Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne, lekker optimistisch hoor die banner. Als het nou bij jou blijkt te werken dan gaan we dat hier gewoon allemaal doen ;-).

Dublin, wat spannend! Knap dat je nog tot zaterdag gaat wachten met testen. Ik weet dat ik niet zo lang zou kunnen wachten. Het begin is er, hopelijk volgende test duidelijker.

Babeth, fijn dat je weer bent goedgekeurd.

Sab, schoolavontuur meegevallen?

Ruby, hopelijk morgen een goede fm. Wie weet morgen nog wel verrassingen (in positieve zin dan, want je hebt tot nu toe wel veel pech).

Uh, verder ben ik het even kwijt. Ik heb weer avond/nachtdienst nu. Hoop dat ik zo gewoon kan gaan slapen. Net al een patient gehad, dus dan zit ik hier in ieder geval niet voor niks ;-).

Op vrijdag ben ik altijd vrij. Morgenochtend dus eerst naar bodybalance en dan 's middags acupunctuur en paardrijden. Zaterdag lekker een dagje samen met mijn man. Hij werkt onregelmatig en onze schema's lopen de laatste tijd enorm onhandig. Dan zien we elkaar soms echt maar 2 avonden per week of zo. Dit weekend allebei vrij. Zaterdag dus lekker even met hond richting strand en tijd voor elkaar.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dublin meid wat spannend bij jou zeg! Ik heb nog nooit een positieve test gehad dus ik denk dat ik uit mijn dak zou gaan als ik die in handen zou hebben maar gezien je voorgeschiedenis begrijp ik je terughoudendheid. Ik hoop zo dat je testen donkerder gaan worden en dat dit grote geluk voor jullie weggelegd gaat zijn! Sterkte met de spanningen!

Babeth fijn dat alles zo goed is! Merk je ook aan jezelf dat je iets meer rust krijgt? Je komt steeds verder hé!

Henne wat een onzekere ochtend voor jou! zo herkenbaar...het analyseren van alles wat je voelt en merkt aan jezelf! De race is nog lange niet gelopen meid!

Er is zoveel geschreven vandaag...leef met iedereen mee maar ben zo slecht in het onthouden!!!

Ruby is me trouwens wel bijgebleven! Wat een teleurstelling! Ik hoop toch echt dat het er nog beter uit gaat zien!

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Morgen starten met de puregon en volgende week vrijdag de eerste fm. Hoe ik het voel nu? Ik weet het niet. Ik heb weinig gevoel erbij...of sluit me denk ik af voor gevoelens. Bah...vaag hé! Komt er denk ik gewoon op neer dat ik bang ben...eigenlijk zie ik er als een berg tegenop en vind ik het heeeeeeel erg moeilijk om mezelf op te laden en positiviteit naar boven te halen bij mezelf. Ik ga het proberen los te laten...ga gewoon spuiten en mijn ding blijven doen...ga proberen niet teveel na te denken en het over te geven...

Is dat een goed idee of niet?

Gisteravond een goede vriendin gehad, haar vader ligt terminaal (72). Erg verdrietig. Vandaag drukke dag gehad op het werk, veel telefoontjes (sociale verplichtingen) vanavond. Morgen een dagje vrij...beetje in huis klungelen, cadeautjes voor jarige nichtjes halen en lekker koken voor gerard morgenavond.

Dit weekend late diensten.

Tot snel iedereen...slaap lekker!

Geplaatst

Henne, ja wel jammer dat het lab dit bij het vorige bloedonderzoek is vergeten en de artsen het ook over het hoofd hebben gezien. Ze heeft zich hiervoor ook verontschuldigd... Het blijft mensenwerk... En het is hun vergeven, ze zijn zo meelevend en aardig dat ik er niet eens boos om kan worden. Dus voor mij betekent het dat ik pas weer in mei in de race ben.

Lig sinds 2.30h vannacht wakker... Jammer genoeg... Hopelijk val ik zo wel weer in slaap verdorie ...

Geplaatst

He Roestvlek heb jij het niet slapen stokje van mij overgenomen??? Ik heb eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen!! Laat dat stokje maar lekker vallen hoor.

Alleen het estafettestokje voor zwangerschap moet steeds overgegeven worden.

Esther weer in de race. Tja "gewoon" over je heen laten komen, wat kun je anders. Hoe meer je je ergens tegen verzet hoe zwaarder en moeilijker het gaat worden. Het eerste stapje is altijd het moeilijkste, lees de eerste spuit, daarna gaat het helaas weer als vanouds waarschijnlijk. Succes.

Dames wil niemand teveel of te weinig hoop geven. Met deze zwangerschap had ik vanaf 2 uur na te tp buikpijn en die is pas minder geworden/ weggetrokken bij 13 weken zwangerschap toen de volgende fase van trekken van de banden begon. En vanaf het begin, lees 2e dag na tp rugpijn en spierpijn aan binnenkant van de benen. Alles is dus mogelijk en zegt ook helemaal niks. Wachten en hopen en lekker van je afkletsen hier is het enige medicijn wat helpt ;)) oh ja een beetje afleiding buiten het forum wil ook wel eens helpen hihi.

Ik ben al weer 2 dagen veel te druk geweest. Alles doet me zeer en heb de kleine al ruim 2 dagen niet gevoeld. Lijkt wel of ik er de tijd niet voor durf te nemen of zo. Vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen. Waarschijnlijk nog 1 druk dagje vandaag en dan van het weekend op het gemakje. Heb ma en woe lekker vrij genomen en ga me dan helemaal richten op mijn "bijna" man hihi. Het is bijna Dinsdag!!

Geplaatst

Tjonge jonge dames, wie laat er nu een estafettestokje circuleren die zorgt dat je niet slaapt 's nachts.... Laat vallen dat ding en NIEMAND meer oprapen. Je wordt er niet zwanger van als je die oppakt ;-), dan moet je toch echt die van Laika overnemen. Persoonlijk teken ik ervoor dat ik deze eerst aanpak en met een weekje ook weer doorgeef aan Henne, oké? Ik laat dat niet slapen stokje liggen hoor...

Weer een mooie dag en weer de hele dag binnen, jammer dat ik toch moet werken voor de centjes. Meiden een hele fijne dag. Voor degene die niet hoeven te werken geniet van het zonnetje. Voor degene die wel moeten werken, tja je werkpaarden en luxepaarden.

Fijne dag!

Geplaatst

Tja Dublin er zijn mensen die de economie draaiende moeten houden als anderen op hun luie gat zitten!!!!

Ik ga voor de fun een paar uurtjes klussen vandaag. Even wat anders dan thuis tegen de muur kijken. Er is nog genoeg te doen voor de kleine komt, maar eerst maar eens trouwen volgende week, de week daarop de 20 weken echo en dan zien we wel weer verder.

Ik had niet verwacht dat ons trouwen op deze simpele manier toch nog een hoop (gezonde) spanning met zich mee zou brengen. En het weer ziet er Dinsdag ook nog fantastisch uit dus het kan niet mis gaan.

Geplaatst

Roestvlek begin jij nu ook al met wakker liggen, niet goed meid, slapen!

Ik heb gelukkig ook geslapen maar wel heel vervelend gedroomd. Een van jullie deed er ook in mee, bah.

Esther zal best raar zijn weer in de race. Laat het over je heen komen.

Wat was er nog meer, weet het al niet meer....

Geplaatst

Syl stop eens met die rare dromen!!!! Zo rust je nooit goed uit natuurlijk, moet je lezen wie het typt hihi.

Geplaatst

Ja zeker spannend. De schoen eh laarskeuze is gemaakt en de kettingkeuze ook. Van de week allemaal nog aangehad!!! Het is een mooi jurkje!!!!!!

Geplaatst

goeiemorgen dames,

mmmm..het lijkt erop dat ik steeds vaker jullie dames door elkaar gooi....eerst met de hond van San en Babeth, nu weer met het dochtertje van Caroline en Sab...tis me wat...geloof dat de spiekbriefjes bij mij wel van toepassing zijn...

Sab...hoe ging het dan met de eerste schooldag? Allebei overleefd?

babeth...fijn dat alles in orde was! enne...(s)pannendekker...spannend zeg...hihihi...

Dublin....strak plan!! het niet-kunnen-slapen stokje laten liggen en het zwangerstokje eerst overnemen van laika, en daarna doorgeven aan Henne, die het dan weer kan doorgeven aan de volgende, is dat Roestvlek??? Rubster???

Rubster...het zit jullie niet mee...eerst dat met de apotheek (en nu weer) en dan ook nog hoge waarde bij het anticardiolipine onderzoek...lijkt het op het onderzoek dat ik heb laten doen...succes met de 2e fm...hoop dat ze goed zijn doorgegroeid!!

Esther...jij weer in de race...ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe je je voelt...wilde dat ik je wel het vertrouwen en de positiviteit kon geven die je nodig hebt voor deze behandeling. Maar misschien is het een goed teken dat je er juist niet zoveel mee bezig bent...ik duim voor een goede afloop!!!!

gisteren frieten gegeten. en daarna zumbales gegeven, geen slim belly gedaan...ben een beetje erg veel moe...binnen het half uur dat ik op de bank zit ben ik al vertrokken of begin ik met headbangen...

ga weer aan de slag.

liefs,

nico

Geplaatst

Mogge op deze mooie morgen!!! Hier weer redelijk optimistisch. Zeker na Sandra haar verhaal ;-) Werd om zeven uur wakker, dacht dat het zeker al half negen was, zo raar. Maar besloten toch maar op tijd op te staan en zo even wat te gaan winkelen. Ben al tijden op zoek naar laarzen in een bepaalde kleur. En anders vind ik vast wel wat anders LOL

Esther 'gewoon' over je heen laten komen....tja wat is gewoon? Dit alles is natuurlijk heel erg ongewoon! Probeer in ieder geval ergens diep vanbinnen toch wat hoop en optimisme te vinden. Jullie hebben een nieuwe kans en het kán echt 'zomaar' lukken dit keer. Probeer van die gedachte een beetje blij te worden, stel er staat straks een streepje.... Ik heb zelf die hoop heel lang weggestopt omdat ik 'realistisch' wilde zijn. Maar weet je: of je nu lekker een beetje je fantasie en hoop de overhand lat nemen of dat je 'realistisch' blijft, je wereld stort toch weer in als het mislukt. Maar de positieve variant maakt het tijdens de behandeling wel allemaal net wat makkelijker. Jay heeft gisteravond tegen mijn buik zitten praten hihi 'wel blijven zitten hoor jongens!' en we fantaseren ook weer over namen. Waarom niet? Het maakt ons nu blij en geeft ons nu kracht. Je zegt het zelf zo mooi in je handtekening: hoop is een lichtpuntje in je hart, dat je vandaag moed geeft en morgen kracht. Jij hebt zoveel moed en kracht, dan MOET die hoop ook in je hart zitten. Dus laat die er maar uitkomen.....

Roestvlek kan me voorstellen dat je wakker ligt, er gebeurt nu wel heel veel. Probeer het savonds een beetje los te laten. Heb ik geen tips voor helaas, ben zelf ook erg goed in malen.

En in dromen....Syl, gekke meid. Wie kwam er in voor? Het ging hopelijk wel goed he? Of blijkt één van ons een seriemoordenaar haha!

Sandra bijna dinsdag, leuk he om er zo naartoe te leven. Oh dat weer, in augustus was het drama.....we hebben nog paraplu's besteld maar wonder boven wonder was het net dat ene weekend droog en zonnig. Rust wel goed uit het weekend he, je moet echt kunnen genieten dinsdag. En dank je wel voor je 'direct na de tp buikpijn' verhaal. Geeft me weer wat hoop. Heb sinds de tp het gevoel dat er van binnenuit m'n buik iemand aan het krabben is ofzo, een heel gek gevoel dat ik de vorige keer ook had maar dan later pas. We gaan het zien. M'n banner hou ik nog maar even, tot het tegendeel bewezen is ;-)

Half negen, als ik nog normaal wil parkeren moet ik op gaan schieten. Zal straks verslag doen van de aankopen, als die er zijn...

Fijne dag allemaal! Zowel de luxe- als de werkpaarden ;-)

Geplaatst
Ja zeker spannend. De schoen eh laarskeuze is gemaakt en de kettingkeuze ook. Van de week allemaal nog aangehad!!! Het is een mooi jurkje!!!!!!

Foto's foto's foto's........:clap2:

Geplaatst

Foei Nico met je spiekbriefjes, als jij ook dit deed tijdens proefwerken had je weinig aan spiekbriefjes, hahaha.....

Nee het was geen serie moordenaar Henne, ik was zw maar het ging niet goed en ik kon maar niet ophouden met huilen, niet leuk!

Nou dan moet ik ook maar een stukje van de sluier oplichten van de droom van gisteren, die was wat erotisch laten we maar zeggen.

Oh oh ben ik wel goed afgeschermd op dit forum!!!! :bootyshake:

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Kreeg vanmorgen van een buurvrouw deze mail. Jullie weten het vast wel maar stel dat je het nog niet weet dan heb je er misschien wat aan,

L-Carnitine en mannelijke vruchtbaarheid: Van 101 mannen, waarvan ongeveer de helft onvruchtbaar, werd het sperma geanalyseerd. Het sperma met een normaal spermabeeld bevatte 4,7 maal meer l-carnitine dan het abnormale sperma. Er was een significant verband tussen het carnitinegehalte en het aantal spermatozoïden, het percentage beweeglijke spermatozoïden en het percentage spermatozoïden van normale vorm. (Int J Fert Womens Med, 2000; PMID: 10929687)

Carnitine is één van de lichaamsstoffen die bij het ouder worden afnemen. Ook is bekend dat het een rol speelt in de hersenen voor de levering van energie en hersencellen beschermt als er geen, of te weinig zuurstof aanwezig is. Daarom wordt carnitine momenteel toegepast om het denkvermogen te verbeteren. Met een speciale dure vorm -acetyl l-carnitine- heeft men enige verbetering tot stand gebracht bij Alzheimerpatiënten. Extra l-carnitine kan het lichaamsgehalte van acetyl l-carnitine verhogen. Dus het is aannemelijk dat onze carnitine ook als hersenvoeding kan dienen.

@ Henne, volgens mij heb jij het ooit eens genoemd, we zijn er toen direct aan begonnen, shop ze vandaag, als je de laarzen niet kan vinden kom je gezellig naar hier er zit hier een Omoda..(ik heb aandelen ;-))

Esther weer begonnen las ik al, sterkte meid, snap wel dat je niet altijd even pos. kan zijn, wie niet hier ....

Geplaatst

Goeiemorgen!

Ik weet niet of iemand van jullie wel eens meeleest in het 40+ topic? Waarschijnlijk niet, allemaal jonkies hier... Maar daar was vorige week een mooi staaltje van superpositiviteit te lezen: een stuiterende Mees, die ervan overtuigd was dat ze zwanger was (en ons de hele dag lastig viel, haha) en wat blijkt: ze is inderdaad zwanger! 45 jaar, met eiceldonatie in Spanje, ik vind het geweldig! Ik dacht ik moet ook proberen zo positief te zijn! Je weet niet of het helpt maar wat Henne zegt: als het mislukt stort je toch wel in, dan kan je beter nu lekker in je vel zitten en er in geloven!

Sprak zij wijs, ik ben natuurlijk nog niet begonnen aan nummer 5 maar ik zie het wel weer zitten, kijk naar de voorbeelden van 4e, 5e, 6e pogingen en meer die opeens wel raak zijn!

Geplaatst

Ruby, wat een teleurstelling. 300 IE spuiten en dan zo'n slechte follikelopbrengst. Ik hoop stiekem dat het plaatje nog veranderd, soms gebeurd dat, dat er toch opeens een paar mee gaan doen. Ik heb je onderschrift niet gelezen maar is escape IUI niet een optie als er maar 1 follikel is aan te prikken? En dan voor het brusje aan de slag met andere hormonen?

Esther weer beginnen. Ik heb er een goed gevoel over maja, waar dat nu op gebaseerd is???? Hoop dat het uitkomt.

Dublin pas zaterdag weer testen.

Roestvlek wer een maand uitstel. Wat een tegenvaller.

Mijn man zou vandaag gaan werken ipv gisteren (hij heeft eigenlijk vrij ivm pappadag) maar de wegen naar zijn werk zijn nog steeds afgesloten, dus zo te zien komt vanavond de trap af. Tijd voor klusjes in huis. Er is al bijna een meter sneeuw gevallen de afgelopen dagen. Ach, dat hoort bij de lente. Dan vriest het namelijk bijna niet en krijg je dus meer neerslag. Deze sneeuw verdwijnt echter snel, over een maand moet het grote smelten toch echt zijn begonnen. Er was hier gisteren een programma op de tv (of eigenlijk eergisteren, kijk via de noorse uitzending gemist) over Ivf, eiceldonatie, etc. Interessant en goed opgezet. Er is veel discussie gaande omdat de AP (arbeiders partij) van drie naar vijf vergoede pogingen wil gaan en de leeftijdsgrens van 38 jaar naar 42 wil ophogen. Daarnaast is eiceldonatie niet toegelaten hier evenals spermadonatie van een donor aan alleenstaanden of homo-paren. Nu wordt er ook gewerkt aan een wetsverandering dat pleegkinderen die direct na de geboorte worden weggehaald bij hun biologische ouders binnen een jaar geadopteerd kunnen worden door mensen die in de mmm zitten. Dit omdat er een schrijnend tekort is aan pleeggezinnen.

Geplaatst

Interessant... ik heb een Noorse vriendin die single is en graag een kindje zou willen maar daarvoor naar Denemarken of Zweden zou moeten? Zijn er ook plannen om dat te veranderen? Ze ziet er erg tegenop om naar het buitenland te gaan... of eigenlijk tegen alles, maar ze zou heel graag een kindje willen. Helaas is ze ook al 42 dus... en die leuke man tegenkomen schiet niet op! Bekend verhaal voor sommigen...

Geplaatst
. Je zegt het zelf zo mooi in je handtekening: hoop is een lichtpuntje in je hart, dat je vandaag moed geeft en morgen kracht. Jij hebt zoveel moed en kracht, dan MOET die hoop ook in je hart zitten. Dus laat die er maar uitkomen.....

Henne, en Esther natuurlijk, wat ontzettend mooi gesproken!!!! ik heb het echt een paar keer opnieuw gelezen, het is zo mooi maar o zo waar!!!

Goede morgen dames, hier een berichtje van een werkpaard in ruste......

Henne ik vind het fijn te lezen dat je weer wat positiever bent, wat heerlijk!!! en wat de klachten betreft, bij mij waren de klachten nu ook heftiger en sneller aanwezig, je weet het inderdaad niet maar genieten is het mooiste inderdaad!

Veel plezier met winkelen.

Sandra, haha trouwen is altijd spannend toch, hoe klein of groot je het ook viert, ookal vier je het niet uitgebreid, je hebt alles wel goed voorbereid en het is zo´n bijzonder mooi moment!

Als ik terug denk aan onze bruiloft krijg ik weer vlinders in mijn buik! Fijn dat de weersvoorpellingen goed zijn.

Roestvlek misschien hing het wat in de lucht, ik was ook wakker van 03,30 tot 06,15....mijn phone lag benenden, anders hadden we elkaar nog gezelschap kunnen houden!

Syl-vie, jij weet het ook weer spannend te maken met je dromen.....ik hoop dat je goed afgeschermd bent, was er een link met dat telefoontje van laatst hihi

Kaatje, geniet van je vrije dag en de quality time met je man, zal vast een top weekend worden!!

Esther, je vraagt me of ik iets meer een gerust gevoel krijg, je slaat de spijker op z´n kop wan ik betrapte me er zelf op toen we gisteren na het zkh. bij ons de wijk inreden, ik kreeg echt ineens een gevoel van rust over me heen, heel apart.

Ik ben ook erg blij dat juist in deze fase de halslengte zo mooi lang blijft, ookal is dat zeer waarschijnlijk niet de oorzaak van de vroeggeboorte geweest maar toch voelt het zo goed.

Goh meid, jij gaat vandaag weer starten en volgende week de fm al, ik kan me alleen maar indenken hoe angstig een dergelijke poging ook weer zal zijn maar het is echt weer een mooie kans meid.

een ander forumgenootje had de ene na de andere behandeling en ineens was poging 5 raak.....nu kan het ook zomaar raak zijn bij jullie, ik ga heel hard voor je duimen!!!!

Caroline, je hebt het over Mees, owww wat heb ik me "vermaakt" met haar stuiter berichten, als de kleine straks niet stuiterend ter wereld komt dan weet ik het effe niet meer haha

Ik volg dat topic altijd wat op afstand maar het is geweldig!

Ursela, sjonge jonge dat is ook wat die hoeveelheid sneeuw in deze tijd en dat je dan zelfs niet naar je werk kunt..maar goed, thuis komen wat klusjes in orde en dat is ook wel lekker natuurlijk.

Mooi om te lezen dat ze in Noorwegen de regelgeving tav. ivf e.d. willen gaan herzien, de reden (tekort aan pleeggezinnen) is natuurlijk minder....

Dames, het is vroeg maar ik weet al wat we gaan eten vanavond....Turks, we gaan uit eten met vrienden (wij wisten niet wat we ze met hun verjaardag cadeau moesten doen, dan trakteren op een etentje). Het is een echt specialiteiten restaurant en ik heb er echt zin in!

In de namiddag ga ik wel even een paar uurtjes naar bed anders houd ik het niet vol.

fijne dag meiden

liefs

Babeth

Geplaatst

Schiet mij maar lek........

eerst gezxellig met buurvrouw een half uur staan te keuvelen, mooi weer en zin om richting camping te gaan is mijn auto weer kapot.....

Hoe wordt een mens gek, kan ik pas om 13.00 bij de garage terecht dus wie weet hoe de rest van mijn dag gaat lopen.

Ben het SPUUGZAT!!!!!!

Geplaatst

grrrrrrrrrrrrrrrrrr. zul je altijd zien, wat klote zeg!!

ik hoop dat de schade mee zal vallen, dergelijke kosten zijn altijd zo´"kwaaie" kosten (even op z´n Brabants)

Geplaatst

Oh getver Sylvie wat is dat nou? Je had laatste toch ook iets met je auto? Over pech gesproken. We moeten hier iets uit gaan drijven op het forum, want er zijn iets teveel meiden die achter elkaar tegenvallers voor de kiezen krijgen!

Spaatje L-carnitine slikt J. idd al een tijd, op advies van mijn orthomoleculair arts.

Caroline ik begin ook een beetje te stuiteren hihi, heb de hele ochtend lopen zingen en denk bij alle zwangere vrouwen/baby's/kinderen die ik zie 'dat krijg ik straks ook!'.

En dan nog het verslag van het winkelen. Ik ging voor een paar lichte laarzen en heb gekocht:

- een paar zwarte laarzen :happydance:

- een kort bruin 'leren' jasje

- een lichtgrijs 'sweat'blazertje

- en nog wat basic shirtjes

Dus ja, erg goed geslaagd, maar niet waar ik voor ging zoals gewoonlijk :happy:

Nu even snel met een stofdoek door het huis, na de lunch boodschappen doen. En dan gaat J. op een iPad uit en ik in de zon zitten visualiseren.

Geplaatst

he Caroline,

ja...ik volg Mees ook in het topic over ecd...daar stuiterden haar berichten ook over het scherm...super om te lezen en dat geeft de burger weer moed!! zowel voor de leeftijdsgenoten, maar ook voor de ecd-genoten...

verder heb ik eigenlijk niet veel te melden...merk dat ik weer onrustiger word, wat niet goed is voor mij...mijn hoofd loopt weer over, ben met tig dingen tegelijk bezig, haal alles door elkaar, vergeet dingen, heb nergens zin in...wil eigenlijk het liefst alleen maar thuis zitten en lekker thuis wat aantutten, mijn huishouden op orde krijgen, poetsen, de ramen doen...oh...zou het de grote voorjaars-schoonmaakwoede zijn die me aan het overvallen is??? pfff...net als zovelen van ons, wil ik toch ook weer in de race zijn, wil ik ook weer in de wachtweken terecht komen, en wil ik tenslotte ook zwanger worden en blijven totdat het tijd is om te bevallen...

Vandaag dus een dipjesdag...waar het vandaan komt??? geen idee...wil ook eigenlijk weer in mijn blog schrijven, maar het komt er gewoon niet van...dan heb ik de pagina openstaan en heb ik ook een titel al bedacht, maar er komt gewoon niets uit mijn vingers...

relatie zit wel snor, maar het financiële plaatje is gewoon ram kl***e...nu zal het belastinggeld wel een leuk hulpje zijn, maar ja...dat zal ook wel weer zo op zijn...

meiden...ik laat jullie even met rust...wil jullie niet met mijn doemdenkerij meetrekken...

tot later...

liefs,

nico

Geplaatst

ik heb net een mini friteuse gekregen van Jeroen voor op de camoing, Nico ik ga wel friet voor je bakken meid, komt alles :-)

Er zwerft idd iets op het forum rond, we zullen een exorcisme houden.

Henne leuke dingetjes lijkt mij.

Caroline wat een positief bericht zeg, geeft een oppepper

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden