Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

eef, heel veel succes vandaag. 'Gelukkig' heb je het druk. Kun je je gedachten afleiden.

En toch... ik had ook 37.2 / 37.3 de week voordat ik testte... ik heb de hoop nog niet verloren hoor.

Ben ook heel benieuwd hoe het Kaartje is vergaan, toch balen dat ze die samsung nog niet heeft, haha!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hier vanacht redelijk geslapen, wel wat wakker geweest, maar niet noemenswaardig.

Even na 9 uur eruit gegaan, en ben nu een was aan het vouwen..

Eef...... we wachten met je mee.....

Kaartje.... hoop dat alles voorspoedig is gegaan!!

Geplaatst

Zo, ben trots op mezelf: vandaag begonnen met wandelen! Ik heb zojuist een route gelopen langs het water waarvan ik dacht dat het een half uur heen en terug zou zijn en het was 35 min. Prima dus en nu elke dag volhouden...

Geplaatst

Ja, eigenlijk ga Henne net de doorslag met de opmerking dat ze in de ww ging wandelen omdat het goed is voor de doorbloeding... Was het van plan maar had net effe dat duwtje nodig, bedankt Henne!

Geplaatst
Zo, ben trots op mezelf: vandaag begonnen met wandelen! Ik heb zojuist een route gelopen langs het water waarvan ik dacht dat het een half uur heen en terug zou zijn en het was 35 min. Prima dus en nu elke dag volhouden...

Ik zeg weer hondje :-)

Geplaatst

Caro...ben trots op je!!! goed zo meid!!!:clap2:

Eef....spannend zeg....pffff...zit hier ook op het puntje van mijn stoel....ik blijf hoop houden en ik duim dat ze je vanmiddag met goed nieuws gaan terugbellen!!! knuffel voor jou!!!

Kaartje...hoe is het gegaan??? ik denk dat ze nog moet bijkomen van de narcose...of wellicht nu in de auto zit...

ga dadelijk pauzeren...kom meteen daarna terug...

op mijn hyves staan nog meer foto's van Pinkpop...hihihi

liefs,

nico

Geplaatst

Jeroen de gemaakt bus ophalen....nog steeds kapot, wordt wel krap nu.

Alle spullen liggen daar in die nog uitgezocht moeten worden, k*t zooi

Anders andere bus pakken.

Hoezo relaxed op vakantie.

Geplaatst

Het zit jullie echt niet mee syl.

Ben ook niet vooruit te branden vandaag. Ben nu aan het genieten van mijn bruine boterham met appelstroop. Ben op de fiets naar mijn werk vandaag.

Vanavond komt een vriendinnetje thee drinken. Poos uitgesteld, maar toch maar een afspraak gemaakt.

Nico, leuke foto's

Eef, hou vol he!!!!

Caroline, je bent goed bezig.

Geplaatst

Ok nog 1 keer dan.

Dat de bank niet lekker ligt dat ligt niet aan de bank maar aan mij!!!!!!!! Die bank gaat echt niet terug. Voor de zw lag en zat hij heerlijk en zal na de zw ook weer heerlijk zitten en liggen!!!!!!

Geplaatst

Hier zit er ook geen puf in deze ochtend.... had veel plannen, maar de accu is leeg. Zo misschien ook maar even naar buiten, het goede voorbeeld van Caroline volgen.

Eef nog 1,5 uur. Kaartje, hoop dat je op weg naar huis bent na een mooie opbrengst.

Syl....misschien moeten we voor jullie ergens eens wat geluk opsnorren want dit houdt niet echt op zo. Waardeloos zeg.

Ik ga douchen, anders wordt het helemaal niks meer vandaag. Op zich niet erg, maar voelt zo slecht.

Geplaatst

Haha San, ik lag (ja ik lig ook op de bank) laatst te denken: als ik zwanger ben, ligt dit vast voor geen meter meer. Terwijl we nu zielsgelukkig zijn met onze tweepersoonsbank waar je niet eens normaal op kunt zitten omdat ie zo diep is haha.

Geplaatst

Daar ben ik al weer! Wat loopt het in Dusseldorf super met de planning zeg. 8.30 aanwezig zijn, 9.00 uur punctie en om 10.15 uur liepen we de deur weer uit.

Over het resultaat zijn wij en ook dr. S. erg tevreden: 5 eicellen. Hij was er zelfs een beetje over verbaasd hihi. Had aangegeven liever vooral pijnstilling te willen aangezien puncties in Utrecht met pijnstiller + lokale verdoving ook altijd goed te doen waren. Heb wel narcose gehad, maar heel licht. Ben volgens mij maar 5-10 minuten weg geweest. Nog paar minuten daarna wat draaierig en daarna meteen kunnen eten en drinken. Gelukkig maar, want dat nuchter zijn is niks voor mij. Heb echt eten nodig, vooral 's ochtends. Nu sinds half uurtje weer thuis. Hang lekker op de bank bij de tv met compu erbij. Manlief was nog erg moe door de korte nacht, dus die is terug zijn bed in gegaan. Laat mij maar op de bank, ben veel te wakker voor echt slapen. Voel me prima. Iets drukkend gevoel onderbuik, maar geen pijn. Prima te doen dus. Morgen eind van de ochtend word ik al gebeld over de bevruchtingen. Donderdag om 10.00 uur de tp. Spannend!!!

Geplaatst

Eef, spannende dag voor jou. Hoop zo dat je straks verras wordt door goed nieuws.

Caro, goed zeg dat wandelen. Nu volhouden. En het is 'al' weer wachtdag 4, dus weer een dagje dichterbij de uitslag. Wat gaat de tijd langzaam he in die ww?

Volgens mij kunnen we ook wel een keer met z'n allen met onze honden gaan wandelen. Volgens mij hebben een heel aantal van ons een hond?

Geplaatst

Jippie Kaartje, so far so good, net als ik 5 eicellen, mooi hoor! Nu lekker uitrusten. Oh ja de TP is in DD een dag eerder, sterkte met wachten en na donderdag wachten we samen...

Wij willen eigenlijk best graag een hondje, zat er ook nog aan te denken toen ik daar liep maar ik vind het zo sneu voor onze oude kat van 16...

Geplaatst

Mooi Kaartje dat zijn goede berichten en je klinkt zo relaxed.

Fijn dat jullie morgen al weten of er een tp is.

Caroline misschien wel gezellig voor jullie kat. Over het algemeen moet het niet zoveel problemen opleveren een hond bij een kat, die passen zich meestal makkelijk aan.

Een puppy is dan ook meteen gewend aan katten.

Als Kayla er niet meer is gaan wij ook voor pups, 2 stuks. Ik moet toch iets hebben om over te moederen.

Eef tussen 13.30 en 15.00 het verlossende telefoontje. Laat ze maaqr meteen om 13.31 bellen, zenuwslopend.

Geplaatst

Syl, ik voel me ook relaxed. Ik vind DD en dr. S. echt een verademing. Verder zit ik gewoon zelf lekker in mijn vel en heb ik een goed gevoel over deze ronde. Nu afwachten of het resultaat er straks naar is, maar voor nu ben ik erg happy :-).

Caro, ik hoop je na hetzelfde aantal eicellen ook te kunnen volgen met bevruchtingen. Bij jou 4 toch? Heb tot nu toe steeds 25-50% bevruchting gehad, dus hoop nu heel hard op iets meer doordat we nu gekozen hebben voor ICSI.

Vaak gaan hond en kat wel goed samen hoor. Hangt natuurlijk wel af van de hond en ook van de kat haha. Mijn ene kat is niet zo gecharmeerd van de hond (die inmiddels al weer 5 jaar is), maar als ik dan 's avonds het laatste rondje doe in de zomer gaat ze wel heel vaak mee uit wandelen. Het blijven aparte gevallen die katten.

Wie hebben er hier nou ook al weer een hond verder? Ik weet naast mezelf in ieder geval Syl-vie en Babeth, maar volgens mij zijn er nog meer???

Geplaatst

Ha Kaartje wat een top resultaat zeg! En fijn dat het zo relaxed was. Wel rustig aan doen nu hoor, ook al voel je weinig.

Heb de ontbrekende meiden gemaild over het tussengerecht. De teller is nu verschoven naar 13 augustus, het wordt nog spannend :-0 En nu ga ik ECHt douchen, tjemig wat ben ik lui en sloom vandaag.

Geplaatst

Henne, ik ben heel braaf hoor. Mijn planning van vandaag: op de bank hangen, forummen, tv kijken en boekje lezen. Rustig genoeg? ;-)

Geplaatst

oh Kaartje...wow...mooie score meid....fijn dat het allemaal zo goed is gegaan....en lichte narcose in combinatie met verdoving...moet dus te doen zijn...volgens mij staat dat ook al ergens aangegeven, mocht je niet zo veel follikels hebben, dan kon je ook voor een verdoving vragen of pijnstillers...maar jouw optie is ook helemaal top....fijn dat je het voor mij allemaal hebt...hihihi...weet ik tenminste wat me staat te wachten allemaal...en dan donderdag de tp....

San...ik snapte hem geloof ik wel van je bank...toch???hihih...die cynische ondertoon heeft blijkbaar niet zijn uitwerking gehad op iedereen...hhahahahaha...

syl....bus gemaakt, maar toch nog kapot...balen zeg...nu dus een andere bus en dan nog spullen overplaatsen...tsss...nee...dit is niet echt relaxed op vakantie gaan...maar als jullie er dan zijn, zal het ergste leed toch bijna vergeten zijn??? met of zonder hulp van een flesje wijn...hihi...enne...mosselen??? je bent wat van plan...niet dat j. nog moeier terug komt...hahahaha...

ohnee...dat zijn oesters...hahahahaha....ook hier...een dirty mind is a joy forever...hahahaha...geloof dat wij toch te weinig sex hebben...sta droog en moet nodig weer aan de bak...hahaha...sorry voor de details...moest effe mijn frustraties kwijt...

Henne en Rubster...al gedoucht??? lekker rustig aan doen...nooit mis, al voelt het misschien niet helemaal prettig...proberen toe te geven aan dat gevoel, van effe niks doen, maar wel eigenlijk hoeven....

knufje voor jullie!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Ja, 4 bevruchtingen Kaartje dus ik hoop voor jullie ook en wie weet wel alle 5?

Onze kat houdt niet erg van honden, als er eentje op bezoek is blaast hij of hij gaat naar boven, maar ja dat doet hij ook bij kleine kinderen haha! Naar boven gaan dan he ;-)

Oh dat zou balen zijn 13 aug want dan zit ik op Kreta (wat vervelend...). Had gehoopt op 23 juli...

Geplaatst

zie net dat de teller op 12 staat...ivfsh heeft zich ook nog aangemeld voor 13 augustus...en zag ook dat het jou ook uitkwam Syl...we drinken ons dan samen een (of twee of meer) wijntjes...hihihi:laughing4:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden