Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ow da's niet handig, maar je zal wel direct nieuwe Meds meekrijgen toch? Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen. Haha een huilende superman is inderdaad niet heel stoer maar wel heeeeel schattig!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou ik zit op het werk maar niet van harte, vreselijke petsbui hier.

Hebben we ook nog een afspraak met een bureau die ons gaan beoordelen als ondernemer omdat we steun hebben gevraagd, nou volgens mij maak ik vandaag niet echt een goede indruk.

Jeroen heeft alle scherpe voorwerpen en buizen al opgeruimd.

Ivfsh, haha wat een bak, nou met alles wat jullie hebben moeten regelen niet zo heel gek hoor!

Geplaatst

Syl, sorry maar Ik moet lachen omdat je man het kantoor "sly-vieproof" heeft moeten maken. Ik hoop dat het je lukt om even je pokerface op te zetten, helpt het ALS je terugdenkt aan jullie lange stoeipartij? Of komt er Dan geen zinnig word meer uit? Veel succes meid!!!!

Geplaatst
Syl, sorry maar Ik moet lachen omdat je man het kantoor "sly-vieproof" heeft moeten maken. Ik hoop dat het je lukt om even je pokerface op te zetten, helpt het ALS je terugdenkt aan jullie lange stoeipartij? Of komt er Dan geen zinnig word meer uit? Veel succes meid!!!!

Haha babeth nee dat gaat hem niet worden...

Echt balen dat ik dit nu juist vandaag moet hebben, morgen trouwens een gesprek bij de gemeente hoop dat het gevoel dan over is.

Geplaatst

Hee sylvie,

Ik dacht ook meteen aan je vier uur durende ... Partij. Maar blijkbaar vrolijkt zelfs dat je niet op... Doe rustig aan, zet even je beste beentje voor alsmaar bureau binnen is en daarna meteen wat slopen:-) misschien toch die

Luchtbuks maar aanschaffen.

Net het Azm gebeld: wat een gedoe zeg met carnaval: het recept kan niet gefaxt worden vandaag, moet voor twaalf uur opgehaald worden en ik zit nu nog in Amsterdam.... Gelukkig haalt mijn moeder het op. Daarna moeten we de meds ophalen bij de enige apotheek in Maastricht en omstreken die open is tijdens carnaval.... Bizar. Ben een Limburgs meisje, maar was even vergeten dat Limburg op slot zit tijdens carnaval...

Ik vlieg morgen naar Ierland, dus moet het wel echt hebben...

Geplaatst

Hee sylvie,

Ik dacht ook meteen aan je vier uur durende ... Partij. Maar blijkbaar vrolijkt zelfs dat je niet op... Doe rustig aan, zet even je beste beentje voor alsmaar bureau binnen is en daarna meteen wat slopen:-) misschien toch die

Luchtbuks maar aanschaffen.

Net het Azm gebeld: wat een gedoe zeg met carnaval: het recept kan niet gefaxt worden vandaag, moet voor twaalf uur opgehaald worden en ik zit nu nog in Amsterdam.... Gelukkig haalt mijn moeder het op. Daarna moeten we de meds ophalen bij de enige apotheek in Maastricht en omstreken die open is tijdens carnaval.... Bizar. Ben een Limburgs meisje, maar was even vergeten dat Limburg op slot zit tijdens carnaval...

Ik vlieg morgen naar Ierland, dus moet het wel echt hebben...

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een teleurstellingen weer hier de afgelopen dagen.

Caroline, hoop dat je weekend en verjaardag toch nog leuk zijn geweest.

Roestvlek, hoop dat je deze teleurstelling weer een plaatsje kunt geven. Frustrerend als je wel steeds aan je lijf merkt dat het beginnentje er was.

Gelukkig hier ook weer behoorlijk wat mensen die lekker in hun vel zitten en een heel stel die weer (bijna) in de race zijn. Spannend weer!

Bij mij ook nog steeds stijgende lijn. Ik ben nog steeds wel heel erg moe. Ook als ik lang slaap word ik niet uitgerust wakker. Heeft weer even tijd nodig. Slaap al wel beter. Vanavond weer fijn voetreflextherapie en vrijdag weer acupunctuur. Daar kan ik altijd naar uitkijken.

Geplaatst

Henne een heel goed voornemen om je niet op te laten jagen. Lekker naar de vogeltjes buiten kijken en het zonnetje en wegdromen........ succes ermee..

Syl wat rot dat je weer een hele slechte dag hebt. Hopelijk doe je die controleur niks...... anders help ie helemaal niet.

Ivfsh wat een drama om aan je meds te komen zeg. Leve de carnaval op dit moment!!!!!!

Babeth fijn dat je goed geslapen hebt. Doet je vast goed of niet?

Dublin hopelijk een goede controle gehad????

Roestvlek hoe is het met je vandaag?????

Op het werk vanmorgen ging het goed. Zolang ik me gedeist hou heb ik minder last van mijn rug/stuit/benen. Wel eerdaags afspraak bij de bedrijfsarts. Ach gezellig babbelen.

Geniet van het zonnetje vandaag!!!!!

Geplaatst

Ivfsh, op jacht naar prognova, Succes ermee. En...ik lees dat je toch gaat vliegen? Wat denk je daarover nu?

Witje, fijn dat het goed ging op je werk en met je klachten.

Kaartje een stijgende lijn, Weet je waarom je zo moe bent? Heb je waarschijnlijk al een x verteld maar mijn geheugen is momenteel een zeef.

Roestvlek, hoe gaat het nu met je?

Sylvie, hopelijk heb je iets van energie teruggekregen de afgelopen dagen. Niet te veel aan morgen denken.

Dublin alles goed?

Hier gaat het ok. Manlief is thuis (nu naar de dokter) met een ontsteking in zijn hand, ligt al nachtenlang te verbijten/huilen van de pijn, hopelijk kunnen ze hem vandaag helpen, vrijdag werd hij naar huis gestuurd met pijnstillers, die niet afdoende hielpen helaas. Hij is normaal behoorlijk hyponchonder en ik vind het daardoor moeilijk om in te schatten hoe veel pijn/last hij heeft. Maar deze x is er geen twijfel, zo sneu. (komt vaak een rijmpje in mijn hoofd, He hyponchondor, je bent niet zo bijzonder. Het is je alledaagsheid dat ik bewonder). Oh, er wordt een klein meisje wakker.

Geplaatst

Onderzoekster is de deur uit, was echt een meisje meisje, ik keer met mijn vinger duwen en ze zou om liggen, maar dus niet gedaan.

Ivfsh ik hoop voor je dat ze het op voorraad hebben.

Hebben jullie al een huis in Ierland, lijkt me trouwens een heel mooi land maar wel nat daar.

Sandra heb je ook een uurtje langer gewerkt, thuis zitten is ook niets.

Zijn jullie helemaal klaar voor de grote dag, gaat de lunch nu thuis gebeuren of in het restaurant?

Geplaatst

Ben idd wat langer gebleven, om mijn werkje af te maken. Nog gesprek gehad met teamleidster en ze heeft me nogmaals op het hart gedrukt om aan mezelf te denken.

Voor de grote dag is alles in kannen en kruiken. We gaan het in een restaurant doen wat aan de zeedijk ligt dus met prachtig uitzicht, Heerlijk om het ergens te vieren, het is toch best leuk om het wat groter te doen dan dat we het stiekum gedaan zouden hebben. Hebben er eigenlijk wel zin in.

Geplaatst

Hi!

Ik zit nu weer te wachten op bezoekuur bij mijn oma, nog steeds slecht...

Ik ga inderdaad wel vliegen. Uitgebreid

Met de arts besproken en veel op internet bekeken. Er is nog geen enkel onderzoek dat zegt dat vliegen echt slecht is, maar als er sprake is van mogelijke riscos, dan is dat op de lange afstandsvluchten en waar dus heel hoog wordt gevlogen. De dokter zag me veeeel liever een uur vliegen dan twee dagen via land en zee onderweg te zijn.

Een huis gaan we zoeken zodra we daar zijn, eerst in een hotel en misschien tijdelijk in een vakantiehuisje. We moeten nl nog zes weken op onze spullen wachten...

Geplaatst

Je kan het maar 1 keer doen dus...alhoewel sommige mensen het wel vaker doen, hihi.

Heerlijk dat je zelf alleen maar hoeft te genieten, daarna niets opruimen, alleen mensen om je heen die lief hebt, dat is ontzettned mooi.

het zal vast en zeker een superdag worden die je nooit vergeet.

Vond het zelf ook allemaal heel bijzonder om mee te maken, had ik niet gedacht.

Geplaatst

thanks voor het duimen voor mooi weer. Ook al zou het regenen onze dag kan toch al niet meer stuk!!

Geplaatst

Ursula: succes met je mannetje! Ocharm: als het wel echt wat ergs is moet jij hem als straf wel heel Goes gaan verzorgen hoor, haha, ik kende dat liedje niet.

Geplaatst

hoi meiden

IVFSH, wat ellendig met die medicatie, zit er geen apotheek aan het AMC verbonden? ik kan mijn meds ophalen bij de "eigen" apotheek maar ook bij de apotheek van het ziekenhuis.

dat jij als limburgse niet denkt dat heel Limburg plat is is niet vreemd hoor, ik heb vandaag al een afspraak voor mij bij de kapper willen maken en eentje bij de wasstraat voor de hond....ik zal woensdag maar weer eens bellen....

Fijn da tje in Ierland even in een hotel of vakantiehuisje trekt en dat op je gemak rondkijken, is het moeilijk om in Ierland aan een woning te komen?

Wat het vliegen betreft, wel een geruststelling dat het geen kwaad kan.

Sterkte met je oma, fijn dat je nog bij haar kunt zijn!

Sylvie, maar gign het gesprek een beetje? lijkt me moeilijk als een jong, onervaren ding een oordeel zou gaan moeten vellen of was ze een meisje-meisje die wel ervaren over kwam?

Succes morgen bij de gemeente!!!!

Sandra, fijn dat het werken weer lekker is gegaan!! woensdag weer?

Ursela, ze zeggen dat mannen altijd al kleinzeriger zijn he? waar komt de ontsteking vandaan? overbelasting of is er iets door verwonding geinfecteerd geraakt? doe het rustig aan he, als ik jou zo hoor over Noorwegen dan is het echt bikkelen, ik bedoel hout regelen, kachel op warmte houde. Ik vind het zo ontzettend romantisch allemaal maar ik ben zo gewend aan de cv en de gashaard met afstandsbediening... ;-))

Kaartje, fijn dat jij ook verbetering voelt!!! ik heb tijdens onze 2de poging acupunctuur gehad, jeetje wat fijn, mijn man vond het ook heerlijk!

Roestvlek, hoe gaat het met jou meid?

Geplaatst

Ja woensdag ga ik weer. Hoop het op deze manier zo lang mogelijk vol te kunnen houden. Wie weet gebeurt er wel een wonder en kan ik eerdaags gewoon weer mijn diensten draaien.

Geplaatst

Ursela, ik ben er heel goed in om mezelf structureel voorbij te lopen: teveel werken, teveel overal over nadenken, te weinig slapen etc. Met voetreflex, acupunctuur, rustigere planning tijdens vrije dagen en meer tijd voor mezelf en mijn mannetje gaat het steeds beter. Moet alleen gewoon een nieuwe ritme vinden om beter in balans te zijn en te blijven. Was nu weer een beetje in mijn oude patroon aan het zakken. Weer even pas op de plaats dus en tijd voor mezelf maken. Vorige week liep mijn hoofd over, nu ben ik alleen nog maar moe. Stijgende lijn dus ;-).

Geplaatst

Sandra, je gaat trouwen begrijp ik? Leuk hoor, wanneer mag je het ja woord geven?

IVFSH, balen dat het met je oma nog steeds niet goed gaat. Hoe zijn de vooruitzichten?

Hier gaat het wel. Het was mijn bedoeling om vanaf vandaag weer volledig te gaan werken, maar dat gaat 'm nog niet worden helaas. Ik ben erg snel moe, en heb nog steeds last van mijn buik. Gelukkig geen pijn ofzo, maar gevoelig. Mijn energie is ver te zoeken.

Geplaatst

Guusje dat is balen dat het nog niet gaat om volledig te werken. Kan me voorstellen dat je weer "gewoon" aan het werk wil. Probeer niks te forceren, dan duurt het alleen maar langer. Het is alleen zo verdomd moeilijk nietwaar?

Kaartje dat je probeert het rustiger aan te doen, zeker in je vrije tijd en samen met je mannetje is al het halve werk. Nog even en het gaat automatisch!!!!!!

Het ja-woord gaat 29 maart gegeven worden!!

Geplaatst

Hi Guusje, nee het gaat nog niet echt goed. Ze hebben gister geprobeerd haar van de beademing afvte halen maar at lukt niet. Nieren en lever werken slecht, dus het is niet goed. Hoewel ze gister blijkbaar heel helder was en duidelijk maakte dat mijn vader drankjes moest halen voor alle bezoek. Haha, gastvrij blijft ze :-)

Ik werd daar vandaag trouwens helemaal niet goed, heel gek. Het was er ook wel warm, maar toch. Ik was met mijn broer binnen, haar wat water aan het geven met een sponsje, toen ik eerst heel misselijk werd en vervolgens bijna onderuit ging. Gênant.... Mijn broer schrok, die zei dat ie me nog niet vaak zo wit had gezien. Even naar buiten gelopen, toen ging het weer. Weet echt niet wat me overkwam.

Jaaaaa: Sandra gaat trouwen!!! Goed hoor, wat je zei over het weer: het gat inderdaad ook hoe dn ook een prachtige dag worden.

Ik ga lekker eten: kippenragout, vers gemaakt door mijn mams: heerlijk!.

Geplaatst
Guusje dat is balen dat het nog niet gaat om volledig te werken. Kan me voorstellen dat je weer "gewoon" aan het werk wil. Probeer niks te forceren, dan duurt het alleen maar langer. Het is alleen zo verdomd moeilijk nietwaar?

Het ja-woord gaat 29 maart gegeven worden!!

Het is zeker lastig allemaal, het doet geestelijk toch meer met me dan ik had gedacht. Dat vreet ook aan me. Ik wil weer zo graag dat alles weer normaal en van zelf sprekend is, maar het lukt me niet zo goed. Niet dat ik in een mega dip zit, maar het voelt niet fijn. ""als"" we eind maart weer mogen starten, dan wil ik er helemaal klaar voor zijn, ben zo bang dat het toch een maandje later moet. Ooooh, die gedachten die maar door mijn hoofd spoken, om soms gek van te worden.....

29 Maart, spannend allemaal hoor! Ik begrijp dat het een klein en intiem huwelijk gaat worden. Gelijk hebben jullie, een kleintje op komst, het kost allemaal al genoeg. Uiteraard hoop ik ook op een mooie zonnige dag voor jullie, ik zal Piet een bellen ;-S

Geplaatst
Hi Guusje, nee het gaat nog niet echt goed. Ze hebben gister geprobeerd haar van de beademing afvte halen maar at lukt niet. Nieren en lever werken slecht, dus het is niet goed. Hoewel ze gister blijkbaar heel helder was en duidelijk maakte dat mijn vader drankjes moest halen voor alle bezoek. Haha, gastvrij blijft ze :-)

Ik werd daar banaat trouwens helemaal niet goed, heel gek. Het was er ook wel warm, maar toch. Ik was met mijn broer binnen, haar wat water aan het geven met een sponsje, toen ik eerst heel misselijk werd en vervolgens bijna onderuit ging. Gênant.... Mijn broer schrok, die zij dat ie me nog niet vaak zo wit had gezien. Even naar buiten gelopen, toen ging het weer. Weet echt niet wat me overkwam.

Jaaaaa: Sandra gaat trouwen!!! Goed hoor, wat je zei over het weer: het gat inderdaad ook hoe dn ook een prachtige dag worden.

Ik ga lekker eten: kippenragout, vers gemaakt door mijn mams: heerlijk!.

Wel fijn dat ze af en toe helder is, en met humor ook!

HAd je vandaag wel goed gegeten, dat je ineens niet lekker werd? Gelukkig was je broer in de buurt. Maar daarna ging het wel goed?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden