Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben jaoers sylvie. Heerlijk die zon zekrt. Ga volgende week paar x onder de zonnebank bik mijn zusje. Zou dat na de tp ook mogen?

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Klopt Sylvie, weer een stap verder.....

Esther, ik weet eigenlijk niet of het is toegestaan, wat de wamte betreft zal het denk ik geen punt zijn toch? en wellicht ku je er ook heerlijk bij ontspannen.

Geplaatst

Caroline, veel plezier met de BBQ, jullie treffen het met het weer!

Fran, ook jij veel plezier met je feestje.

Hier niet zo kunnen genieten van het mooie weer, ben niet lekker, de hele dag beroerd. Echt zonde. Gister avond lag ik om 21 uur al op bed! En gelijk als een blok in slaap gevallen. S'nachts wel weer wakker geworden van de pijn in mijn rug. Bah!!!

En vanmiddag weer 2 uur geslapen, ben nog brak. Hopelijk gaat het morgen beter.

Iedereen fijne avond.

Geplaatst

Meiden die bbq/feest/iets leuks gaan doen vanavond veel plezier.

Wat rot dat je niet fit bent guusje. Grieperig?

Geplaatst

Hoe is het eigenlijk met jou Esther?

Geplaatst

goedenavond allemaal, zo eindelijk effe op de laptop. Heb af en toe wel ff gespiekt met mn mobiel hoor.

Henne, potverdorie ik had hier een heel ander bericht van jou willen lezen. Wat een Kl*tezooi!!! is er echt geen klein kansje nog???

Zara, proficiat!!! heel logisch dat het nog niet tot je doordringt en dat je voorzichtig blij bent

Es, ik hoop dat die kleine follikels die 2 grote bijbenen zodat ze straks allemaal gelijk op gaan

Miki, las met verbazing je bericht. Je had het zo naar je zin. Jammer dat het achteraf toch zo is tegengevallen. Veel sterkte en succes met het opzetten van je eigen bedrijfje.

en verder... ben ik het allemaal weer kwijt arghhh

oja, ik heb gegeten: afbakpistoletjes met pesto genovese (de groene), mozzarella, seranno ham en rucola uit de oven

Geplaatst

Niet leuk Guusje, misschien ook door je verlate ongi dat je lichaam harder moet werken. Beterschap en rust lekker uit.

Esther er hangt mij iets bij dat het niet goed is, volgens mij ooit op het forum gelezen. Maar weet het echt niet meer zeker.

Wij zitten in de voortent en hebben net gegeten. Alleen was ik na mijn zon blootstelling ook niet lekker en viel bijna flauw op het gourmetstel. Ben ook super verbrand. Nu nergens meer last van ben ben aan het ontspannen en dat kan heel vermoeiend zijn.

Niet om verder de mood naar beneden te halen maar zit er toch doorheen. Wil heel graag verder met IVF maar Jeroen heeft het nu over september, 1 jaar later dan de laatste IVF en dat steekt. Bah bah bah!

Geplaatst

Guusje beterschap.

Lees dat iedereen lekker van het weer genoten heeft net als wij.

Esther hopelijk duurt je avonddienst niet lang meer.

Geplaatst

oja Guusje beterschap! lekker veel sap en bouillon drinken

Martha, als je dit nog leest. Ik wens je alle sterkte met je vader. Mijn vader heeft in 2007 ook een zwaar herseninfarct gehad. Was helemaal verlamd aan zn linkerkant en kon niet meer praten. Zomaar "out of the blue" geen voortekens, alleen een hoge bloeddruk. We dachten echt dat hij het niet zou redden maar godzijdank is hij wonderbaarlijk opgeknapt. Zelfs de artsen hadden dat nooit durven hopen. Hij heeft er een slecht geheugen en lichte afasie aan overgehouden. Ik hoop dat jou vader net zoveel geluk heeft als de mijne.

Syl, wat rot dat je er zo doorheen zit. Het is ook gewoon een k*ttraject en dan ook al die anders sores van de zaak erbij. Maar meid, je moet blijven hopen op betere tijden hoor. Je staat er niet alleen voor, wij zijn er ook nog!

Geplaatst

Zara....gefeliciteerd meid!!!!

enne...goeienavond allemaal...

heb net bijgelezen en ben het ook alweer allemaal kwijt...echt heel erg....

Esther....goeie fm...das mooi...hoop dat de 2e fm nog beter zal zijn!!!

fren...wat een verhaal zeg met je autosleutels....gelukkig niets meer gebeurd dus.

Miki...jeetje...heftig om zo'n beslissing te nemen, maar als het niet meer goed voelt, dan is het de juiste keuze geweest...ik heb dit ook bij het fitnesscentrum gehad, waar ik begonnen ben met lesgeven...na de overname is er toen toch een en ander gewijzigd en ik kon me niet meer met hun beleid vinden...heel veel succes met je zakelijke carrière...ben ervan overtuigd dat dit wel goed zal komen...en jullie andere wens, een beeb, komt beslist uit, maar het gevoel is herkenbaar!!!

ivfsh...lekker...feestje...

henne...hoe is het met jou nu? balen dat je dag gisteren zo gelopen is op je werk...bah bah...heb je nog getest vandaag?? of heb je er geen vertrouwen meer in?

Ruby...nog een weekje...sterkte met de komende week...we slepen je er wel doorheen!!!

Ben vanochtend naar de kapper geweest...weer lekker kort en wit...en daarna op bezoek bij de ouders van ons overleden collegaatje...proberen we ieder jaar heen te gaan...was6 maart 7 jaar alweer dat ze overleden is...hebben in de zon gezeten en ben dus nu een beetje verbrand...snik...

Syl...lekker op de camping...jammer dat je nog steeds niet zo mobiel bent als je zou willen...

oja...we hebben ook een positieve ovu-test...dus vanavond weer aan de banga...hihihi...

girls...ga jullie weer verlaten...nog een hele fijne avond en tot morgen!!!

liefs,

nico

Geplaatst

Wel goed hoor guusje. Veel werken. De behandeling staat nu nog absoluut niet op de voorgrond. Ben er niet zo mee bezig. Komt straks wel denk ik.

Geplaatst

Guusje...jammer dat je je niet zo lekker voelt...

en Syl....hoop niet dat je een zonnesteekje hebt opgelopen...kijk maar uit!! en kan me wel voorstellen dat het steekt als J. aangeeft dat hij over 1 september nadenkt om weer verder te gaan...sterkte!! en voor nu dan maar even nog genieten van het lekkere avondweertje en je wijntje...

liefs,

Nico

Geplaatst

Jee sylvie, september is wel heel ver weg.... Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Waarom wil hij dan pas? Ivm de zaak?

Meid, maak er in elk geval maar een relaxte avond van en later maar eens goed bepreken met elkaar!

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Voor de statistieken (nu ik weer een plek heb om te koken)

Gister verse pasta met zelfgemaakt saus van verse tomaten met garnalen en asperges: yum!

Nu dadelijk: gezond vispakketje uit de oven met knolselderij en daarbij gekookt aardappeltje en peultjes. Zin in!

Geplaatst

Ik ben super verbrand zeg, doet pijn.

Ja pas september, hij wil er niet eerder aan, vooral voor mij omdat ik zoveel last heb, geen puf om nu een discussie te beginnen en ook door de zaak. We zien wel, wist dat het even zou duren maar niet zolang.

Het is hier ook afgekoeld en waait weer verschrikkelijk, zitten lekker binnen.

Nico wat lief dat jullie proberen elk jaar langs te gaan, super lief!

Geplaatst

Lekker even binnen zitten zonder discussie: wel zo fijn op zaterdagavond. Moet voor hem ook lastig zijn je zo te zien... Later maar een keer rustig de discussie aangaan. Geniet lekker van je avond samen! Wij gaan eten, zijn laat.

Geplaatst

Sylvie, moelijk hoor, als jij eerder weer wilt starten, en je man later.

Geplaatst

Hoi allemaal, net terug van bbqfeestje, was weer lekker maar om een uur of half 7 werd het ineens koud. Wel rekening mee gehouden, fleece aan, manlief zat gewoon in korte broek...

Zat naast iemand die 15 weken zwanger is van nummer 3, vroeg of het lang had geduurd: nee, was deze keer al na 2 maanden raak! Grrr... ach, gun het ze best hoor, maar het voelt soms zo oneerlijk verdeeld he, jullie kennen het allemaal. Er zou nog iemand komen die zwanger is door de derde IVF maar die was ziek, wel jammer, daar had ik liever mee willen praten.

Nou, ga nog even beneden zitten, heb sinds lange tijd weer een paar bacardi cola's op (drink bijna nooit) dus zal zo wel indommelen...

Geplaatst

Hou je maar goed vast Sylvie, er komt inderdaad een lekker buitje aan!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden