Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja ja Spaatje, jij bent ook bekend met miss c, supernaam trouwens. Ben nog wel lerende, vandaag ook maar eens foto's geplaatst.

Geplaatst

Het gaat toch goed op hyves allemaal??? Niemand kon gelijk de eerste keer lopen dus dit moet ook even onder de knie gekregen worden.

Hier met het gure, natte en koude weer net een badpak gekocht. De fysio raade me aan 2x per week te gaan toen ik er over begon. Wat lijkt ik een orka in dat ding zeg hihi. Zwart badpak met melkwitte flessen. Gelukkig lig ik het meeste van de tijd onder de waterspiegel!!

Verder hebben wij bij de griek gegeten, even voorproeven voor de avond voor onze bruiloft. Dan gaan we daar eten met mijn broers en onze beider ouders. Tja we zijn er nog nooit geweest (ahum kwamen er voorheen 1x per maand geloof ik) dus ja moest echt voorgeproefd worden.

Geplaatst

Volgens mij mis ik iets :-) Net wat nieuwe hyves vrienden gescoord. Ik vind hyves ook nog steeds fijner dan facebook. Beslotener en gewoner. Op facebook loopt iedereen zo vreselijk interessant te doen :-S Of dat ligt aan mijn vrienden natuurlijk hihi.

Val hier letterlijk om van de slaap dus kruip er vroeg in. Truste allemaal!!!

Geplaatst

Welterusten Henne, slaap lekker en droom maar fijn van je emmy's die je dinsdag weer veilig mee naar huis neemt!!!!!!

Geplaatst

Weltrusten Henne!

Lekker grieks...jummie

Syl-vie..ja mooi naam heey...vind little miss C ook wel erg stoer staan hoor

Geplaatst

Welterusten Henne.

Ik wilde net een buzz plaatsen om te melden dat ik de frietpan heb aangezet voor snacks, schaam....

maar dat is een www geworden, verschil snap ik niet echt, zal wel weer aan mij liggen.

Mijn telefoon maakt overuren met al die bercihten, bliebjes en nieuwe boodschappen

Geplaatst

Ik ga er ook een eind aan breiën voor vanavond. Ben beetje moe na alle inspanning vandaag dus duik nog even bij mijn liefje op de bank en kruip ook lekker op tijd mijn bedje in. Heb ik gelijk even mama-spruitje tijd, dat is er vandaag helemaal bij ingeschoten foei foei.

Van het weekend hier ook lekker rustig aan doen is het idee.

Fran nogmaals heel veel plezier en fijne verjaardag in de USA.

Esther julllie ook lekker uitwaaien!!!!

Dames van de teleurstellingen, sterkte

Welterusten allemaal!!!!!

Geplaatst

Sandra jij ook welgtrusten...

Syl....en buzz vermeld wat je of je vrienden hebben gedaan bijv..www geplaatst of vrienden geworden met...kan je zelf dus niets aan doen....www maak je zelf, of maak ik het nu nog onduidelijker

Geplaatst

zie bij spaatje in haar handtekening staan dat we gaan lunchen; is er al meer duidelijk eigenlijk? Ben wel nieuwsgierig!!

Hier nog steeds pijn in mijn schouder. STraks maar een warme kruik er tegenaan in bed. heb vin ook al aan het smeren gezet met arnica, heeft ie zo'n hekel aan, haha!

Koffer is gepakt, morgen rustig naar schiphol, hebben om 1200 afgesproken, dus om 11.55 van huis weg. Meld me nog wel voordat ik in het vliegtuig stap, moet toch zo'n 2 uur doden en die winkeltjes op schiphol kan ik dromen...

Geplaatst

Ik laat de berichtgeving voor 16 april aan Henne over, het wordt idd een uitgebreide lunch in etappes. Info volgt.

Komt nu dichtbij zeg, in november ofzo toch begonnen met plannen.

Geplaatst

goedenavond meiden, hier ben ik ook weer even. Wat is er veel geschreven, is haast niet bij te houden. En als je dan bijleest is het zoveel dat ik de helft alweer kwijt ben. Er zijn een paar dingetjes blijven hangen waar ik even op wil reageren:

Miki en Nico, een dikke troostknuffel voor jullie. Wat een tegenvaller weer.. bah bah bah!!!

Henne, goedzo vandaag een :) dus vandeweek een tp.. ohhh wat wordt het weer spannend. Ik ga me wezenloos duimen voor je

Syl, ben je alweer een beetje op de been meid? als je iets nodig hebt kan je mij ook vragen hoor. Ik zit niet echt naast de deur maar ik ben er binnen een half uur als het moet.

Es, lekker een weekendje naar Scheveningen. Vandaag is het butweer geweest maar het wordt beter heb ik vernomen. Kan je lekker uitwaaien op het strand.

Fren, sterkte met je schouder

shit, ben de rest alweer kwijt... sorry girls

heb zelf niet zoveel boeiends te vertellen eigenlijk. Ik heb een moeilijke week, morgen is de sterfdag van mn moeder. In 2008 raakte ze op 10 maart in coma en op 19 maart is ze overleden. Ik denk dus al sinds 10 maart, 3 jaar geleden zat ik elke dag in het ziekenhuis te bidden dat mn moeder het zou overleven... helaas. We gaan morgen op het strand hierachter een wensballon voor haar oplaten.

ik wens jullie een heel fijn weekend

liefs

Sen

Geplaatst

Goedeavond dames, al zijn er heel veel van jullie al lekker onder de wol. Hier een rustige deeltijddag gehad, heb al zo lang geen vrij gehad uhm (1,5 week lang hahaha). Best lekker om maar 2 daagjes te werken waarvan 1 halve ook nog buiten de deur.

IvfLimbo, heb zelf ruim 3 jaar in Utrecht gewerkt. Mocht naar het NH Hotel en daar keek ik vanaf mijn oude werkplek op uit. Dus enigzins vertrouwd al werk ik er al ruim 7,5 jaar niet meer. Maar was een leuke bijeenkomst.

Aangezien ik nu "puur natuur" mijn wachtweken doorloop, kan ik wat ongedwongener door deze ww komen. Hoef niet stil te staan bij bollen, pillen, spuiten, snuiven of andere hormoonacties. Dus even relaxen. Helaas speelt de endo nog wel op en zag in de thread "Als het misgaat" dat er meer zijn met klachten van lage rugpijn, bilpijn en uitstraling naar het been. Tja daar heb ik dus ook last van. Maar goed, kan tegen een stootje en/of pijntje!

Dames met een negatieve uitslag, sterkte. Het is oké om te balen!

De zwangeren onder ons, goed om te lezen dat het met jullie "lekker" gaat! Houden zo!

@Henne, heerlijk he de bevestiging van een smiley! Een hele fijne vakantie en duim heel hard met je mee dat dinsdag de uitslag goed is. Je loopt dan precies één week achter op mij. Ga die eskimo (otjes?) maar halen en geef hem/haar een prachtig plekje voor de komende 8,5 maand).

@ Guusje, hoop dat ook jij dinsdag goed nieuws hoort en je eind van de maand mag starten! En natuurlijk fijn om je chronisch ontstoken eileiders niet meer te hebben. Zal allicht in pijn verlichten!

De dames die nog wachten tot ze starten, leuk om ook jullie tussentijdse updates te lezen.

Ook hier gaat er eentje naar bed. Slaap lekker!

Geplaatst

Sen sterkte deze week, moet heel moeilijk voor je zijn...

Fren goeie reis en veel plezier! Alvast gefeliciteerd!

Ja, in november was ik degene die zei: eigenlijk zouden we elkaar eens moeten ontmoeten! Wel met lekker weer, dus april, wat leek dat ver weg toen en nu is het bijna zo ver...

Ik ga ook maar eens naar bed, ik hoor in de kamer hiernaast al gesnurk... Welterusten!

Geplaatst

Wat is het stil hihi. Ben ik dan de enige die wakker is???

Wat waardeloos weer zeg, geloof dat ik er een gewoonte van ga maken om om de nacht een poos klaar wakker te zijn. Ach Paul heeft morgen ochtend een afspraak met zijn vader dus dan kan ik het lekker rustig aan doen.

Geplaatst

Hè Sandra hopelijk slaap je alweer in de tussentijd. Ik neem het wakker zijn stokje van je over, buikpijn van de frietpan en als ik wakker ben begin ik weer met malen. Teken dat het zeker de goede kant uitgaat. Soms kan het een gewenning worden dat je elke nacht rond hetzelfde tijdstip wakker wordt. Voordat je naar bed gaat tegen jezelf zeggen dat je niet wakker wordt en dat je heerlijk de hele nacht doorslaapt :-)

Sen bedankt, gelukkig is mijn schoonmoeder er weer dus die vertroeteld mij lekker. Wat een mooi gebaar voor je moeder. Moet er niet aan denken om haar te verliezen. Dit zijn dagen dat je alles dan weer herleefd, moeilijk hoor. Sterkte vandaag en weet zeker dat ze je in de gaten houdt, daar geloof ik echt in!

Dublin heerlijk is dat een hormoonvrije behandeling, echt veel relaxeder met hopelijk een heel goed einde.

Caroline bedankt!

Geplaatst

goeiemorgen dames,

ik zit ook op hyves...als je zoekt op Nicole en kerkrade...en dan een foto met een zwart-witte poes ziet, dat ben ik (ruim 200 vriendjes/vriendinnetjes en kennissen (met name kennissen natuurlijk)...maar welke hyves hebben jullie het over???

IVFL....zou je echt wel stoppen met de bolletjes? en wel weer megabalen van je negatieve test...wat fijn dat de avondwake en de dienst mooi waren. En beslist ook emotioneel...ik denk dat er in elk families wel iets van ruzies voorkomen en soms zijn deze gebeurtenissen dan de tijd om erover te praten of weer even 'normaal' tegen elkaar te doen...

Syl...fijn dat het de goeie kant op gaat!!!

Voor degenen die een trip (kort of lang) gaan maken...veel plezier en kom weer veilig terug!

nu ben ik het verder even kwijt...

fijn weekend allemaal...ga vandaag de belastingaangifte doen met mijn vader.

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico moet je hoer zoeken op Hyves daar is een link of José even pb sturen. Afgeschermde Hyves van de ivfmoeders, erg leuk.

Geplaatst

Goedemorgen meiden, voor enkele goedemiddag. ;-))

Wat erg , ik ben nu alweer een hoop kwijt!

Sen , deze dagen zullen beslist zwaar zijn voor je, ik vind het mooi dat jullie een wensballon gaan oplaten voor je moeder, sterkte meid!

Nico,jij hebt een leuk klusje vandaag.... Dat er maar een mooi bedrag jullie kant op gaat komen ! Wat die Hyves betreft er is een ivfmoeders Hyves aangemaakt, zo knap in elkaar gezet dat ie niet vindbaar is( vind ik toch knap !)

Er is een topic geopend en via een pb krijg je de link .

Je kan een pb naar José sturen.

Ohhh hier schijnt de zon of het lente is! Esther ik hoop dat jullie weekend ook zonnig is.

Hier verder geen plannen. Straks even boodschappen doen , iets leuks voor mijn schoonmoeder halen, viert vanavond haR verjaardag, en ik ben benieuwd , mijn man gaat zijn auto uitmesten , normaal houd ik het een beetje bij maar is dus niets meer aan gedaan , nu moet hij wel omdat ie ingeleverd wordt.

Sjonge jonge ik weet echt niet meer wat er. Hiervoor allemaal geschreven is, even douchen en op de pc maar even bijlezen ....

Groetjes Babeth

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Sen: wat moeten jullie drie jaar geleden tussen hoop en vrees geleefd hebben en wat moet het een verdriet zijn geweest toen en nu nog steeds. Voel met je mee! Sterkte deze dagen!

Fren: jij gaat lekker weg: heerlijk! Dat shoppen op schiphol wordt saai hè... Ik spendeerde altijd vooral tijd bij de boeken en tijdschriften omdat we dir natuurlijk niet konden krijgen in China. Ga heerlijk genieten in de us!

Dublin: jij in de ww, spannend hoor! Wij duimen voor je!

Nico: jij hebt je goede daad voor vandaag straks ook weer gedaan: Bleeh belastingaangifte. Lief dat je dat voor je pa doet!

Alle anderen: fijn weekend! Ik ga naar Zeeland: uitwaaien met mijn ouders, lekker wat wandelen.

Liefs,

Ivfnl

Geplaatst

Ik ook niet....er zijn wel heel veel Nicoles in Kerkrade :-D

De 16e is idd lunch, dat stond toch al vast? Ik zal er komende week nog ff een mailtje uit doen. Ook om namen te oefenen ;-)

Hier schijnt het zonnetje. Net in bed had ik in gedachten een aanval van schoonmaakwoede. Wilde de keuken doen, de tafel in de olie zetten en de leren stoelen ook inwrijven met een of ander spul. En de was. En de rest an het huis stoffen en zuigen en de badkamer doen en soep koken voor in de diepvries en en en..... daar ga ik de helft dus maar even van schrappen hihi. Hebben jullie dat nou ook zo vlak voor een poging? Zo'n gevoel dat alles in orde moet zijn? 't Is net of ik het nu na die miskraam nog meer heb. Ook omdat ik weer hoe moe ik werd van zwanger zijn. Oh ja, de ramen lappen, dat wilde ik ook nog ;-) Zo J. maar eens uit bed lokken (is weer eens wat anders dan erin) en kijken wat we vandaag kunnen doen.

Syl en Sandra hebben jullie al eens zo'n slaapcd geprobeerd? of ontspanningsoefeningen? Ik ben helemaal niet zo van dat soort dingen, maar het werkt eigenlijk best goed. Tot op zekere hoogte hoor. Ik lig tijdens zo'n sessie nog heel vaak aan andere dingen te denken en erna ook, maar tóch val ik makkelijker in slaap en slaap ik rustiger.

Belasting laat ik lekker liggen tot maandag.

Ladies waar is het lijstje? Vast twintig pagina's terug ofzo :-) Ik ga het eens zoeken en dan aan de schoonmaak. Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Goedemorgen!

Ging er van uit dat de datum en dat het lunch ging worden dal vast stond, dacht staat welleuk tussen de ziekenhuisdingen in mijn handtekening.

Leuk idee die hvve...ga eens op zoek! ook leuk om elkaar via hyves te spreken voor en na de lunch.

Ga zo even shoppen in rotterdam...is heeeel lang geleden dat ik daar ben geweest op het EMC na ..heb er zin in.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden