Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Precies, meer dan afwachten kan ik toch niet. Zal wel braaf afwachten. Heb vanmorgen de tweeling getilt, vanmiddag thuis flink aan de stofzuig geweest dus hoop maar dat het daar van is. Maar even een stapje terug doen.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heel mooi smoesje, maar wel jammer dat het zich nu al uit;(. Ben heel slecht in dingen "laten" doen.

Nou ja het is maar tijdelijk nietwaar?? Vanacht ook geen bloed meer gezien gelukkig, nog wel zeurende buikpijn, ga er maar vanuit dat het groeipijnen zijn. Wel heel slecht geslapen en een vroege dienst. Gaat een hele lange dag worden....... Het is bijna 15 uur en dan mag ik weer naar huis om een tukje te doen. Vanavond naar Youp van 't Hek in het theater dus wil wel goed uitgerust zijn natuurlijk.....

Fijne dag allemaal!!!

Geplaatst

goeiemorgen dames

Fran...weet niet of je het nog leest, maar heel veel succes voor dadelijk voor Vin! op naar een mooi resultaat en heeeel veel rietjes!!!

Kaartje..vandaag krijg je te horen of er bevruchting is geweest. Had je dan ook meteen al de tp??? Bij ons is de tp dan een dag later...spannend meid!!! en succes en na de tp lekker rustig aan doen en gaan broeden..hihi

Laika...nu al 15+10 follikels klaarliggen, das mooi! 20-1 de eerste fm...succes meid...over 2 dagen beginnen dus met de puregon...

Sen...volgens mij heb ik het gemist, maar hoe is jouw fm gegaan?

San...wat een rare assistente...je weet inderdaad wel dat je bij je huisarts moet zijn, maar ja...als je er toch bent, kun je toch wel eventjes vragen, zo vreemd vind ik dat ook niet...gelukkig dat het bloed/gekleurde afscheiding weer gestopt is...als je het echt niet meer vertrouwd, zou ik effe bellen en vragen of je mag langskomen!

Klaartje...wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je er weer tegen aan kunt!! houden zo meid!!!

Babeth...jeetje...dat is effe schrikken als je dat ziet...gelukkig dat je meteen terecht kon en dat je onzekerheid en angst is weggenomen door een stevig kloppend hartje...effe een knuffel voor jou!!!

Ik heb gisteren twee stukjes vis met groente en komkommer gegeten...ik ben namelijk in een week tijd (sinds de start van de deca) bijgekomen en ik eet gewoon hetzelfde. Gisterochtend stond er zelf 87.2 op de weegschaal...in overleg met mijn begeleidster heb ik dus alle koolhydraten deze week geschrapt, dus geen aardappelen enzo...maar wel een stukje vlees/vis en groente...ik twijfel echter of het door de deca kan komen, gewichtstoename...kan namelijk nergens vinden dat het een van de bijwerkingen is...

Merk wel dat ik door/van het sporten erg moe word. Gisteren bij de cycle release was ik na de warming up al buiten adem...en dan moet je nog een heel uur fietsen...heb het toch maar even rustig aan gedaan...behalve de nummers die ik dan moest geven...de power die daarna was heb ik ook rustig aan gedaan...gelukkig hoefde ik alleen de buikspieren en de cooling down te geven...het enige nummer waar ik echt vol heb meegedaan was de schoudertrack...vind ik echt super om te doen...komt natuurlijk nog door het zwemmen...

vriend en ik wilden gisteren eigenlijk ook nog knuffelen, maar dat is er niet meer van gekomen. toen hij thuis kwam van het werk (tegen half 12) lag ik al voor pampus in bed...helemaal in coma...heeft ie me maar laten slapen...

vandaag hebben we nieuwjaarsontbijt met de afdeling...heb megahonger, want ik heb nog niet gegeten...hihihi...

tot later dames!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Fijne dag Sandra en geniet van je theatervoorstelling.

Nico zou me niets verbazen als het door de deca komt, ik ben vrijdag gewogen door de dietiste en was 3 kilo bijgekomen in 4 maanden tijd tijdens het ivf traject - mk.

Vanaf mijn start bij de dietist ben ik op gewicht gebleven en het vetpercentage was afgenomen en nu niet.

Het blijft een combi natuurlijk.

Eet smakelijk alvast.

Geplaatst

Zitten in het zh te wachten. Vin is pas om half 12 aan de beurt, eind vd middag pas uitslag. Dit wordt een lange dag... Gelukkig wel goed geslapen vannacht.

Geplaatst

Ooh wat erg Fren dat wachten, je hebt gelukkig je mobiele foon met internet maar de tijd kan voorbij kruipen.

Er wordt aan jullie gedacht.

Geplaatst

Nico, zou fijn zijn als de tijd zo snel zou gaan ;-). Gisteren pas punctie gehad. Ik hoor donderdagochtend of er donderdagmiddag een terugplaatsing is. Moet dus nog even geduld hebben.

Babeth, fijn dat je gerustgesteld bent door de echo. Hopelijk nu geen spannende dingen meer.

Sandra, kan goed dat het door het actief bezig zijn komt. Hopelijk geen bloedverlies meer als je iets rustiger bent.

Ik heb een heel snelle stofwisseling en altijd een gewicht van rond de 56 kg. Ik merk dat ik sinds het prikken toch ook iets ben aangekomen. Het is maar een kilo, maar merk het al als ik bv mijn trouwring om doe. Typisch, vorige keren niks van gemerkt.

Geplaatst

Ik had ook altijd een snelle stofwisseling maar toen ik stopte met roken en aan de hormonen ging toen ging het finaal mis.

Koester je gewicht Kaartje, het begon bij mij ook met 1 kilo erbij en voordat ik het wist waren het er 30, sluipt erin.

Geplaatst

Goedemorgen,

Wat een elende heey dat gewicht..bijkomen na stoppen met roken en van de hormonen...hier ook hoor 10 van het roken en 5 tijdens de icsi..zit ook hard te denken aan de lijn...nu nog doen ;-)

Sandra en Babeth..doen julie rustig aan meiden, Fren sterkte met wachten!

Geplaatst

Hey allemaal...

Fren, spannend hoor! Ik hoop zo voor jullie dat de opbrengst helemaal oké is vandaag! Sterkte! Heb je wel een leuk boek o.i.d. bij je om de tijd te doden?

gewicht...pfff praat me er niet van, ik voel me momenteel een wandelende opgeblazen hormoonbom! Ik heb er weer veel meer last van met de deca dan met de orgalutran de vorige keer. Of het komt doordat ik nu twee behandelingen direct achter elkaar doe, ik weet het niet.

Zit helemaal niet lekker in mijn vel. Ben zo down, nergens zin in.

Geplaatst

Fran....balen dat jullie zo lang moeten wachten...wordt op deze manier inderdaad een lange dag vandaag...

Kaartje...hihihi...ben helemaal in de war met de dagen...klopt...je krijgt op donderdag te horen of je de tp hebt, maar je krijgt toch zeker wel eerder te horen of er bevruchting is geweest of niet??? moet je tot donderdag in de spanning zitten? Kun je niet al bellen??? is toch wel weer wat minder spanning als je al weet of er bevruchting is geweest...succes!!!

Esther...een dikke virtuele knuffel voor jou en wat positieve energie..:hugs2:.:positive energie:

die stomme hormonen ook...ik moet zeggen dat ik tot nu toe alleen dan last heb van de moeheid en het bijkomen (al wist ik niet dat dit ook door de deca kon komen). hoofdpijn heb ik nog niet gehad...meissie...je hebt het ook erg druk gehad de laatste tijd en dan ook nog wat er met je zus aan de hand was...dat hakt er toch allemaal in...probeer positief te blijven, zeker nu de punctie eraan zit te komen...je kunt het meid!!!:toppie:

ontbijt was lekker...gewoon eenvoudig...belegde broodjes en ook muffins erbij...

liefs,

Nico

Geplaatst

Ik krijg ook last van een onregelmatige huid. Heel irrritant. Dat had ik ook tijdens de tweede behandeling. Ik deed de 1e en de 2e behandeling ook heel snel achter elkaar en voelde me toen ook zo opgeblazen. Word daar onzeker van. Blijf het liefst de hele dag in bed liggen momenteel.

Hebben jullie ook weleens dat alles zo vlak en down is in je hoofd? Dat je nergens zin in hebt en je zelf de dag door moet slepen? Ik voel me een aansteller!!!

Geplaatst

Hoi Esther,

ik herken ook je gevoel hoor, momenteel nog niet eens echt door de hormonen maar door alles wat er speelt.

Het liefst zou ik in een hoekje willen kruipen totdat alles weer normaal is.

Heb al eens vaker geschreven dat ik het echt heftig vindt om zo snel ivf achter elkaar te doen, ik kan dat niet. Eigenlijk helemaal niet zo gek dat je jezelf zo voelt en je weet ook waardoor het komt maar je kan er niets tegen doen.

Heb last van mijn buik met spuiten maar verder kwam ik vanmorgen met vechtlust op het werk, ik stap uit mijn auto en krijg het aan de stok met de beheerder van het terrein. Hij stond tegen me te schreeuwen alsof ik een klein kind was, geen woord tussen te krijgen.

Mij auto stond in de verkeerde rij geparkeerd.

Misselijke lelijke gefrustreerde anaal gefixeerde man is dat zeg, helemaal overstuur, Jeroen is er naar toe gegaan en hij heeft zijn excusus aangeboden maar het kwaad is gedaan.

Ik zit er doorheen, ga dadelijk ook naar huis.

Esther is zit met je me te sippen op de bank, soms jammer dat we zover van elkaar vandaan wonen, met zijn tweeen sippen is leuker......

Ooh ja hier ook veel pukkels en meeeters, BAH!

Geplaatst

Misschien is het ook wel te gek twee behandelingen achter elkaar maar ik wil zo graag door. Ik ben er zo nog niet klaar mee en haat het om in de pauzestand te staan.

Het komt denk ik ook doordat ik nu al 1,5 week helemaal niet fit ben. En realiseerde me vorige week dat ik vanaf eind oktober nonstop aan het spuiten en slikken ben, dat is al best lang natuurlijk.

Ik wil zo graag de stoere meid zijn die het allemaal wel trekt en aankan.

Afgelopen zondag waren we bij vrienden een wijntje drinken, ze hebben een paar maand geleden hun tweede kindje gekregen. We zijn er toen op kraamvisite geweest en daarna niet weer. Ik huil echt nooit als ik op kraamvisite ben of als ik baby's zie. Maar ik dat kleintje in mijn armen en ik werd zo verdrietig...ik visualiseer nooit hoe kinderen van gerard en mij eruit zouden komen te zien omdat ik zo bang ben voor de pijn die dan komt als ik daarover nadenk maar op het moment dat ik dat kleintje vasthad zag ik voor me hoe het zou zijn als ik een kindje van ons samen vast zou hebben. Ik heb zo zitten huilen daar, niks voor mij.

Mijn werk kan me momenteel helemaal gestolen worden, ook zoiets stoms wat ik nooit heb.

En lichamelijk zit het me niet lekker. Ik heb al een paar dagen last van mijn buik, heel stom, als ik darmkrampen heb danlijkt het net of mijn darmen dan tegen mijn eierstokken aankomen en dat doet zeer en dat irriteert me vervolgens weer. Stom gedoe.

En die pukkels etc...in het ziekenhuis geloven ze niet dat het van het spuiten komt maar het is echt zo hé! Jij hebt dat dus ook? Ik heb normaal eigenlijk nooit pukkels alleen als ik aan het spuiten ben lange tijd achter elkaar.

Wat is dat voor een idiote kerel vanmorgen bij jou? Vind het rot voor je dat je daar zo door van de kaart bent! Hij is het niet waard hoor! En waar gaat het over...een verkeerd geparkeerde auto...ziek zeg.

Zo....zitten we dus met z'n tweetjes op de bank somber te zijn. Ik zei vanmorgen ook tegen gerard...ik voel me gewoon down, somber en sacherijnig, berg je maar....

Geplaatst

Ben er idd, ok liep achter, vin werd om half 12 gehaald. Tese duurt zo,n 5 kwartier, daarna nog bijkomen uit de narcose. Ik verwacht hem tussen 1 en half 2 terug. Uitslag krijgen we pas eind vd middag.

Wachten valt mee, alleen die stoelen hier zijn waardeloos. Heb knallende pijn in m'n rug, hoewel dat ook wel een deel Vd spanning zal komen. Iedereen leeft wel enorm mee, sms'jes blijven binnen komen. Toch raar dat wd vandaag na 3,5 jaar eindelijk weten waar we aan toe zijn, hoe dan ook...

Geplaatst

Esther en Sylvie, heb met jullie te doen. Niets is vervelender dan niet goed in je vel zitten, of dat nu komt door de hormonen of niet... Hoop dat jullie allebei wat rust kunnen vinden, laat de boel de boel, en focus op jezelf. Dat is het enige dat telt nu!

Geplaatst

Nou die pukkels komen zeer zeker van al die hormonen, mijn huid was net weer een beetje normaal na onze laatste poging.

Ik heb ook vrij snel last van mijn darmen ook door mijn eierstokken, ik heb ook medicijnen gekregen ook omdat ik vrij snel na het spuiten altijd diarree krijg. Misschien dat jou darmen ook geprikkeld worden door alle hormonen.

Alles zit ook vrij dicht op elkaar, het wordt een rommeltje daarbinnen. Ik heb Duspatalin en dat werkt wel.

Vindt het knap dat je toch bent gegaan en ook de kleine durft vast te houden, ik houd dat op een afstand hoewel ik dit niet bij mijn schoonzsuje wil doen.

Toch goed dat je het eruit gooit, hetzelfde als ik met de eerste spuit, jij schreef toch dat je toch probeert emoties tegen te houden. Ze komen er op de gekste momenten toch uit.

ALles gaat irriteren maar dat wordt ook weer versterkt door de hormonen. Conclusie alles wordt erger door hormonen en we kunnen er niets tegen doen.

Jeroen zegt ook trek het je niet aan maar dat kan ik dus niet, net weer zitten huilen, kan dan niet meer ophouden. Ik wordt dan ook agressief, vanmorgen met spullen door het kantoor gesmeten, onmacht komt ook door werk en dat we alles kunnen verliezen door 1 man die liegt en bedriegt, een wethouder nog wel.

Ook nog dat sombere weer.

Maar dat mag en wie weet is het morgen weer een betere dag, alleen al het feit dat je niet alleen zit te sippen geeft een beetje moed hoop ik.

Het voelt weer als Dynasty tijd, hersenloos vulsel op tv opzetten om even een beetje op te laden.

Weet het ook effe niet allemaal, Kan Gerard er wel mee omgaan?

Geplaatst
Esther en Sylvie, heb met jullie te doen. Niets is vervelender dan niet goed in je vel zitten, of dat nu komt door de hormonen of niet... Hoop dat jullie allebei wat rust kunnen vinden, laat de boel de boel, en focus op jezelf. Dat is het enige dat telt nu!

Wat lief Fran dat je ook met ons bezig bent, heb net een kaarsje aangestoken voor jullie allemaal.

Het maakt de dag een stuk beter als jullie een goede uitslag krijgen, ik duim voor jullie.

Geplaatst

Gerard is een schatje...hij vind het prima als ik lekker sachi de hele dag op de bank ga zitten...als hij maar weet hoe ik me voel. Het wordt lastiger voor hem als ik mijn mond hou en dan ga zitten sacherijnen. Hij moet wel weten wat er in me leeft zeg maar.

De laatste keer na de punctie had ik ook zo'n moeite met toiletgang, deed zo zeer! Nu heb ik dat ook. maar dan voor de punctie al. Nou ja, dat zijn dingen die gaan wel over.

Ik wilde graag weer eens naar ze toe (die vrienden). Het zijn echt goeie vrienden en ik merk dat ik best wel slordig ben in het onderhouden van contacten momenteel. Heb er vaak geen zin in, zit liever thuis. Maar ik merk ook dat contacten hierdoor verwateren en dat is niet wat ik wil...we moeten niet aan het eind van de rit (met/zonder kind) zonder vrienden komen te zitten. Het was ook fijn om weer een avondje bij ze te zijn hoor! Het komt alleen allemaal zo samen nu, zo'n kleintje vasthouden terwijl je zelf weer middenin de zooi zit.

Heb net een heerlijk potje zitten janken bij DNA onbekend...om andermans verdriet janken maar stiekum je eigen verdriet eruit knikkeren! Fijn toch?

Heerlijk dit forum hé! Ik zou werkelijk waar niet weten tegen wie ik nu even lekker aan zou kunnen mopperen! Bedankt meid!

Wat betreft jullie problemen met de zaak...ik kan me een klein beetje voorstellen dat dingen gaan stapelen en als er zulke grote dingen spelen dan is de maat snel vol nu! Zeker als je op het werk zelf confrontaties hebt. Moeilijk voorjullie hoor!

Maar jij hebt zo te lezen ook een kerel uit duizenden hé!

Fren...je bent een schat!

Geplaatst

Oef fren, wat een super spannende uurtjes zullen nu volgen.

Esther, ik heb iedere maand voordat ik ongi wordt een paar dagen dat ik niets zie zitten, huil, sjachi ben, denk geen vrienden te hebben, niets wat ik doe leuk vind, en niets kan verzinnen wat ik dan wel leuk zou vinden of nuttig en mezelf lelijk vind en...maar inmiddels weet ik dat dit door de hormonen van de naderende ongi veroorzaakt wordt. Ik kan me goed voorstellen dat jij die al zo lang aan het spuiten bent daar ook aardig door van slag raakt. Zet hem op meid! Je bent er eentje uit duizenden!

Nico, ik moest aan je denken gisteren, maar had in gedachte een super fitte nico. Ik had zumba en alles ging mis, ik ben halverwege naar huis gegaan. Ik was mijn schoenen vergeten dus was op blote voeten bezig, zwanger, ik heb last van een rib en dacht dat als ik mijn linkerarm niet beweeg dat ik dan wel mee zou kunnen doen, volle buik want had te laat gegeten. Mijn lerares keek heel raar toen ik plots wegliep. Volgende week sla ik ook nog over en dan gaat het hopelijk wel.

Sylvie, knuffel.

Geplaatst

Die hormonen doen we degelijk iets op je huid hoor. Sinds de behandelingen heb ik meer pukkels gehad dan in mijn hele pubertijd :-). Tijdens deca prikken ben ik moe en heb ik regelmatig hoofdpijn. Deze keer merkte ik ook duidelijk dat ik er wat depri van werd (terwijl ik dan weet dat ik eigenlijk heel lekker in mijn vel zit nu, beetje raar dan dus). Vanaf het starten met menopur voelde ik me weer normaal (dan kloppen je hormonen als het ware weer een beetje voor mijn gevoel). Sinds deze week ook geen last meer van mijn huid.

Vanmorgen met trouwring omdoen bedacht ik plotseling dat ik in de winterperiode nooit zoveel moeite heb om hem om of af te doen (in de zomer met warme handen wel). Ik dus tegen mijn man zeggen dat mijn vingers iets dikker zijn nu wrs door de hormonen. Zegt hij heel schattig: ja, maar volgens mij ben je overal nu iets zwaarder... Hihi, gelukkig heb ik geen complex mbt mijn gewicht. Dankzij mijn snelle stofwisseling kan ik gewoon eten wat ik wil zonder aan te komen. Bedacht me alleen net dat ik me gisteren had gewogen en inderdaad een kilo zwaarder ben dan voor het starten met prikken. Die hormonen doen dus echt wel een hoop met je.

Esther en Sylvie, balen dat jullie zo sip zijn vandaag. Het is ook allemaal niet niks dit hele traject. Misschien als jullie gestopt zijn met stimuleren dat het beter gaat? Ik heb nu alleen nog pregnyl en voel me echt weer een stuk lekkerder zonder die hormonen. Heb nu alleen erg pijnlijke tepels, tja, hoort bij de pregnyl denk ik...

Fran, is je man al weer terug? Spannend om tot vanmiddag op de uitslag te moeten wachten. Kunnen jullie dan zo wel al naar huis?

Nico, ik hoor echt pas donderdagochtend of er 's middags een terugplaatsing is. We hebben nu meer eicellen dan vorige keren en toen was er ook een terugplaatsing. Ik ga er dus maar even vanuit dat het zo is. Ik wil tenslotte wel mijn positieve vibe erin houden ;-).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden