Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nico jij trekt ons niet mee, wij trekken jou eruit! Da's tenminste wel de insteek hier. Het is ook moeilijk als er hier weer zoveel meiden bezig zijn en opstarten en jij midden in alle onzekerheden zit. Volgende week een gesprek in Geertgen toch? Dus vanaf dan weet je misschien weer iets meer. Die schoonmaakwoede herken ik wel: alles op orde willen hebben voor je weer begint? Maar een dagje niks doen is ook helemaal niet erg toch? Er zit zoveel in je hoofd dat moet verwerkt worden en dat kan soms alleen maar terwijl je gaten in de lucht staart... is niks mis mee. Dipdagjes horen er ook bij om weer ruimte te maken voor de hoop.

:positive energie:

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

NIco

voel je niet bezwaard om het er uit te gooien!!! Ik denk dat juist velen je gevoelens wel herkennen toch?

Zou het je helpen als je bv. een paar dagen vrij neemt om je huishouden op orde te krijgen en dat je echt aan kunt tutten, wellicht komt je daardoor iets tot rust, ook in je hoofd?

Ik weet het niet hoor. Je gevoel dat je weer verder wil lijkt me ook niet vreemd, jullie vorige poging is zo abrubt geeindigd en was dus geen echte kans.

Fijn dat je bijna het gesprek bij Geertgen hebt, dat zal je ook vast goed doen en voelt wellicht ook juist fijn, een nieuwe kliniek, een andere (frisse?) kijk.

hou je haaks meid

wat financiën betreft, dat is altijd klote, zeker als je fysiek en mentaal wel door zou kunnen gaan maar het om financiele redenen moet uitstellen...maar meid, stap voor stap!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Nico ik sluit mij helemaal bij de dames hierboven aan.

Gooi het eruit bij ons, daar zijn wij voor.

We zullen giro 555 openen voor de blutte pauze meisjes....

Geplaatst

En dan nog het verslag van het winkelen. Ik ging voor een paar lichte laarzen en heb gekocht:

- een paar zwarte laarzen :happydance:

- een kort bruin 'leren' jasje

- een lichtgrijs 'sweat'blazertje

- en nog wat basic shirtjes

?? Henne, je laatste berichtje was rond 09,00 uur en nu is het nog geen 11,30 en je hebt dit al gescoord??? jeetje,,wat goed en snel gedaan, klinkt leuk in ieder geval.

Geplaatst

Ik ben een snelle shopper haha. Ben erg efficient altijd omdat ik snel moe word en zit maar tien minuten van groot winkelcentrum. Ben ook alleen een stuk of vier schoenenwinkels in geweest en verder de Sting en de Primark. Dus echt shoppen kun je het ook niet noemen he? En stuiterend gaat het ook heel wat sneller dan lopend hihi.

Geplaatst
We zullen giro 555 openen voor de blutte pauze meisjes....

Als ik ooit nog eens rijk word, start ik een stichting. En dat denk ik al minimaal twee jaar, maar helaas ben ik nog steeds niet rijk :-(

Geplaatst

Klinkt leuk wat je op de kop hebt getikt henne! Heerlijk om jezelf even te verwennen of niet?|

sylvie balen die auto! Hoe erg kapot gaat hij zijn?

Nico lekker je buien van je af blijven schrijven hoor! niet in je uppie gaan zitten sippen, doe dat hier maar!

Moeilijk als het financieel niet is zoals je graag zou willen!

Henne jij hebt dat idd al eens vaker gezegd ja...die stichting! Ik doe mee als ik rijk wordt!

Ik ben opgestaan met een knallende koppijn en die wil maar niet weggaan. Gisteren kwam ik uit het werk al thuis met hoofdpijn. Ik wilde gisteren nog gaan hardlopen maar vond dat dit niet hoefde van mezelf met hoofdpijn en heb het verschoven naar vanmorgen. Maar nu nog steeds hoofdpijn dus wordt het geen succes vrees ik. En daar voel ik me vervolgens weer schuldig over...pfff ingewikkeld gedoe.

Ik zit nog in mijn ochtendjas en moet mezelf even een schop onder mijn achterste gaan geven, moet gaan douchen, douche doen en ramen lappen en vanmiddag zwolle in. Maar ik heb geen zin...

Geplaatst

Esther ga eens wat doen meid en die ramen die kunnen wel wachten tot volgende week toch.

Auto geen flasuw idee om 13.00 naar garage

Geplaatst

ja maar dat zeg ik elke week dat ze wel kunnen wachten tot volgende week...dussss...dat schiet niet op hé!

Geplaatst
ja maar dat zeg ik elke week dat ze wel kunnen wachten tot volgende week...dussss...dat schiet niet op hé!

haha nee dan moet het echt een keer gebeuren....

Geplaatst
Als ik ooit nog eens rijk word, start ik een stichting. En dat denk ik al minimaal twee jaar, maar helaas ben ik nog steeds niet rijk :-(

Ja en dan gaan we volgend jaar onze middag uitbreiden naar een paar dagen in het buitenland, lijkt mij erg leuk.

Geplaatst

Oh maar daar ben ik ook voor!

Nee joh die ramen zijn niet zo dramatisch. Het is meer mijn gevoel dat ik ze weer even gedaan wil hebben. Net als de douche, die doe ik elke week grondig en het zou geen drama zijn als het een keer niet gebeurd. Zit allemaal tussen mijn oren :)

Is het bij jullie trouwens wel zonnig? bij ons niet hoor, af en toe een glimpje zon maar echt niet lekker om buiten te zitten. Ik heb afgelopen week de winterjassen al naar zolder gedaan, erg optimistisch hé!

Geplaatst

Haha Esther lekker optimistisch, volgens mij gaat het nog vriezen snachts! Hier ook wel wat bewolkt, hoop dat het nog wegtrekt voor vanmiddag.

Geplaatst

Hier valt het weer ook een beetje tegen, wel wat zon maar minimaal.

Ik ben ook al bezig met opruimen, wij zijn optimistisch zeg maar.

Ga maar eens rijden naar de garage, hopelijk kunnen ze mij eerder helpen.

Tot straks, wordt vervolgd.

Babeth veel plezier vanavond met eten.

Geplaatst

Zo ben ik ook weer.

Henne lekker geshopt en die kleding is natuurlijk voor volgend jaar want daar pas je straks toch niet meer in!!! Positiviteit toch..

Nico doe maar even lekker "klagen" hier hoor. Dipdagen horen erbij en nu is die dag voor jou. Wij slepen je er gewoon uit zoals Henne zegt.

Babeth fijn te lezen dat je een rustig gevoel hebt. Heerlijk!! Vasthouden.......

Esther balen van je hoofdpijn en die ramen lekker laten zitten joh, kans op buitje van het weekend dus worden ze weer vies. En de badkamer voor het oog een beetje netjes is toch ook voldoende??

Syl jij hebt echt veel pech zeg de laatste tijd. Hopelijk is het een simpel mankement en kan je alsnog naar de camping!!!!!

Hier helemaal naar de kl*te. Ga vanmiddag echt heel weinig doen. Wil uitgerust nar een verjaardag vanavond en we gaan eerst nog boodschappen doen zodat we het weekend een beetje vrij hebben. Dus de cd van Zita gaat zo op. Zal maar aan me broertje vragen of hij hem wil copiëren naar mijn mp-3tje. Snap er niks van dus laat ik het gewoon doen hihi. Dus ik trek me even terug voor vanmiddag. Heb even behoefte aan tijd voor mezelf en spruitje, is er de laatste dagen bij ingeschoten....

Geplaatst

Thanx meiden wat zijn jullie toch schatten...de tranen plopten zo uit mijn ogen toen ik het las...

en als ik dan eindelijk eens rijk word, dan deel ik dat met jullie allemaal en gaan we idd voor een paar dagen weg naar het buitenland gezellig met zijn allen!!!

Syl...balen van je auto, hoop dat ze het kunnen maken...wat dat betreft, tref jij het weer niet met de auto...hoop dat ie gemaakt kan worden zodat je alsnog naar de camping kunt gaan...enne...als je frietjes gaat maken, kom ik wel langs hoor!!! wil ze wel eens proeven, want volgens mij kun je goed en lekkere frietjes maken!! en al helemaal nu je een minifriteuse hebt gekregen...

Esther...oei...hoofdpijn...das minder...enne...nu nog in de ochtendjas??? ik zat al om 7 uur te werken...hahahaha...

Hoe gaat het met spuiten??? vandaag toch de puregon erin? en volgende week de eerste fm...

Ursula...mannetje weer een dagje thuis...lekker...zo schiet het dan idd wel lekker op met klusjes in huis...

ik heb voor straks een stuk vis en ik denk lekker met een sneetje wit brood en voor tussen het sporten een shake (heb vandaag even een non-shakedag...tenminste...ontbijt en lunch bestond uit normale boterhammen met beleg)...

Misschien geen slecht idee om een paar dagen vrij te nemen...of de middag...

liefs,

Nico

Geplaatst

sandra geniet van je momentje vanmiddag met spruitje! quality time!

Nico voel me eigenlijk helemaaaaaaal niet schuldig dat ik nog in mijn ochtendjas zit! De wakker gaat hier zovaak om kwart voor zes...zo af en toe eens schandalig lang aanklungelen moet kunnen toch!

Lekker visje...

Dat je trouwens dat shaken volhoud! Ik was er al gauw klaar mee, vind het knap van je!

Geplaatst

hee meiden,

hier wordt gezellig gekletst vanochtend!

Nico: meissie: we hoeven het je niet meer te zeggen, maar ik doe het toch: spui alles eruit hier op het forum!! wij luisteren, voelen met je mee, en trekken je er weer uit!

Sylvie: shit zeg van je auto, das echt zoooo zonde geld... Stuk leuker om dat aan shoppen uit te geven!

Sandra: lekker rustig aan vanmiddag, relaxen, cd'tje luisteren, contact leggen met spruitje en dan helemaal zen naar de verjaardag!

Babeth: ik las dat jouw controle ook weer goed was: super fijn!

esther: lekker rustig aan doen! Als ik een dagje thuis ben doe ik er ook altijd uren over voordat ik ga douchen en aankleden. ik vind het altijd heerlijk om een lekker te rommelen in huis in pyama/ochtendjas.

Hier alles oke. Gister meteen contact gehad met verhuisbedrijf over de computer, ik denk niet dat het een groot probleem zal zijn. enige shitte is wel dat ze wrs de nieuwwaarde zullen betalen van wat wij ervoor hebben betaald. We hebben de mac goedkoop in hong kong gekocht, als we een vergelijkbaar model hier in ierland kopen scheelt dat 500 euro!!! das dus wel weer even zuur, maar goed, het is niet anders.

vandaag ook test gedaan en uiteraard negatief. Had er volledig rekening mee gehouden, maar toch even jammer. Nu dus gestopt met de hormonen, ben benieuwd wanneer de menstruatie los zal barsten. Vanmiddag kan ik bellen met het AZM: duim maar voor me dat ik meteen door mag, wil ik nl echt graag!

Ik ga hier zo even een start maken met banenzoeken, dan azm bellen en dan ga ik eens goed sporten. Kan dat luie lijf van me wel gebruiken denk ik.

Groetjes!

Geplaatst

ivfsh wat een gedoe met die computer! Flink balen zeg dat je er toch nog bij in schiet!

Hoe is het verder met huizen kijken? Nog wat bezichtigingen op het programma?

En ondanks dat je er rekening mee houdt toch is het enorm zuur die negatieve test. Of je wilt of niet je blijft toch hopen totdat het tegendeel bewezen is. Wat doe je trouwens voor sport?

Jij hebt nog cryo's en als je direct door mag dan komen we w.s. tegelijk op het wachtbankje! Gezellig!

Geplaatst

Ik heb inmiddels 1 huis gezien dat wel eens heel leuk zou kunnen zijn. dat wordt nu volledig verbouwd, dus binnen wordt alles nieuw (keuken, badkamer, enz), dus das wel heel fijn. De rest was redelijk bagger: poeh, wat een oude meuk allemaal. Morgen naar het 'witte huisje' en maandag nog drie andere kanshebbers. Hopen dat er wat bijzit! Heb zin in een eigen plek.

Qua sporten: hier in het hotel zit een gym en een zwembad, dus das wel fijn. Maar ik denk dat ik vandaag eens een poging ga doen tot rennen. Muziekje mee en dan zie ik wel hoe lang ik het volhou. Weer is lekker, natuur is prachtig, dus dat moet goedkomen.

zou leuk zijn als we samen op het wachtbankje zitten. houden we elkaar EN het estafettestokje heel goed vast. Zou toch wat zijn als het stokje via dublin naar Henne gaat en dan bij ons terecht komt!

Geplaatst

ivfsh...jammer van je negatieve test...hoop dat je meteen door kan en samen met Esther dan op het wachtbankje!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hmm, toch balen IVFSH. Wel fijn dat je verder optimistisch klinkt. Vind het knap, zo van het ene naar het andere land en dan toch gewoon je eigen ding doen: huis zoeken, werk zoeken en genieten. Zou ik denk ik niet kunnen. Die engelse inrichting ken ik trouwens van toen mijn broer in Newcastle woonde, wat een drama! En ongemeubileerd huren was ook voor hen geen optie. Ze hebben nog een tijd met een vreselijke sofa in de slaapkamer gewoond zodat ze tenminste een eigen bank neer konden zetten. Wat doen jullie eigenlijk voor werk? Is het voor jou lastig iets te vinden? Bij mijn broer en schoonzus heeft of de één of de ander een baan, beetje lastig.

Esther lekker aanklungelen zo'n dag, niks mis mee. Ik kruip heel vaak na m'n ontbijt en wat mailtjes weer terug in bed als ik vrij heb. Heerlijk toch!

Geplaatst

Hoop dat het de laatste is, stond nogal ver terug :-) Misschien moeten we aanwennen om 'm elke pagina mee te nemen. Even spieken wat er allemaal op het programma staat.... Heb wat dingen verschoven (Esther naar behandeling!) en aangepast, maar weet niet alles precies!

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, Gesprekken bij Geertgen 30-3 en DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Roestvlek: 18-3 evaluatiegesprek, hierna ???

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei?

IVFSH:

Behandeling

Dublin: cryo poging, tp 15 maart.

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Esther: 24? maart start 6e icsi

Rubster: waarschijnlijk tp rond 29 maart. 24 maart folikelmeting

Zwanger

Ursula:

Babeth: 28-3 20 weken echo (met 20w)

Laika: 29-3: 4e echo (met 11w)

Simba: 30-3: Pretecho

Witje: 04-4 (20 weken echo, met 20 weken 2 dagen)

Geplaatst

Even snel auto bij de garage en kost iets van 500 euro dus dat ik weer klote zeg. Auto is 4 jaar oud???

Zit nu in de bus met Jeroen we gaan wel maar in een andere vorm laten we naar zeggen.

Gezellig Nico moeten we een keer doen.

Zo wie zo pauze meisjes op de camping middag :-)

Geplaatst

hi Henne,

De eerste maanden zijn gewoon even 'doorbijten', zodra alles geregeld is, vind het allemaal heel erg leuk. Wij hebben inderdaad ook een paar meubels zelf, met name voor de woonkamer. Desnoods huren we elf een opslag om de meubels van de verhuurder in te dumpen :-). Engeland is inderdaad net zo erg: ongelooflijk hoe slecht die smaak is. Het is alsof het huis van de oma van mijn liefie instap....

Ik werk zelf in facility management. In nederland werkte in voor een groot consultancy bureau. Super leuk, daar werkte ik bijvoorbeeld voor complexe nieuwbouwprojecten zoals een nieuw gemeentehuis dat verschillende functies heeft (gemeentehuis, bibliotheek, ondernemingscentrum, enz enz) en daar dus vanaf de tekeningenfase tot en met de uiteindelijk zorg dragen voor het facilitair management. Dus hoe het gebouw uiteindelijk zal 'werken'. Dan moet je denken aan werkplek concepten, hoe 'transparant' een gebouw is, enz. En dan uiteindelijk tot en met de aanbesteding van onderhoud/catering/schoonmaak/enz/enz. China was daar duidelijk nog niet klaar voor. Daar wordt een gebouw gewoon neergeplempt en moet de gebruiker maar zien hoe die alles regelt. In china heb ik toen voor een facilitaire aanbieder gewerkt, een soort ISS, maar dan aziatisch. Daar was ik verantwoordelijk voor de grote internationale klanten als GE, Tesco, Intel enzo. We levereden daar dus ook facilitaire diensten als schoonmaak, beveiliging, onderhoud, catering. Was erg leuk, erg leerzaam, maar ook erg pittig. Er werkten zo'n 500 man op die projecten en om dat allemaal in goede banen te leiden.... ppfff.... zoals gezegd: leuk, ben er ook echt gegroeid, maar of ik dat nog een keer wil? Ik zie er wel echt tegenop om hier weer een baan te gaan zoeken, zeker gezien het feit dat ik dit jaar volledig wil gaan voor de behandelingen. Misschien dus toch wat anders zoeken, misschien wel bijscholen in verandermanagement.

Mijn man werkt voor Danone. Het werkte voor Numico (Nutricia babyvoeding), maar dat is overgenomen door Danone. Nu werkt hij hier in Ierland aan de babyvoeding: veel goede ierse melk, dus ze gaan hier de grootste babyvoeding fabriek van de wereld neerzetten :-) Eens kijken of wij ook ooit kinderen krijgen die kunnen proeven wat papa maakt, haha.

sooooo, het is te zien dat ik genoeg tijd heb vandaag.... Sorry voor het hele verhaal.

Ik ga het azm bellen, ze hebben nu telefonisch spreekuur.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden