Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi sylvie,

Goed om van je te horen! Wat is de reden dat ze je in het ziekenhuis willen houden? Hebben ze al uitslagen van de klap op je hoofd? In welk ziekenhuis lig je eigenlijk??

Meis, goed om te lezen dat je je humor nog hebt. Hoop echt dat het heel snel beter gaat!!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hei!

Jeetje, sylvie van de trap in het ziekenhuis. Ik snap wel dat ze je graag daar willen houden, wie wil niet een toffiffee-sylvie moment meemaken? Beterschap, hopelijk mag je snel naar je eigen huisje. Maar wat verplichte rust is misschien makkelijker in het zknhs te nemen dan thuis? En spannend, net vandaag weer een gesprek met de gemeente.

Dublin weer in de race. Fijn dat alles er goed uitzag op de echo.

Ivfdub, bweh netwerken. Raar, die aanval. Ik had die ook laatst, toen bleek ik zwanger te zijn en te weinig te eten. Maar het is erg vroeg om nu al duizelig daarvan te zijn toch? Fijn dat je net nu het niet goed gaat met je oma in nld bent (was?) en niet meer zo ver weg zit.

Geplaatst

Lig in het Vlietland in Schiedam. Stukje zekerheid omdat mijn nek en wervels een klap hebben gehad. Ben vanmorgen onderzocht door 2 chirurgen dus ik luister braaf.

Ivfsh niet moeilijk om nu weer je oma achter te laten. Toch een stuk dichterbij dan Shanghai maar toch niet om de hoek. Hopelijk bevalt het netwerken een beetje.

Gesprek is redelijk gegaan, ze gaan iig druk achter onze financiële aanvraag zetten maar uiteindelijk kom je toch geen steek verder.

Al een halve doos Toffifee op!

Geplaatst

Hoi meiden ,

Syl je hebt een flinke Klaproth gemaakt maar je blight behoorlijk scherp en humoristisch! Fijn dat jeroen je komt wassen wat een schat! Die toffifees klinken verleidelijk...je hebt ze verdiend hoor!

Ik ben idd in het zkh geweest voor de eerste injectie, stelt niets voor , plek bleed eventjes gevoelig. Ik zat te denken, ALS de verpleegkundige op mijn beide benen een stip zet waar geprikt moet worden ( in spier) Dan kan ik dat toch ook zelf???

IVFsh jij bent wellicht weer onderweg naar ierland, een goede reis! Lijkt me moeilijk dat je je Oma zo achter moet laten, succes met het netwerken!!

Riestvlek neem de tijd meid, alles stap voor stap!!!

Sandra, fijn dat je pijnklachten wat afgenomen zijn!!

Ik mask vanavond chili con cArne klaar met rijst, ik heb de bonen maar vast op het aanrecht in het zit gezet.... Ben ze ooit vergeten toe te voegen ....

Geplaatst

Babeth gelukkig viel de prik mee. Ligt er ook maar net aan wie prikt.

Nou de fysiotherapeut heeft me flink te grazen gehad. Ze heeft mijn blilspieren en rugspieren losgemasseert en dat deed PIJN. Waarschijnlijk minder pijn dat van Sylvie maar toch voel ik me beurs. Donderdag mag ik weer!!!!

Geplaatst

Syl wat onwijs balen dat je niet naar huis mocht. Maar idd, safety first! Heb je behalve de toffifee nog wel wat anders gegeten hihi?

Babeth volgens mij is het niet zo makkelijk om zelf in een spier te prikken en volgens mij mag het officieel ook niet???? Esther dat weet jij misschien? Is er niet iemand dichterbij die het kan doen? Een buurvrouw die toevallig verpleegkundige is oid. Mijn moeder heeft een tijdlang de buurman injecties gegeven, omdat zij verpleegkundige is mocht dat toen wel. Trouwens, ze heeft mij ook geprikt. Vreselijke injecties waten dat, in m'n bil, brrrrrr als ik er nog aan denk....

Hier redelijk hard gewerkt. Laat me niet gek maken, maar het moet wel af uiteindelijk. En ik wil ook wel ontspannen de vrije week (en dus de tp) in gaan. Maar heb me wel goed voorbereid, hoef niet meer te koken vanavond. Boerenkool staat in de oven, dus lekker makkelijk.

IVFSH netwerken is ook niet echt mijn lievelingswerk. Maar achteraf is het vaak toch wel leuk. Succes in ieder geval!

Babeth ik lach me trouwens een puist om de typefouten/correcties van de phone. Wat is een Klaproth maken? :happy8: Enne....de bonen in het zit zetten? Gelukkig dat je nog wel te begrijpen blight :clap2:

Ladies, de bank lonkt... Oh voor wie van documentaires houdt: vanavond een docu op canvas 'Meneer doktoor' over de maatschappelijke rol van huisdokters in de jaren 40-60. Heb me vorige week erg vermaakt met de verhalen van 80- en 90-jarige rotten uit het vak. Maar ik heb dan ook wat met het vak natuurlijk.

Geplaatst

Haha henna wat erg dat bericht van mij!! Klap wordt vertaald in Klaproth ....wie heeft die iPhone zo achterlijk ingesteld???

Ik Wilde zeggen de bonen op het aanrecht in het zicht..

Wat die prikken betreft ik heb Begrepen dat het ook een kwestie is van heel rustig inspuiten omdat de vloeistof dik is, beetje olie-achtig.

Ach ja, iedere 2 weken moet ik toch bij de gyn zijn dan wordt het gecombineerd, om de week dus alleen voor de prik, ach op dit moment zijn het wel mijn " uitjes " .

Geplaatst

Dublin wat fijn dat de echo Goed was! 16.5 is toch hemaal niet zo klein? Jij en Henne gaan dadelijk best gelijk op nietwaar?

Ruby, zo te lezen hebben jullie het heerlijk gehad in Londen, maar wel nog even bijkomen hè?

Caroline hoe gaat het nu met jou? Ik hoop dat de Ardennen jullie Goed hebben gedaan!

Syl, ik hoop dat het zkh-eten een beetje smaakt!! Ik mag hopen dat je iets kan eten als die stinkende buurman even weg is???

Geplaatst

Syl-vie MEID! wat een ellende zeg...je zou zeggen dat je inmiddels toch niet meer aan de beurt zou moeten zijn! Veel sterkte en hoop dat je snel naar huis mag

Geplaatst

Sylvie, potverdorie zeg! Had het vanmiddag al gelezen maar op mijn werk kan ik gek genoeg niet altijd inloggen (computer weigert dat soms) maar sjongejonge, wat een toestand! Hopelijk mag je morgen naar huis en ga je vanavond je buurman verslaan met Toffifee-scheetjes ;-). Maar serieus, ik hoop dat je er niets aan overhoudt!

Voor de stats: verse pasta met kip in mosterd-tuinkers-erwtjes-saus. Lekkerrrr!

Geplaatst

Eten was vreselijk heb foto genaakt maar kan ik nu niet plaatsen. Wilde friet maar is zo aso als dadelijk alles basr friet stinkt, jeroen zei ipv fruitmand een fruetmand.

Nieuwe buurman gekregen die ze telkens moeten verschonen en nieuwe zakken aanhangen. Heb het ontzettend in mijn buik en lig de hele tijd te borrelen. Nieuwe buurman ligt ook weer te ruften maar ik hen stinkbommen dus hou het maar op tot wc.

Internet telefoon deed het niet dus via de tv hier internetten maar de directie van het Vlietland heeft ivfmoeders geblokkeerd??????

Geplaatst

Sylvie, een foto GENAAKT!!! BEn heeel benieuwd hahaha

Ennnuuuh, lig je wel op de juiste afdeling? Zo te horen is dit de scheet afdeling?

Geplaatst
Haha Guusje erg hè, ik doe maar voortaan mee anders hoor ik er niet bij....

Spellingscontrole doet weer raar.

Je kan er zo een quiz van maken met Babeth :hmz:

Geplaatst

Haha Syl ik krijg steeds ergere beelden bij dat ziekenhuis. Is er zicht op dat je morgen wel naar huis mag? Sterkte vannacht, hoop dat je slaapt (vond ik zelf ellende met infuus).

Geplaatst

Henne, had je mij PB nog ontvangen?

Geplaatst

Hee sylvie,

Lang leve de eenpersoons kamers.... Pfff, hoop dat je morgen naar huis mag!!!

Ik ben net aangekomen in Dublin: leuk joh! Tenminste, ik vond mijn ritje door Dublin heel leuk, helemaal zin om de komende tijd in Ierland te wonen! Vandaag trouwens nog bij mijn oma geweest: was een stuk beter dan gister. Ze 'kletste' volop. Kan nog niet praten door de beademing dus ze communiceert mbv een letterkaart. Ze naakte zich zorgen of haar koelkast wel leeg was en de planten wel water kregen, vertelde me dat ik de mannelijke arts moet leren kennen die zo leuk is en vroeg me kusjes te geven aan haar nieuwe achterkleinkind Tom. Zo ben ik dus toch met redelijk gerust hart naar Ierland vertrokken, was fijn om haar even relatief goed te zien.

Wachtdag 4.... Pffff moet nog lang...

Geplaatst

Hi ursula,

Nee, denk dat dat bijna flauwvallen niet door de terugplaatsing kan komen, is veel te vroeg. Hooguit van de medicijnen. Geen idee hoe het kwam, vandaag op bezoekuur heb ik me in elk geval goed gedragen: geen raar gedrag meer van mijn kant :-)

Geplaatst
Ik had toch gemaild Guusje? Of is die toch niet goed aangekomen?

Ik heb niets ontvangen, snik. Zal je nog een PB sturen voor de zekerheid. :-)

Geplaatst

hi Syl, moet stiekem wel een beetje lachen om je berichtjes... wat zal het stinken bij jullie!

Hier net een filmpje gekeken met een vriendin, vin is naar zn moeder. Heerlijk gegeten: zalm en papilotte (maw: zalm in papier uit de oven) en pittige couscoussalade. Gezond!! Mag ook wel, want mn Parijse avontuur was niet heel goed voor de lijn (denk: wijn, kaas en zwaar frans eten...).

IVFSH, je moet ff aan sab vragen of ze je nickname verandert naar IVFDUB of iets dergelijks, haha. Succes met het wachten, gelukkig genoeg afleiding met het verkennen van de stad! Begrijp ik nu uit je berichtje dat je er nog niet eerder geweest bent? Ook spannend dan!

Geplaatst

Hi fran,

Ben wel twee eerder in Ierland geweest, maar toen had ik nog geen flauw benul van het feit dat we hier zouden gaan wonen. We gaan trouwens in Cork wonen, maar ben nu in Dublin voor een congres: netwerken, bleehhh. Maar goed, ik wil toch een baan zien te scoren hier, dus morgen beste beentje voor :-)

Jouw gezonde eten klinkt heerlijk! Goed hoor. Fijn dat je zo genoten hebt van Parijs!

Ik ga hier verder zappen, eens zien wat de ierse tv te bieden heeft. Vast meer dan de Chinese!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden