Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

:icon_scratch: wat lees ik, hebben er mensen problemen met een spellingscontrole? ik snap mijn berichten altijd wel hoor .....haha , die achterlijk Iphonhe!

jeetje Syl ik heb nu ook een erg vreemd beeld gekregen bij jullie ziekenhuis, en de gasten waarmee je de kamer deelt.......Ik hoop toch echt dat je morgen terug naar huis mag maar dan moet je wel plechtig beloven dat je echt je gemak gaat houden hoor.

Ivfsh, wat fijn dag je oma vandaag eens tuk sterker was!!! maar ik snap het niet....ze wil dat je kennis maakt met een bepaalde arts.....heb ik iets gemist? je bent toch niet zoekende ???

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik mis mijn vorige buurman, die kon tenminste naar de wc lopen. Deze buurman zit echt op dit moment op de po te persen, ik hoor en ruik het. Heel vervelend ook voor die meneer want iedereen gaat liever op de wc maar ik ga echt naar huis morgen. Moet wel een hele knap arts zijn die mij tegenhoudt morgen.

Geplaatst

even snel dames...ik reageer morgen verder op iedereen...net terug van het carnavalvieren...heb nog niet alles bijgelezen!!

Syl...ben me kapot geschrokken...jeetje...hoop dat de pijn en schrik minder zijn geworden..

hier alvast twee foto's van mij met de optocht!

grrr...krijg ze niet toegevoegd...jammer...zal het morgen nog eens proberen...

liefs,

Nico

Geplaatst

@ Meiske74, mijn follikel van 16.5 was aan mijn rechtereierstok. Ik heb nog een kleintje aan mijn linkerkant, die bedoelde ik.

@ Ivfcc (county cork) wat zit ik hier jaloers zeg... Niet op je netwerken hoor, maar om het feit dat je in Ireland bent. Wat de ierse tv zal allicht makkelijker te verstaan zijn dan chinees, maar denk wel dat je toch echt moet wennen aan het Iers, zeker aan de westkust je nieuwe thuisbasis. Wat dacht je als ik in Ireland ga wonen dan in het tropisch zeeklimaat? Je nieuwe stekje is werkelijk waar super! Ruil zo met je. Ohhh nu klink ik toch echt heel erg jaloers!

Zit hier nog te wachten op mijn smiley. Hoop dat ie er morgen (lees vandaag) is, dat zo een beetje bijzonder zijn. Zou namelijk een eventuele tp (als ie goed ontdooid) op de dag af precies 5 maanden verder zijn dan mijn vorige. Had de punctie op 10-10-'10 en de tp op 13-10 met een zwangerschap. Dit eskimootje mag het na exact 5 maanden gaan proberen. Natuurlijk had ik liever 5 maanden zwanger geweest, maar ja dat mocht niet zo zijn. Dus hopen wij hier dat deze goed zijn best gaat doen!

Meiden ik ga mijn bedje in, zal morgen spierpijn hebben van het schieten. Heb vanavond voor het eerst weer handboog geschoten. Sinds mijn 2e poging en zwangerschap (ruim 5,5 maand) niet meer gedaan en dat ga ik nu wel voelen in mijn arm. Ben het niet meer gewend om 34 pond uit te trekken per pijl. Maar 't gelukkig nog niet verleerd. Dacht laat ik vanavond maar gaan want mocht ik zwanger raken (je weet het nooit) dan moet ik nog maar zien of dat gaat lukken. Met opgezette pijnlijke borsten is het niet echt prettig kan ik je zeggen.

Statistieken: spaghetti met rode saus (jachtsaus, groenten, gehakt, gesmolten kaas, knoflook)

Geplaatst

Goede morgen dames

Syl ik hoop dat je de nacht een beetje goed doorgekomen bent!

Nico , jij hebt je waarschijnlijk prima vermaakt met carnaval, vandaag nog haringhappen ?? Pfffff wat een word op de vroege nuchtere morgen....

Dublin, helemaal helder wat die follikel betreft. Nu duimen op een mooie ontdooing van je cryootje op een mooie bijzondere datum. Wij hadden nu de tp precies 9 maanden na de geboorte van onze jongens , vonden dat ook zo bijzonder symbolisch!

Geplaatst

Dublin heb je een smiley??????

Syl ik hoop voor je dat je naar huis mag vandaag. Niets is beter dan je eigen bed om op te knappen. Zorg je gewoon voor een sexy prive verpleger!!!!!! Of kan Jeroen niet wegblijven van het werk?

Ivfsh hoe was je eerste nacht???? Lekker gedroomd. Ben ook stiekum wel een beetje jaloers. Ik zou het moeilijk vinden om steeds ergens anders te moeten gaan wonen en dan bedoel ik meer van ver weg van fam en vrienden. Nu ben je wel dichterbij natuurlijk. Wel prettig dat je je oma voor je vertrok nog zo helder en allert gezien hebt. Haha oma aan de koppel....

Nico is de carnaval nu voorbij???? Nu weer braaf en gezond leven de rest van het jaar en op naar de volgende (geslaagde) poging!!!!!!! Nog even en dan hebben jullie je gesprek.

Ik ga me maar eens aankleden. Ben helemaal beurs van de masage gister bij de fysio. Op het bemak door blijven bewegen en dan gaat het wel weer weg. Ga zo nog even paar uurtjes klussen op het werk. Even de dames van het werk houden!!!! Tot vanmiddag..

Geplaatst

Dublin ik zet alvast mijn smiley op voor je :-)

Nico uitgefeest, de kei wordt vandaag weer begraven.

Mijn wakeup Call kwam al om 06.00, ze hebben elk uur buurman verzorgt dus bijna niet geslapen. Even 5 pillen baar binnen proppen. Verpleger bedankt maar ik hoef niet gewassen te worden en ga mij dadelijk aankleden want ik wil echt naar huis.

Geplaatst

Ik hoop het Syl-vie! Maar als het beter voor jou is te blijven, dan wel luisteren hoor! Misschien kunnen ze je verplaatsen? Denk aan je dame, xxx

Geplaatst

Hee meiden,

Sylvie: ik hoop dat je naar huis mag! Heb je iemand die je een beetje kan komen helpen? Kan Jeroen wat thuis werken?

Nico: heb je het leuk gehad? Vanavond nog haring happen? Ik was even bij de optocht in Brabant en toen kriebelde het wel! als ik volgend jaar niet zwanger ben of bezig met behandelingen ga ik nog eens stevig vieren!

Sandra: jij klinkt lekker fit vandaag: werkze en doe rustig aan! Ja, die oma van mij, echt een lieverd!

Dublin: heb je je smiley? Hope so! Leuk wat je allemaal zegt over Ierland: je kent het een stuk beter dan ik :-). Ik ga hier opstaan, ontbijten en dan eerst ens even een wandelingetje maken door Dublin voordat ik naar het congres ga. Even mezelf oppeppen om straks zelfverzekerd daarheen te gaan.

Fijne dag allemaal !

Geplaatst

Oh sylvie, wat balen! Meis, probeer je erbij neer te leggen...laat straks even weten wat de arts zegt!

Geplaatst

Jeetje Sylvie, balen dat je nog niet naar huis mag. Ben je wel de nacht een beetje goed doorgekomen?

Dublin, Smily al in zicht?

Geplaatst

Dublin, op naar de smiley!!

IVFsh, veel succes vandaag, fijne dag gewenst!

Syl wat balen zeg! Weet je al waarom ze je houden? Ik vind het zo rot voor je, en voor jeroen uitraard!!

Geplaatst

Hier gaat het trouwens wat beter. Ik heb gister een goed gesprek gehad met mijn leidinggevende, we hebben afgesproken dat ik naar huis ga als het niet meer gaat. Dit geeft me al veel rust.

Ook probeer ik mijn gedachte weer een positieve kant op te laten gaan. Dit gaat redelijk, ik moet het gewoon even de tijd geven.

Fijne dag iedereen

Geplaatst

Hee Guusje,

Fijn te horen!goede manager heb je, dat scheelt veel. Stap voor stap vooruit, dan kom je er zeker!

Geplaatst

Guusje wat een fijn bericht ! Een goed gesprek doet al wonderen nietwaar? je gaat stap voor stap en iedere dag dat het beter gaat voel je je ook sterker en wordt je positiever.

Hou je haaks!

Geplaatst

Guusje, goed zo. Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad.

Sylvie, wat vervelend dat je nou nog steeds niet weg mag. Gaat die andere arts aan je vertellen waarom dat dan is? Sterkte meis!

Geplaatst

Syl-vie, weten ze al wat er aan de hand is? Neem aan dat ze een reden moeten hebben om je daar te houden toch? Hoop dat het allemaal meevalt en je gauw naar huis mag!

Geplaatst

Nou hèhè toch thuis.

Ze zijn toch erg bezorgd over de nekklachten en omdat ze toch bang zijn voor beschadeging extra voorzichtig. Duidelijk gemaakt dat ik thuis ook Jan liggen maar wel rust houden met nek.

Jeroen dadelijk friet galen heb bere honger.

Geplaatst

hé sylvie fijn zeg! Heerlijk in je eigen bed en op je eigen bank...met friet en jeroen...

Wat een toestanden zeg. Zo maak je wel e.e.a. mee jij! Hoe voel je je nu? Heb je nog veel pijn of valt dat mee?

Nou ja...vannacht in elk geval geen last van scheten, sacherijnige verpleegkundigen, lampjes in je kamer etc!

Geniet thuis meis

Geplaatst

zo hier weer heerlijk gewerkt. ben ook minder snel moe dus dat helpt ook mee natuurlijk.

Guusje fijn he zo'n heerlijk gesprek. Bij mij zijn ze ook heel schappelijk, voel me er soms bezwaard onder. Gebruik van maken hoor als je het nodig hebt!!!!!

Syl lekker thuis!!!!! geniet van je friet en doe het echt rustig aan hoor!!!!! nekklachten moeten niet onderschat worden. Laat je maar lekker verwennen......

Esther ben je al weer uit je verdrietige dip aan het klimmen???? Kan je al weer licht zien aan het einde van de tunnel??

Geplaatst

Hoi Sylvie

wat fijn dat je weer thuis bent!!! ik weet dat het moeilijk is maar doe het echt rustig aan en luister goed naar je lichaam hoor!! Toevallig heeft een goede vriendin van mij vorig jaar april een ongelukje gehad, er viel een soort houten bord naar beneden dat achter op haar hoofd terrecht kwam, ze ging meteen even k.o.

Bleek ze een hersenschudding te hebben en ze heeft er enorm lang last van gehad!!!

beterschap meid en ik hoop dat de friet je zal smaken !!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve lieve meiden hartelijk bedankt voor jullie lieve kado. Ben echt zo ontroerd tranen lopen over mijn wangen.

Echt super lief van jullie. Voel me echt meteen beter en het ruikt heerlijk.

Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden