Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zara...lachen dat heb ik nou ook altijd...vind het ergens altijd een beetje eng!:happydance:

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen nee helaas nog niet, had het deze week of wel met Jeroen erover. Ipv sushi dan maar Italiaans. Door onze crisis gaan we dus bijna niet meer uit eten.

Geplaatst

Weet je sylvie...hoe minder vaak je uit eten gaat hoe meer je het gaat waarderen! Tenminste, zo werkt het bij mij! Wij gaan momenteel ook niet zovaak en ik vind het toch een portie leuk als we gaan!

Nou het was geen officiele zusterdag hoor! Ik moest gewoon bij allemaal langs en heb er dus een zussendagje van gemaakt! Bij de 1 thee gedronken, bij de ander gegeten, met mijn zusje en haar jongste spruit even naar de huisarts en ga zo maar door!

Ja, geen fluit aan die drukke dagen! woensdag en donderdag vroege diensten, vrijdag om half zes mijn nest uit voor de 1e fm, en daarna late dienst, zaterdag en zondag late diensten en w.s. maandagmorgen weer om half zes mijn nest uit voor een fm. En dat terwijl ik pas na twaalven thuis ben als ik late diensten heb! Bah!

Maar goed...stug doorgaan!

En nu ga ik echt slapen!

Weltrusten!

Geplaatst

Hoi hoi,

Laika wat fijn te lezen dat de echo zo goed was!!! Dat je het niet kunt geloven dat het in je groeit is heel begrijpelijk . Ik hoop dat je wat gerustgesteld bent!!

Nico heel veel succes morgen bij Geertgen, ik ben erg benieuwd.

Sandra genet van de huwelijksnacht hihi bijnons was die een nacht verlaat, helemaal brak .

Slaap lekker meiden p

Geplaatst

Nico succes morgen, gezellie naar Elsenduerp....

Wij waren ook een nacht te laat met het consumeren van ons huwelijk.

Esther ben ook best blij dat we niet meer uit eten gaan. Zo was ons leven nu eenmaal, druk, hectisch veel verichtingen en dan niet meer de puf om te koken.

Pittige dagen voor de boeg, lekker slapen nu.

Geplaatst

Goedemorgen, nou de huwelijksnacht is snurkend en slapend doorgebracht. Ik lag er om kwart voor 10 in en Paul ietsje later hihi. En dat terwijl ons feestje er al om kwart voor 3 's middags op zat. Dat consumeren moet nog even wachten, over half uurtje fysio en dan kruip ik waarscijnlijk nog even terug als Paul er nog in ligt en wie weet..........

Wat betreft forum verslaafd. Ach voor ons was gisteravond een bijzonder gewone avond al anders hihi. Hoe romantisch hihi. Heb fotootjes geplaatst op Hyves en hier, moest iets doen om wakker te blijven en dat viel niet mee hoor.

Nu ff snel douchen en dan weer bil en rugmassage pfff zo geen zin in, maar ja het moet en vanaf morgen 2x in de week zwemmen.

Geplaatst

Mogge!

Probeer hier de moed erin te houden, begin er een hard hoofd in te krijgen. Weekend wel veel last van buik en rug gehad, hoopte dat dit een innesteling was. Maar voel nu eigenlijk vrij weinig meer, ben bang dat het dus toch niet goed is gegaan, zucht. vannacht wel (beter) geslapen. Wel weer om drie uur wakker, maar gelukkig nog in slaap gevallen. Ga nu eerst even thuis werken en dan naar kantoor. Niks geen zin in. Wil weten waar ik aan toe ben en dan verder. Bijna een test gedaan vanochtend, maar besloten toch de hoop nog even vast te houden. Bah bah bah. En het stomme is dat ik gedroomd had dat ik een positieve test had en dus heel erg blij wakker werd. Bizar. Is niet heel veel meer van over. Onzeker onzeker onzeker.....

Opsporing verzocht e d kijk ik niet, dan slaap ik helemaal niet. Ben echt een schijterd in die dingen. Als J. weg is slaap ik soms zelfs met het licht aan ;-S

Huwelijksnacht hihi.....ik werd die nacht ongesteld, geweldige timing. En daarna punctie en wachtweken, opgezette eierstokken, zwanger (toen durfde ik niet), miskraam....curettage.... Goh, over uitgestelde huwelijksnacht gesproken ;-)

Ruby succes vandaag met de tp! En Nico morgen bij Geertgen, spannend!

Geplaatst

Henne moeilijk om vertrouwen te houden in een goede afloop, ik kan verder ook weinig zeggen om vertrouwen te geven. Kan alleen maar hopen dat je droom toch gelijk krijgt.

Jou huwelijksnacht was idd nogal verlaat, hihi.

Ik heb weer goed geslapen (afkloppen), lag nog een beetje te doezelen, nogal moeite met de zomertijd, toen ik om 07.45 een afspraak herinnering kreeg op telefoon dat de verwarmingsmonteur tussen 08.00 en 12.00 kan komen. Ikke haasten maar nog geen monteur gezien, dus ik heb een rustige ochtend.

Ga verder mijn boterhammetjes eten.

Geplaatst

Even een oproepje:

ik ben op zoek naar een "tijdelijk" onderkomen voor een kat of poes, geslacht weet ik niet.

Binnenkat, rustig, ligt graag op een kussentje, al wat ouder (volgens mij) kan samen met andere katten en honden.

Zit nu alleen in een huis, krijgt nog wel eten maar geen aandacht, is nogal aanhankelijk.

Ga het ook aan onze buren vragen.

In mei komt de eigenaar weer voor een maand naar huis maar gaat daarna ook weer naar het buitenland. Vriendje van hem heeft het opeens uitgemaakt, heeft wel de honden (pups) meegenomen maar kat laten zitten.

Geplaatst

@Laika, fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad. Geniet ervan!

@Witje, gefeliciteerd. Jullie behoren nu tot het burgelijke volk, netjes getrouwd al was het "een moetje" ;-)

@Henne, werk ze (moet ik ook gaan doen...) en hoop voor je dat jouw positieve droom uitkomt. Moest gelijk denken aan vorige week en dat ik toch ook droomde van een positieve test en 's ochtends dat verdorie vage streepje zag. Heel apart om zo wakker te worden, enigzins twijfelen of het nu echt was en dan testen. Vond ik best moeilijk. Maar heel knap van je dat je netjes tot morgen wacht! Succes.

@Zara, ook voor jou nog spannende dagen, bijna vrijdag. Duim hier net zo hard met je mee, zijn we straks weer in de zelfde maand uitgerekend....

@Nico, veel succes met je gesprek!

@Rubster, ga een heel mooi emmietje (of 2) halen en geef hem/haar een fantastisch plekje!

Voor de overige kom ik eind van de dag nog even op terug, moet nu echt aan het werk!

Geplaatst

Dublin wat bizar dat jij ook gedroomd hebt van een positieve test! Hier echt tussen hoop en vrees. Voel nu wel weer eea..... Oooh...tussen hoop en vrees krijg je vis noch vlees... ;-) Nieuw spreekwoord hihi.

Sylvie, mijn ouders misschien (de kat), maar dat is wel in Zutphen dus misschien beetje uit de buurt? Ze passen ook wel eens op honden van vrienden en vaak op de kat van mijn zus. Mijn vader is gek op alle beesten dus ik kan het ze vragen?

Geplaatst

goedemorgen meiden

Henne wat ellendig deze laatste dodelijke dagen, knap dat je je hebt kunnen inhouden!!! Bizar die dromen......deze zwangerschap had ik de nacht voor de test ook een aparte droom, ik was op een vliegveld met mijn man (was ik min of meer kwijt) en ik was wat in paniek, bleef maar om me heen kijken of ik hem zag en ineens zag ik in een lang rij mensen mijn vader staan (in aug. 1996 overleden), toen ik hem zag lachte hij naar me , hij zei verder niets maar ik werd helemaal kalm en kreeg het gevoel, komt wel goed....die ochtend stond ik ook echt met een gerustgesteld gevoel op ondanks de koorts en het ziek zijn....die middag getest.

Ik blijf voor je duimen meid!!!

Lief van je dat je het aan je ouders gaat vragen wat die kat betreft!!!

Syl, lekker een rustige ochtend en wat goed dat je vannacht eindelijk weer goed geslapen hebt, triest hoor dat die jongen de pups wel meegenomen heeft en de kat niet, als ie ergens veel werk mee heeft dan is het wel met pups!!!!

Ik vind het moeilijk om je bericht te lezen maar ik kan de kat ook echt niet in huis nemen, met de 2 die we al hebben en dan onze hond.

liefs

Babeth

Geplaatst

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, Gesprekken bij Geertgen 30-3 en DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 21 april uitgangsecho, eind april voor 2e poging

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei?

IVFSH:

Behandeling

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Esther: 24? maart start 6e icsi

Rubster: waarschijnlijk tp rond 29 maart. 24 maart folikelmeting

Zwanger

Simba: 30-3 Pretecho

Witje: 04-4 20 weken echo, met 20 weken 2 dagen

Babeth: 12-4 controle met 22w1d

Dublin: 14-4 1e echo (met 7w)

Ursula: Mei, controle vk

Geplaatst

Ik heb even het lijstje naar voren gehaald...

Henne voor de extra positieve vibes heb ik je naam ok op oranje gezet!! pas maar aan he als je je er niet prettig bij voelt!!

Simba, heeeeel veel pret bij de pretecho, ik ben erg benieuwd!!

Nico, nogmaals, succes vandaag

Ruby, jij succes met de tp!!!! van een of twee......

Spaatje, ik zag dat jij morgenw eer je gesprek hebt, nu moet het dossier toch wel compleet zijn he, veel succes alvast!!

Sab, eind maart de uitgangsecho......gaat dat echt nog gebeuren, heel veel succes!!

liefs

Babeth

Geplaatst

goeiemorgen meiden,

heb net alles bijgelezen, maar ben ook weer alles kwijt...

Guusje...zul je altijd zien, wil je het worden, komt het niet...balen...

laika....wat fijn dat de echo goed was, jullie minimensje gezien...super...en nu proberen echt te gaan genieten...

Henne..wat een aparte droom....hoop dat die mag uitkomen!!! spannend meid!!!

San...jullie zien er geweldig uit...leuke foto's, kijk dadelijk ook nog effe op hyves...

Weet effe niet meer wie het vroeg, maar ik heb bij de eerste en 2e ivf idd na de tp gesport, was het niet van plan om het te doen na de tp van IVF3, maar ja...daar is dus een kink in de kabel gekomen...als we nu voor de 4e gaan, dan ga ik niet lesgeven na de tp...normaal (als je op een spontane manier zwanger wordt) weet je niet dat je zwanger bent, maar bij ivf/icsi etc is het toch anders...je weet dat je 1 of 2 emmies in je hebt zitten en je bent dan toch voorzichtiger, tenminste...ook al mag je gewoon doen wat je normaal ook doet, denk niet dat sporten op een hoge intensiteit goed is, en als je lesgeeft, moet je toch al altijd meer energie geven dan de deelnemers...anders volgen ze je niet...

over 3 uurtjes vertrekken we rustig richting Elsendorp...ga dadelijk de tom tom bij mijn ouders halen, nog effe een kopietje maken van onze verzekeringspapieren (al moeten we toch alles zelf betalen vanaf nu) en dan kom ik straks of morgen melden hoe het hier was...

ivfsh...moeilijke keuzes staan op je pad....ik zou me kunnen voorstellen om niet een al te zware baan aan te nemen ivm het traject. Snap ook heel goed dat je verder wilt...zowel met het traject, maar ook met werken...misschien idd een goeie tussenoplossing om cursussen te volgen? hoop dat je er uit komt!

Ga me nu douchen en naar mijn ouders...

oja...Syl...zou graag de kat overnemen, maar weet niet hoe onze katten dat vinden... ze hangen zich nu steeds vaker in de haren, en als daar nog een derde bij komt...weet het niet...zijn ook binnenkatten overigens...hoop dat je een plekje kunt vinden voor de kat...en fijn dat je weer aan het werk bent....begrijpelijk dat je de eerste dag uitgeteld was!

liefs,

Nico

Geplaatst

Simba een pretecho, veel plezier.

Henne super van je vader, wij kunnen geen katten ivm allergie en Kayla natuurlijk maar het liefst heb ik ook een huis vol dieren.

Ik ga eerst verder in de buurt vragen, buren hebben hier ook beide katten maar als het beestje een tijdelijk goed onderdak kan hebben breng ik hem wel naar Zutphen.

Dromen kunnen soms zo fijn zijn, dat rustige gevoel wat je dan kunt hebben bij het ontwaken, heerlijk!

Geplaatst

Ik zat eens naar het lijstje te kijken en ik dacht: het wordt tijd dat Sab de titel weer veranderd! Maar waar is Sab eigenlijk? Sinds haar vakantie heeft ze zich niet veel laten zien. SAAAAB!

Geplaatst

Rubster...succes vanmiddag met de tp!!! zal aan je denken als ik in de auto zit richting Geertgen...

x

nico

Geplaatst

Nico74, jij succes bij Geertgen.

Ik ben best een beetje zenuwachtig. Ben erg benieuwd of het er 1 of 2 is. Het ligt wel aan de kwaliteit willen we er 1 of 2 laten terugplaatsen.

Henne, positief blijven hoor!!! Ook al is het moeilijk.

Succes allemaal.

Ruby

Geplaatst

Volgens mij is Sab heel druk....

Babeth, mooi kleurtje ;-) Hoewel het ook wel weer zo tussen groen en rood in is he....lastig. Maar laat maar staan. Laatste uur voel ik me beroerd. Vaag misselijk en af en toe rotgevoel in m'n buik. Denk eerder zenuwen dan wat anders haha. Toch weer klein beetje hoop? Mijn hemel, het wisselt echt per vijf minuten hier.

Tabellen zijn af, dus moet naar mijn werk gaan rijden. Weinig zin in, maar alla....het zal wel meevallen en des te eerder is het morgen. Toch? Morgen sowieso vrij, dat is al een pluspunt. Wil gaan testen omdat ik smiddags acu heb, daarvoor wil ik wel graag weten of er 'hoop' is.

Syl ik heb mijn moeder een mail gestuurd, als ik mijn vader vraag zegt ie direct ja hihi, maar mijn moeder moet het ook wel oke vinden. Hoe groot is de kans dat tijdelijk permanent wordt? Dat zal wel meespelen.

En de rest ben ik weer fijn kwijt....mevrouw zeef hier. Hmm, dat had ik dus de vorige zwangerschap ook, terwijl ik normaal echt een goed geheugen heb. Maak me gek! Ruby en Nico ik ga gewoon aan jullie denken. En aan het imago onderzoek waar ik mee bezig ben ;-) Zal m'n baas een beter idee vinden LOL!

Tot later!

Henne

Geplaatst

hee meiden,

Nico en Ruby beiden een spannende dag vandaag!!! Nico: ik hoop dat jullie een heel goed gesprek hebben en Ruby: ik hoop op een heel mooi wondertje in je buik en misschien zelfs wel twee!!

Henne: nog een dagje kunnen wachten met testen: goed hoor. Ga je morgen testen? Zoooo spannend!

Ik kom straks uitgenreider terug om te reageren. Ik ga nu namelijk...... sporten! jaja, dit keer echt. Ga rennen (nou ja, rennen... das bij een combi van wat minuutjes rennen en dan vooral snel weer wandelen... Ik heb zo'n programmaatje op mijn iphone gezet om te trainen voor 5km: from couch to 5k :-) Das wat we willen!

Tot later!

Geplaatst

Ruby en Nico succes vandaag!

Dank voor jullie felicitaties, het is nog steeds onwerkelijk maar het besef komt steeds meer, gelukkig!

Ik zet het laatste lijstje ook maar weer even neer want ik zie bij Babeth dat ik helemaal verdwenenen ben.....

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, Gesprekken bij Geertgen 30-3 en DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 21 april uitgangsecho, eind april voor 2e poging

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei?

IVFSH:

Behandeling

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Esther: 24? maart start 6e icsi

Rubster: waarschijnlijk tp rond 29 maart. 24 maart folikelmeting

Zwanger

Simba: 30-3 Pretecho

Witje: 04-4 20 weken echo, met 20 weken 2 dagen

Laika: 6-4 intake verloskundige en nekplooitimeting (12w)

Babeth: 12-4 controle met 22w1d

Dublin: 14-4 1e echo (met 7w)

Ursula: Mei, controle vk

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden