Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ EDR, de forummeiden zijn er (zoals ik het zie) altijd...ik heb momenten dat ik dagelijk even gluur en soms per seconde meetik of een tijd niets, nooit iemand die met "zo'n" toontje zeg , goh heb je lang niet gehoord..druk zeker. Ik merk wel dat ik er soms te veel mee bezig ben, zat me dan echt druk te maken om sommige meiden bijvoorbeeld met een miskraam, punctie, of geen bevruchting. Onder werktijd telkens kijken hou het gaat of het miss toch nog goed gekomen was. Maar volgens mij heeft het merendeel dat hier. En het gevoel dat er altijd iemand is die precies snapt hoe jij je voelt, en dat doet echt goed. Vooral niet vergeten de lol die er is, heerlijk

Een dikke knuffel voor jullie allemaal...omdat jullie er altijd zijn, zelfs als jullie het zelf niet weten. THANKS !!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spaatje, heel herkenbaar. Heb na mijn 2e IVF ook echt een flinke dip gehad. Het was allemaal even teveel: druk op het werk, huis aan het verbouwing, veel te druk priveschema, mislukte IVF, etc, etc. Het was gewoon even teveel. Heb dus een paar maanden ook niet meegeschreven, eigenlijk alleen dit topic gelezen. Fijn om herkenbare dingen te lezen als je het nodig hebt.

Geplaatst

Nope, vin is er nog niet. Hoop weldat ie zo komt. Als ik het goed heb begrepen, horen we over een uur of 2 of het gelukt is, en als vjn zich goed voelt mogen we naar huis.

Vind het ook zooo fijn dat jullie er altijd zijn. Ik had het er gister nog met vin over; hoe veel iedereen ook met ons meeleeft en niets dan goeds voor ons wenst, jullie zijn de enigen die 'echt snappen wat er allemaal komt kijken bij deze heksenketel.

Geplaatst

Oh lieve Fran, dacht kom even om het hoekje kijken... maar nog geen nieuws. Spannend hoor, de minuten zullen nu wel kruipen?

Zo eerst je mannetje maar even lekker vertroetelen ;)

Toi, toi, toi meid.

Lfs

Geplaatst

Inderdaad hopen dat het zo blijft, verwen hem maar even. Hopelijk gaat de tijd dan wat sneller en laten ze jullie niet al te lang in spanning zitten.

Geplaatst

Fijn Fren dat hij t.n.t. nog bijna niks voelt! En nu spannend hoeveel ze weg hebben kunnen halen!

Geplaatst

sorry meiden, erg druk op mijn werk, maar Fren, ben even benieuwd, maar nog een kwartiertje en dan weten jullie meer, niet?

Jeetje wat spannend zeg!

ik duim mee!

Geplaatst

Fren...ik duim ook voor jullie...spannend zeg...

bij mij is de doorbraakbloeding vanmiddag gekomen:happydance:...zo rond half 2, kwart voor 2...want toen was ik eventjes thuis om mijn vriend op te pikken om naar zijn werk te brengen en toen was mijn onderbroekie een beetje vies...was er natuurlijk niet op voorbereid...gelukkig dat ik thuis was, dus heb me even kunnen verschonen (niet dat het zo'n kliederboel was) enne...sorry voor de details...hihihi..

Ursula...nou...ik had op een gegeven moment ook heel veel zin om ermee te stoppen...en als ik jou dan zo lees...knap dat je bent gegaan, maar ook heel goed van je dat je gestopt bent...zeker met je rib!!

Syl en Es...even voor jullie effe een hartje onder de riem...:blowkisses:...owkee...wel effe vangen en dan onder jullie riem steken...hihihi...

ook de andere dames...ben ook reuze blij dat jullie er zijn...kan hier dag en nacht terecht, meestal is er toch wel iemand hier...hihi...jullie zijn kanjers allemaal!!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hormonen bah ik hield veel vocht vast tijdens het hormoonspuiten. Even doorbijten dames, kan me heel goed voorstellen dat er momenten zijn dat je denkt bah ik wil niet meer.

Goed van je Esther dat je tegen Gerard zegt hoe je je voelt, doe ik bij Paul ook altijd. Ze kunnen het immers niet ruiken....

Fran wat spannend ben zo benieuwd of je de 10 rietjes van Paul gaat verbeteren!!!!!!!!!

Geplaatst

Fran/Vin, wat een supernieuws....geweldig...ben echt heel blij voor je/jullie. Heb al een vreugdedansje gedaan :) Jullie dag kan niet meer stuk, geniet ervan met z'n 2 :)

Gefeliciteerd!!!!!!! Joepie!!!!!

Lfs

Geplaatst

Meid wat super! Van harte gefeliciteerd, wat een lekker idee moet dit zijn! Nu op naar de volgende stap.

En nu samen genieten en vin lekker bijkomen. Wens hem sterkte mocht dat nodig zijn :)

Geplaatst

ach gossie...jakkes! Goed paracetamol nemen hoor en niet afwachten totdat het pijn gaat doen de komende dagen! Gewoon vier x twee paracetamols per dag nemen, kan echt even geen kwaad.

Geplaatst

hoi meiden,

Fren, geweldig nieuws meid en weer een stap verder!!!

Sandra, wat een hork zeg die assistente. Die heeft dus totaal geen inlevingsvermogen. Dan zit je daar wat mij betreft niet op je plek. Gelukkig is het bloeden nu gestopt.

Babeth, jij dus ook bloedverlies gehad maar gelukkig was met de echo alles okay.. pfff wat wordt een mens soms toch op de proef gesteld he, het zou verboden moeten worden.

Kaatje, 6 eicellen das mooi. Hopelijk veel bevruchtingen.

Ik kom even bij Esther en Sylvie zitten sippen. Gisteren fm gehad voor de iui. Amper groei. BMSV ook nog hartstikke dun. De clomid heeft dus (nog?) niet zn werk gedaan. Nu heb ik ovulatietesten gekregen en als ik een lh-piek heb, bellen en er staat zoiezo een echoafpraak voor de 21e. Kon wel janken, waarom gaat het nou nooit eens zoals het moet?!?! Ik merk dat ik steeds minder kan hebben de laatste tijd, zit ook helemaal niet goed in mn vel. Ben heel erg down en voel steeds die wanhoop. Vooral die wanhoop vind ik killing... Soms zie ik het nut van alles niet meer in. Gisteren de hele avond op de bank liggen janken.

Geplaatst

oooh...Fran en Vin!!! super geweldig nieuws!!!! een pak van jullie hart!!!! geniet ervan!!!! wow...geweldig...ik pink een traantje met jullie mee!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden