Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh hihi, dat is nog wel een goeie voor ons eetlijstje. Ik was zondag op een verjaardag, dochterje van vriendin werd 6. Allemaal roze mierzoete taarten natuurlijk maar wat had ze voor mij geimproviseerd? Rijstewafel met aarbeiden....ik lag in een deuk. Maar het was nog lekker ook!!! Dus Sen, ipv de slagroomtaart... ??

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hm misschien maar eens proberen. Heb nu van die rijstewafels met kaassmaak liggen. Van snack a jack heet dat geloof ik. Is wel te doen als je flauw bent, alleen neem ik er dan gelijk een stuk of 4 :)

Geplaatst

Net ook aan de Snack a jacks gezeten Sen! Paprika bbq... gaat best eigenlijk, mijn vriend zegt: eet dan niks! Maar we zaten eerst de Hairy Bikers te kijken en daarna Masterchef op de BBC... dan krijg je echt wel honger! Ik hou het altijd bij 2... zitten toch nog 40 caloriën in...

Hoi Fran!

Geplaatst

Een rijstewafel met slagroom, dat klinkt niet lekker op de vroege ochtend.

Krijg wel ontzettend veel zin in zelfgebakken cake met rum....

Geplaatst

Sylvie we gaan straks nog denken dat je aan de alcohol bent....... fles wijn, cake met rum hmmmm lekker!!!

Vraag me werkelijk af of kwarktaart zo veel gezonder en minder vet bevat dan slagroomtaart. Er gaat een flinke klont boter in de bodem en wat dacht je van de slagroom die er doorheen gaat??? Verborgen vetten noemen ze dat toch?? Nee dan maar braaf aan de rijstwafel met aardbeien. Hmmm klinkt echt lekker. Volgens mijn zijn de aardbeien nu deze tijd niet echt goedkoop of vergis ik me nou?

Nou zo ook maar weer eens mijn 3 uurtjes arbeids therapeutisch werken. Ben blij als die weer voorbij zijn, kan ik vanmiddag weer bijslapen. Dit weekend komt de 2-ling slapen en de hond want onze vrienden gaan de overnachting gebruiken die ze van ons cadeau hebben gehad. We zien allemaal wel hoe het loopt. Lekker rustig aan doen en genieten van de boefjes.

Geplaatst

Euh waar komt die rijstewafel met slagroom vandaan Sylvie haha. Het waren alleen aardbeien hoor :-) San, de man van mijn vriendin speelt op zateradg voor 'toiletjuf' voor de marktlui. Cafe in de buurt in failliet, dus nu komen ze bij hem in de zaak. En dan krijgen ze dus van alles. Waren lekkere aardbeien! Sen, ze lagen er gewoon op, zonder boter. Je zou ook wat honing kunnen gebruiken, hoewel me dat ook niet super lekker lijkt op een rijstewafel.

Enne,,,,kwaktaartbodem is toch zonder boter? Tenminste, als ik 'm bak. Biscuitdeeg is met alleen eieren (oke, ook niet heilig). En door de kwark gaat 'klop klop' geen echte slagroom. Scheelt misschien ook nog. Ook lekker is zo'n biscuitbodem bakken en dan fruit erop. Tuurlijk zitten er calorieeen in, maar toch...

Ik ga naar werk, bleeeghhh. Geen zin. Wil slapen.

Caro ben jij met een glimlach opgestaan???

Geplaatst

Nee kan ook nergens die slagroom meer vinden, hmmm misschien heeft Sandra toch gelijk van die drank....

Ik wil ook nog wel slapen daarom ben ik ook niet zo scherp!

Geplaatst

Nee! Weer geen smiley, grrr... Ik baal ervan! Snap er niks van.

Ga om half 11 het zh bellen (dan zijn ze klaar met de puncties, anders word ik waarschijnlijk toch terug gebeld omdat ze willen overleggen) en dan maar voor een echo naar Rotterdam. Zat net te bedenken dat het voordeel daarvan is dat ze ook naar mijn BMS kunnen kijken, daar heb ik nu geen idee van natuurlijk. Je hoort wel eens dat je soms helemaal geen eisprong hebt, dat zal toch niet? Vriendlief zei net doodleuk: anders wacht je toch een maandje, die echo moet je weer betalen. Hij was even vergeten van de sluiting en dat het dan begin mei zou worden.

Het kan bij ons ook nooit 'normaal' gaan...

Zucht, had zo gehoopt op een rustig dagje vandaag, ga morgen weer voor het hele weekend naar mijn vriendin...

Geplaatst

he caro, wat balen!! Wat is de uiterlijke datum voor de sluiting?

Succes, hoop dat je mag komen en dat het goedkomt!

We gaan zo (weer eens) richting nijmegen... heb het kunnen combineren met een werkafspraak daar, voel ik me wat minder schuldig dat ik alweer weg ben. Hoewel mn baas wel erg relaxt ws afgelopen maandag; heb m even apart genomen om te zeggen dat we weer zouden beginnen, maar dat het wel wat meer tijd zou vergen deze keer omdat nijmegen niet naast de deur ligt. Begreep ie en we kijken achteraf wel hoe we dat oplossen en hoeveel tijd het gekost heeft.

Geplaatst

He bah Caroline missschien kunnen ze je in het zkh verder helpen.

Had jij dat de vorige keer ook niet dat het langer duurde voordat je de smil;ey kreeg?

Geplaatst

Gatsie Caroline, zou er een foute batch van predictor zijn geweest, ik heb ook niets gezien van de week...en nu met die dipsticks wordt ie wel wat donkerder, of niet, kan het niet geod zien...ik heb gebeld en ik ga zondag naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Dan maar zonder duidelijke temp stijging...ach ben toch al neruveus voor volgende week dus dit kan er ook nog wel bij...

sorry eff ego berichtje..GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPP

Geplaatst

Goedemorgen dames, Ik moet wel lachen om jullie smaakvolle berichten op de nuchtere maag! Wow kwarktaart heerlijk! Ik ga dadelijk voor een snee volkorenbrood met kaas en appelstroop, vreemde combi maar vind het lekkker nu haha.

Ik lig nog in bed maar lees later even bij.

Geplaatst

Nee dat was Sandra toch? de nu zwangere Sandra? Ik had vorige maand juist keurig op dag 13 een smiley, het zh gebeld... maar de volgende ochtend kreeg ik dat vreselijke telefoontje van mijn vriendin dus alles stopgezet. Zul je altijd zien dat het nu niet meewerkt...

Sab ik doe Clear blue juist omdat ik uit die streepjes nooit wijs word en een smiley lekker duidelijk is (of nu een leeg rondje...)

Geplaatst

Caroline, dat dacht ik dus ook, maar als ik het zo bekijk had ik dinsdag toch echt een smiely moeten hebben en er kwam dus mooi niks.

Als ik zo op internet lees dan zijn die testen hondsonbetrouwbaar haha. Met de cryo-tp had ik altijd eerst een echo en dan gaven zij aan wanneer ik kon gaan testen. Dat kunnen ze natuurlijk zien.

Dus ik zou idd bellen als ik jou was.

Geplaatst

Ga ik zo doen. Ik meld me weer als ik iets weet.

Is wel de eerste keer dat het me overkomt, in het verleden heb ik vaker getest en nog nooit niet gelukt (foute zin!)

Geplaatst

Ik had ovu testen van het kruidvat, maar nooit een positieve test daarvan gehad. Maar wij gingen ook altijd voor een echo hoor!!!

Nu doen we dat allemaal niet meer. Maar ook ons seksleven ligt helemaal plat... Geen idee wat we eraan moeten doen op dit moment.

Weet ook niet of het veilig is om te doen met de uitwerking van de lucrin.

Laatste dagje van de week werken en wel weer een drukke dag. Meiden succes allemaal.

Groetjes

ruby

Geplaatst

ik dus ook niet! hoe raar is dat...daarom zeg ik, foute batch, die gewoon geen smileys aangeven haahha

Geplaatst

weet je al wat Caroline?

Uh ruby, ligt het aan mij of is de link die je legt met s*x onduidelijk...? haha

Geplaatst

Dan dacht ik verkeerd Caroline, wist dat er iemand was.

Zal toch wel balen zijn als de testen niet zouden kloppen.

Babeth nog lekker in bed vooral met dit weer.

Geplaatst

Nou, net gebeld, de arts denkt dat ie nog wel komt dit weekend... Voor de zekerheid een echo afspraak voor maandag. Lijkt mij erg laat, maar goed, ze zullen het wel weten toch? Zucht... morgen dan please??

Geplaatst

nou maandag weet je dan toch meer. fijn dat je gebeld hebt hoor! Ik heb in mijn weblog gekeken en daar had ik m ook altijd laat zo te zien. Dus misschien dat ie bij mij na de zwangerschap ook wel een week later komt...toch maar weer testen morgen, was er eigenlijk klaar mee na vanmorgen maar toch...stom gedoe!

Maar maak je niet druk hoor Caroline, als je hem de laatse paar keer hebt gehad is ie er nu ook heus wel!

Geplaatst

Hoi meiden

ik ben inmiddels uit bed hoor....moet echt nodig een nieuwe bh gaan scoren!!! Ik denk dat ik -m bij de Hema haal want zoals het nu gaat ben ik bang dat ik er maar even mee kan doen....

Caroline, goed dat je gebeld hebt! in ieder geval een afspraak voor maandag maar ik hoop dat je snel een smiley hebt! Er wel vertrouwen in houden hoor!!

Ben er even vandooor....

Geplaatst

SAb, de link met s*x is er niet helemaal, maar wij doen het eigenlijk helemaal niet meer vanaf het moment dat ik de miskraam heb gehad. En dat is al even geleden.

Weet dus ook niet of als we het nu wel doen, of het veilig is.

Maar mijn mannetje heeft er ook geen zin in.... En ik ook niet moet ik zeggen. WAt een troep toch allemaal wat je in je lichaam pompt...

Blehhh wat baal ik daarvan zeg. Ik wil ook gewoon zwanger worden en geen gezeik aan mijn lichaam. Zit er even doorheen hoor!!!

Een ovutest, ik heb er zeker geen ervaring mee!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden