Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne ik heb vanmorgen een stuiterbericht voor je achtergelaten. Nu al zw dementie :-) dat wordt nog wat.

Maar lief dat je mij mist.

Voel mij wel wat beter maar het is zo rustig hier dus doe even relaxed met schrijven.

Wij zitten te gourmetten in het zonnetje.

Verder weinig meegemaakt. Vanavond even knyffelen ;-)en vroeg naar bed!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Henne, wat een prachtig nieuws van jou. Daar word ik nu alvast heel erg blij van. Hoop dat die streep veel donkerder gaat worden. Maar ik feliciteer je nu alvast voorzichtig.

Ben je al klaar voor het Estafettestokje.jpg ? Goed op passen he? Want hij moet ook nog naar Ivfsh en al die andere lieve meiden hier.

Getsie ga er gewoon van huilen....

Geplaatst
Haha syl, ja het gaat hier nu al mis. Dus dat belooft nog wat.

Gelukkig maar dat er nog vele blunders mogen volgen de komende tijd.

Geplaatst

Kan je gelukkig weer meeschrijven met het topic over vrolijke zwangerschapsblunders dat je zelf geopend hebt! Ik heb wel eens gedacht: dat moet toch zwaar zijn om dat steeds te zien langskomen, terwijl het bij jou zelf mis ging... Net als de anderen trouwens die bv Uitgerekend in... hebben geopend en dan een miskraam, pfff... Was bij jou toch Syl?

Geplaatst

Ik heb uitgerekend in januari 2011 geloof ik zelfs geopend in een optimistische bui. En als het nu goed gaat, wordt het 2012.... Raar. Ik vind het mei topic nog steeds confronterend. De blunders niet, die is gewoon zon leuk topic. Maar denk niet dat ik januari2012 snel zelf zal starten.of is ie er al? Eerst maar eens afwachten hoe het verder gaat....

Geplaatst

Heb hem nog niet gezien Henne, dus misschien wel aan jou de eer? Vond het ook heel eng maar je vind er wel veel herkenning en kan ook lekker van je afschrijven.

Heb de datumprikker zojuist ingevuld maar niet zo handig met dat soort dingen dus hoop dat ik het goed gedaan heb.

Sandra, bedankt voor het bijwerken van de lijst!

Geplaatst

Het steekt elke keer weer Caroline. De ene keer wat meer dan de andere. Het zou voor ons bijna ook zover moeten zijn maar helaas.

Ik denk daar ook vaak aan, ik ben niet de enige die dit "probleem" heeft. En denk dan ook aan andere. Het zou misschien wat makkelijker zijn als je weer opnieuw zw bent. Maar misschien ook niet.

Geplaatst

Henne, mooi nieuws! Ik moest wel een beetje lachen, je had er echt helemaal geen vertrouwen in, in wachtweek 1, net als ik. Blijkbaar is het hebben van geen vertrouwen soms gewoon heel goed ;-). Het is 1-0 meis, de komende dagen/weken worden weer heel moeilijk/eng/spannend/heftig maar we gaan gewoon weer duimen dat deze keer het geluk eindelijk eens aan jullie kant staat.

Ivfsh, morgen voor jou ook spannend, wat zou het toch geweldig zijn....

Trouwens, ik ben nu ruim 15 weken zwanger maar voel me sinds een paar dagen ook weer reuze onzeker. Ik heb het idee dat mijn buik minder bol staat en dat mijn borsten kleiner worden en verder voel ik helemaal niks...Echt die onzekerheid gaat voor ons IVF-wijffies nooit weg denk ik. Gelukkig woensdag controle.

Geplaatst

Zo hier ben ik ook weer even.

Henne Paul zit aan de Whiskey, proost op jullie!!!!!! en deze posi test, ik heb ook 7 dagen lang getest en in totaal 9 testen gedaan. Mijn ervaring is wel dat ook met hetzelfde merk testen de testen niet altijd donkerder werden en dat was ook onzekerheid. Maar dat weet je vast nog wel van de vorige keer....

Vanmiddag even naar de markt in de stad gefietst en wat gegeten en nog een ijsje gegeten. Toen weer naar huis en braaf even plat. Ook nog even heerlijk geknuffeld, eng maar ook zo lekker om intiem te zijn. vanavond nog een blokje gefietst en nu lekker op de bank met de laptop en een boek. Wat is het leven toch mooi....

Geplaatst

Laika ik ben nu 24 weken en die momenten van onzekerheid zijn er nog steeds. Volgens mij zijn we pas gerust als de kleine huilend op ons buik wordt gelegt met de geboorte en dan opend er weer een nieuw blik van onzekerheden....

Gelukkig heb je woensdag controle, nog een paar daagjes...

Geplaatst

Hoi meiden,

Net wat bijgelezen maar ben weer de helft kwijt...

Laika fijn dat je woensdag weer een contole hebt, die onzekere momenten zijn herkenbaar, bespreek het ook gewoon als je op controle bent.

Sandra jij vind mooi je balans tussen actief zijn en op tijd hè rust nemen.... Pffffffff intieme momenten, heb er wel zeker behoefte aan maar de baarmoeder moet echt rustig blijven en ik ben bang dat als we beginnen niet zo kunnen stoppen ;-))

Henne het goed meid! Stap voor stap maar ik ben benieuwd of je het voor mams stil kan houden...hihi

Syl, jullie ook wat "qualitytime" op de agenda.....have fun!

Caroline mooi gesproken!!!

Ivfsh, alvast veel succes morgenvroeg , ik hoop dat jullie deal uitkomt!

Ursela hoe gaat het met jullie en je moeder?

Morgen voor ons een rustige dag, in ieder geval even bij een oom en tante van mijn man op verjaardagsvisite, even er tussenuit!

Geplaatst

ja babeht voor en na het "knuffelen" slaapje gedaan hihi dus prima balans hihi. als ik de ervaring heb die jullie hebben meegemaakt en nu een cerclage zou hebben zou ik het ook helemaal niet durven hoor. En ja zeg nou zelf, daar aan beginnen en voor het moment supreme stoppen is als slagroomtaart zonder slagroom toch. Nog een paar maandjes en dan kunnen jullie ook de schade weer in halen.

Lekker er morgen even tussen uit, je kan de hele week weer thuis doorbrengen.

Geplaatst

Pffffff, ik dacht even te gaan kijken hier in et dorp. Heb 4 bieertjes op, maar voel me zo dronken/teut ......... Ik kan echt niks hebben, drink normaal nooit! Maar ach, dit was de laatste keer ook gelijk.

Hier nog geen bongi. Ik wil starten, maar zie er ook al een brg tegen op. Bah ........

Ik ga mn bed ik, roesje uitslapen en morgen weer een dag wqchten op bongi

Geplaatst

Guusje, een oranje bongi dansje voor jou : -)

Dat t maar snel mag komen en je weer in de race mag zijn

Geplaatst

Ohhh Guusje haha teut na 4 pilsjes, nou ik zou het ook direct zijn hoor!

wie weet hept het je ongi te versnellen, logisch dat je er ook wel tegenop ziet, het is ook zo spannend!

jeetje mijn man ligt voor pampes op de bank, heb al diverse malen wakker proberen te maken maar iedere keer valt ie weer in coma (en niets gedronken!!!) hij moet echt wat slaap inhalen

hond is ook al geen bewegign in te krijgen en die moet nog even de blaas legen,haha onze slaapritmes zijn duidelijk verschillend.

Geplaatst

Ons knuffel moment niet doorgegaan. Ik heb weer een relatie met de wc. Helemaal niet lekker.

Guusje misschien versnellen die biertjes je bongi idd. Anders doen we wel even een dansje.

En ligt die nig op de bank te slapen Babeth of in bef?

Hier ook weer een poging, welterusten.

Geplaatst

Ga zo bijlezen. Eerst even een update van operatie J. Junior:

[ATTACH=CONFIG]1300[/ATTACH]

De onzekerheid en angst blijven, maar tegelijk ben ik zo zeker van m'n zaak dat ik gisteravond al jongensnamen uit zat te zoeken haha. Ik denk dat ik met mijn klachtjes en kwaaltjes maar naar het 12 weken bankje verhuis, is wat minder confronterend voor de pauzemeiden hier. Blijf ik hier lekker kletsen over andere dingen.

Geplaatst

Zo, ben ik weer. Ontbijtje achter de kiezen, vage krampjes, blij en onzeker...wat zullen dit rare dagen worden.

Sandra dat de whiskey P. maar gesmaakt mag hebben! Jullie hebben er in ieder geval een mooie avond van gemaakt. Ik durf echt nog geen sex te hebben, hoewel het daar uiteindelijk natuurlijk niet mis door is gegaan. De situatie van Babeth is natuurlijk anders, maar normaalgesproken kan het toch geen kwaad?

Babeth ik denk dat er bij je man ook een hoop spanning uit komt. Al die weken onzekerheid, zich zorgen maken om jou en jullie kleine meid, de moeilijke dagen rondom jullie jongens.... Kan me voorstellen dat hij nu eigenlijk doodop is. Lekker slapen als dat lukt, dan trekt het vanzelf wel bij.

Laika idd ik had er geen bal vertrouwen in haha! Hoewel dat vanaf woensdag opeens wel anders was. Toen dacht ik eigenlijk wel dat het goed zat, maar omdat ik er vorige maand zo ingestonken was, heb ik dat gevoel genegeerd. Maar goed, 'gewoon' je dingen doen lijkt dan idd eerder effect te hebben dan al dat positieve gefocus en vakantie. De vorige zwangerschap was ik ook juist heel druk. Maar druk en stress zijn natuurlijk twee verschillende dingen.

Gisteren voor het eerst de 'zwanger' cd van Zita West gebruikt.....tjeee, toen ze het woord 'pregnancy' uitsprak schoot ik helemaal vol. Zo bizar.

Guusje, zuiplap! :-D Misschien zorgt de alcohol ervoor dat je bongi op gang komt. En anders even Nico haar choreo erop loslaten :-) Zo vlak voor je gaat beginnen is elk kinkje in de kabel zo iritant.

Fren hoe is het met de hoofdpijn?

En Caro wanneer begin jij nou weer? Eind mei? Ik heb echt een lijstje nodig!!!

Ruby, Sen, Kaartje, ik kan niet eens meer alle nicknames verzinnen (wel de echte namen hihi) hoe is het bij jullie?

De datumprikker is bijna vol, 22 en 29 oktober kan bijna iedereen, alleen Laika is dan net bevallen. Dus één van die dagen vastzetten?

IVFSH meis, het is bij jullie een uur later......heb je wel of heb je niet??? Pffff, zou het zo geweldig vinden als we die deal waar kunnen maken!

Geplaatst

Henne de Whiskey heeft P prima gesmaakt. Was al heel lang geleden dat hij zijn 18 jaar oude single malt weer eens door zijn glas liet rollen....

Idd sex kan geen kwaad bij zwangerschap. Maar tijdens en na de bloedingen hebben wij het ook achterwege gelaten. Doen waar je je goed bij voelt en moet zeggen dat de zin in het toch overwint van de angst, dus dan redeneer ik ook met dan zal het geen kwaad kunnen. En zo vaak gebeurt het niet dus het is ook snel klaar hihi.

Dus je hebt de cd geluisterd, goed zo. Schiet er maar lekker van vol. Trouwens wat een duidelijke plus zeg!!!! Mijn plusjes werden ook niet echt duidelijker dan dat de komende dagen daarop. Je mag het echt gaan geloven en dat je voorzichtig bent is logisch, dat zijn we allemaal. Het begin is er, stapje voor stapje. Het is voor ons nu eenmaal niet "gewoon" Geniet lekker van je dagje samen met J en J junior hihi. Grappig dat je gelijk al weer vooruit kijkt naar namen enzo.

Hier gisteravond lekker op de bank liggen dweilen, boek uitgelezen en in bed gekropen. Ik erger me rot aan de katten die extreem verharen. Na de tekenexplosie hier in de tuin is hun kop behandeld met Frontline spray en volgens mij zijn ze daar allergisch voor of zo. Veel krabben en er is niks te zien, ja korstjes van het krabben en de plukken haar vliegen echt door de kamer. Die grote kat is er echt niet jofel van. Morgen weer terug naar de dierenarts voor advies of iets tegen de jeuk, straks heeft ie allemaal ontstekingen en daar zitten we niet op te wachten. Die kleine poes heeft het ook maar in iets mindere mate en die haar vacht is nog niet zo lang geleden weer zo mooi aangegroeid, ze was helemaal kaal aan de achterkant en poten. Het blijven toch je kindjes nietwaar???

Vandaag nog weinig op de planning. Wil misschien vanmiddag even op de koffie bij mijn neef, zijn vrouw en 3 kids. Ze hebben ons huwelijkscadeau nog thuis staan, ben benieuwd wat het is.

Geplaatst

Meiden dank voor jullie warme reacties.

Henne, wat een vette streep al. Dit is echt heel positief hoor! Geniet ervan meis, je hebt er zolang op moeten wachten. Nu is jullie beurt.

Hoe erg ik het juist ons allemaal ook gun, het blijft confrontetend voor mezelf. Ook al gaan de zwangeren, en jij nu ook Henne, er wel heel goed mee om naar de niet zwangeren hoor. Meen ik echt!

Bij mij wakkert het alleen gevoelens aan, waar ik momenteel niet veel mee kan. Als ik straks -hopelijk ooit- weer in de race ben, dan ben ik ook weer bewust bezig met zwanger worden. Dan gaat dat zeker anders zijn!

Veel liefs en succes iedereen, en Henne van harte he! Ongelooflijk (mooi) en ook hoopvol... xxx

Geplaatst

Ohhh Henne , nu Schoot ik vol bij hetzien van deze test van jou!! Het herrinnerde mij zo aan het testen van ons meisje!!! Toen ik de steeds duidelijkste uitslag zag was ik echt zo blij na die vroege mk. Henne en j. Gefeliciteerd !!!!!

jullie zullen uiteraard blij zijn als jullie die termijn voorbij zijn waarop het destijds zo enorm mis ging, ik ben extra blij voor je dat je in jouw eerdere uitgerekende maand een mooi wondertje bij je draagt!!!!

Ik hoop zo dat Ivf ook goed nieuws heeft!

Liefs Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden