoop dat je vanacht een beetje kunt slapen en dat morgen snel voorbij gaat.

Kaartje het kan idd heerlijk zijn om gewoon even bezig te zijn met normale dingen zonder al het plannen, de spanning etc. Wij hebben een keer een half jaar en een keer een jaar pauze gehad. Absoluut geen spijt van, ook al tikt de klok nu wel door.

Hier net zeebaars gegeten met rijst. Voor morgen staat er stoofvlees in de koelkast met ui, tomaat en witte wijn (en een portie in de diepvries natuurlijk ;-))

Meiden ik ben door de drukte, moeheid en het sjaggie weekend even niet aan de reacties op 16 april toegekomen. Doe ik van de week hoor!

Geplaatst (aangepast)

Hoi lieve meiden

ik heb gisteravond laat nog wat gelezen maar had geen energie om te reageren....om te beginnen wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor de lieve berichtjes en de vele extra kaarsjes die er gebrand hebben voor onze jongens!!!

tsja, hoe is de dag gisteren gegaan...heel gek, wat het gevoel van gemis en leegte net als andere dagen maar op de een of andere manier dacht ik op bepaalde tijdstippen terug aan wat er op die dag om die tijd gebeurde....bv. het moment waarop het pessarium verwijderd werd, nadat verteld was dat de bevalling echt niet tegen te houden was, het moment dat ik mijn moeder belde om te vertellen dat haar kleinzoontjes geboren gingen worden etc. Het ene moment erg huilerig, het andere moment een gevoel van liefde en rust, heel erg apart.

We zijn laat uit bed gekomen en hebben de heliumballonnen opgehaald. Toen mijm moeder en schoonouders gebeld om te vragen of ze zin hadden om koffie te komen drinken. hier waren ze erg blij mee (wij ook) omdat ze ons niet wilde pushen of wat dan ook. Mijn schoonvader was alleen niet thuis, die was bij zijn andere zoon de babykamer aan het texen....

In de middag zijn ook nog goede vrienden met hun 2 zoontjes gekomen. In de achtertuin hebben we de ballonnen opgelaten en met elkaar hebben we herinneringen opgehaald. Gelukkig was het op momenten ook wel luchtig, de kinderen waren in een goochelwinkel geweest en lieten wat trucs zien, was een erg goede afleiding!

Verder veel bloemen in huis en we hebben ook een aantal mooie kaarten ontvangen. Was erg fijn om te lezen dat bij velen onze jongens nog in de gedachten zijn!

Wat we wel als er pijnlijk ervaren is dat we niets maar dan ook niets vernomen hebben van mijn zus en haar dochter (21 jaar!) en van de broer van mijn man en zijn vriendin. Dat doet echt enorm pijn! ik wil me er niet te veel druk over maken maar het zit me enorm dwars...ze hebben alles van a tot z van dichtbij meegemaakt en dan kun je toch op zijn minst een sms-je sturen dat je aan ze denkt? Klinkt misschien erg raar maar op dit moment heb ik echt het idee om zodra het neefje geboren is alleen per post een kaartje en een pakje te te zenden.....

Wat fijn was was toen ik gisteren intens verdietig op bed lag 2x een schopje voelde, raar,ik lag op bed, kijkend naar de foto´s van de jongens en toen ik weer zo intens verdrietig werd werd ik getroost door de kleine, net op het juiste moment!!

Vandaag echt niets gedaan, ik heb vooral veel geslapen.

[ATTACH=CONFIG]842[/ATTACH]

Ik las trouwens gisteren dat de 3ling van Miep geboren is, jeetje wat een verhaal en wat super dat ze nog zo lang zijn blijven zitten, ik zal hun geboortedatum ook nooit vergeten!

dames, sorry, ik las dat er velen dezelfde druilerige stemming hebben als het weer dit weekend.....ik hoop van harte dat het morgen beter is hoor!!!!

Laika, ik las dat je je zorgen maakt, ik denk dat wat mensen ook tegen je zeggen, jij zult waarschijnlijk pas gerust zijn als je morgen weer een mooie echo hebt gehad! toch wil ik je laten weten dat ik ook niet iedere dag even misselijk was, soms een dag bijna niet, en meestal begon het pas rond 10.00 uur, verder werden mijn borsten minder gevoelig met een week of 8.

Caroline, succes morgen met de fm, dit weekend nog een lachend gezichtje gezien op je test? jij was trouwens bij je vriendin he? hoop dat het enigszins ging.

Henne, je positieve gevoel komt vast snel terug hoor, als je hormonen de balans weer wat gevonden hebben, ik weet het zeker, dan komt je kracht voor 200% terug.

Syl, hoe gaat het met jou? jammer, een etentje, en dan onderweg en daar nog ruzie......hoop dat alles weer in orde is!

sorry dat ik nog niet naar iedereen gereageerd heb maar dat komt nog wel

:positive energie::hugs2:

aangepast door Meiske74
fotootje toegevoegd
Geplaatst

Zo hier ben ik ook weer even. De kindjes en hondje en de volsverhuizing is weer vertrokken. Heerlijk stil..... Wat heel gezellig maar zijn kapot, we zijn het niet gewend en hier heeft de zon wel geschenen. Hebben vanmorgen met zijn allen een flinke wandeling met de hond gemaakt. Mijn broer was gisteravond al gekomen en is ook blijven slapen. De wandeling was heerlijk maar veel te ver voor mij. Last van mijn buik en rug dus nog even uurtje plat gegaan toen de jongens ook sliepen.

Testr ik heb van het begin van mijn zwangerschap hoge bloeddruk en medicatie is voor 3e keer verhoogt. Slik nu 3x daags 500 mg methyldopa. Hopelijk is het aankomend woensdag goed. Bloeddruk willen ze stabiel hebben voor de 16 weken en dat is aankomende zaterdag al!!!

Verder rustig avondje op de bank met een heerlijk bakje ijs omdat ik daar gewoon eens lekker zin in heb!!! Fijne avond allemaal en hopelijk idd een yellow maandag morgen!!!!

Geplaatst

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus!

Henne: cryo poging in maart

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: intake 3 maart

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Esther: orienteren op nieuwe poging

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging

Sylvie: begin maart of mei opstarten ivf

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Behandeling

IVFSH: nu bezig met progynova, begin maart hopelijk terugplaatsing van 1 of 2 cryo's

Caroline: binnenkort cryo poging (ovulatietesten)

Roestvlek: testen op 6-3-2011

Zwanger

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

Laika: 28-2: 2e echo, op 6weken plus 5 dagen

Sandra: 2-3 bloeddruk controle bij de gyn

Babeth: 09-3 controle gyn, 28-3 20 weken echo (met 20w)

Geplaatst

Babeth we zaten tegelijk te tikken.

Wat fijn te lezen dat het gister een apparte maar mooie dag geweest is met een lach en een traan. Laat je door je kleintje maar troosten hoor.

Heb veel aan jullie gedacht, had een tweeling op loge. Dit hadden jullie ook allemaal mee moeten maken, zo ontzettend eerlijk.

Jammer dat je van sommige dierbaren niks hebt gehoor. Misschien weten ze niet hoe nu te reageren??? Dat de drempel hoog is om de goede woorden voor jullie verdriet te vinden. Moeilijk moeilijk maar heel begrijpelijk dat je daar heel verdrietig om bent.

Hopelijk slaap je lekker vanacht en krijgt de dag van gister ook een heel dierbaar plekje in jullie hart.

Geplaatst

Ursela, bij het aanpassen van het lijstje zag ik dat jij morgend e 20 weken echo hebt, wat een mooi bijzonder moment wer, veel plezier, is voor jou even gelden he dat je de kleine hebt mogen bewonderen. Willen jullie ook het geslachte weten? veel plezier!!

Sandra, jij hetb het drukke weekend ook weer overleefd zo te lezen en die vrienden van jou hebbenw eer een volle accu denk ik, super! ik hoop dat je bloeddruk woensdag mooi is, succes!

Geplaatst

Fran, ik las toch dat ze bij jou vriend indien het nodig is een acute tese gaan uitvoeren? op zich erg fijn, tenminste, dat zouden ze bij mijn man ook doen als het nodig zou zijn. Ik vond het destijds een prettige gedachte....hoe kijk jij er tegenaan?

Geplaatst
.

Jammer dat je van sommige dierbaren niks hebt gehoor. Misschien weten ze niet hoe nu te reageren??? Dat de drempel hoog is om de goede woorden voor jullie verdriet te vinden. Moeilijk moeilijk maar heel begrijpelijk dat je daar heel verdrietig om bent.

Hoi Sandra,

ik heb er ook zo proberen over na te denken maar ik kan het me niet voorstellen, juist omdat ook zij weten dat wij heel open over de jongens praten, ik kan het me voorstellen dat als wij nooit meer over ze zouden spreken dat mensen dan niet weten hoe wel of net te reageren maar als je weet ze bij ons nog heel erg aanwezig zijn? Nu moet ik wel zeggen dat mijn zwager en mijn zus totaal het tegenover gestelde zijn van ons maar toch. Hoe moeilijk is een smsje met sterkte deze dag...

Ik hoop maar dat ik er over een tijd heel anders over denk het enorme vervelende is dat we zo al dverse malen vervelende zaken met mijn zus hebben meegemaakt, en je blijft hopen dat ze ooit bepaalde dingen gaat inzien. Omdat dat totaal niet gebeurt merk ik dat de afstand ook groter wordt.

Geplaatst

Dan is het zeker jammer en hard dat ze niks hebben laten horen. Kan me voorstellen dat de afstand door zulke ervaringen groter wordt, aan jullie zal het niet liggen maar pijn doet het zeker wel.

Geplaatst

Babeth,

Allereerst wat enorm bijzonder dat de kleine in je buik even van zich liet horen/voelen. En dat op zo'n bijzondere dag. Het moest zo zijn!

En wat jammer dat je van de mensen van wie je het verwacht, niets hebt gehoord! Zo pijnlijk!

Geplaatst

Ursula, veel plezier morgen met de echo!

Laika, ook jij uiteraard voor een mooie echo.

Geplaatst

Babeth, klinkt alsof de dag gister precies goed was. Laat je niet uit het veld slaan door mensen die niks van zich laten horen, ook al is het familie. Weet dat iedereen hier aan jullie gedacht heeft, en belangrijker; jullie nieuwe guppie heeft ook laten weten dat ie aan zn broertjes dacht!!

Wbt de tese, ja dat is een fijn idee. Maar vin en ik zijn allebei zo vol van vertrouwen; 2011 wordt ons jaar en we hieven dus geen acute tese of zo te hebben. Onze belangrijkste horde is genomen (tese) en alle signalen staan op groen. Het zh zei vrijdag nog dat ik zonder twijfel de vorige keer zwanger was en een heel vroege miskraam heb gehad. Ze zagen dat als een positief signaal, wang ik kan dus zwanger worden! Kortom het gaat ons gewoon lukken!

Geplaatst

Fren, je hebt helemaal gelijk hoor, maar gevoelsmatig heb ik er enorm veel moeite mee!!!

Wat fijn om te horen dat julie allen zo positief zijn! wat je zegt van dat positieve signaal, ik herken het wel hoor....toen ik de vroege miskraam had in spetember vond ik het heel verdrietig uiteraard maar zag het ook als iets positiefs: mijn lichaam weet (nog) wat de bedoeling is, het emmietje was alleen niet sterk genoeg...houd dat vertrouwen meid!!!

Geplaatst

Babeth, wat fijn dat jullie een mooie speciale dag hebben gehad. Erg vervelend dat je eigen familie niets heeft laten horen, helaas kom je dit fenomeen vaker tegen. Onbegrijpelijk en pijnlijk voor jou. Ik kan alleen uit ervaring zeggen dat vele mensen heel erg met hun eigen leven bezig zijn en zich moeilijk jn een ander kunnen verzetten. Je kan dit accepteeren, of wat afstand nemen en kijken wat de toekomst brengt, mee stoppen kan nog altijd, maar wil je dat ook werkelijk? Ik probeer zelf geen energie meer aan zulke mensen of zulke situaties erin te stoppen.

Laika, veel geluk morgen! We denken aan je

Geplaatst

Babeth wat fijn om te lezen dat het een bijzondere dag is geweest en dat de kleine even liet merken dat hij of zij er bij was.

En wat raar dat je zus en schoonbroer niets hebben laten weten. Ze staan toch dichtbij jullie en dan komt het vervelend over. Toch verdrietig ook al zou er een reden zijn zoiets mag niet ongemerkt voorbij gaan.

Als je maar weer dat voor vele van ons de dag niet ongemerkt voorbij is gegaan.

Heb zelf gisteren het kappeletje van Binderen bezocht in Helmond. Lang geleden dat ik daar was geweest. 7 kaarsen aangestoken.

3 voor onze kleine hummels die het niet gehaald hebben.

Eentje voor mijn lieve pappa.

Voor Lars en Nick.

En een voor alle mensen die ik lief heb waaronder jullie allemaal.

Gisteren ook mijn broer jarig.

Miepie is mamma geworden van 3 kleine wonders.

Mia was gisteren 22,2 weken zw van haar tweede kindje een mijlpaal omdat Phileine na 22,2 wk geboren is en het helaas niet gehaald heeft.

Klinkt misschien wat melodramatisch maar het houdt mij bezig momenteel.

Ursela veel plezier morgen met de 20 wk echo.

Laika ik hoop dat jullie een super echo hebben.

Sandra goed te horen dat je het hebt overleefd!

Kaartje vannacht wel meer als 4 uur slapen hopelijk.

Hier gefondued met schoonmamma en morgen gaan we naar de Pizzahut, joepie, helemaal verslaafd aan maar lang geleden.

Alle andere meiden nog een fijne avond en Henne we zien wel weer een mail voorbij komen, woensdag weet ik meer over de lunch, kok zou wat leuks gaan verzinnen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden