Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he meiden,

even snel, Nico van harte gefeliciteerd!!!

San, ik heb nog geen foto's gezien?

ik ga weer even teruglezen...

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou, dat is dus bbq-en bij ons in de carport! Ze waren boodschappen aan het doen en op buienradar stond dat het ging regenen... en inderdaad: het barstte een half uur geleden los. Het hele circus naar ons verhuisd en nu zitten de mannen gezellig droog met een drankje op een tuinstoel. Gelukkig is manliefs humeur wat verbeterd, pfff die was chagrijnig net! De kinderen hebben sausjes gemaakt en we zitten nu ons vol te stoppen met stokbrood... zoals dat gaat.

Geplaatst

Haha vaseline grappig bbq onder de carport en syl aan de friteuse. Ik ben ook patat aan t halen en is mooie gelegenheid om even hier bij ter lezen. Fijne avond allemaal. Xx sab

Geplaatst

Het is zo gezellie op de camping. Jeroen komt niet meer en ik ben ziek. Loopt er boven en onder uit. Maar goed dat we een wc hebben. Klote zooi.

Wij laten het stokbrood meestal weg want tegen de tijd dat het vlees komt heb je al geen honger meer. Lang leve de carport.

Waar heb je nou die vaseline voor nodig?

Geplaatst

hier friet met frikandel en appelmoes (uit pot deze keer) gegeten. Boodschapjes zijn al weer in huis voor het weekend. Ik duik met een boek op de bank en af en toe ga ik er even bij liggen ;))

Geplaatst

Hier hele middag met een schattig klein jongetje op m'n arm gezeten. 2,5 week oud en zo'n schatje. Ik ben een soort babyfluisteraar geloof ik, zodra ik m op m'n arm nam was hij stil. Was erg leuk deze kraamvisite, gewoon vriendinnetje en ik, en de kleine man. Helemaal niet beladen ofzo.

Net weer dezelfde sla gemaa als gisteren, die was zo lekker geworden :-)

Vanmorgen op m'n werk tussen de bedrijven door de bruiloft gekeken. Vond het allemaal een beetje understated, jurk was wel mooi, maar niet speciaal koninklijk ofzo. En hebben jullie ze zie lachen???

Syl, balen, snel je bedje maar in. Enne, die vaseline klant van jou, zo noemde jij caro in je een na laatste bericht...

Wat gaan jullie morgen allemaal doen? Ik heb eigenlijk nog helemaal geen plannen, heb ook niet zoveel zin in konininnedag...

Geplaatst

Hier klapte het ook behoorlijk, ik moest meteen aan Caroline denken, Goed opgelost !,

Syl, beterschap, wat ellendig zeg, wat zul je blij zijn met dat toilet......

Vaseline en dit keer niet in het bericht van Syl-vie ;-)))

Geplaatst

Moe! Morgen meer, weet nog niet of ik ga testen.

Als ik puf heb zal ik n foto plaatsen van onze kus, twee geplette neuzen haha!

Syl beterschap.

Ivfsh sterkte, weet wat je voelt, ik voel het ook, zucht.

Geplaatst

Zit te denken wat ik nou gemist heb en om welke kus hè gaat henne, maar je doelt natuurlijk op je eigen bruiloft... Duh!!

Echt tijd voor weekend dus voor mij...

Geplaatst

Sab begon over de vaseline, ik een keer geen typefouten :-)

Altijd leuk Henne foto's.

Fren morgen op een tuinstoel zitten met een verfrissend drankje erbij en uitrusten.

Geplaatst

Trek die bij jou weg als je er hormonen bij gaat spuiten of niet?

Veel plezier met uitwaaien, geen probleem want het waait hard.

Geplaatst

Sab had het inderdaad over vaseline... Ik neem aan dat ze bedoelde caroline? Wel raar.

Anyway, het was lekker, wel te veel gegeten en af en toe een huilend kind... ze waren allemaal moe. Ze zijn net weg, pfff mooi geweest weer, zometeen lekker rustig op de bank voor de tv.

Weet nog niet wat we morgen doen, als het regent heb ik geen zin om de stad in te gaan, anders gaan we even kijken denk ik. Arme mensen die nu hun plekje bezet zitten te houden... In mijn beleving is het toch altijd mooi weer op Koninginnedag?

Geplaatst

Hoi hoi,

In ieder geval zal jullie kus heel wat passioneler geweest zijn Henne! Lekker bijkomen en succes morgen of overmorgen......

Fren fijn dat jij ook geen moeite had met het kraambezoek! Mocht de kleine straks bij ons huilen dan bel ik je ;-)) lekker dat hè morgen naar het strand gaat

Syl gaat het al weer wat beter met je?

Mijn man gaat morgen even naar Eindhoven, mijn moeder wat helpen op de koninginnemarkt, mijn schoonouders zullen er ook zijjn, dochter van mijn zus is morgen jarig maar die is op tour met een band, wordt sms-en.

Verder blijf ik rustig thuis uiteraard, Pffffffff net belletje van mijn vriendin, met haar vader gaat het ineens zo enorm slecht en ze kunnen eigenlijk niets meer doen voor hem, hij heeft een bloedziekte die nog redelijk onbekend is, ow ik heb zo met haar te doen en ik kan verder niet doen, moeilijk!!! En met mijn lijf vol hormonen brul ik even hard mee...

Hè bah!

Geplaatst

Babeth wat verdrietig van je vriendin. Altijd moeilijk dit soort dingen en dan nog hormonen erbij.

Heb jij dan een nicht die al Touré met een band? Al zo oud dan.

Fren leuk dat jij dan ook kan genieten van de baby. Ik zou ook wel willen tutten met mijn neefje maar dat gaat nog allemaal te moeizaam met schoonzusje.

Jeroen is alsnog gekomen omdat ik ziek was, denk slaapgebrek. De wijn fles laat ik ook even in de koelkast staan.

Begint huer te regenen, jammer.

Welterusten.

Geplaatst

Hier is het echt effe noodweer geweest! We moesten binnen eten, toch wel jammer met een bbq... volgende keer weer buiten zoals het hoort!

Ik ga naar bed, was een vermoeiende dag, welterusten!

Geplaatst

Babeth, heeft haar vader mds? Daar Us vjn zn vader vorig jaar aan overleden. Heeft te maken met het niet aanmaken van rode bloedcellen.

Kan niet slapen van de koppijn. Grr!

Geplaatst

Hoi meiden,

Vroeg wakker dit keer ....

Caroline hier is het ook zo heftig geweest, jammer van de BBQ maar ja, nu moet het wel over gedaan worden ;-)

Sly-vie wat fijn dat jeroen along gekomen is, ik hoopdat je wat hebt kunnen bijslapen. Mijn nichtje is nu 22, ik heb een zus die 9 jaar ouder is en vroeg moeder werd. Mede door ons leeftijdsverschil zie ik haar meer als een jonger zusje. Ze is lichttechnicus, wel stoer hoor .

Fren, hij heeft inderdaad MDS! Had jouw schoonvader dus ook... Pffff heftig!

Hij heeft gisteren nog een petscan gehad maar momenteel kunnen ze niets meer. Stom he, ik Ken Hun al vanaf mijn 4 jaar en zie haar vader gewoon nog als een jonge vitale man zoals ik hem zag in mijn kinderjaren...

Syl- vie jammer dat het wat moeizaam gaat met je schoonzusje, heeft zij er juist moeite mee??

Geplaatst

Hi meiden, de foto's zijn wat onduidelijk, maar hij staat er: een lichte streep. Ik ben zelf nog erg terughoudend en bang dat het voor de vierde keer een kwestie van 'een beetje zwanger' gaat worden en dat ik morgen of overmorgen toch gewoon weer ongesteld word. Maar dat is afwachten de komende dagen. Ben helemaal van slag en onwijs zenuwachtig en onrustig en bang.....laat het ons ajb niet weer afgenomen worden.....

Reageer later op wat er gisteren nog geschreven is, kan nu verder geen zinnig woord uitbrengen.

IVFSH ik denk aan je, we hebben een deal hè meis, denk eraan!!!!!

Geplaatst

Wohooooo Henne, Ik begrijp je angst volkomen maar jeetje hij is positief!!

Oh Ik ga zi duimen dat de test donkerder wordt !!ik vind het zo fijn, hoe moeilijk het ook is probeer de angst te verslaan met positieve Kracht, hihi koninginnedag; Oranje!!!

Lieverd ik duim voor je, dit mag jullie niet afgenomen worden , dit moet goed gaan!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Dank je wel Babeth, ik ga het proberen. En moet zeggen dat de streep in het echt ook wel duidelijker is. Plus dat ie er gewoon binnen de afleestijd stond. Niks lang wachten, geen onduidelijkheid, niet met een bouwlamp erop het streepje zoeken. Maar ja, met de cryo van afgelopen juli had ik een net zo duidelijke streep terwijl ik al ongesteld werd. Dus ik vertrouw het echt pas als we de komende dagen doorkomen. En dan die vreselijke 12 weken. De angst slaat me echt om het hart als ik denk aan de onzekerheid die we nog voor onze kiezen gaan krijgen. Maar goed, daar zullen we doorheen moeten. Dag voor dag en week voor week. Wat dat betreft kan ik aan jullie een voorbeeld nemen. Eerst op naar woensdag als mijn officiele testdag.

Geplaatst

Henne JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joepie de poepie!!!!!!!!

Er staat een heel mooi streepje en die moet gewoon alleen maar donkerder worden.

Paul is naar de rommelmarkt en heb hem net een sms-je gestuurd dat hij vanavond zijn Whiskey kan nemen!!

Zit hier helemaal te stuiteren.

Idd eerst naar die woensdag, dan de eerste echo, de 12 weken. Het zit allemaal van onzekerheden aan elkaar en geloof me dat stopt pas als je de kleine vast hebt. Idd lekker dag voor dag bekijken. Ben zo blij voor jullie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden