Tool Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 meiden...ik ga afsluiten...ga naar bedje toe...morgenvroeg meld ik me weer... Wens iedereen een goeie nachtrust toe!!! liefs, nico
Eef Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Fren, zal het niet veel fijner zijn om straks een supervette dubbele streep te zien ipv een vaag streepje? Zorg dat je klaar staat voor het estafettestokje :-) nog even volhouden, je bent een geduldig mens, dat kan niet anders met zo n super dieetresultaat!! Vin is gewoon een wijs man, beetje boeddha ;-)
Sylvino Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Hè bah Fren, zenuwslopend! Duik er ook in, welterusten allemaal. Zeg net tegen J morgen uitgerekend maar ipv daarvan een grote zak met geld, bizar.
Laika Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Jeetje Eef, ben erg geschrokken van je berichtje. En wat hou je je sterk zeg, zo knap dat je toch nog hier op iedereen kunt reageren en zo lief bent naar ons toe. Wat moet dit vreselijk zijn, een nachtmerrie van ons allemaal. Ik heb het geluk gehad om je een keertje in het echt te ontmoeten en je bent een ontzettend lieve, leuke en attente meid en ik gun het je zo. Wat de uitslag morgen ook is, ik hoop dat je je draai zult vinden in je leven, wellicht een andere baan, wellicht pleegzorg, wellicht iets anders? Ik bewonder je moed! Ruby, ook van jou vandaag een triest bericht. Dat je donoren te oud zijn lijkt mij een enorme klap. Ik kan niet anders zeggen dat ik het vreselijk voor je vind...heel veel sterkte. Fren, potver, zaterdag pas testen...Hoe hou je het vol ;-)? Ik ben nog steeds aan het duimen, duimen, duimen. Sylvie, goed nieuws voor jou vandaag van de bank, mooi zo! Alle anderen, er wordt hier weer lekker veel geschreven en ik hou het bijna niet meer bij maar ik lees nog steeds trouw mee en denk aan jullie! Liefs, Laika
Laika Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Pauze Sab : uitgangsecho 30 juni Miki : cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen Nico: goed gesprek bij Geertgen en DD gehad, uitslag amh-test goed, uitslag zaadonderzoek afwachten en dan beslissen. pauze verlengd tm september Sylvie : tijdelijke stop Spaatje : 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-( Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten.... Roestvlek : Lekker op vakantie in Juni! :-) Esther : even afstand en rust Rubster : We zijn klaar!! Zara : 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen. Henne : bij menstruatie aanmelden voor laatste cryo's Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp? Behandeling Eef : 6 juni punctie Kaartje : 14 juni 1e FM Caroline : 11 juni 2e FM Guusje : 15 juni afspraak gynaecoloog voor echo, kijken of cystes weg zijn. Fren: 15-6 testen (officieel, maar wordt waarsch 1e Pinksterdag!) Zwanger Ivfsh : 8 juni tweede echo 9w 4d Babeth: 22 juni controle gyn 32w2d Witje: 23 juni controle gyn 31w5d Simba : Dublin : Laika: 29 juni controle 24w1d Ursula:
Laika Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Oh ja Henne, wat heb je de achtbaan hier ontzettend goed verwoord zeg, dank je wel daarvoor, ik denk dat we het allemaal zo voelen!
elinorac Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Jullie tip met een ijsklontje op mijn buik hielp! bedankt daarvoor, het scheelde echt veel, voelde bijna niks. Meiden ik ga ook naar bed, hopelijk morgen voor iedereen een betere dag! (Of nog beter als ie al goed was natuurlijk). xxx
Meiske74 Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Hoi meiden Esther, Wat fijn om iets van je te horen maar meid wat een bericht dan weer, jeetje!!! het is al allemaal zo moeilijk en dan dat nare bericht van je moeder, wat moet dat veel met je doen zeg, nu erg onzerek dagen....oh meid, ik hoop van harte dat het op wat voor manier dan ook goed zal uitpakken. En dan naast dit nieuws nog jullie eigen omstandigheden, moeilijk. ookal ben je nu onzeker mbt. Gerard ik ben er van overtuigd dat dat weer in orde komt. Ik zie jullie dan weer voor me van de opnames en de liefde tussen jullie is zichtbaar!! Ik hoop dat voor jullie snel de rust terugkomt, sterkte meid. Wat je schrijf over de kwaaltjes bij mij, ik ben allang blij zo ver gekomen te zijn en al had ik alle 40 weken plat gemoeten dan deed ik dat uiteraard ook direct. Zara wat een hoogte nog zeg, maar zoals Henne ook aangaf en jij zelf ook, je komt van een behoorlijk hoge waarde.....Blij te lezen dat het gesprek bij de Arbo goed verlopen is, ik hoop dat het vervolg ook de goede kant op gaat, met name ook strals met je baas, maar goed, first things first... Fren, balen dat Vin nog niet eerder wil testen, mijn man was er ook nooit een voorstander van maar omdat ik iedere keer zo overtuigd was, het stomme is dat ik destijds de ovualtietesten niet aandurfde....was ervan overtuigd dat ik zwanger was maar bang dat die ovul. testen bij mij een andere uitwerking zouden hebben. Syl, sterkte voor morgen ook voor jou / jullie een klote dag, ondanks de zak met geld..... Liz, ik zie dat je online bent, hoe gaat het met jou en met je vader? BB heb ik nog niet gekeken, we waren bij mijn zwager even op visite, wel opgenomen dus ik kijk het later, maar tot nu toe heb ik iedere keer nog zitten brullen...... Ik zal ook mijn bed eens opzoeken liefs Babeth
fren-1976 Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Haha eef, vin lijkt ook wel een beetje op boeddha :-) Je hebt ook gelijk natuurlijk, zelfs zaterag testen is 3 dagen eerder dan mag van het zh, officieel pas dinsdag namelijk... Geduld is een schone zaak! Syl, die zak met geld is het begin van betere tijden, weet t zeker!
witje Geplaatst 8 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2011 Fren, Vin heeft toch wel ruggegraat dan, als hij jou kan overtuigen pas zaterdag te testen..... Nog even spannend dus. Esther wat heftig van je moeder zeg, weer een zware tijd voor jullie. Dan de tentamens, irritaties en geboortes om je heen. Sterkte en hopelijk snel weer in rustiger vaarwater!! Verder voor de rest een hele dikke knuffel, ben het meeste al weet kwijt wat ik de afgelopen 3 pagina's heb gelezen. Geen desintresse maar vermoeidheid. Dikke kus allemaal!! en welterusten.....
ursela Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Eef en ruby, veel is al gezegd. Wil in ieder geval nor een dikke omhelzing daaraan toevoegen. Hoe gaat het nu? Maalt het niet door je hoofd de hele tijd? Esther, jeetjhe, wat een rot-bericht, angst en onzekerheid mbt je moeder en toch gaat het leven door en gaan jullie samen de bruiloft vieren, lijkt me extra emotioneel door dit nieuws. Niet gek dat je niet lekker in je vel zit en dat je relatie daaronder te lijden heeft. Misschien de lat wat minder hoog leggen voor jezelf? Want ik meen te bespeuren uit je woorden dat jij jezelf de schuld geeft dat het nu niet vlot met gerard? Het is alleen maar logisch dat je tijd en aandacht opeist want je hebt die hard nodig. Sterkte en liefde meis! Wat een enorm mooi gebaar dat ze het dochtertje naar jou hebben vernoemd. Niet ter bevestiging van het gemis wat er nu is in jullie leven maar als een bevestiging van de sterke band tussen jou en je zus en de liefde en saamhorigheid in jullie familie. Ben vandaag beetje zenuwachtig, mamma krijgt een hartoperatie. In principe standaard ingreep dus het zal wel goed komen maar ze vind het zelf erg eng dat haar hart wordt stilgezet (ik ook). Fren, spannend, het wachten. Lief van vin dat hij daar zo over meedenkt en voelt. Ik denk dat het hem misschien ook gedaan is om een te grote teleurstelling te besparen (een herhaling te voorkomen van vorige x). Eef, fijn dat je het gesprek achter de rug hebt en dat je nu met iemand anders te maken krijgt ipv met je baas. Ivfsh, gefeliciteerd met de mooie echo. waneer mag je weer? En nu dan die poepbroek gaan verschonen.....
Testr Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Esther, meissie... wat fijn van je te horen. Maar wat verschrikkelijk moeilijk wordt het jullie weer gemaakt. Ik duim mee dat jullie mam hier goed doorheen komt en het allemaal flink meevalt. Hoe dan ook veel kracht samen gewenst, ik weet uit ervaring dat dit nodig is. Mijn moeder had darmkanker, maar was er op tijd bij! Mooi dat de baby vernoemd is naar je, maar inderdaad.... hoe mooi het ook is, het is niet dat ene -ohso mooie- waar jullie als zolang voor gaan. Geef elkaar de ruimte om op een eigen manier met het verlies om te gaan he? Dat werkt bij iedereen anders, en op een ander tempo... En dat is ok. Fren, wat luister jij braaf naar je man! Ik negeer zijn testadvies altijd compleet. En doe toch waar ik zin in heb (met chaos tot gevolg, dus mijn manier werkt ook niet echt lekker hoor ;-)).
Sylvino Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Ursela wat spannend zeg jullie allemaal. Lijkt mij ook heel raar als dat gebeurt. Uiteindelijk zal zij zelf niets meekrijgen van alles wat er gebeurt maar het wachten voor jullie is killing. Sterkte vandaag en hopelijk kun je genoeg afleiding vinden, misschien nog een paar poepbroeken erbij.
Testr Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Lees nu pas je bericht Ursula, wow. Wat is dat toch met onze eigen ouder's hier... Of het nu lukt om zelf ouder te worden of niet, onze oudjes krijgen gebreken. En die moeten gefikt worden! We duimen mee met jou. Lijkt mij ook heel eng, maar ze zijn er zo ervaren in inmiddels. Probeer te vertrouwen op de artsen. En je mama!
fren-1976 Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Haha, ik luister niet 'braaf' hoor! Het gaat onder veel protest. Maar ik vind wel dat we samen moeten testen en ik zal niet stiekem toch testen omdat ik mn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen (hoewel dat nu een stuk lastiger wordt, omdat de testen branden in de kast...)
Testr Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Pauze Sab : uitgangsecho 30 juni Miki : cryo poging in zomer? Eerst 13 juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek. Nico: goed gesprek bij Geertgen en DD gehad, uitslag amh-test goed, uitslag zaadonderzoek afwachten en dan beslissen. pauze verlengd tm september Sylvie : tijdelijke stop Spaatje : 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-( Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten.... Roestvlek : Lekker op vakantie in Juni! :-) Esther : even afstand en rust Rubster : We zijn klaar!! Zara : 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen. Henne : bij menstruatie aanmelden voor laatste cryo's Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp? Behandeling Eef : 6 juni punctie Kaartje : 14 juni 1e FM Caroline : 11 juni 2e FM Guusje : 15 juni afspraak gynaecoloog voor echo, kijken of cystes weg zijn. Fren: 15-6 testen (officieel, maar wordt waarsch 1e Pinksterdag!) Zwanger Ivfsh : 8 juni tweede echo 9w 4d Babeth: 22 juni controle gyn 32w2d Witje: 23 juni controle gyn 31w5d Simba : Dublin : Laika: 29 juni controle 24w1d Ursula:
fren-1976 Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 he mik, toch nog meer onderzoek? Op 2e pinksterdag?
Testr Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Ja zie handtekening laatste 2 regels! We zouden eigenlijk al afgelopen vrijdag gaan, toen was hij ook "open". Maar ja, toen lag ik nog voor pampus en -ohja- toen ik in de ambulance lag belde Michael Scholtes, we hadden een belafspraak. Liep allemaal even anders. Ik ging ook echt geëmotioneerd de auto in. Was ff veel allemaal. We mailen rechtstreek met dr. Pfeiffer en hij woont dichtbij het lab, dus wil voor ons die dag de deur wel ff open doen. Ook wel lekker dat ik niet teveel Duitsers te zien krijg, EHEC gedoe zeg maar.. Ik heb geen zijn in NOG een probleem erbij. Die neus moet ook al nog een keer onder het mes. Wanneer ik dat dan kan doen, is me een vraag. Wil ook die cryo een keer en als dat niet lukt nog een rondje ICSI. Koelkast ligt nog vol, maar niet eeuwig houdbaar!
Testr Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Overigens... (alvast sorry voor vele berichten in 1x)... maak ik mij nu zorgen dat de klap op mijn gezicht en breuken in mijn neus (1tje precies tussen ogen in)... effect op mijn hypofyse hebben. Mijn hormonen waren al ernstig in de war, dus wellicht doen ze nu weer normaal. Maar ik ben stiekem wel bang dat ik mijzelf nog verder bij onze droom vandaan gereden heb.. met die klap. *lucht al op om dat uit te spreken*
Tool Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 goeiemorgen dames, meeeennnn...ik ben gewoon nog zo moe....kom echt 's ochtends mijn nest niet uit... Zara....had nog niet op je gesprek met de arbo-arts gereageerd geloof ik....fijn in elk geval dat hij zo met je meedenkt en ook hetzelfde standpunt heeft tov je baas....gelukkig dat het contact dan nu via iemand anders loopt...jouw herstel staat nog steeds voorop...enne...trauma....het klinkt dan misschien heftig en mss niet op jou van toepassing, maar meid, vergeet niet wat je zelf ook allemaal hebt meegemaakt...dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten....en kan dus ook eigenlijk als een trauma beschouwd worden... liefs, nico
fren-1976 Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 dat zal toch wel loslopen? En als je er bang voor bent, zou ik het maandag ook gewoon even vragen aan die arts of het een gegronde angst is. Moet je niet mee rond blijven lopen. En die neus, ja das enorm balen, maar zie er het voordeel van in; je kunt er misschien wel direct een soort designer-neusje van laten maken ;-)
elinorac Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Oh Miki dat hij nou net op dat moment belde! Maar ja, weet hij veel. Succes met het onderzoek in ieder geval! Esther bij jou ook moeilijk allemaal. Ik weet even niet meer wie het zei maar zoals we jullie gezien hebben samen, zijn jullie een superhecht stel dat hier ook wel doorheen komt! Iedereen succes met ouders en schoonouders, jeetje, daar gebeurt ook nogal wat! Die van mij zijn nu 73 en 76 en ik besefte vorig jaar in Eurodisney voor het eerst dat mijn moeder echt ouder wordt. Ze moest steeds overal gaan zitten, heb ik nooit eerder meegemaakt. En pa een nieuwe heup en nog zo wat dingen... Vroeger waren ze onverwoestbaar maar nu... tja. Hopen voor jullie allemaal dat het goed afloopt en ze er nog jaren mogen zijn! Ga maar weer zwemmen, weer geen zin maar ja, wil toch proberen nog een kilootje kwijt te raken, voor de TP vooral. De laatste keer was voor het eerst heel makkelijk mijn baarmoeder in beeld, omdat ik flink was afgevallen was het gewoon makkelijker om door de buikwand heen een echo te maken! Dus hoe platter hoe beter...
Tool Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Sorry dames, was met een bericht begonnen en toen kwam er vanalles tussendoor... Ursula...veel succes voor je moeder vandaag!!! ga er vanuit dat het allemaal goed komt!!! voor jullie zal de spanning het grootste zijn bij het wachten op de uitslag, je moeder zal er niet veel van meekrijgen...mijn vader was ook zenuwachtig toen hij de bypasses kreeg....toen ik hem zo zag liggen na de operatie besef je toch wel dat ze ouder worden, ondanks dat jij hun altijd als sterk zult zien...vond mijn vader zo fragiel overkomen toen...en dat is ie gewoon niet...sterkte!! hoop dat je voldoende afleiding vindt vandaag!!! Miki....van de ene kant goed dat ze dit dus ontdekt hebben in Gent....hoop dat het onderzoek in DD nog meer helderheid zal brengen en fijn dat dr. Pfeiffer dit voor jullie wil doen!!! enne...met je auto-ongeluk en verder van je droom te zijn gereden...ik hoop natuurlijk dat het niet zo is, maar je gaat het idd wel denken....en dit kan natuurlijk niet onderzocht worden of wel??? wat heftig allemaal....schrijf zoveel mogelijk van je af...dat helpt ook al een deel bij het verwerken hiervan...sterkte meid!!! Fren....ai....beetje onenigheid met testen....ik zou ook wel al willen testen, maar ik test toch volgens mij ook het liefste met mijn vriend erbij...ik denk trouwens ook dat ik met de ovulatiesten al eerder zou testen...hahahaha....nog een paar daagjes volhouden...laat die testen maar lekker branden in de kast... liefs, Nico
Henne Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Overigens... (alvast sorry voor vele berichten in 1x)... maak ik mij nu zorgen dat de klap op mijn gezicht en breuken in mijn neus (1tje precies tussen ogen in)... effect op mijn hypofyse hebben. Mijn hormonen waren al ernstig in de war, dus wellicht doen ze nu weer normaal. Maar ik ben stiekem wel bang dat ik mijzelf nog verder bij onze droom vandaan gereden heb.. met die klap. *lucht al op om dat uit te spreken* Zodra je breuken geheeld zijn naar de osteopaat Mik, echt die kan daarbij helpen! Moet je wel een goeie hebben, kan aan de mijne een naam vragen als je wilt?
Meiske74 Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Hoi meiden Ursela, wat spannend die operatrie van je moeder, ook al is die "standaard" toch weer een operatie, sterkte!!!! Miki ik weet niet of zo´n klap en breuk iets op je hypofyse kan doen maar inderdaad voorleggen hoor, je zei dat Scholtes je gebeld had, ik weet niet of je hem nog gaat spreken op korte termijn maar anders gewoon even mailen, wellicht maak je je anders druk om niets en je hebat al genoeg om mee bezig te zijn. Beterschap !!! (ik moest wel lachen toen ik in je reactie aan Esther las "jullie mam" klinkt zo lekker Brabants) Hier geen bijzonderheden, schoonma komt weer wat poetsen, verder ga ik verder met de strijk en we gaan de schommelstoel terugbrengen, ik geloof dat jij er nog naar vroeg Henne....bij het monteren gisteren bleek dat er een onderdeel heel erg gescheurd is, zal wat stevigheid misschien niet al te veel uitmaken maar je ziet het wel, ziet er niet uit.
Aanbevolen Berichten