Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even snel van mijn kant een berichtje, helaas nog geen smiley. Hopen op morgen! Dan wordt ie ontdooid in plaats van tp op 5 maanden dag. Ook goed, zolang ie maar goed ontdooit!

Syl-vie, wat ontzettend balen zeg! Beterschap!!!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl....fijn dat je weer thuis bent!!!!

de carnaval is voorbij...snik snik...zal morgen de foto's plaatsen, want hier lukt het weer eens niet met de laptop...grrrr...

haringhappen gaan we niet doen...vriend moet sowieso werken...

ennnnn....we zijn zojuist gebeld door DD...vrijdag 27 mei om 10.30 uur gesprek...whoehoe...

IVFSH..fijn dat het beter met je oma ging/gaat! dan ga je toch met een geruster hart en gevoel weg...en lijkt me heerlijk Ierland...mijn schoonzusje komt uit Wales....nu is dat natuurlijk niet met elkaar te vergelijken, maar qua landschap zal het niet veel verschillen, wales en ierland...veel plezier en succes op/bij het congres!

liefs,

nico tot later..

Geplaatst

Hoe het met mij is sandra...

ik zit niet meer in mijn vervelende mood hoor! Wel merk ik dat ik mijn eigen oude ikje nog niet terug heb. Ik ben gewoon niet mezelf meer de afgelopen weken. Ervaar alles toch echt wel als heel erg heftig. Maar zo down als een paar weken geleden ben ik niet meer.

Ik moet momenteel veel werken, veel late diensten. Volgend weekend gaan gerard en ik samen weg van vrijdag t/m maandag. Ik wilde iets heel erg leuks zoeken en ben een beetje kieskeurig geloof ik...ik vind het zelf niet zo gezellig om in een weekend in een hotel te zitten. Ik wil lekker kunnen relaxen op een eigen stekje en doen waar we zelf zin in hebben zonder b.v. op tijd aan het ontbijt te moeten zitten. Alles wat ik dan leuk vond was boven de 500 euro. beetje duur.

Familie van mijn schoonzusje hebben een appartement naast het kurhaus in scheveningen aan de boulevard (met uitzicht op zee vanaf de bank). Hier mogen we een weekend in voor 250 euro. Heerlijk dus. Ik kijk er zo naar uit om samen met gerard even echt weg te zijn. Gerard heeft vanaf augustus vorig jaar ook geen vakantie meer gehad dus heeft het ook echt verdiend. Ik ga lekkere dingetjes halen voor dat weekend, ga hem in de watten leggen en we gaan samen quality time hebben! Heerlijk!

Ben nog aan eht kijken voor kaarten voor mary poppins en we gaan lekker uit eten.

Daarna gaan we starten met icsi nr 6...

Geplaatst
Lieve lieve meiden hartelijk bedankt voor jullie lieve kado. Ben echt zo ontroerd tranen lopen over mijn wangen.

Echt super lief van jullie. Voel me echt meteen beter en het ruikt heerlijk.

Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

lieve syl...het is je gegund van harte!!! beterschap!!!

Geplaatst

Hee sylvie,

Graag gedaan hoor! Miki kwam met dit goede idee en babeth heeft het vervolens geregeld. Geniet er lekker van en doe heeeeeeel rustig aan!

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Ik ben na een week ook weer boven water aan het komen. Heel er bedankt voor jullie sterkte wensen vorige week!!

Maandag was de kerkdienst en de crematie. heftig, maar erg mooi.

De dag daarna direct de 20 ween echo. Alles goed. En om hier geen meiden tegen het hoofd te stoten, mocht je het filmpje willen zien, hij staat hier http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?13260-Uitgerekend-in-juli-2011/page35 en ene stukje lager 2 fotootjes.

Maar wat een schrik, ik ben niet helemaal terug aan lezen, maar Sylvie... kijk je alsjeblieft goed uit????? Je nek en hoofd zijn toch wel heel erg belangrijk en zo kwetsbaar.

Hou je rust en doe echt niet teveel. Door te snel willen, kun je nog zoveel schade aanrichten.....

Wat lief dat je wat gekregen hebt!!!!!

Ik pak het vanaf hier weer een beetje op.... Bn nog steeds erg noe, maar dat trekt wel weer bij.

Geplaatst

Goede berichten hier meiden.

Sylvie, welkom thuis, fijn dat je het kadootje leuk vond, geniet ervan!

Esther, wat heerlijk een weekendje aan zee. Lekker uitwaaien en quality timen. En dan fris beginnen aan nr 6....laat dat hem zijn!!!!!

Simba, fijn om weer wat van je te lezen. Ik ga je filmpje zeker even kijken zo. Kan me voorstellen dat deze week je niet in de koude kleren gaat zitten, hou jezelf maar goed in de gaten, het is allemaal wel veel. Gelukkig gaat het met je kindje heel goed!

Geplaatst

Sylvie heel graag gedaan. Dat je er ook maar relaxed van wordt en vooral blijft!!!!!!!!!

Esther gelukkig niet meer in de vervelende mood!! Goed dat je een weekend weg geplant heb. Ik ken het probleem, vind ook niet snel iets goed of heel leuk en dan is het te duur hihi. Alvast heel veel plezier, doet jullie beide vast goed en soms is het ook wel eens lekker dat er niet over behandelingen gesproken wordt, maar eens lekker over andere dingen. Ik kon daar zelf altijd heel erg van genieten, een weekendje niet bezig zijn met.... hoe moeilijk dat soms ook is. Beetje lucht in de relatie noem ik dat.

Dublin dan gaan we morgen duimen voor een smiley. Erg he als je er op wacht.

Geplaatst

Simba een hefige week achter de rug. Maar wel een hele mooie echo en alles is prima in orde dus. Rust maar goed uit, kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleding is gaan zitten.

Geplaatst

Hoi dames,

Jeetje simba voor jullie echt een week van uiteenlopende emoties! Fijn dat de echo mooi was, ik ga je filmpje nog bekijken!!!!

Esther wat goed dat je lekker er even samen tussenuit knijpt, het wordt vast een heerlijk weekend en daarna helemaal uitgerust en opgekaden klaar voor kans 6!!!!

Nico fijn dat de afspraak voor DD ook staat, zit wel 2 maanden tussen met Geertgen....wie weet bevalt het gesprek bij Geertgen zo goed dat je Dan niet langer wil wachten. Spannend hoor!!!

Vanmiddag op controle geweest, mama en ukkie zijn weer goedgekeurd, cerclage zit nog steeds helemaal goed, de baarmoederhals is mooi op lengte dus de arts is tevreden. Moet nog wel rustig aan blijven doen, mijn rust semen maar daar had ik alvrekening mee gehouden.

Geplaatst

Simba wat liggen geluk en verdriet toch dicht bij elkaar voordl als er zoiets gebeurt.

Esther wat heerlijk vooruitzicht. En je weekend Deurne dan :-) zitten daar ook veel leuke restaurants in DD buurt en gezellig wat drinken jn het kurhaus.

Sandra fijn dat je minder moe bent encwas is werken dan heerlijk. Wd. Hebben allemaal wel een een baaldag maar er is niets fijner dat hè prettig voelen dn lekker je ding doen.

Echt nogmaals bedankt kijk telkens naar mij kado. Hef waren gekke dagen ga nu een beetje terugdenken baad wat er gebeurt is heel bizar. Heb bijna de halve middag liggen slapen zo moe.

Heb trouwens weer meer respect gekregen voor mensen met een verzorgend beroep zou het zelf niet kunnen hoor.

Geplaatst

Hihi ik hou je in de gaten hoor syl-vie!Jij had heel wat slaap in te halen.

Hoe gaat het met jeroen? Die zal ook wel op zijn nietwaar?

Geplaatst

Ohoh Babeth nou ik die rustig aan hoor.

Jeroen is ook doodop maar er blijft een deadline met aanreiken van spullen aan derden dus die moet door. Denk dat ik me meer zorgen over hem maak dan over mezelf. Kan ook niets Fien en dat frustreert. Heb net wel kleren voor hem klaargelegd voor morgen met veel liefde.

Geplaatst

Hou het ff kort... Syl fijn dat je thuis bent. Doe rustig aan met je nek. Heb na de aanrijding zes weken nog pijn gehad en dat was helemaal nog niet zo'n harde klap.

Verder is er helaas weinig bijven hangen, hoofd zit vol met werk :-S Morgen gelukkig dagje niet.

Es heb jij ook mail gehad over het filmen? Dat het allemaal nu weer onduidelijk is of het verder gaat? Ze komen zondag de echo niet filmen in ieder geval. Maar vind ik niet zo erg, scheelt me weer hoofdbrekens over wat ik aandoe ;-) Misschien nemen we het kleine cameraatje wel mee.

Ik ga bedenken wat we in vredesnaam gaan eten, nergens puf voor en alle snelle dingen zijn zo slecht voor me.....

Geplaatst

hier ook ff snel een reaktie want ben net thuis en moet zo alweer gelijk weg

Syl, je bent gelukkig weer thuis! ik hoop dat je snel weer opknapt.. en friet mmm klinkt lekker maar momenteel echt verboden voor mij :/

verder iedereen de groetjes en tot later

Geplaatst

Hoi meiden, ik ben weer terug! Reageer alleen even op Sylvie als jullie het niet erg vinden: ik schrok me rot, heb alles gemist, gelukkig ben je weer thuis! Doe rustig aan!!

Ardennen waren heerlijk, echt elke dag mooi weer, we zijn vrij actief geweest, naar Luik, aquarium, museum, zondagsmarkt, naar Dinant, plaatsjes in de buurt... En mijn dochter elke dag in het zwembad. Twee keer uit eten, uiteraard op mijn verjaardag (bedankt voor de felicitaties), dus ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt...

Ik heb wel wat moeilijke momenten gehad, kan nog erg verdrietig zijn... Het lijkt wel of alle kindjes een broertje of zusje hebben en soms 2, allemaal baby's in het zwembad, in het restaurant een meisje iets jonger dan mijn dochter en mama had haar babybroertje aan de fles. Foto's gemaakt door papa, dat zij de baby kusjes gaf... en wij zaten daar met z'n drietjes. Sorry, ik wil niemand voor het hoofd stoten want ik weet dat velen van jullie zouden tekenen voor één dochter, maar ik mag hier toch zeggen wat ik voel he, bij jullie?

Ik weet nog niet hoe verder, ik zag wel dat iemand in het lijstje bij mijn naam had gezet aan het orienteren op de volgende poging. Ik wil het wel heel graag maar heb het bewust niet over gehad met mijn vriend, wilde nu even gewoon genieten van onze paar dagen weg.

Nou, ik ga het nu weer bijhouden, zometeen wraps maken met kip en sla, mmm...

tot later!

Geplaatst

Na een middagje klussen op zolder toch ongeduldig geweest en een clearblue testje (die met streepjes ipv smiley) er tegenaan gegooid en ondanks alles van de afgelopen maanden kan ik mijn lijf nog goed lezen. Een dikke streep dus morgenochtend zie ik mijn smiley!

Reageer straks meer, ga nu lekker eten!

Geplaatst

Caroline de wens voor een 2e kindje kan net zo groot zijn als naar een eerste. Daar mag je verdrietig om zijn. Kan soms zo boos worden als mensen een opmerking maken als: je hebt toch al een kindje??? Wees daar blij mee. die weten echt niet wat een kinderwens is vind ik!!!!!!

Fijn dat jullie het in ieder geval goed hebben gehad en mooi weer!!

Geplaatst

Dublin heerlijk om een glimlachje te zien en fijn dat je weet wat lichaam doet.

Caroline misschien is de drang nog wel meer aanwezig voor een 2de kindje en natuurlijk moet je je uitspreken.

Wel fijn dat ondnsnks de klap van vrijdag jullie genoten hebben.

eindelijk weer eens achtr de laptop ipv iphony

Geen zkh eten (zal nog foto plaatsen avondeten gisteren) maar spaghetti.

Geplaatst

Caroline, tuurlijk mag je dat zeggen! Een kinderwens kan zo diep zitten, en daarbij maakt het dan niet uit of het om een eerste of tweede of derde gaat, die wens is er!

Vanavond eten we bij mijn ouders...patat met biefstuk (voor mij goed doorbakken!) en champignons, en lofsalade. Heerlijk, een ouderwetsch feestmaal!

Geplaatst

Syl, geen ziekenhuis eten voor jou meer! Maar misschien nog wel belangrijker; geen poepende en schetende mannen meer naast je (tenminste, weet natuurlijk niet wat Jeroen

's nachts allemaal doet, haha)!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden