Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Had wat foto's op Hyves gezet maar die zijn te klein, moet ik nog baar kijken dan kun je zien hoe wij kamperen.

Fijn weekend.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames ik reageer eventjes kort, kom later terug.....

Dublin, van harte gefeliciteerd met de zwNgerschap!!!! Meid wat geweldig !!

Het gaat Goed met het stokje, hou vast voor Henne, en Ruby en dan ben ik de volgorde eventjes kwijt....

Super nieuws en weer werk voor Sab .. ;-))

Liefs Babeth

Geplaatst

goeiemorgen dames,

whoehoe Dublin....nu dan eindelijk het woordje zwanger!! gefeliciteerd meid...het zal nog een spannende tijd worden, maar we slepen je er door heen!!!

Syl...ja...ik weet het te liggen...hihihi...veel plezier!!!

Sen....beterschap!!

Fran...oei...das balen van je salaris...en de cc gebruiken?? heel veel plezier trouwens morgen...dan ben je toch jarig??? geniet ervan!!!

henne...3 weken zwanger...hihihi...klasse...hou dat positieve gevoel vast!!! en take it easy!!!

Rubster...heel veel succes morgen!!!

dit weekend zal ik er ook niet veel zijn...moet oefenen voor de release van de nieuwe club joy programma's...cycle, yoga en power...en dan ook nog gewoon tussendoor strijken, boodschappen doen en mijn vriend entertainen...hahahaha...

ga nu beginnen met de strijk...

tot later!!!

liefs,

nico

Geplaatst

Ribt, heel veel suc6 morgen! We denken aan je en duimen op prachtige Emmy's! Weet je al op welke dag je je tp zal hebben?

Ivfsh, wou nog kwijt zou erg leuk zijn als je de 16e er ook bij kan zijn! Gezellig!

Geplaatst

Nog een inbreker hier. Bijna beschamend, jullie zijn zo'n hecht clubje maar moet toch even reageren.

Dublin, super gefeliciteerd! Probeer wat te genieten maar de angst die je beschrijft, is zo herkenbaar...

Ik duim voor je dat de tijd snel mag gaan en je straks een prachtige echo hebt.

Henne, misschien voor jouw geruststelling. Toen ik dus donderdag (2 dagen na cryo-tp) ondoordacht die drie zakken grind van 20 kilo optilde, kreeg ik t zo benauwd toen ik me realiseerde wat ik gedaan had dat ik direct naar de wc moest rennen. Ik had op dat moment precies hetzelfde als wat jij omschreef. Nu gelukkig niet meer. Juist wat glibberig en doorzichtig. Herken je dat?

Verder had ik het gisteren opeens superkoud (had ik ook toen ik zwanger was) en rook ik heel sterk de wijn van mijn vriendin. Vandaag even terug mijn bed ingegaan van vermoeidheid. Nou, dat doe ik dus normaal gesproken nooit...

Moeilijk he, tijdens die wachtweken ga je nadenken over alles wat je voelt. Hoop maar dat ze snel en positief voor iedereen hier eindigen.

Overigens zei mijn arts dat de innesteling normaal gesproken plaats vindt tussen de vijfde en tiende dag. Onze cryo's zijn op de derde dag ingevroren, de dag voor tp ontdooid dus op dag van tp zit je dan toch al op dag 5? Of zou ze vanaf tp bedoelen?

Heel veel sterkte en geluk voor iedereen hier!

Geplaatst

hehe... heeft me verdorie bijna nderhanlve dag gekost om al met al weer bij gelezen te komen.

En dat na 1 dag niet lezen.

Dublin.. gefeliciteeeeeerd!!!! Probeer positief te blijven!!

Hier de auto ook stuk..... de stuurbekrachtiging heeft het begeven en hij geeft een defecte acculading aan. Maandag mag ie naar de garage... vorige maand stond ie er verdorie ook al....

Hier net lekker een tosti, ham-kaas-champigon gegeten...

Gisteren in bed werd ik opeens bevangen door een angst dat ik Frummel de hele dag bijna niet gevoeld had en in de avond helemaal niet gevoeld heb. Ook niet toen ik rustig in bed ging liggen. De angst sloeg echt om mijn hart. Even getwijfeld om de doppler te pakken, ik was ervan overtuigd dat ik niets ging vinden.

Toch uiteindelijk gedaan en gelukkig snel gevonden.... pffttttt..... was beangstigend.

Gelukkig is Frummel vandaag weer volop aanwezig.

Wat vinden jullie trouwens van dit estafette stokje?

s6610_00.jpg

Sen heel veel beterschap...... een zere keel vind ik zo vervelend altijd, je wordt er altijd zo belabberd van..

Henne... alweer 3 weken!! gaat de goeie kant op!!! ;-)

Hier ga ik me zo maar eens op de was concentreren.. bah....

Geplaatst

:laughing9::laughing9::laughing9::laughing9::happy7::happy7::happy7::happy7::happy7::happy7::silly-woohoo::blob1::blob1::blob3::blob1::blob3::blob1::blob3::icon_bounce::icon_bounce::icon_bounce::icon_bounce::icon_bounce::icon_bounce:

Meer stuiterende smileys kon ik niet vinden, maar het beeld is wel duidelijk he? :happy: Heb last van m'n rug, beetje buikpijn en ben dus zostraks klats op de bank in slaap gevallen. Het hoeft allemaal niks te betekenen, maar ik doe gewoon alsof het heeeeel positief is :happy3:

Esther en Sen, misschien is het voor mij makkelijker om positief te blijven/zijn omdat ik al een keer zwanger ben geweest. Dat is natuurlijk ook geen garantie, maar het geeft wel wat extra hoop moet ik zeggen. Hoewel ik de vorige ronde ook wel erg positief was, maar dat kwam denk ik deels nog door de bruiloft en de nieuwe baan, zat toen helemaal in een positieve flow.

Geplaatst

Dat denk ik ook henne. Dit word pnze zesde x....5 x niet gelukt dus waarom zou het nu wel lukken? Snap je? Maar iedereen beleefd het ook gewoon op haar eigen manier.

Geplaatst

Esther, ik begrijp je gevoel. Dikke knuffel!

Sandra en simba, wat fijn dat jullie beiden weer levenstekens hebben gehoord/gevoeld. Blijbaar lijken jullie kiddies erg op elkaar, hadden ze allebei een luie dag.

OOOOOOOH Dublin, Gefelciiteerd. Een duidelijke zwanger! Fijn, nu op naar de volgende mijlpaal. Zal zeker spannend zijn voor jullie.

Zara, gezellig dat je even inbreekt.

Nu ga ik even wat nuttigs doen, dat grmfæn trapproject is nog steeds niet af. Het kost ongeveer een half uur om 1 deel van een trede uit te snijden met al die rare hoeken. Mijn vriendin is samen met manlief aan het skieen. De wind is gaan liggen. Ik zal binnenkort wat leuke foto's proberen te laten zien. Er zijn nu zulke bizarre sneeuwformaties.

Geplaatst

Oja, voordat ik het vergeet, heeft er iemand wat aan een puregonpen met massa (ongebruikte) naalden? Ik stuur hem graag gratis op.

Geplaatst

Esther ik begrijp je volkomen! Heb zelf pas de omslag gemaakt toen we in Voorburg tot de conclusie kwamen dat ik eigenlijk best makkelijk zwanger lijk te worden, maar de embryo's steeds niet goed genoeg waren. En ja, als je dan opeens wel goed zaad hebt, dan is het betrekkelijk makkelijk hopen. En het blijft gewoon een k*ttrajcet. Want ik ben nu wel positief, maar diep in m'n hart ook enorm onzeker en bang dat het toch niet lukt. Het zit allemaal zo dicht bij elkaar en je hart zegt vaak iets heel anders dan je hoofd.

@Zara, grappig dat we zo gelijk opgaan ook in 'symptomen'. Hoewel ik zelf probeer daar toch maar niet teveel waarde aan te hechten. Het is meer dat ik besloten heb van alles wat ik voel te denken dat het positief is/kan zijn. Maar bijvoorbeeld gevoelig voor luchtjes, dat heb ik vaker in de tweede helft van mijn cyclus weet ik inmiddels. Dus probeer er wél positief door te blijven, maar mezelf er niet gek mee te maken. Klinkt dat nog logisch?

Uresla je laatste berichtje moet je denk ik even aanpassen, mag niets aanbieden op het forum. Misschien even een pbtje naar deze of gene, of iets via de mail ;-)

Simba in het uitgerekend in mei topic las ik laatst dat appelsap drinken je kleintje actief kan maken. Vraag me niet hoe of wat, maar het schijnt te werken. Anders even in dat topic vragen :-)

Geplaatst

Dublin!!! Joehoeee, gefeliciteerd!!! Ik draag met liefde het stokje aan je over! Ik had hem toch al veel te lang, vind ik.

Ik kan me heel goed voorstellen dat de komende weken weer heel spannend worden, jouw verhaal en dat van Henne hangen ook nog elke dag in mijn hoofd hoor, dat eerste trimester is gewoon heel spannend en voor ons ivf-ers extra pittig. Hou je taai en think positive!

Henne, jij ook alweer drie weken zwanger ;-), fijn! Ik hoop met heel mijn hart dat het stokje volgende week naar jou gaat!

Fran, irritant zeg, zit je in New York, heb je geen geld...Hopelijk is het snel geregeld.

Esther, Sen en Henne, dat ik al een keertje eerder zwanger was geweest, was voor mij geen geruststelling. Ik kreeg toen bij de eerste echo te horen dat er eigenlijk maar heel weinig te zien was dus een echte zwangerschap heb ik dit niet gevonden, eigenlijk. Deze tp was voor mij ook al de 6e. Ik had echt heel weinig hoop en heb de hele wachtweken gedacht dat het mislukt was. Alles wees op mislukking. Maar mijn lichaam had mij goed voor de gek gehouden en ik weet nu dat ik echt nergens meer vanuit kan gaan. 1 tp, 6 tp's, wel wat voelen, niets voelen, het zegt blijkbaar allemaal niets. Zolang je nog in de race bent is er nog hoop, hoe moeilijk het soms is om dat ook echt te voelen...

Nou, vanavond dus mijn vriendinnen over de vloer, ik heb het volgende menuutje in elkaar gezet: vooraf een Toscaanse paddestoelensoep, als hoofdgerecht een ovenschotel met courgette, zongedroogde tomaatjes en geitenkaas en als toetje panna cotta met bosvruchtensaus. De panna cotta staan al op te stijven in de koelkast en de smaak is in ieder geval goed, Ik hoop dat het allemaal lekker wordt!

Geplaatst

Klinkt lekker Laika.

Hoe gaar het verder met jou, totaal kwijt hoever hè nu bent, kan geen handtekening lezen met iPhone.

Veel plezier vanavond.

Ik dacht trouwens ook niet dat het nog zou lukken.

Geplaatst

Dublin, WOOOOW wat geweldig zeg! Gefeliciteerd!

Esther, jij weer in de race, laten we hopen op heel veel geluk dit keer/jaar. Alleen staat er in je handtekening maart 2010, moet vast 2011 zijn? J

Henne, Woow, je banner, ik vind het moedig van je. Ik zou het niet durven. Maar vind het goed te lezen hoe positief je bent. Hou vol zo ….

Sen, balen van je keelontsteking, beterschap!

Simba, kan me voorstellen dat je enorm schrikt als je de kleine een tijdje niet vleoet. Maar gelukkig is Frummel weer lekker actief.

Mooie estafette stokjes ;-)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel wat moeite heb om het hier bij te houden, maar wie niet he? J

Wij hebben besloten om de volgende ronde niet mee te doen met het Cetro Trial onderzoek. Het voelt niet goed. Vorige keer ging het zo goed, waarom zou ik dat de medicatie aanpassen! 5 april heb ik een telefonisch consult, dan zal ik heb kenbaar maken. Dan krijg ik ook de recepten weer, dus plek maken in de groentela!

Vandaag ga ik weinig doen, mijn man is met vrienden op pad, dus heb het rijk alleen. Ook wel eens lekker toch?

Ik zal het lijstje even opzoeken en aanpassen.

Geplaatst

Ik heb rood even blauw gemaakt, rood is zo'n rot kleur. :happy:

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, Gesprekken bij Geertgen 30-3 en DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: eind april voor 2e poging

Roestvlek: 18-3 evaluatiegesprek, hierna ???

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei?

IVFSH:

Behandeling

Dublin: cryo poging, tp 15 maart.

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Esther: 24? maart start 6e icsi

Rubster: waarschijnlijk tp rond 29 maart. 24 maart folikelmeting

Zwanger

Ursula:

Babeth: 28-3 20 weken echo (met 20w)

Laika: 29-3: 4e echo (met 11w)

Simba: 30-3: Pretecho

Witje: 04-4 (20 weken echo, met 20 weken 2 dagen)

Geplaatst

Henne, volgens mij gaat dat alleen over het aanbieden van medicijnen. En die heb ik helaas niet meer en kan ik dus ook niet aanbieden. Maar als het niet mag haal ik het wel weg hoor, geen probleem.

Simba, wat henne zei is waar. Als je koud sap drinkt, het beste met suiker dan wordt het baby-disco in je buik. Helaas gaat het niet altijd op, wat stress kan opleveren.

Laika, ik wil ook komen eten! Hmmm dat klinkt goed. De ski-tocht van een uurtje duurt al 4 uur, ga lekker wafeltjes voor ze bakken als ze strakjes terugkomen.

Geplaatst

We zitten hier al op 400 pagina's.

We hebben altijd heel veel te vertellen hier......

Best gezellig en knus zo in de sleurhut met de regen wat op hè dak klettert.

Geplaatst

Zzzzz, hier voor de tweede keer vandaag op de bank in slaap gevallen! Oké, ik kan ook gewon erg moe zijn, maar volgens mij ben ik echtt gewoon zwanger. Mooi estafettestokje trouwens, kun je ook met meer tegelijk vasthouden.

Nog een tip voor de iPhone/iPad gebruikers: met de browsers skyfire of atomic web kun je in je scherm een pc versie aanzetten en dan heb je dus wel alles in beeld, handtekeningen enzo. J. heeft het voor me ingesteld, dus vraag me verder niet hoe het moet, maar zelfs de smileys werken :clap2:

Geplaatst

@ Guusje, dankje dat je het lijstje hebt teruggevonden. Zal hem ook even aanpassen, al is het nog erg onwerkelijk.

Ik heb rood even blauw gemaakt, rood is zo'n rot kleur. :happy:

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, Gesprekken bij Geertgen 30-3 en DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: eind april voor 2e poging

Roestvlek: 18-3 evaluatiegesprek, hierna ???

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei?

IVFSH:

Behandeling

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Esther: 24? maart start 6e icsi

Rubster: waarschijnlijk tp rond 29 maart. 24 maart folikelmeting

Zwanger

Dublin: 14-4 1e echo (met 7w)

Ursula:

Babeth: 28-3 20 weken echo (met 20w)

Laika: 29-3: 4e echo (met 11w)

Simba: 30-3: Pretecho

Witje: 04-4 (20 weken echo, met 20 weken 2 dagen)

Geplaatst

Jaaaa, kijk dat zwanger lijstje eens langer worden. Top! Echomet 7 weken Dublin, dat wordt drie weken nagelbijten....

Geplaatst

hmm.. koud sap met suiker.....extra suiker toevoegen? Of hoe moet ik dat zien? Baby-disco... hahaha... ik noemde het wel af en toe Party-Time...

Net een mega klus gedaan.. al mijn broeken, rokje sne korte broeken in van die vacuum zakken gestopt.... meeeennnnn.... ik ben gesloot, en mij rug deed al zeer... ppfffttt..Eens kijken of ik mezelf morgen zover kan krijgen om de positiebroeken in de kast te leggen.. Dan hoeven ze niet meer door de slaapkamer te slingeren....

Regen in Zeeland? hier een half zonnetje.. wel wat bewolking.

Ursula, is het in Noorwegen ok gebruikelijk dat er om 16:00 allerlei zoetigheid gegeten wordt? koekjes, taarten, crackers, en dat soort dingen?

Voor de statistiekjes: hier een lekkere zelf gemaakte Kippensoep....

Geplaatst

Dublin jij hebt zonder twijfel de:bpotda: verdiend!!!! Van harte meid. De onzekerheid is normaal en begrijpelijk. Geniet van de kleine momentjes.

Sen beterschap!! Balen zeg, hopelijk knap je snel weer op. Ja ja de grote dag naderd nu snel :smiley_wedding:. We hebben gister een pakketje binnengekregen en oe wat spannend. We mogen hem pas dinsdag open maken, maar hij brand op de kast!!!! Hopelijk gaan we dat volhouden. We hebben al een aantal ideeën van wie het zou kunnen komen. Nu hopen we nog op prachtig weer en dat alle genodigden er bij kunnen zijn dan kan onze dag helemaal niet meer stuk!!

Henne wat ben je toch heerlijk positief. Naar de buitenwereld dan, want ik begrijp dat je diep in je hart onbeschrijflijk onzeker en bang bent. Nog een weekje. Paul heeft gezegt dat hij een wiskey gaat drinken als je een posi test hebt!!!!! Hoe bedoel je we leven met je mee. Mijn rug, tja wat zal ik er van zeggen. Heb er regelmatig last van. Mijn spieren die hebben het gewoon moeilijk met de zwangerschap. Vanaf volgende week donderdag ga ik 2 x per week zwemmen om mijn spieren te versterken en conditie op te bouwen. Jammer dat er niemand met me mee kan, maar een uurtje is zo om.

Syl zit je nog steeds op de camping??? Groot gelijk lekker luxe maken voor jullie zelf hoor. Helaas van het weer vandaag maar gewoon niet thuis zijn kan al heel fijn aanvoelen toch?

Simba dat was ff stress zeg. Pfff gelukkig alles goed. Ik heb spruitje de hele week niet gevoeld tot ik gisteravond 2 uur rustig op een verjaardag gezeten heb en toen was hij/zij weer helemaal aanwezig. Werd er helemaal warm van hihi.

Zara gewoon lekker meekletsen hoor. Voel je geen inbreker.

Goed idee hoor die naamkaartjes 16 april. Ik ben voor!! Ik heb altijd moeite met namen en gezicht bij elkaar plakken hihi.

Weet het ff niet meer. O ja Fran nog steeds naar je zin???? Geldprobleem opgelost???? Geniet nog even een paar daagjes.

Ursula die wafeltjes klinken lekker, mag ik er ook een paar????

Nu ben ik echt leeg dus post ik dit maar.

Geplaatst

Spannend allemaal Sandra, nog even en dan :smiley_wedding:

En bedoel je een kado wat je dinsdag pas mag open maken?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden