Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ruby helemaal vergeten jou een veer in je kont te steken!!! bij deze..... knap hoor zoveel kilootjes kwijt!!

Hier beetje verdrietig. Net terug van de fysio en mijn schaambot blijkt nu al gevoelig te zijn. Ze zei zelf ook al en je moet nog even. Pff fijn vooruitzicht dus. Ach als alles met de kleine maar goed blijft gaan, neem ik mijn ongemakken er met heel veel liefde bij. Ga me maar eens verdiepen in zwemmen vanavond en het kopen van een badpak hihi, een walvis in badpak eigenlijk wel een giller.

Vanavond staat bij ons op het menu: varkenshaasreepjes met champingnons en sausje, rösti rondjes uit de oven en sla met komkommer en farmersalade hmmm lekker heb er echt trek in!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden,

Lees nog braaf mee hoor..reageer niet zoveel, ben "weer " in tweifel over wat ik wil...btje moe van mezelf BAH! vandaag voor de eerste keer bij psych geweest (aardige man) vorige was een engerd, hoop dat hij me een zetje kan geven. Maandag twee kindjes geboren in mijn omgeving, wat is het ze gegund en wat kan ik het niet uitstaan....

Voor iedereen veel geluk, wijsheid en een dikke knuffel!

Geplaatst

Ah bah IVFSh, ik had het zo gehoopt... bah bah bah. Hoop ook dat je snel dooR mag. En sterkte vanavond en morgen!

Vandaag de deadline gehaald. Morgen leest m'n baas het rapport nog tegen, dus vrijdag alleen de aanpassingen nog. En we hebben morgen en vrijdag een speciale actie waar ik dus ook nog hard aan mee moet werken MAAR: nog maar één dagje en dan een hele week vrij. Heerlijk! Griep lijkt het trouwens gelukkig niet te zijn, denk gewoon heel erg moe. Miki hoe is het met jou?

In de oven staat kip met uit en chinese paddenstoelen, gemarineerd insojasaus, sesamolie, chili en gember (koreaanse combi). Lekker met rijst, mmmmm...

Geplaatst

Ruby van mij krijg je ook een veer erbij, auw....

Sandra zwemmen schijnt echt lekker te zijn vooral met pijnkwaaltjes. Ik denk dat het badpak je erg mooi zal staan met je zw buik.

Ik toon mezelf alleen in bikini in een ander continent, heel ver weg....

Spaatje wel fijn dat je nu iemand treft waar je het mee lijkt te vinden. En ja baby's die blijven geboren worden en dat blijft zuur.

Sterkte meid!

Geplaatst

Bij wie mag ik komen eten, ik hang nu al 1 week aan elkaar van afhaalmaaltijden, man doet ook helemaal geen boodschappen (te druk met zaak), heb even helemaal niemand in de buurt, HELP

:bye2:

Schoonmamma is er vrijdag weer.

Degene die ik spreek vinden mij vervelend, ik zeg die snappen mij momenteel niet.

Nee gekkigheid, wordt er een beetje simpel van dat geschuifel en maar plat liggen, zucht.

Geplaatst

Zal een beetje moeilijk zijn om alleen in badpak op een ander continent te zwemmen, gaan de reiskosten zo omhoog hihi

Geplaatst
Zal een beetje moeilijk zijn om alleen in badpak op een ander continent te zwemmen, gaan de reiskosten zo omhoog hihi

Denk wel dat je dan een stuk slanker aankomt.

Geplaatst

Ah gos Sylvie....als we iets dichter bij zaten, was ik nu naar je onderweg. Weet hoe naar het is om 'niet voor jezelf te kunnen zorgen'. Met de zwangerschap kwam mijn moeder met een tas vol ingevroren heerlijkheden aanzetten, zo blij mee geweest. Maar zonder gekheid...ik moet morgen naar Hoogvliet (acu) dan ben ik al bijna in Schiedam dus als ik iets voor je kan halen aan boodschappen ofzo? Kant en klaar is dan altijd nog lekkerder dan afhaal op een gegeven moment.

Geplaatst

Wat lief Henne maar heb Jeroen toch echt aangespoord dat hij morgen gaat koken en dan niet op zijn manier met afhaalmaaltijden.

Af en toe is lekker maar het komt mijn neus uit.

Mocht de planning anders lopen dan weet ik je te vinden, haha.

Super lief!

Geplaatst
Wat lief Henne maar heb Jeroen toch echt aangespoord dat hij morgen gaat koken en dan niet op zijn manier met afhaalmaaltijden.

Af en toe is lekker maar het komt mijn neus uit.

Mocht de planning anders lopen dan weet ik je te vinden, haha.

Super lief!

Ik ben lief. Daarom ben ik het ook waard ;-p Zie je, ik kan het best!

Geplaatst

"because I'm worth it", volgens mij is dat L'Oreal hoor!

Spaatje je slaat de spijker op zijn op: "wat is het ze gegund en wat kan ik het niet uitstaan...."

Sandra zwemmen is heerlijk als je zwanger bent, lekker rustig in je eigen tempo baantjes trekken en gewichtloos zijn, doen hoor!

Ga nu burrito's met gehakt, champi's, ui, paprika en kaas met sla maken, hmmm! Tot later!

Geplaatst

hoi meiden

allereerst Ivfsh mijn excuses voor de dramatische "correctie" van mijn Iphone!!!! sjonge jonge.

Weet je inmiddels al of je direct verder zou mogen?

Ruby, wat goed dat het afvallen zo goed gaat, en je gaat weer van start nietwaar? heel erg veel succes!!!!

Syl, wat rot van die boodschappen, je kunt bij AH toch ook online eventueel bestellen? helaas zit ik ook ver uit de buurt... Henne wat ben je toch een schat!!

Spaatje, goed dat je je gesprek gehad hebt en dat je je bij deze psych wel op je plek voelt, enorm belangrijk uiteraard.

Sandra, jij hetb je vandaag weer nuttig kunnen maken, super!

Ik ben vandaag ook even naar mijn werk geweest, was wel fijn om weer wat collega´s te zien en te spreken. Helaas is er nog geen extra inkoper aangesteld, wel is er een 2de gesprek gepland dus wie weet. Ik heb voorgelegd of het geen idee is om tevens een adm. medewerker tijdelijk aan te trekken, daar is over het algemeen iets "makkelijker" aan te komen en ontlast de inkopers toch.

Toevallig vandaag ook gebeld door het UWV, ik krijg verder geen controle meer maar ze zou het wel fijn vinden om straks een kaartje te ontvangen!

Of ik tzt nog wat ga doen hangt natuurlijk van de omstandigheden af, tot 26/27 weken sowieso niet, dat is de meest kritische periode en omdat het kindje met name nu veel gaat groeien en ook in gewicht wordt het erg spannend hoe de baarmoedermond en hals zich gaat houden.We zullen het echt moeten afwachten.

Geplaatst

Hoi dames,

Zag weer wat tips langskomen voor het avondeten. Dankje! Heb zelf ook lekker gegeten hoor, maar voor de komende dagen weer wat inspiratie opgedaan. Hier weer gewerkt en heb helaas al de hele dag hoofdpijn. Spanning vanuit mijn nek, het weer, weer aan het werk, hormonen... kies maar of alles van hiervoor.... Nu een lekker warme hittepit in mijn nek en zo op de bank relaxen. Zal wel op tijd mijn bedje in kruipen in de hoop dat ik morgen weer fris en fruitig wakker wordt en bij voorkeur zonder hoofdpijn. Heb morgenmiddag een bijeenkomst in Utrecht, dus wil vanuut het oosten wel fatsoenlijk op pad kunnen.

@IfvNL (voor nu), hopelijk nu bij een hele mooie avondwake aanwezig en sterkte morgen. Blijf nog steeds voor je duimen dat je te vroeg getest hebt en het wel een positieve test wordt.

@ Rubster, super dat je ook weer in de race bent!

Voor de overige meiden een hele fijne avond, heb te veel hoofdpijn om alles te onthouden. Kom hier morgen wel op terug, kan ik het rustig nog eens nalezen!

Geplaatst

Babeth mag je na de 26 weken wel gaan werken dan???? Lijkt me dat hoe zwaarder je kindje wordt de druk op je baarmoeder hals en mond juist meer toenemen of zie ik het nu helemaal verkeerd. Zou je dan nog gaan werken voor die paar weekjes voor je verlof in gaat?

Dublin wat balen zeg dat je zo veel hoofdpijn hebt. Kruip maar lekker in je bedje en neem 2 paracetamolletjes in, dat kan geen kwaad. Succes bij je bespreking morgen.

Geplaatst

Autocorrectie kan uitgezet worden op de iPhone! Instellingen >> algemeen >> toetsenbord (scrollen). Geen garanties dat typen dan beter gaat, maar dan doe je het toch echt zelf! :)

Morgen weer even uitgebreid reageren, trusten meiden, xxx

Geplaatst

Hoi dames

Testr bedankt! Dadelijk eens kijken!

Sandra ja ik ben misschien erg optimistisch.... Maar ik dacht stel dat ie dan nog mooi lang is.....eerst maar eens naar die termijn en dan eens verder zie . Voor dat ik uitviel hebben we nog een uitje voor de pv geregeld: Boerengolf + solextoertocht en aansluitend een bbq. Vandaag ons maar definitief afgemeld ...ach we organiseren tzt wel weer iets nieuws!

Dublin wat lastig gie hoofdpijn ! Paracetamol mag je gewoon gebruiken hoor al doe je dat liever niet.

Hellup net lang liggen slapen, nu klaar wakker natuurlijk!

Geplaatst

Ivfsh, wat balen die negatieve test. Wat denk je zelf? Was het te vroeg of denk je dat het mislukt is?

Ik schrok van een bericht in het tese forum; een vd meiden daar had 15 eicellen en geen bevruchtingen! Ze hebben 5 vd 7 beschikbare buisjes tesemateriaal gebruikt en hoor dat slechts 5% bruikbaar was... Zh heeft een hard hoofd in succes de volgende poging. Heb ik nooit bij stil gestaan. Hoop zo dat dit ons bespaard blijft!!

Verder druk, morgen alvast koffer pakken voor zaterdag. Dan vlieg ik naar new York. Vin komt dinsdagavond, ik werk tm vrijdag en dan gaan we naaf philadelpia en atkantic city. Paar daagjes opladen voor de malle molen weer start. Vier m'n verjaardag dus in Amerika!

Nu lekker slapen. Ivfsh, succes morgen.

Geplaatst

Jeetje fren, van zo'n bericht schrik je wel ja, zou het niet meer uitzondering zijn of hoor / lees je het vaker??

We gaan er van uit dat er bij julie een aantal mooie bevruchtingen zijn hoor! Ik wens je alvast een fijne (werk)vakantie toe!!! En een fijne verjaardag uiteraard !!

Welterusten Babeth

Geplaatst

Getver Fran dat je dat nu net moest lezen..... Bah dat zijn vervelende berichten. Als het je geruststeld zou ik als ik jullie was het ziekenhuis even bellen met de vraag wat de kwaliteit is van jullie zaadjes. Zulke berichten maken je ontzettend onzeker natuurlijk. Maar ook dat hoeft niks te zeggen. Ook van minder "goede" embryo's worden prachtige gezonde kindjes geboren.

Ondanks deze angst hoop ik dat jullie toch hele fijne dagen hebben samen in Amerika!!!! Wat grappig dat je dan jarig bent en je man die kant op komt, kan alleen maar gezellig zijn.

Ja hier al weer wakker, maar nu zonder gepieker. Ben gewoon wakker en er even uitgegaan. Helemaal fout maar heb net een boterham smeerkaas gegeten, maar wel lekker. Straks weer terug naar bed om nog even een paar uurtjes te slapen.

Geplaatst

he Fren, dat soort berichten wil je eigenlijk helemaal niet horen. Je weet wel dat het kan gebeuren, maar toch...het geeft toch weer iets meer druk op jullie aankomende behandeling. Zou je anders het zh kunnen bellen hoe jullie kwaliteit is? Maar misschien heb je ook kans dat ze zeggen dat het bij iedereen anders is en dat het bij jullie niet hoeft te gebeuren...sterkte meid, maar eerst lekker naar Amerika en daar je verjaardag vieren...heerlijk! geniet ervan!!

IVFSH...heel veel sterkte vandaag...hoop dat de avondwake mooi is geweest.

Babeth...fijn dat je geen controle vanuit UWV meer krijgt...zou het idd ook even aankijken totdat je de termijn van 26 weken hebt gehaald en hoe je je dan voelt...als je je goed genoeg zou voelen, zou je misschien kunnen overwegen op therapeutische basis of parttime te gaan werken. Als je je niet goed genoeg voelt, zou ik het niet riskeren dat er alsnog iets mis kan gaan met de zwangerschap...voor nu...doe lekker rustig aan en geniet van het geschop van jullie kleine...

San...hoe voel je je nu? Gaat het weer iets beter met je? Je maakte je zoveel zorgen...knuffel.

Dublin...balen van je hoofdpijn zeg...hoop dat ie gisteren door het warmtekussen is weggetrokken...is nooit fijn...succes met de bijeenkomst in utrecht vandaag...hoop dat je goed kunt doorrijden vanuut het Oosten naar Utrecht....

wij hebben gisteren chicken tonight gehad (Hawaii)...vandaag staat omelet/uitsmijter op het menu, omdat we dus nog een doos eieren hebben gekocht en we hadden blijkbaar nog een volle (ook pas gekocht, maar helemaal vergeten dat ik dat had gedaan) in de koelkast staan...hahahaha...lekker met wat spinazie erbij en dan vanavond zumba en slimbelly weer...ook gisteren snel nog een zwangerschapstest bij de kruidvat gehaald, maar niet durven testen..het ene moment zeg ik...dan kijk jij maar. en vlak daarna zeg ik...nee...wacht wel tot zaterdag...is toch nog maar 2 dagen...we wachten al zo lang...hahahaha...en vanochtend in de auto zei ik nog, ik test morgenochtend, want dan kan ik meteen een afspraak voor maandag bij de ha maken...gelukkig hoeft mijn vriend niet zo vroeg te beginnen (8 uur) en kunnen we het op ons 'gemak' doen...maar ben wel zenuwachtig...ben bijna een week overtijd...aaarrrggghhh...

Henne...je bent een lieverd dat je bij Syl langs wilt gaan om de boodschappen af te geven...hopelijk is het niet de griep die je krijgt...het heerst wel weer...want ik zie op mijn hyves ook iedereen...griep heeft me te pakken...geveld door de griep...(nu weet ik wel dat de meesten ook carnaval hebben gevierd...hahahahahaha)...

Syl...als ik dichterbij woonde had ik het ook voorgesteld...maar ik woon errug ver af...gelukkig dat Jeroen vandaag dan wel 'normaal' wilt koken...Hoop dat de pijn vandaag weer iets minder zal zijn...kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt dat hangen en niet veel kunnen doen...als ik een toverstafje had, dan toverde ik het weg en dan ook meteen voor iedereen een vol te dragen zwangerschap!!!

Als ik zie wat voor lekkers jullie allemaal eten, het smaakt naar meer en idd...inspiratie om dit ook een keer zelf te maken...

maar dan in het weekend ofzo...

Ursula...pfff...2 uur in de auto om 'effe' naar de apotheek te gaan...wonen jullie zo ver uit de bewoonde wereld? of bewoonde wereld, is er geen apotheek in jullie stad/dorp?

verder weet ik het effe niet meer...sorry...

liefs,

Nico

Geplaatst

Grrrrrr, vanochtend geen smiley. Probeer het straks nog een keer, maar vind het tweede streepje van de teststrip ook nog akelig licht. Merk ook nog weinig van slijm ofzo. Iemand enig idee of die foliumzur/B6 je cyclus in de war kunnen gooien? Gelukkig volgende week vrij dus qua planning maakt het weinig uit, maar het frustreert wel en beetje. Als morgen nog negatief is moet ik het ziekenhuis bellen. En ik kan er morgen écht niet uitbreken voor een echo, maar als ik m'n eisprong gemist heb is het maandag te laat om het lab te bellen....aaarggghhhh, wat is dat toch altijd en gezeik! En ik beweerde zondag in het ziekenhuis nog wel dat ik gewoon 'rustig' ging testen en m'n ovuatie nog nooit gemist had. Is ook niet zo. Dus ik zeg nu gewoon tegen mezelf: komt wel goed schatje :-) Douchen, aankleden, tandarts (brrr), nog een keer testen, acu en dan als ik puf heb even langs de Marskramer. Moet een stoel proberen tenslotte ;-)

Nico, ik voel de spanning hier. Tegen beter weten in soms. Maar en week overtijd.... 't zal toch niet waar zijn?

Dublin hoop dat je hoofdpijn minder is. Misschien kan je vriend/man je nek een beetje masseren, helpt ook nog wel eens.

Fren wat een rotbericht om te lezen. Maar dat slaat natuurlijk helemaal niet op jullie. Ik ken het hoor, je wordt je veel te bewust van wat er allemaal kán. Maar daardoor verlies je soms even uit het oog dat het om uitzonderingen gaat.

Miki hoe is het met de griep?

Ladies, ik ga aan de slag voor vandaag. Oh wat kijk ik uit naar die vrije week... en de tp natuurlijk ;-)

Geplaatst

Hallo dames,

Gisteravond de decapeptyl erin gejast.... Dat ging goed. Vandaag ook nog de gonal f erbij.

We zijn weer in de race....

Wij hebben sperziebonen met gebakken aardappeltjes en een tartaartje gegeten gisteravond.

Voor vanavond weten we het nog niet deze keer.

Fren, al aan het pakken voor amerika.

Nico, toch wel erg spannend hoor, gauw de test doen...

IVFSH, heel veel succes vandaag. Hoop voor je dat het niet te zwaar is. En heb je een mooie avondwake gehad?

Sterkte en succes.

Rubster

Geplaatst

Henne als je er op wacht dan duurt het altijd langer lijkt het wel. Niet teveel stressen he??? moet je horen wie het zegt, je hebt het in ieder geval erg druk de komende 2 dagen. Hopelijk kom je helemaal relaxed terug van de acu!!! En die schommelstoel zit vast heerlijk, kan je alvast oefenen met schommelen, is tenslotte heel moeilijk en vergt veel oefening hihi. Succes met alles vandaag!!

IvfNL heel veel sterkte vandaag, hopelijk is het gister een "mooi" avondwake geweest. Al rode duivels te zien??? Of misschien toch te vroeg getest???? Je weet maar nooit natuurlijk, je hebt het nodige achter de rug de laatste week.

Nico jij ook knuffel terug hoor. Vandaag gaat het wel hoor. Gister was het beter, maar kan niet altijd perfect zijn. De zorgen zijn weer wat gezakt en gisteravond de kleine een aantal keren voelen fladderen. Was zo bijzonder. Nu ik dit schrijf wens ik dat toch ook zo voor jullie allemaal. Ik wilde ook dat ik een toverstafje had........

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden