Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Toch super Babeth dat jullie zo intensief begeleid worden. Zal toch ook een klein beetje geruststelling geven.

Ze hebben niet meer gebeld van het zkh, gelukkig voel ik me weer wat beter. Loop als een oude vrouw naar ik loop.

Ben al die medicijnentroep wel zat. Misschien morgen alleen op paracetamol.

Zijn jullie ook al aangemeld op Hyves het ivf forum, iik heb vanmiddag lopen k*tten met van alles, ook nog iemand getikt??? Wat dat nu weer is, maar we komen er wel

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ruby je hebt er het maar druk mee. Inpakken, verhuizen, werk, uitgangsecho's jij had toch ook al je avondeten vanmorgen gemeld of was dat weer iemand anders.

Ivfsh lekker bij de kapper, haal iig testen in huis. Ik test altijd na een iui of IVF dan weet hè het zeker dat er ook iets gezeten heeft.

Wordt gek van die Zalando online schoenenwinkel reclame dat gekrijs de hele tijd.

Geplaatst

Zalando die moeten ze inderdaad van het scherm weren!!!!

Syl wat fijn dat je mogelijk alleen nog paracetamol nodig hebt, watben je toch een bikkel! De extra begeleiding is idd super maar ik hoop echt dat er nu geen gekke dingen meer komen, of normale naar waar ik onzeker en angstig van wordt ....

Ivfsh mocht je gaan testen heeeel veel succes meid!

Ons diner vanavond : aardappelpuree met brocolli en een valessding en voor mijn man een schnitzel

Geplaatst

Nou een bikkel valt wel mee hoor. Waar ze me echt klein door krijgen is een IVF behandeling. Dan is dit draagelijk. Moet echt met die pillen stoppen, zit constant op de wc.

Jeroen kookt weer en dat is dan weer afhalen. Gelukkig kun hè hier echt alles bestellen, verzint het ze brengen het. Ik heb geroosterd varken met Javaanse nasi en Jerien geroosterde kip. Helaas hebben ze bij deze geen lekkere kipsate. Echte Surinaamse sate is zo ontzettend lekker , wel pittig naar heerlijk.

Geplaatst

Zalando bah net zo iritant als Claire van CB!!!

Dublin hou je emmy lekker warm. We helpen je de komende 2 weken door hoor!!

Nico wij gaan de 29e trouwen. Onze grote dag.....

heb je al getest of ga je voor morgen?? Succes met het meetmoment vanavond.

Syl gelukkig voel je je steeds iets beter. Ze hebben je niet teruggecommandeert naar het ziekenhuis??? Zou mooi zijn als je het alleen nog maar op de paracetamol hoeft te doen.

Esther lekker druk weekend geplant. Geniet ervan en ook zeker van elkaar. Gefeliciteerd met je opa en oma zeg, 60 jaar, wij moeten wel heel oud worden willen we die mijlpaal halen!!

Babeth gelukkig is alles in orde, ze houden je echt goed in de gaten. Wat een spanning steeds weer voor jullie zeg.

Ruby ook al weer bijna in de race!! Denk wel goed aan jezelf he, met je slijmbeursontsteking en een verhuizing.

Hier gelukkig wel een goede dag gehad hoor. Heb het druk gehad dus geen tijd om te piekeren. Er komt gewoon heel veel op me af momenteel en soms neemt mijn geest dan alles over lijkt het wel, maar dan in negatieve zin. Gelukkig kan ik het wel relativeren allemaal en probeer alles van me af te zetten. Vooral de nachten zijn dan lang als ik niet kan slapen. Maar de betere tijden liggen vast vlak bij, dus even een dip en dan weer een sprong.

Ik zit aan de chicken tonight tandori vandaag.

Geplaatst

Esther jij vroeg wat voor werk Paul deed geloof ik?? Onderhoudstechnicus op een fabriek. Hij heeft ontzettend veel werk liggen en deze uurtjes gebruikt ie vooral om administratief weer op orde te komen. Hij probeert nu zo veel mogelijk uurtjes extra te pakken. Alle beetjes helpen en we hebben een duur 2e helft van het jaar voor de boeg. De kleine en ons nieuwe huis. Dan kan hij het straks weer rustiger aan doen en er zijn voor mij en de kleine.

Geplaatst

Even kort (heel ziek hier, hoge koorts, alles doet zeer, bijna ongi maar wel Suprefact snuiven nog): iemand iets van Laika gehoord? Vandaag toch spannende echo dag?

Geplaatst

Hier ook kort, nog twee dagen werken (wo en vr) en dan gelukkig een week vrij. Ben kapot!

Miki beterschap, klinkt echt als griep. Komt nu echt niet gelegen he.

IVFSH, ik test altijd. Wil weten of het iets geweest is. Maar dat ben ik he...altijd zekerheid zoeken. Ik blijf voor je hopen.

Dublin, woehoe! Mooi nieuws. Hoop je snel te volgen.

Laika hoe was de echo?

Es, jouw komende dagen klinken erg fijn. Zo willen we ons weekje vrij ook een beetje in gaan richten: lekker uit eten, keertje naar de bios, misschien een strandwandeling..... Geniet ervan. En bedankt voor je berichtje over de docu, ik was iets te snel met het melden hier hihi.

Babeth ze houden je goed in de gaten, dat lijkt me dan wel weer geruststellend al neemt het de onzekerheid nooit helemaal weg. San, laat je ook niet gek maken hoor! Het is volkomen logisch dat je onzeker bent en je hoeft echt niet een soort van gedwongen op een roze wolk te klimmen. Jullie zijn ontzettend blij en dankbaar, maar wel op júllie manier. Oh en Babeth het is idd die stoel van de Marskramer. Misschien ga ik wel proberen of ie lekker zit en dan idd gewoon doen. Positief denken, hoppa!

Ruby, ook weer in de race. Eindelijk! We kunnen ons lijstje ook alweer snel aanpassen. Altijd fijn als daar beweging in zit. Wel allemaal langzaam afzakken in dat lijstje he, niet telkens weer naar boven klimmen ;-)

Iedereen die ik 'vergeten' ben, ik denk toch aan jullie hoor!

Henne

Geplaatst

Testr wat rot dat je nu net ziek aan het worden bent!!! geen koorts krijgen hoor!

Syl, ik vind je een bikkel, ook hoe jij op de medicatie voor IVF reageert, echt heftig maar je gaat er wel voor!!

Ik moest wel lachen om het kookgedrag van Jeroen....zo is dat met mijn man ook lantge tijd geweest, kwam ie me ophalen op het werk, kreeg ik nog een sms-je ik zorg voor het eten vanavond en vervolgens kwamen de dampen van de chinees me tegemoet bij het instappen....

Nu kookt hij tegenwoordig wel en nog goed ook!!

Dat surinaams klinkt erg goed trouwens, hier zit alleen een chinees, een griek en een italiaan, ow en turkse döner.

Henne, ik vond de stoel erg leuk, ben benieuwd hoe die zit en gorot gelijk hoor, al schommelend met Zita je emmie(s) visualiseren....

Laika een echo? jeetje ben ik nu echt zo´n vergiet???

Geplaatst

Was een zoeken...ik pak 'm er nog even bij

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Esther: 26 maart start 6e icsi

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, kopie dossier opgevraagd. Gesprekken bij Geertgen 30-3 en DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Roestvlek: 18-3 evaluatiegesprek, hierna ???

Caroline: neig naar vijfde poging, maar ja, leeftijd, geld...

Behandeling

IVFSH: 4 maart tp van 2 cryo´s

Dublin: cryo poging, tp 15 maart.

Henne: cryo poging, tp rond 21 maart

Zwanger

Ursula:

Babeth:24-3 controle gyn + 28-3 20 weken echo (met 20w)

Laika: 23-3: 3e echo (met 10w1d)

Simba: 30-3: Pretecho

Witje: 04-4 (20 weken echo, met 20 weken 2 dagen)

Geplaatst

Dublin, goed nieuws zeg, joepie!!!!

Ivfsh en Nico, spannende dagen weer......

Haha, Babeth, er wordt hier ook zoveel geschreven...Ik heb volgens mij een paar dagen geleden tussen neus en lippen door verteld dat ik vandaag een echo zou krijgen omdat ik me zo ongerust maakte en dus was de echo van volgende week vervroegd. Fijn dat dat kan hoor!

In ieder geval, alles was goed! Het kindje (zeg ik nu kindje? Oeh, dat alleen al is spannend om te zeggen!) is nu 2,4 centimeter, heeft een hartslag van 172 en dat hartje hebben we vandaag niet alleen zien kloppen maar ook gehoord, echt super! Verder beweegt het al, we zagen een voetje schoppen en twee handjes bewegen, echt niet te geloven! De arts vond dat we nu maar moesten gaan genieten en niet zo ' overbezorgd' moesten zijn....Oeps, oppassen dat we niet te boek komen staan als een stelletje zeikerds dus dat gaan we dan maar proberen. Ik ben in ieder geval heel blij dat weinig klachten niet betekent dat het dan ook mis is. De komende weken hebben we elke week wel iets, volgende week de prenatale intake, in week 11 de laatste echo in de ivf-poli en in week 12 de nekplooimeting (als we dat willen doen).

So far so good, in ieder geval!

Liefs, Laika

Geplaatst

Laat het nog even zo staan totdat ik morgen in het ziekenhuis ben geweest.

Wij hebben inderdaad bloemkool met sudderlapjes gegeten. Erg lekker.

Nu op naar een vergadering en heb zooooooo geen zinnnnn!!!!

Denk aan jullie

Groejtes

Geplaatst

Ja, in het lijstje stond het nog verkeerd zag ik, ik pas hem even aan:

Pauze

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Nico: orienteren op nieuwe poging, kopie dossier opgevraagd. Gesprekken bij Geertgen 30-3 en DD 27-5 en dan beslissen

Caroline: neig naar vijfde poging, maar ja, leeftijd, geld...

Behandeling

Zwanger

Ursula:

Laika: 29-3: 4e echo (met 11 weken)

Geplaatst

Laika

fijn dat de echo weer helemaal goed was!!! over 2 weken de 3de echo en dan mogelijk met 12 a 13 weken nogmaals ivm. de nekplooimeting, jullie zijn er dus nog niet over uit of jullie het wel of niet gaan doen?

Maart is best wel weer een maand van heel wat afspraken zie ik, sowieso de cryo-tp´s en het starten voor Esther, Rubster en mogelijk Sab? maar ook heel wat afspaken ivm. evaluaties of nieuwe pogingen.

Sen zijn jullie al wat verder met jullie orientatie?

Geplaatst

Laika wat fijn dat alles goed was. Moeilijk he om je over te geven aan het "genieten" i.p.v. bezorgt zijn??

Geplaatst

Hee meiden,

Laika: wat fijn dat je echo goed was! Wat een geruststelling dat je kindje was aan het bewegen. En ja: ik vind het ook je kindje!

Henne: lekker kopen die schommelstoel: zo leuk! Vinden je neefjes/nichtjes vast ook leuk!

Sandra, meis. Het is zo moeilijk hè.... Als ik nog een keer zwanger wordt gaat het heeeeel lang duren voordat ik er vertrouwen in zal hebben. Weet je wat mijn man zelfs zei.... Hij hoopte bijna dat de test negatief is vrijdag, omdat hij bang is voor weer zo'n verdriet als het weer zou mis gaan... Jij zult stap voor stap wat meer zekerheid krijgen en daarmee ook meer en meer gaan genieten, maar ik snap dat het moeilijk is!

Miki: hè bah, ziek.... Hoop dat je snel opknapt!

Wat betreft dat koken: ik heb ook zijn fijne vent: wel van lekker eten houden, maar koken : ho maar :-)! Eerlijkheid gebiedt me welte zeggen dat hij veel eerder zal opruimen/stofzuigen ed, zo slecht is hij dus nog niet :-)

Ik heb testen gekocht... Morgenvroeg maar eens zien wat ik ermee zal doen.

Fijne avond!

Geplaatst

Laika, het genieten gaat vast wel komen, wellicht als je straks wat verder bent, helaas hebben velen hier hele nare dingen meegemaakt en dat neem je op wat voor manier dan ook mee! maarre is toch ook je kindje? ookal is het nog erg klein....

Ivfsh, moeilijk je als je man zoiets zegt? maar ja, voor het mooie eind resultaat waar we allen van dromen zullen we er doorheen moeten, hoe moeilijk en onzeker ook maar met de hulp van iedereen hier lukt dat hoor!!! Ik ben benieuwd of je het testen kunt weerstaan als je ze in huis hebt....ik duim voor je, ookal heb jij nog niet het goede gevoel.

hihi ik klaag ook verder niet over mijn man hoor, hij doet met name nu erg veel! een vent uit duizenden....!

Geplaatst

Laika super goed nieuws gefeliciteerd meid.

Miki heel veel beterschap, begint het zonnetje te schijnen wordt jij ziek. Arm ding.

Babeth chinese dampen, haha erg zijn ze onze mannen.

Geplaatst

Mijn vriend kookt bijna net zo vaak als ik en is netter in het huishouden! Maar hij heeft ook zijn minpunten... zoals iedereen toch? Wij vrouwen ook, hoewel een stuk minder natuurlijk :-)

Even op het lijstje zetten dat we voor nog een poging gaan! Nu kan ik naar de meeting komen (als ik gestopt was had ik dat niet getrokken), moet nog wel bedenken hoe ik het ga oplossen met de dansvoorstelling van mijn dochter...

Pauze

Caroline: we gaan voor een vijfde poging, in mei?

Behandeling

Zwanger

Ursula:

Laika: 29-3: 4e echo (met 11 weken)

Geplaatst

Als Paul kookt dan gaan we ook vaak om een frietje of kip kebab heerlijk....

Ivfsh spannend!!!!!!! idd moeilijk als je man zoiets zegt. Wij sturen posi vibes jullie kant op hoor!!

Geplaatst

Hihi Jay en koken? Dat is dan ook iets halen hoor. Soms doet ie wel een poging, toen ik zwanger was moest hij soms wel. En hij helpt wel vaak, snijden enzo. Ach, ik vind het niet erg meestal. En ik hoef bijvoorbeeld nooit te stofzuigen of te dweilen, dat doet hij altijd. Eerlijk verdeeld.

IVFSH moeilijk om zoiets te horen, maar heel begrijpelijk wat hij zegt. Ik snap het zo goed. Zelf ben ik ook enorm bang dit nog een keer mee te moeten maken. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik dat trek. Vanochtend in de auto zat ik te zingen en toen dacht ik 'ik ben eindelijk mezelf weer'. Ja, twee weken voor mogelijk weer een klap. Elke keer weer dat opkrabbelen, hoop hebben en dan weer past terug bij af en weer opkrabbelen.... Het is ook voor de mannen inmens zwaar. Voor jullie beiden dus een dikke knuffel!

Geplaatst

Laika, ben helemaal blij om jouw bericht te horen! Wat geweldig, meid & we duimen allemaal dat het zo mooi blijft. Je bent geen zeikerd, is toch logisch dat je heel onzeker voelt, het is gewoon niet niets om zwanger te raken via de mmm.

IVFIER & Henne, al ben ik nooit verder gekomen dan 3x een vroege miskraam, ik kan jullie gevoel heel goed begrijpen... Die rollercoaster van "zwanger worden, dan zijn en het weer niet zijn" is zo slopend...en achteraf blijf je met een hoop vragen die niemand je blijkbaar kan beantwoorden. Het gevoel van onmacht wordt steeds groter. HEt geluk zit ons even ook echt niet mee...daarnaast hebben we ook vorige week donderdag te horen gekregen dat mijn vriend huidkanker heeft en gelukkig konden we snel terecht en is het "nare plekje" gisteren verwijdert. Nu wordt het verder onderzocht en over 2 weken weer de uitslag. het zit even helemaal niet mee, ooit zal de zon weer schijnen toch... maar het belangrijkste op dit moment is toch even dat het zover weer goed is met mijn vriend... dan wordt je ook weer op een andere manier op de feiten gedrukt...ik ben nu op dit moment blij dat het met hem weer goed komt... en alles andere staat even stil, dus binnen een paar dagen kan je leven weer helemaal anders uitzien...

ik zal vanavond even alles bij lezen... .fijne dag allemaal, werkse of rust je lekker uit... tot later!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Even vlot voor dat ik weer moet werken, tja balen dat de vakantie weer voorbij is. Maar het kan niet altijd feest blijven.

@ IvfC en Henne, ook hier zet ik mij weer schrap. Na de missed abortion zal ik zeker in de 1e 12 weken heel behouden zijn, zo'n gemiste miskraam maakt echt dat je je door je eigen lijf genept voelt. Dus alle zwangerschapskenmerken probeer ik zoveel mogelijk overheen te stappen, want voor mij geven ze geen zekerheid meer. Jammer maar helaas. Dus wat ga ik doen: mijn uiterste best om de natuur volledig te vertrouwen! Als het goed zit komt het goed, als het niet goed zit dan heeft dat een reden. Kortom zo positief mogelijk nogmaals te starten. Ook voor jou Henne zal het weer wennen zijn, laatste keer was het gelukt en nu ook weer op nul staan.

Heel veel succes met jullie cryo-poging, spreken we bij deze af dat het bij alle 3 gaat lukken!

Hier alles oké, spanning proberen los te laten. Want zolang op een telefoontje wachten is idd killing. Dat is echt een zware tijd om door te komen. Maar het is gelukt.

Voor iedereen, dankjewel voor het duimen. Zou willen vragen daar nog vrolijk mee door te gaan (een maandje of 8,5), dan gaat het helemaal goed komen! Is echt hartverwarmend hoe hier met elkaar wordt meegeleefd!

Moet nu stoppen moet echt naar mijn werk!

Fijne dag!

Geplaatst

Roestvlek gelukkig dat het plekje bij je vriend weggehaald is. Je leven kan idd in een heel korte tijd een hele andere wending nemen. Ik weet nog dat ik tijdens mijn eerste ww in de mmm te horen kreeg dat de grote vlek op mijn bovenbeen van een tekenbeet kwam en toen moest ik aan de antibiotica vanwege de kans op ziekte van lyme. De bloeduitslagen konden dat niet uitsluiten. Mijn wereld stond stil, gelukkig was bij mij een flinke kuur genoeg. Op hetzelfde moment kreeg ik mijn miskraam en idd je hele wereld staat dan op zijn kop. Het verdriet van de miskraam, maar opluchting over het feit dat ik wel gezond was gelukkig.

Hopelijk zakt de schrik, is het weefselonderzoek prima en kunnen jullie je weer volledig richten op jullie droom!!!

Ivfsh, Dublin en Henne ik duim ook heel hard voor jullie hoor. dat jullie net als ik Zwanger zijn en vooral BLIJVEN van een cryo!!!!!!

Ga zo weer paar uurtjes klussen op het werk. Mijn afspraak met de arbo arst is verzet naar 4 april 's middags. Komt ook veel beter uit, diezelfde ochtend hebben we onze 20 weken echo dus afspraak bij de gyn. En ook nog in mijn eigen woonplaats. Voel me gelukkig vandaag een beetje beter dan de afgelopen dagen. Alle spanning van de laatste paar maanden lijkt onder invloed van hormonen nu toch echt eens een uitweg te zoeken. wie weet kan ik het er allemaal eens een keer uithuilen en weer fris en fruitig verder genieten van mijn zwangerschap!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden