Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Zara: gooed zo :-) lekker aan de slag

En Sandra: waar werd je natter: buiten in de regen of in het zwembad ;-)

Zara: Hier inderdaad weer een uurtje gerend (nou ja..... rennen en wandelen afgewisseld. als ik toch eens een keer een uur achter elkaar kan rennen dan ben ik heeeeeel trots op mezelf). Ben weer begonnen met rennen omdat dat wel makkelijk is: kan overal. In Shanghai deed ik bootcamp: super leuk! Nu doe ik dus ook bij de wandelstukjes de arm oefeningen van bootcamp: twee vliegen in 1 klap. Als ik bij de volgende poging niet zwanger ben, ga ik hier ook weer bootcamp doen. Als ik wel zwanger ben dan durf ik dat niet, toch wel heel erg intensief.

ben nu veel info aan het opzoeken over het scsa onderzoek (dna fragmentatie). Iemand ervaring mee hier?

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hee roestvlek, ik vergeet jou...

Mijn moeder heeft ook behoorlijke plekken gehad die weggesneden moesten worden. Eerste keer was het te oppervlakkig gedaan, waardoor de snijranden niet schoon waren. Tweede keer zijn ze behoorlijk diep gegaan (in haar hand) en dat heeft echt heel lang moeten helen.

Ik hoop dat jullie vandaag een hele positieve uitslag hebben!! Wel spannend hoor, ik hoop hard mee op goed nieuws

Geplaatst

Het was buiten gelukkig droog toen ik fietste, maar wel heel veel wind. In het zwembad werd ik me daar toch nat!!! (niet vies denken he dames???)

Geplaatst

hahahaha...San...waar het hart van vol, loopt de mond van over...hahahaha...ik dacht er in elk geval niets anders bij dan dat je natter van het water van het zwembad was geworden...hahahaha...ach...a dirty mind is a joy forever...

Roestvlek...spannende momenten dus...hoop op een goed-nieuws-telefoontje...

IVFSH...rennen is dus echt niet aan mij besteed...je zult me dan ook niet veel op de loopband in het fitnesscentrum zien staan...vroeger, toen we op trainingskamp gingen met de zwemclub, moesten we ook altijd buiten rennen...bah...ik rende dan de 1e paar honderd mee en daarna ging ik over op wandelen op tempo...als er iets is dat ik niet leuk vind is het rennen...geef mij maar een fiets (nu nog een gewone damesfiets, maar zou dolgraag een renfiets willen)...

Ik zie trouwens dat je je gemeld hebt op het DD-topic...spannend meid!!!

Zara...goed van je dat je tocht wat gedaan hebt...hihihi...

dames...voor het lijstje: zelfgemaakte gehaktballen (met uitjes, want mijn vriend kookt) en spinaziestamppot...mmmm...mss ook nog een jus-tje erbij en anders ketchup...en vanavond zumba en ik denk meditatie ipv slimbelly..sport toch al genoeg deze week...en moet effe rust in mijn hoofd maken...

cd10...twee strepen op ovu-test, maar de teststreep is nog ietsje lichter dan de controlestreep...vind ik zo wazig he...betekent het dan als er al een teststreep komt, dan er ook al LH te bespeuren is??? dat het dus steeds iets meer wordt??? net als bij een zw. test dus??? echt wazig...maar goed...denk dus dat we vanavond gewoon al intiem knuffelmomentje gaan hebben...hihihi...

tot later!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Martha, ik las je berichtje over je vader. Wat een klap voor jullie, voor hem. Hoop dat het je lukt om steun te vinden en te geven. Veel sterkte.

Henne, ga ik gewoon lekker niet op reageren, nog veels te vroeg daarvoor....(maar doe aan je denken en hopen)

Meiden, ik ben moe en gisteren een zware avonddienst met zieke collega's, zware patienten etc. Ik leef met jullie mee maar ik moet even wat energie opladen, reageren komt tzt.

Geplaatst

Nico er is altijd eerst een beetje LH tegen dat je ovulatie komt en dan opeens piekt ie enorm. Dat schiet echt omhoog. Vind zelf die testen met streepjes een ramp. Pak lekker de dure smileys van Claire :-) Ja, fijn, daar kan ik dan over twee weken ook weer mee beginnen, bleeeghhh.

Wel super fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad. Fostimon is hetzelfde als menopur, ben benieuwd of dat jullie net zo zou helpen als ons. Nou ja...op dit moment ben ik natuurlijk geen goed voorbeeld hihi.

Erg rare dag hier. We zijn beiden maar 'druk' bezig om er niet aan te denken, ondertussen sta ik op omvallen. Ga nu dus toch maar liggen met het risico dat er een jankbui uitkomt. Moet er uiteindelijk toch uit nietwaar?

Geplaatst

Henne, t is nog niet verloren!!! En ga nu inderdaad maar eens even lekker liggen en alles eruit gooien. Sterkte meis, dikke knuffel!

Geplaatst

Hoi dames

eindelijk even op mijn gemak bij kunnen lezen

Martha, jeetje wat een ellendige en moeilijke situatie met je vader zeg, ik kan me heel goed voorstellen dat jullie er emotioneel weer helemaal doorheen zitten. Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen en ik weet niet of het reëel is maar ik hoop dat de gezondheidstoestand van je vader wel nog zal verbeteren. Heel erg veel sterkte lieverd!!!

Henne, ik heb alles nog eens terug zitten lezen en blijf echt nog hoop houden voor je, zeker ook na het lezen van het berichtje van Sandra. Zelf had ik met mijn cryotp in september ook duidelijke zwangerschapsklachten maar de test was nog negatief, 2 dagen later alsnog positief en ook een paar dagen op rij werd deze donkerder.....ik blijf duimen voor jullie!!!

Guusje, in tegenstelling tot anderen zou het mooi zijn als bij jou nu de ellende eens doorbrak nietwaar?

Ruby, gefeliciteerd met je mooie emmy!!! heelv eel succes meid

Nico, wat heerlijk om dat positieve bercht van je te lezen. Ik zei toch dat dokter C zo´n lief mens is en meeleeft maar ook op andere manieren meedenkt, super!!

Wat de kosten betreft, voor icsi zjn de kosten in DD € 2300, ivf wellicht iets goedkoper.

Zij adviseren Fostimon, toen wij in Brussel gingen starten wilden ze ons dat ook voorschrijven, schijnt een erg goed "middel" te zijn maar toen was het nog moeilijk verkrijgbaar hier, toen zei men dat Menopur eigenlijk net zo goed was. Ik ben bang dat er alleen weinig mensen zijn die je met Fostim. zouden kunnen helpen maar mochtje het tzt zelf gaan aanschaffen dan is het een idee om het in Belgie te kopen, scheelt zo´n 40% in de kosten.

Zara, veel plezier vanavond met je etentje. Bij ons wist mijn manager, directe collega en directeur ervan, ik moest het wel vertellen omdat ik alleen zat in die tijd en niet zomaar vrij kon nemen, iedereen ging er op het werk en in onze omgeving erg discreet mee om, alleen mijn zus notabene niet.

Wat beterft de psychologe, een erg prettig mens! een paar weken geleden zat ik er zo doorheen dat ik besloot om weer te bellen, afgelopen week ging het weer een stuk beter dat ik dacht ik bel af maar ja, van de andere kant zou het ook geen kwaad kunnen.

Het was een prettig gesprek en nu laat ik het weten als ik er weer behoefte aan heb.

San, haha als jij schrijft dat je nat wordt van het zwembad leg ik toch echt alleen maar de link met het water.... haha dirty mind

Fren, hoe gaat het met jou? met een jetlag aan het werk lijkt me geen pretje.....

Simba, vertel vertel.....

Vanochtend was het toch even spannend, ik had urine weggebracht en mocht op de uitslag wachten, alles was goed maar de assistente had tevens op suiker getest en die gaf 4 plusjes aan, ik moest er direct naar laten kijken.

Nou ik ging toch naar het zkh. toe vanwege deafspraak bij de psychologe maar zat wel in de rats. Gelukkig kon ik het ook wel relativeren: ik merkte zelf niets, het vruchtwater is goed, ook de hoeveelheid en de kleine heeft het gewicht en de lengte voor een kindje van deze termijn, Dus mijn filosofie was dat áls er sprake is van zwangerschapsdiabetes dat het dan een beginstadium is en dat we er op tijd bij zijn....

Na de afspraak door naar de poli, begint die dame datik een verwijsbrief moet hebben van de huisarts!!! ik zeg ik ben hier patient en kom hier onderhand wekelijks...ging ze overleggen. Nee, ik moest maar wachten op mijn standaard controle van 12 april.

Ik liet haar dus weten desnoods bij de balie te wachten totdat ik mijn gyn zag maar in ieder geval neit ging afwachten tot 12 april.

Mijn verzoek was de info door te geven aan onze arts en haar met mij contact op te laten nemen. Ging ze met een collega overleggen....nee bewaar maar tot de 12de.

Ik moest echt op mijn tong bijten, en liet haar weten dat ik de afspraak heb met de arts dat als ik ongerust ben of als ik iets merk dat ik contact kan opnemen en dat ze me dan asap belt.Ik zei haar ook dat zij wellicht geen idee heeft van hoe kostbaar een zwangerschap kan zijn. Pffff ik kookte van binnen.

Nou toen nam ze de moeite om in het systeem te kijken en draaide om als een blad aan de boom, belachelijk natuurlijk! Inmiddels ben ik door de gyn teruggebeld en gerustgesteld, een dergelijk dipstick uitslag schijnt te onbetrouwbaar te zijn zijn en mijn glusocetest was met 12 weken perfect , deze zou met 26 weken herhaald worden maar voor mijn eigen geruststelling ga ik die volgende week doen.

Sjonge jonge zeg, was weer wat maar ben wel weer op mijn gemak.

Nu vertelde ik het aan mijn moeder en die had dezelfde ervaring, haar huisarts had destijds gezegd dat het zo´n vertekend beeld kon geven en alleen al door wat je van te voren bv. gegeten had.

Nu was het de eerste urine vanochtend maar terugdenkend.....gisteravond heb ik een aantal kletskoppen op, misschien zijn die de veroorzaker.....

Geplaatst

O Babeth, je zou zo'n mens toch van achter de balie trekken (als je niet zwanger was). Wat een @#$

Nu maar even rustig aan doen. Zoveel spanningen op een dag vreet energie. Laat je maar even lekker vertroetelen!

Geplaatst

Ik kom even val spugen, gezellig op de camping met die klotewind, de hele voortent kapot gewaaid en caravan beschadigd. Jeroen is onderweg hier Nasr toe om te redden wat er te redden valt. Ook nog zon buis op mijn kop gekregen.

Geplaatst

ohhhhhhhhhhh Syl,

je zit daar voor je rust en om op kracht te komen en dan dit zeg.....gelukkig ben jij niet een boom in gewaaid met Layka

het zit echt allemaal even niet mee bij jullie.

Zara, inderdaad, ik kon haar wel wat doen, maar goed, ik wist rustig te blijven haha en netjes gezegd wat ik er van vond en dacht.

Dat het energie kost dat klopt, ik heb vanmiddag echt 3 uur op de bank liggen slapen.

Geplaatst

Ja ja jullie waren ineens niet meer dirty minded en dat moet ik geloven?????

Maar goed, veel last van de buik nu bah, denk je gezond bezig te zijn, wordt je er voor afgestraft en ik heb het echt rustig aan gedaan en nog maar 3 kwartiertjes dus dat zou toch moeten kunnen??????

Babeth fijn dat je eerder je suikertest kan doen. En zo'n ramp is zw-diabetes toch niet dacht ik, als er maar wat mee gedaan wordt. Is wel vervelend als je het zou hebben daar niet van hoor. Knap dat je vriendelijk hebt kunnen blijven.

Syl ik zei toch al dat het hard waaide. Kl*te zeg van de tent en caravan en je arme hoofd. Alsof die nog niet genoeg te verduren heeft gehad. Ik hoop dat Jeroen de boel kan fixen. doe gewoon wat troosvoer in de mini-friteuse hihi.

Voor de statistieken: rauwe andijvie stampot met uitgebakken spekjes

Geplaatst

Even kort weer, erg hectisch hier (waarover later meer).

Henne, knuffel meis. Herkenbaar heen en weer geslinger, blegh.

Mart, verdorie! Veel sterkte, wat een klap. Heftig zeg, sjonge...

Geplaatst

Het is inderdaad stamppotweer, lijkt wel herfst! Gelukkig wordt het weer beter.

Hier boerenkool met worst, vriend kookt, heerlijk!

Geplaatst

Hey Miki, zie ik nu bij jou iets staan over vliegende streepjes? Vertel, vertel...

Henne, hopelijk gewoon nog te vroeg en volgende keer duidelijke streep. Blijf gewoon nog even voor je duimen.

Zara, morgen bloedtest. Ook erg spannend...

Syl, hopelijk je caravan/tent nog een beetje kunnen redden?

Martha, wat krijg je toch weer een hoop narigheid tegelijk. Heel veel sterkte en hoop dat je vader op gaat knappen.

Verder ben ik het weer even kwijt...

Geplaatst

Babeth, Wat een enorm onaardig mens zeg! hebben ze helemaal geen gevoel dan? Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden.

Syl, er staat zeker erg veel wind, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je voortent kapot gaat! Super balen zeg!

Geplaatst

Even vlot voor het eten:

Henne, je bent voor mijn gevoel echt te vroeg! Plus uit ervaring, ga voor de test van Claire, die zijn zoveel duidelijker dan op zoek naar een streepje.... Ook ik hou hier zeker hoop voor je. Zaterdag of zondag opnieuw testen en dan de mooie letters ZWANGER in het schermpje!

Geplaatst

Miki, iets van streepjes?? Heb ik iets over het hoofd gezien? Vertel

Sandra zwangerschapssuiker kan Goed in de hand gehouden worden maar is zeer zeker wel gevaarlijk, met name als het niet ontdekt wordt!

Hier is het weer nu rustig , ik ben blij dat ik niet hoef te koken, gisteren rijk gevulde spaghetti gemaakt

Geplaatst

Jaaaaaaa, de bongi is er !!!!!!

Zullen we afspreken dat ik de bongi doe en de rest niet?

Babeth, het is inderdaad een raar gevoel voor me, blij zijn dat het er eindelijk is. Voor de 1 een groot verdriet, en voor mij nu een opluchting. Wat ook voor mij aan de ene kant wel fijn is, dat ik die enorme stres niet meer heb, iedere keer als ik niet in de race was, dat beetje hoop. Klinkt raar, maar zo is het wel. Ieder nadeel heeft weer z'n voordeel. Zo probeer ik mezelf maar weer gerust te stellen.

Geplaatst

Pffffff. Nou idd maar goed liggen janken. Toen in slaap gevallen. Nu nog niet erg happy, maar we kijken weer een beetje vooruit. Heb nog steeds klachten waarvan ik denk......dat kan wat anders betekenen. Maar tegelijk is die test zo witter dan wit. Afwachten nog maar even, ik reken erop dat ik zaterdag/zondag ongesteld word. En dan rond Pasen een nieuwe terugplaatsing. Gewoon gelijk doorstomen.

Mik wat is dat met streepjes? Je zit toch nog helemaal niet zover in je cyclus of ben ik nu het besef van tijd kwijt?

Guusje mooi zo, lekker ongesteld ;-) Ik snap helemaal wat je bedoelt met dat vage beetje hoop altijd. Ik heb al tijden dat ik rond m'n ovulatie liever geen sex heb, dan hoef ik mezelf ook niet stiekem gek te maken.

Babeth wat een mutsen bij die balie. Oohhhh, soms.... Als ik me herinner hoe vaak ik gebeld heb na die eerste curettage voor ik serieus genomen werd. En toen was het opeens allemaal spoed. De verpleging op de afdeling vond ik top, maar op de poli....sorry hoor wat een *****.

Syl, waai je zelf niet weg meid? Het was vandaag idd walgelijk weer, ging met m'n Clio slingerend de van Brienenoord over, niet gezellig.

Zit hier veel te veel chocola te eten, ach dan weet ik teminste waardoor ik misselijk ben. Moet morgenochtend wel gezellig happy de peppie op m'n werk verschijnen. Nog een afspraak ook met een klant en een deadline voor een presentatie, hoera. Hebben jullie dat nou ook dat na een mislukte poging alles in de stront kan zakken (kan het niet netter zeggen). Ik wil alleen maar in bed liggen en slapen en weer wakker worden als het over is. De enige die ik om me heen wil hebben en mee wil praten is J. dat dan gelukkig nog wel. Hij heeft het trouwens ook, de balen van alles. Nou ja, dat gaat vanzelf wel weer over. Oh, als het toch nog gelukt is, spingt J. in de sloot ;-) alleen daarom al zou ik weer wat hoop krijgen.

Geplaatst

Wat een dippige berichten allemaal...

Mag ik dan nog wel eventjes stuiteren??

LET OP... HIERONDER VOLGT STUITERBERICHT

[sTUITERBERICHT]

De pretecho was zooooo mooi!!!!

40 minuten mogen genieten. Nog even snel heeft ze met een medisch oog gekeken, maar alles is gewoon mooi op schema.

Aleen ging Frummel op een gegeven moment tegen de baarmoederwand aanliggen. Toen kreeg ze het gezichtje niet meer zo goed in beeld.

file.php?id=1326

Ik zal niet verder stuiteren hier..

[EINDE STUITERBERICHT]

Geplaatst

Wat geweldig Simba!!! Een prachtig kindje, dat zie je nu al ;-)

Geplaatst

Hoi Simba,

Dankjewel voor deze zonneschijn op deze verder grijzige, winderige dag! Wat een prachtige superbijzondere echo, snik, wat mooi!!!! Lekker stuiteren hoor, dat vrolijkt iedereen hier alleen maar op! Mij in ieder geval, ondanks vervelende week waarbij mn parnter en ik moeite hebben met de situatie, en het nog twijfelachtig is of we een laatste poging wagen: super mooie echo foto en ik geniet gewoon even lekker mee, wat is het leven toch bijzonder ; - )

Guusje: gefeliciteerd! fijn, nu op weg naar de volgende poging!

Syl, stoere camper: denk je wel goed om jezelf: geen gekke capriolen he..

Nico: Wat goed om te lezen dat het gesprek in Geertgen zo goed verlopen is, het blijft altijd spannend, het klinkt allemaal erg positief!

Voor iedereen die ik niet noem: het blijft leuk om hier mee te lezen: vanavond broodje pindakaas en relaxen, en me niet te druk maken. Fijne avond iedereen! xxx Eef

Geplaatst

Henne zo herkenbaar! Sterkte met de laatste loodjes!

Syl wat onwijs balen van je caravan. Heb je veel schade? Maar begrijp ik nou goed dat je vandaag ook in de caravan zat? ik dacht dat je thuis zat?

Martha wat erg van je vader! Jullie krijgen wel erg veel op jullie bordje zeg! Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, hoop zo enorm dat er binnenkort betere tijden komen voor jullie! Sterkte meid!

SImba fijn hoor dat je zo'n mooie echo hebt gehad.

Miki....???????????????Hoe zit dit nou dan? Je had toch nog niet zo lang geleden een vaag plusje wat uiteindelijk toch geen plusje was? Hou ons niet in spanning! Vertel!

Guusje fijn hoor! Foetsie onzekerheid en op naar de volgende!

Babeth dat zou balen zijn zeg! Zwangerschapssuiker is geen pretje! Vriendin van mij heeft het ook gehad. Natuurlijk is het goed te behandelen maar het is gewoon zo wat je niet wilt! Ik hoop voor je dat het allemaal een storm in een glas water is!

Hier vanavond ongezond gegeten! Patatje met mexicano met sateh! Op het moment zelf kan ik er wel van genieten maar voel me daarna zoooo schuldig! Mutserig!

Vanavond samen op de bank...vervroegd weekend. Ik heb nu drie late diensten dus gezellig samen zit er niet in dus hebben we besloten dat we dit vanavond maar gaan doen. Net wat lekkere hapjes gekocht bij de AH. Voel me verder lang niet fit en ben moeeeee.....

Zullen wel weer de hormonen zijn! Ben momenteel niet mijn vrolijkste ik!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden