Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

:woohoo:

wat een goed nieuws, haha tuurlijk Henne kan jij het uitschreeuwen ik heb net direct mijn man gebeld haha hij begreep er niets van....gisteren was dat nieuws er toch al? ,neeeeeeeeeeeeeee nu van IVFSH ....ehhhh wie? wat ? duhhhhh mannen

maar IVFSH wat een geweldig nieuws!!! haha ik zit hier te stralen, wat fijn toch!!!!!

sjonge jonge meiden.... ontstaat er een patroon?? Sandra en ik tegelijk in December, Henne en IVFSH in mei.....

wie zijn de volgende twee? let´s make deals!!!!

:goodluck:

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee Caroline,

Ik had dat duiveltje ook hoor. Was echt wel bang dat ik niet zwanger zou zijn, omdat Henne al zwanger was. Maar statistiek in deze werkt toch echt niet zo :-)

Ach, ik gun het jullie allemaal zo!!!

Wij gaan vandaag weer lekker op pad, dus zal weinig online zijn. Vanaf dinsdag hebben we thuis internet, dus dan kom ik weer lekker veel posten :-)

Ursula: super zeg! Die positieve flow van jou!!!

Geplaatst

ik kan er niets aan doen, voel me helemaal hyper gewoon.....

meiden die nog in de "wachtstand" zijn, ik weet het, we gunnen het elkaar allemaal en ook onszelf maar ik hoop echt dat jullie hier wat kracht uit kunnen putten, we trekken elkaar er doorheen hoor!!

ohh Syl inderdaad, je schoonvader, sorry, is mij helemaal ontschoten!! ik schaam me diep!!!

Ursela, zo te lezen ook allemaal goede berichten bij jullie, wat fijn, ik be uiteraard niet op de hoogte van de Noorse regelingen maar zo te horen zijn die erg goed! fijn zeg.

Hoe was je verblijf in NL? je bent toch bij je ouders geweest en bij je goede vriendin?

volgens mij gaan er dadelijk 3 dames bijna tegelijk op?

Fren, Eef en Guusje? we gaan deze mooie dag dus overtreffen!

Geplaatst

Ik zal het er eens op wagen om het lijstje te zoeken, dus als jullie me zoeken ben ik aan het terugkijken......... tot over eh een poosje zal ik maar zeggen

Geplaatst

Jaaaa: Guusje fren en Caro de volgende drie!!! Henne en ik gaan goed zorgen voor het stokje! We geven het aan jullie door!

Geplaatst

IVFsh, joehoe! Wat goed zeg, twee tegelijk! Ik ben zo blij voor jullie!

Henne, de eerste week na mijj positieve test heb ik enorme buik- en rugpijn gehad, ik dacht echt dat het mis ging. Later hoorde ik dat veel vrouwen die eerste week dit soort klachten hebben, zegt dus niks, gelukkig....

Ursela, jij ook al een goed bericht, fijn hoor!

Sandra en Babeth, wat erg toch dat die onzekerheid blijft he, gelukkig hier op het forum herkenning! Mensen in mijn omgeving snappen het ook wel, maar niet zo als jullie hier.

Ik kan me ook wel voorstellen dat dit voor de andere (ex)pauze meisjes wel weer confronterend is. Je bent blij voor de ander maar je gunt het jezelf ook zo vreselijk. Sterkte allemaal en ik blijf voor iedereen duimen.....

Geplaatst

Ga zo weer maar eens naar buiten toe. Zonnetje schijnt heerlijk hier!

Vanavond hopelijk nog steeds allemaal van die positieve berichten!

Fijne dag!

Geplaatst

Hahaha ik dacht ook even Sandra: zal ik het lijstje gaan zoeken? Neuh, geen zin in. Doe je best!

Als ik positief denk zie ik ineens een najaarslunch voor me met buiken varierend in grootte en verse mama's... That's the spirit! (zeg ik tegen mezelf)

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 20 mei (als cyclus op orde is)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 20-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Guusje: begin mei voor 2e poging, wachten op bongi

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Esther:

Rubster: rust

Eef: 21 april gesprek ziekenhuis ivm. poging 3

Behandeling

IVFSH: dinsdag 19 april tp

Henne: woensdag 20 april tp

Fren: 27 april start deca // 10 mei start puregon

Zwanger

Zara: 26-4 tweede echo, 7 w 3 d

Dublin: 28-4 echo (9 w)

Witje: 2-5 controle gyn, 10-5 pretecho

Simba: 4-5 controle VK

Laika: 4-5 controle gyn met 16 weken

Ursula: 9-5 controle vk

Babeth: 11-5 controle met 26w2d

Gevonden op pagina 518!!!!!!!!!

Geplaatst

Henne ik ben benieuwd hoe lang je het buiten het forum om het goede nieuws stil kan houden...Ivfsh, houd jij het ook nog stil voor je familie, misschien vreemd maar ik moest eventjes toen ik je goede nieuws las aan je oma denken....

Geplaatst

ivfsh en Henne...gefeliciteerd meiden!!!

heb alleen even gelezen tot het bericht van ivfsh en nu ben ik aan het reageren...

mijn hoofd is nog zwaar van de alcohol van gisteren...zijn naar de stad geweest en heb daar flink wat rosé wijntjes gedronken en naderhand ook ook nog Lambiek/kriek bier....errug lekker, maar ze zeggen niet voor niet: bier nach wein, lass dass sein...ik heb het geweten...thuis had ik ook even een innige relatie met de pot...hahaha...

syl...balen dat je ziek bent...

kom later terug...we gaan nu de auto halen...

liefs,

nico

Geplaatst

hoi Nico

jij hebt het goed gevierd zo te lezen...je schrijft dat je de auto gaat halen...is dat al verantwoord?? ,-))

Geplaatst

Wat een drukte hier, uedereen is hyper.

Zei toch wel dat april een goede maand was om zw te worden. En statistisch gezien vallen jullie beide onder mei en daar zijn jullie het eerste van.

Denk trouwens niet dat ik nog zo snel een uitgerekend topic ga openen hoewel het erg leuk was.

Schoonvader zijn ze met chemotherapie bezig, over een week ongeveer een beenmergpunctie om te kijken of het aanslaat en dan verder plan op stellen.

Ik vergeet trouwens ook genoeg te vragen, we hebben het allemaal druk, niet erg!

Net over het strand gewandeld met muts. Hond heeft nog energie maar ik niet.

Wie had er trouwens bij de lunch nog meer fotos gemaakt??? Kayla moet ook nog ergens opstaan bij mij op schoot m. Wie o wie!

Geplaatst

Oooh wat eng, maar ik doe het toch....

Pauze

Sab: uitgangsecho 20 mei (als cyclus op orde is)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 20-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Guusje: begin mei voor 2e poging, wachten op bongi

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Esther:

Rubster: rust

Eef: 21 april gesprek ziekenhuis ivm. poging 3

Behandeling

IVFSH: dinsdag 19 april tp

Fren: 27 april start deca // 10 mei start puregon

Zwanger

Henne: echo?

Zara: 26-4 tweede echo, 7 w 3 d

Dublin: 28-4 echo (9 w)

Witje: 2-5 controle gyn, 10-5 pretecho

Simba: 4-5 controle VK

Laika: 4-5 controle gyn met 16 weken

Ursula: 9-5 controle vk

Babeth: 11-5 controle met 26w2d

Geplaatst

Ivfsh jaaaaa&aaaaaaaaa&aaaaaa ook voor jou felicitaties!! Van harte meisje, tis je enorm gegind. Titl volgt later meiden haar niet vanaf mobiel :) xx

Gast Guusje
Geplaatst

Wooowh, wat een mooie dag vandaag. IVFir en Henne zwanger. Meiden Gefeliciteerd. Het is jullie enorm gegund!!!

Hier gelukkig geen kater, en die biertjes hebben hun werk gedaan. Bloed verlies is begonnen, al is het nog niet helder. Dus vandaag of morgen komt het vast op gang.

Raar eigenlijk, ik zit te juichen voor mijn bongi, en tegelijk te juichen voor Henne en IVFir.

Geplaatst

IVF, fantastisch meis!!

Spreken henne en jij wel ff af wie het stokje doorgeeft, want sta klaar om het aan te pakken hoor...

Net terug van 2e kraamvisite dit weekend, da was dus zo'n ongemakkelijke toestand. Zat na een uur weer in de auto.

Merk dat ik van al het positieve nieuws wel een beetje emo wordt, maar dat komt denk ik ook omdat ik zooooo moe ben. Heb al sinds woe enorme keelpijn die slikken moeilijk maakt en de deca valt me zwaar dit keer. Zou willen dat ik kon gaan slapen en dan half juni wakker kan worden met een positieve test in m'n hand...

Maar oed, wil je positieve flow van vandaag niet bederven, HOERA pauzemeisjes (iPad zegt pauze Wiske??) on à roll!!!

Geplaatst

Jeetje...

Ongelofelijk..

MEIDEN ALLEBEI GEFELICITEERD!!!! Wat een super estafette stokje!!!!

Houden zo!!!!

Wij hebben koniginnedag gevierd in Frummelskamer. En 's avonds werden we uitgenodigd door mijn vader om zijn verjaardag al even een beetje te vieren. Bij de Japanner.. Gut gut wat vervelend....

Wel vrijdag even de stad in geweest, dan begint hier de vrijmarkt al. Leuk spijkerrokje gescoord en een aantal babykleertjes. En een tummytub.

Geplaatst

joepie Guusje het gedruppel is begonnen, zet de sluis maar open ben je er ook weer snel van af....

Fran logisch dat je emo bent van al dat nieuws en 2 kraamvisites. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt en uitgerust en kan je vol goede moed aan je volgende treinreis beginnen.

Geplaatst

hoi meiden

Fren, toch niet zo vreemd dat het kraambezoek dan anders valt, niet fit, die ellendige hormonen en de spanning van jullie poging. Toch super dat je het gedaan hebt!!

beterschap

Simba jullie zijn het weekend ook goed doorgekomen zo te lezen, lekker bij de jappanner, mijn man at gisteren sushi, water liep me in de mond. ik ging nog net niet zo zeveren als de hond haha

Guusje, inderdaad gek om blij te zijn met je ongi maar nu gaat het voor jullie ook weer echt beginnen, spannend, ook heel veel succes!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden