Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Laika...wat een mooi en blij nieuws!! fijn dat jullie het hartje hebben gehoord en gezien en jullie kindje (want dat is het toch, ook al is hij/zij nog maar zo klein) hebben zien bewegen...en nu lekker genieten (al is dat makkelijker gezegd, maar wel te doen!)...

Roestvlek...jeetje...dat zet je dan idd toch weer even met beide benen op de grond...het zullen dus 2 spannende weken voor jullie worden...denk aan jullie...gelukkig dat jullie er vroeg bij waren...duim op een goeie uitslag en dat het zonnetje zal gaan schijnen!!!

Ruby...verhuizing en het ziekenhuis bellen...succes en sterkte...hoop dat je mag beginnen!!!

IVFSH/IVFIER (vind ik ook wel een goeie)...ik begrijp het...mijn vriend zei dus gisteren precies hetzelfde...ook hij is bang voor het verdriet als het toch niet gelukt is...als de test positief zou zijn, dan zou hij wel blij zijn, maar wel met mate...ook hij denkt terug aan die periode toen we zwanger waren en die o zo onzekere weken waarin we geen uitsluitsel konden krijgen door een kapot echo-apparaat...pffff...this is killing me...heb nog niet getest...heb vanochtend gezegd dat ik het zaterdag pas ga doen als ik dan nog niet ongi ben...dat zou dan toch echt wel weer een wondertje zijn...

maar ja...tegelijkertijd komken bij mij dan ook weer allerhande vragen naar boven...stel we zijn zwanger, maar het is een bbz...gaan ze mijn ene eileider dan ook nog verwijderen? Laten ze de eierstok dan wel zitten? dan is het echt voor ons alleen nog maar ivf of in het geval dat ze de eierstok zouden weghalen, eiceldonatie...ik ben dus nu al zorgen aan het maken terwijl ik nog niet eens weet hoe en wat...het enige dat ik wel weet is bij welke gyn we onder controle willen zijn...en buiten jullie weten alleen mijn fitnesscollegaatje/begeleidster herbalife, een vriendin/oud-collegaatje en mijn oudste zus dat ik overtijd ben...mijn zus zei al dat ik pas weer op donderdag mocht testen...mijn fitnesscollegaatje zei gisteren dat ze zelfs de eerste keer 6 weken was toen ze pas durfde te testen en na de test toch ongi werd...

het meetmoment gisteren was wel oké...gewicht gelijk, helaas vetpercentage omhoog...en we keken elkaar gisteren tegelijk aan en zeiden samen: dat zei ze zondag ook...bij de ledendag van H. was namelijk een oud-judoka die ook mensen begeleidt met Herbalife en ook dan mensen die zwanger willen worden en ze zei dat het haar was opgevallen dat als het gewicht omlaag was gegaan (of gelijk) en het vetpercentage omhoog, dan duidde dat meestal op een zwangerschap...dus nu weet ik het helemaal niet meer...temp was ook nog steeds voor mijn doen hoog...heb ook gisteren mijn zwangerschapsdagboek doorgelezen om te zien wanneer ik ook al weer bij de vorige keer getest had (effe checken, want tuurlijk wist ik dat nog), op dag 30 en daar zag ik ook een paar kenmerken staan (niet alleen de standaard verschijnselen), waaronder: vaker en kleine beetjes plassen...dat heb ik dus ook...ik maak mezelf geloof ik helemaal gek...en dan denk ik ook weer...stel het is gelukt, zou het de meiden van het forum dan niet steken dat ik spontaan zwanger ben geworden, maar jullie snappen me wel...en jullie leven ook mee, dat weet ik ook wel, maar ik gun het jullie ook...nu genoeg erover...

we hebben trouwens gisteren ook ons dossier van het AZM gekregen...2 maart verzoek opgestuurd, en 2 weken later ontvangen...is toch netjes...zag wel staan bij het verslag van de teambespreking dat ze geschreven hadden: 4e poging mag, maar somber counselen. Is slechte kanshebster. en in het verslag van het evaluatiegesprek staat: dichte tubae niet veel alternatieven. Dus ik vermoed ook dat ze daarom tegen ons gezegd heeft dat menopur niet veel zou uitmaken bij ons...maar niet geschoten is altijd mis, toch? ach het was gewoon een niet-aardige arts die we bij het evaluatiegesprek hebben gehad...punt...

meiden...moet weer aan het werk...kom later nog wel eens terug.

liefs,

Nico

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

San...klus ze op het werk en fijn om te lezen dat je je weer ietsje beter voelt!!!

Testr....balen trouwens dat je zo ziek bent...wordt het mooi weer, word jij ziek...in elk geval heel veel beterschap!!! Dit kun je natuurlijk niet gebruiken!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Vrees dat ik hier ook ziek word....misselijk, hoofdpijn. Geen koorts dus toch maar naar werk. Misschien wel gewoon heel erg moe.....

Nico confronterend toch wel he, zo'n dossier. Toch snap ik niet wat wel/geen menopur met je eileiders te maken heeft. Ik bedoel, die heb je niet nodig voor ivf tenslotte :-)

Roestvlek wat schrikken van je vriend! Ja, dat soort dingen zet je met beide benen op de grond. Vlak voor ons trouwen en de 5e icsi ontdekte in een knobbeltje in m'n borst. Dankzij een goede huisarts en assistente kon ik nog voor de bruiloft een echo krijgen en alles was gelukkig oke (cyste). Een week later, vlak ná het trouwen, word ik aangereden en schiet ik zo vier rijbanen over de vangrail in. Op wat nekpijn na niks aan de hand. Ik weet nog dat ik toen savonds buiten liep en opeens dacht 'ik loop hier, ik ben er nog'. Als het nu tegenzit dan denk ik daar nog maar weer eens aan terug....

Ovu test trouwens nog heel erg negatief. Betwijfel of die morgen al positief gaat zijn, anders hoop ik vrijdag.

Ga maar proberen en paar uur slimme dingen te doen. Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Nico confronterend toch wel he, zo'n dossier. Toch snap ik niet wat wel/geen menopur met je eileiders te maken heeft. Ik bedoel, die heb je niet nodig voor ivf tenslotte :-)

Henne...nu je dit zo schrijft, heb je gelijk...wat hebben eileiders met menopur te maken...menopur heeft natuurlijk effect op de eicellen/follikels die in de eierstokken zitten...duhuh...was effe een blonde opmerking van mij zo op de vroege opmerking...

idd wel confronterend, maar ook wel interessant...

hoop niet dat je ziek wordt!

liefs,

Nico

Geplaatst

Goede morgen meiden ,

Jeetje roestvlek , dat bericht van je vriend is schrikken zeg, zoals ik het begrijp waren jullie er vroeg bij, gelukkig maar je bent wel behoorlijk ontregeld. Ik duim met je mee voor een goede uitslag!

Dublin, ivfsh, roestvlek, Henne en wellicht nog vele andren , sorry ik weet het even niet uit mijn hoofd, ik kan me jullie onzekerheid en angst erg goed indenken, ik zou als geen ander willen om daar verandering in te kunnen brengen. Wat mij betreft mochten ze mij vanaf de positieve test in slaap brengen en met 8 maanden wakker maken....we trekken elkaar er doorheen meiden!

Nico wat gemeen hè dat je ongi juist nu op zich laat wachten , goed van je dat je nog even wacht met testen maar het is slopend! Meid stel je nu voor dat je spontaan zwNger raakt, dan ben ik ervan overtuigd dat iedereen juist erg blij voor je is!!! Zelf gun ik iedereen een spontane zwangerschap maar meiden in het circuit toch echt net wat meer!!! Het lezen van je dossier is best lastig lijkt me maar laat je er zeer zeker niet door ontmoedigen !!! Deze en. Volgende maand de 2 gesprekken , ik geloof er heilig in dat je daar een bemoedigend bericht gaat krijgen!!

Ivfsh hoe gaat het bij jou???

Sandra succes op je werk fijn dat je de afspraak kon verzetten.

Ursela hoe gaat het met de hand van je man??

Fijne dag allemaal

Liefs Babeth

Geplaatst

kwam even snel spieken of IVFSH al getest heeft, maar geen bericht nog. In ieder geval veel sterkte met de begrafenis vandaag. Is toch altijd weer een moeilijke dag.

Roestvlek, heftig meis! Maar ik sluit me bij Babeth aan. Moet hij ook nog chemo of bestraling? Zo ja, vraag of er zaad ingevroren kan worden!!! Al die troep doet weinig goedsa voor de zaadproductie...

Alle andere meiden - ik denk aan jullie - maar heb momenteel niet de tijd om uitgebreid te reageren. Merk ook dat ik weinig te melden heb, bij ons is het afwachten tot ik ongi wordt.

Geplaatst

Hee meiden!

Roestvlek, wat schrikken meis... Gelukkig hebben ze het weg kunnen halen. Het zit jullie zeker niet mee, kruip nog naar eens lekker tegen die roestvlek van je aan. Hopelijk krijgen jullie over twee weken een goede uitslag: schone snijranden en lichtste vorm: ik hoop er echt op!

Nico: je dossier: ben erg benieuwd wanneer ik de mijne krijg, ben nieuwsgierig om te lezen qat er staat. Fijn dat jij het hebt, kan het mooi mee naar je gesprekken. Nieuwe inzichten kunnen alleen maar goed zijn. Maar wie weet.... Het zou toch wat zijn als je wel spontaan zwanger bent. ...

Ruby: succes met alle drukte en ziek zijn!

Henne: even goed werken en dan lekker naar huis rustig aan doen! Zorgen dat je niet ziek wordt.

Hier een negatieve test vanochtend... Wachtdag 12 na cryo, dus dat had nu wel positief moeten zijn. Ik

Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens verdrietig ben, was er al helemaal vanuit gegaan. Ben eens benieuwd hoe snel ik doorkan, misschien al direct aankomende cyclus? Iemand ervaring mee?

Fijne dag allemaal!

Ivfsh/ivfier/ivfc

Geplaatst

Oooh wat klote Ivfsh ook al zag je het aankomen blijft toch klote.

Het was toch een extra kans zonder al die truthormonen.

Volgens mij mag je meteen door na een cryo omdat er geen hormonen zijn gebruikt.

Sterkte meid!

Geplaatst

Oh wat balen dat je een negatieve test hebt! Kan me voorstellen dat je weinig hoop meer hebt, sterkte!

Meiden ik heb over jullie gedroomd vannacht... We hadden een hockeytoernooi (komt door jou denk ik Fren!) en ik zag duidelijk Fren, Henne (met heel kort haar? Combi van Henne en Nico) en Sandra in het team. Ik was al mijn spullen vergeten en had een pyamabroek (huh?) van iemand geleend en was nog op zoek naar een hockeystick. Maar ik riep steeds dat ik eigenlijk weg moest omdat mijn dochter balletvoorstelling had, haha! Wat een maffe droom, ik combineer altijd van alles...

Gelukkig schijnt de zon weer en vanmorgen wilde het tweejarige zusje van een vriendinnetje van mijn dochter de hele tijd geknuffeld worden en mij kusjes geven en zei ze: ik vind Caroline lief! Wel fijn om zo de dag te beginnen...

Geplaatst

Haha Caroline wat een droom zeg, grappig dat je dingen uit het dagelijkse leven pakt en combineert in een droom.

Maar die balletvoorstelling van je dochter op 16 april zit je dwars, hoe laat zou je uiterlijk weg moeten die dag om het te halen?

Had iets gelezen van 16.30????

Geplaatst

Hi sylvie, nee begrafenis is idd morgen. Vanavond is avondwake. De avondwake is hier in Limburg alleen voor naaste familie en goede vrienden. Vind ik altijd een mooie, intieme plechtigheid. Ben katholiek opgevoed, doener heel erg weinig mee (ook niet in de kerk getrouwd), maar nu doet het me toch wel wat, ook omdat mijn oma een gelovige vrouw was.

Caroline: ik heb wel hormonen gebruikt: progynova en progestan. Hoop echt dat ik meteen door mag: wil niet meer wachten, ben helemaal klaar met wachten!!!

Geplaatst

Een avond wake is meer intiem en vindt ik persoonlijk indrukwekkender dan de dienst zelf. En ja een kerk ongeacht of je daar veel tijd in doorbrengt blijft indrukwekkend. Ik weet zeker dat jullie haar een mooi afscheid geven.

Geplaatst

Ivf-ier, wat ontzettend jammer een negatieve test. Ik blijf hoop houden dat het een hele late innestelaar is, dat ie een beetje kieskeurig is in het uitzoeken van ene lekker plekje maar met een cryo is dit erg tegen de stroom in.

Sterkte morgen!

Ik heb verder nog niet bijgelezen, ga ik vanmiddag doen.

Geplaatst

Sylvie, er zijn geloof ik twee voorstellingen op die dag, omdat het een grote vereniging is, moeten de toeschouwers in twee groepen verdeeld worden, anders past het niet in zo'n gymzaal. Ik weet nog niet hoe laat ze zijn, zal het eens vragen (de juf is een goeie vriendin) en kan dan hopelijk 1 van de 2 voorstellingen bijwonen. Ik ben er altijd, dus op zich niet zo heel erg en papa kan ook gaan, maar inderdaad, kennelijk zit het me dwars anders droom ik er niet over...

Geplaatst

Het is natuurlijk altijd leuk als mamma er ook bij is en omdat je er over droomt vindt mamma zelf het ook belangrijk.

Misschien valt het prima te combineren met het tijdstip waarop de voorstelling is en je rijdt er 45 minuten op ongeveer als alles meezit.

Wij horen het wel!

Geplaatst

he ivfsh....jammer van je negatieve test...zou het niet toch te vroeg kunnen zijn? ik blijf toch voor je duimen...sterkte vanavond met de avondwake en dan morgen met de begrafenis...

Kan me voorstellen dat je niet meer wilt wachten...hoop dat je meteen weer verder kunt, mocht het niet gelukt zijn (maar ik blijf nog even hopen van wel!)...:gekruiste vingers 3

Caroline, wat een grappige droom dat je ons er zo bij betrekt en wat een lief begin van de dag...dat maakt het allemaal weer wat draaglijker, toch? En ik denk ook wel dat er een passende oplossing komt voor de 16e april...de meeting en de voorstelling...ben ik ook van overtuigd...

liefs,

Nico

Geplaatst

Oh, Ivfsh, wat shit....Je lijkt er behoorlijk nuchter onder, let je wel goed op jezelf? Heel veel sterkte vanavond en morgen!

Roestvlek, wat een naar bericht van je vriend, hopelijk is alles in orde nu het is weggehaald!

Dublin en Henne, jullie missed abortions zijn ook echt mijn schrikbeeld. Ik denk dat ik ook blij zal zijn als ik de 12-weken heb gehaald maar wat doet zo'n MA dan toch veel met je he? Het onbezorgde is er voor altijd vanaf. Wat dat betreft herken ik ook goed wat Babeth zegt, maak mij maar weer wakker als de baby komt!

Henne, dat opladen herken ik goed. Wat ik altijd zo bizar vind van die behandelingen (verse en cryo) is dat het eigenlijk allemaal in 2 (tot 4) weken weer gedaan is. Zo'n belangrijke periode die zo kort duurt...En waarin je zo dichtbij lijkt maar tegelijkertijd ook weer zo ver!

Caroline, fijn dat je naar de meeting komt! Kan me voorstellen dat je dat niet had getrokken als je nu de handdoek in de ring had gegooid. Leuke droom trouwens, haha!

Nico, wat een gepieker! Ik hoop met heel mijn hart dat je niet ongesteld wordt. En hoe kun je nou denken dat ons zou steken als je spontaan zwanger zou zijn geworden? Gekkie, dat gunnen we je toch allemaal enorm? Ik zou echt niets liever willen voor je! Kan me voorstellen dat het lezen van je dossier wel weer erg confonterend was, het blijft vervelend dat je zo onaardige arts hebt getroffen tijdens de evaluatie.

Zit op mijn werk (het lukte me zowaar om in te loggen hier), dus ik ga me maar snel weer even nuttig maken!

Liefs, Laika

Geplaatst (aangepast)

Hoi meiden,

Caroline ik moet lachen om je droom, geweldig hoe je alles met elkaar linkt! Wat die voorstelling betreft komt het vast goed , je krijgt altijd alles goed geregeld als het mis dreigt te gaan dus nu komt het ook zeker Goed!

Fren wat goed dat je dacht aan het zaad van de vriend van roestvlek , ik bedoel mbt een eventuele behandeling!!!

Ivfsh wat ellendig dat de test neg. Was, het zou zo mooi geweest zijn!!! Ik weet niet of je direct door mag kan me voorstellen dat dat de wens is!!! Sterkte vanavond met de avondwake en begrafenis. Wordt vast een "mooi en warm" afscheid!!!!

Ik ga me even optutten , even mijn neus Laten zien op het werk

Groefjes Babeth

aangepast door Meiske74
Iphone dramatisch moeten corrigeren!!!
Geplaatst

[Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Esther: 26 maart start 6e icsi

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, kopie dossier opgevraagd. Gesprekken bij Geertgen 30-3 en DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Roestvlek: 18-3 evaluatiegesprek, hierna ???

Caroline: neig naar vijfde poging, maar ja, leeftijd, geld...

Behandeling

IVFSH: 4 maart tp van 2 cryo´s

Dublin: cryo poging, tp 15 maart.

Henne: cryo poging, tp rond 21 maart

Rubster: waarschijnlijk tp rond 29 maart. 24 maart folikelmeting

Zwanger

Ursula:

Babeth:24-3 controle gyn + 28-3 20 weken echo (met 20w)

Laika: 23-3: 3e echo (met 10w1d)

Simba: 30-3: Pretecho

Witje: 04-4 (20 weken echo, met 20 weken 2 dagen)

Meiden heb hem even aangepast voor mij. Vandaag beginnen met decapeptyl en morgen gonal F erbij 300 eenheden.

Even een tussenstand voor de kilo's 6 kilo in 7 weken. Mijn mannetje 10 kilo in 7 weken.

Groetjes en succes allemaal

Geplaatst

whoei...Rubster....vandaag dus weer in de race...spannend....over een weekje de fm...duim voor je!!!

en toppie dat jullie 6 en 10 kilo kwijt zijn!!! goed zo!!!

He Laika...ja ik weet ook eigenlijk wel dat ik zo niet moet denken, dat het misschien zou steken, weet ook wel dat jullie blij zijn als het gelukt is, maar kan me ook wel voorstellen als er toch even snel de gedachte voorbij...waarom wel, niet...snappie...ik gun het ons allemaal natuurlijk...ik moet me er gewoon nu niet druk over maken...

ben ook gewoon hartstikke een muts:leuke034:hahahahaha...

San...de 29e was het inderdaad...ben heel erg slecht de laatste tijd in het onthouden van data...wilde de afdeling bij ons al een mailtje sturen volgende week dat ze aan het einde van week 13 hun uren moeten invullen...maar dat kan natuurlijk ook aan het begni van week 13...hahahaha...ben een beetje in de war ook door de carnaval...helemaal de kluts kwijt...:rolleyes2:

liefs,

Nico

Geplaatst

ivfsh wat ontzettend *&% van je nega test. Sterkte vanavond en morgen en de komende tijd daarna. Jullie hebben nogal een drukke tijd achter de rug en nu een zware periode..

zieke of bijna zieke dames beterschap!!!!

Nico ik en datums zijn ook een crime, net als namen en gezichten hihi en daar draaid het in het leven toch om nietwaar? Ach er zijn ergere dingen. Ik hoop toch zo dat het spontaan is!!!!!!!!!!!!

Caroline helemaal top zo'n begin van de dag. Grappige droom zeg, het was zeer zeker een droom, ik haat sporten hihi en ik dan met een hockeystick hihi.

Rubster nu echt weer officieel in de race!!!!!!

Werken ging goed vandaag. Genoot vandaag van de complimentjes over mijn geleverde werk. Ben onze mappen aan het "mooi" maken, nieuwe tabbladen en alle oude formulieren verwijderen enz. Geeft veel voldoening om zo bezig te zijn.

Geplaatst

Laika, fijn dat alles er goed uitzag op de echo. Super!

Haha, babeth, dit is wel een hele erge 'verspreking' van je iphone. ''Ik weet niet of je direct dood mag kan me voorstellen dat dat de wens is!!!''

Ik heb niet genoeg tijd om bij te lezen. Net twee uur in de auto gezeten om een zalfje te halen bij een apotek.

Geplaatst

Haha, inderdaad: dood is een beetje overdreven :-). Lang leve de spellingcontrol :-)

Ursula: poeh, voor jullie altijd ver weg zeg, als je eits moet regelen. Waarom moest je gaan? Sorry, is me even ontschoten.

Ruby: wow! Je gaat heel goed! Ik moet ook weer eens een paar kilo eraf zien te krijgen: je bent een goede inspiratie!

Caroline: grappig, dat dromen! Ik fantaseer snachts soms ook de gekste dingen!

Sandra: mooi zo! Eer van je werk, altijd fijn.

Tot later weer allemaal!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden