Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zat net te bedenken tijdens het tandenpoetsen dat ik op de forumdag weer middenin mijn behandeling zit...

Meiden, ik ga naast een snurkende man liggen... welterusten!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden,

wat schrijven jullie veel!! ben echt druk bezig met bijlezen, maar het komt er maar niet zo van... hier even voor Syl-vie, heel veel sterkte meid morgen, ik duim voor jullie en jullie personeel!

liefs,

jeegeetje.

Geplaatst

Bedankt Jeegeetje!

Caroline dus jij gaat waarschijnlijk ook niet. Vindt 1 maand vooraf opgeven ook zo lang.... Kan zoveel gebeuren in een maand.

Zou nog uren kunnen slapen! Weer gedroomd over morgen. Sandra vond het hotel maar niets want het was een omgebouwde zkh kamer. Henne die trui die jij aanhad met rood, wit, blauwe strepen stond niet echt denderend......Esther jij kwam toch langs om je nieuwe telefoon te laten zien aan ons?

Geen wonder dat ik zo moe ben.

Geplaatst

Hhahahahaha Syl je maakt me aan het lachen zo vroeg op de morgen.

Ik heb nooit zoveel noten op mijn zang wat betreft hotels en een omgebouwde zh kamer is misschien wel handig???? Ik heb er echt zin in. Paul en ik gaan hooguit een weekendje naar mijn ouders, maar dat is toch anders. In de 6 en half jaar dat we samen zijn, zijn we pas 2 x op vakantie geweest helaas. Daarvoor in de plaats deden we ons huis verbouwen en nu dus huis laten bouwen en kleine op komst. thuis vermaken wij ons ook altijd prima in de vakantie. Juist omdat het zo zeldzaam is verheug ik me er dubbel op, ook omdat we jullie dan live gaan zien. Ben al druk aan de inpak, straks nog even mijn neus op het werk laten zien, fysio om 11 uur omdat ze een dubbele afspraak hadden gemaakt gister en daarna even uitrusten tot mijn man thuiskomt om te vertrekken!!!!!!!! Ze hebben wifi (gratis) in het hotel dus waarschijnlijk kom ik nog wel eens langs hier........

Hopelijk krijgen jullie het langverwachte en verdiende goede nieuws, zodat jullie weer rust krijgen en je kunnen storten op het runnen van jullie bedrijf. Pff kan me niet indenken hoe jullie je nu moeten voelen.

Geplaatst

Hahaha Syl, een rood-wit-blauw-gestreepte trui, nee kan me voorstellen dat zoiets me niet denderend staat!!! Wat een bak. Gelukkig heb ik 'm ook niet. Maar nu maak ik me wel direct zorgen wat ik dan wél aan moet trekken morgen ;-) Vandaag doe ik het nog even simpel met spijkerbroek en truitje, nog steeds niet helemaal fit. Hoofdpijn is gelukkig wel een stuk minder, maar voel me nog slap en moe. Niet echt en wonder natuurlijk als je meer dan een week gewoon doorloopt met een holteontsteking.

Syl ik denk aan jullie vandaag! En verder ga ik proberen thuis hard aan het werk te gaan anders loopt het volgende week helemaaaaaal in de soep met de planning en werk ;-)

Geplaatst

Henne fijn dat je hoofdpijn een stuk minder is. Hopelijk ga je als een speer vandaag en is het volgende week wat minder druk, zodat je planning goed gaat ;))

Geplaatst

Gelukkig Henne dat het wat beter gaat. Blij te horen dat jij niet zo'n trui hebt anders krijg ik spontaan hoofdpijn.

Gelukkig Sandra internet op de kamer anders ben je morgen niet op de hoogte van de afgelopen 12 uur of zo :-)

Weet ook niet hoe ik mij voel, redelijk geslapen en ik ga van het ergste uit kan het alleen maar meevallen toch.....Dames onze lunch houdt mij op de been, zegt ze meldodramatisch!!!

Geplaatst

Hallo dames,

Gisteravond naar de muziek geluisterd die op de begrafenis van mijn moeder werdt gespeeld. Heb alles er even uitgegooid. Onder tussen was ik wel voor jullie bezig. Dus er kan een traan op zitten. heeft wel wat opgelucht.

VErder hadden jullie het over 11 juni.

Ik ben er niet. Zit dan in Scheveningen. North Sea regatta. heb niks met boten, maar de walevenementen op vrijdag en zaterdag zijn erg leuk. En we hebben VIP plaatsen wat willen we nog meer.

We gaan dus leuke dingen doen met pinksteren.

Syl-vie, keep my fingers crossed. Denk aan jullie.

Zie jullie morgen, heb er zin in. Mijn hoofdpijn is wel wat minder, maar nog niet over. GA zo even een naproxen innemen, krijg wel wat buikpijn nu de bongi doorgebroken is.

Probeer allemaal van het zonnetje te genieten. Hier schijnt hij al.

Dikke kus

Ruby

Geplaatst

Ruby ik ben wel heel benieuwd wat jij aan het doen bent.

Hiervorige week ook zo'n avond dat ik spullen pak van vroeger ook van pappa en dan bijna de hele avond zit te snotteren, lucht altijd wel op.

Klinkt trouwens leuk dat north Sea.

Geplaatst

Goeiemorgen! Inderdaad een zonnetje, heerlijk! Wat wel irritant is dat zowel bij mij als bij vriendlief de verkoudheid deze keer heel erg hardnekkig is! We zijn er allebei nog steeds niet van af, zo vermoeiend... Ik zal me morgen af en toe even terugtrekken, anders is het ook zo onsmakelijk als ik zit te tetteren terwijl we eten haha.

Maar eh... we gaan ons toch niet druk maken om kleding he? We zijn als meiden onder elkaar, oh nee, er komen ook mannen, maar ja, we zijn gewoon onszelf toch? Bovendien wordt er niet gefilmd!

Trouwens, zat nog te denken Syl, hoe gaat dat met die mannen? Zitten die aan een aparte tafel? Ze gaan natuurlijk vliegen maar ze moeten ook eten toch? Of mogen ze eerst bij ons? Ik vind alles best hoor, trouwens!

Geplaatst

Oh 11 juni....ik denk dat ik toch niet ga. Vind het gewoon best lang van tevoren om het al vast te leggen. Weet helemaal niet hoe en wat dan. En misschien willen we juist met Pinksteren er even tussenuit, kost weer een vrije dag van de baas minder :-)

Geplaatst

Ja, het is ook nog Pinksteren... Volgend weekend is de high tea van de 40 + meiden waar ik mee schrijf en dat zou ik ook heel leuk vinden maar dat is in het Paasweekend. Is toch niet zo handig denk ik, veel mensen willen een weekend weg of weten dat nog niet. Hopelijk komt daar ook een tweede meeting, met die kleinere groepen vind ik heel leuk maar dat hele massale lijkt me toch minder. Wel leuk dat ze het organiseren trouwens!

Geplaatst

Is het dan Pinksterweekend? Dan wordt het voor mij ook nee waarschijnlijk, en ja het is veels te lang vooraf vastleggen.

Caroline ik tetter mee maar dan wel van de hooikoorts door mijn medicijnen heen en alleen maar bloedneuzen.

Het restaurant heeft 2 gedeeltes, mannen zitten aan de bar kant.

Ik trek morgen lekker makkelik kleren aan, ik heb een nieuwe strech spijkerbroek, erg handig voor bij het eten, en een makkelijk topje, wil wel open schoenen aan dus moet nog even kijken of ik mijn voetjes een beetje kan toonbaar maken.

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Nou, het is mijn lief gelukt om naar nl te vliegen :-). Net geland.

Heb zin in morgen, vind het ook een soort van spannend :-). Super leuk om jullie te zien, bijzonder om een leuke middag te hebben met een groep dames die elkaar normaal gesproken nooit had leren kennen. Ware het niet dat..... we allemaal in de medische molen zitten. Wordt leuk!

Sylvie: toitoitoi vandaag!

Nico: hoe gaat het met instuderen van de pasjes van je collega?

Zara: gezellig als je de volgende keer meekomt!

Alle andere meiden: fijne dag vandaag!!

Geplaatst

11 juni is een heel leuk plan, maar ik ga denk ik ook niet. Te lastig plannen voor mij en ik kies ook liever (zeker omdat mijn tijd in nl schaars is) voor een dag met meiden die ik 'ken'.

Vind het een super leuk initiatief van ze, hoop dat het een groot succes wordt!

Geplaatst

Goeiemorgen dames!!

Syl...je laat me lachen met je droom...hihihi...wat grappig...verder wens ik jou en J. heel veel sterkte vandaag. Hoop dat jullie goed nieuws krijgen...balen dat de afspraak gisteren niet is doorgegaan bij de bank...wat een muts dat hij/zij het rapport is vergeten door te sturen...gelukkig staat er een nieuwe afspraak (en niet op je verjaardag!!!)...Heftig nieuws dat je schoonvader wordt opgenomen en in quarantaine nog wel...en ook nog zo'n lange periode...sterkte!!! ik duim voor een goeie afloop!!! Kan me voorstellen dat je moe bent en ik hoop dan ook dat alles sores nu ten einde loopt en dat je morgen in elk geval heel erg zult genieten van de lunch met de dames en over een tijdje hoop ik jullie echt ook live te zien...september/oktober is een goed idee!!!

henne...hoop dat je werk vandaag als een tierelier gaat en dat je planning hierdoor weer wat meer terugkomt en niet volledig in de soep loopt...fijn dat je hoofdpijn al minder is...ik had ook al gisteren en vandaag hoofdpijn...volgens mij heerst er iets op het forum... en nu dus wachten op een positieve test...spannende dagen dus weer...

Guusje...getver...wat een naar bericht van je man...waarom komt ook alles inderdaad meteen samen in een keer??? ondanks dat er een klein beetje rekening mee was gehouden, komt het nieuws toch hard aan als het daadwerkelijk zo is. Hoop dat je man snel een andere baan zal vinden, want ik weet uit ervaring dat financiële stress door vermindering van inkomsten geen pretje is...

Dublin...super dat er een kloppend hartje was...8,5 mm...ik had dat toch echt wel gelezen, of had je het al aangepast??? mooi dat jullie pinda op schema ligt!!!

Babeth...meissie...wat vervelend dat die onzekerheid en jullie angst niet weggenomen kon worden door het tel. gesprek gistermiddag...gelukkig hebben jullie veel steun aan elkaar, moet ook wel in eze situatie en ik kan me de gevoelens van je man wel voorstellen...hij staat er min of meer als buitenstaander bij...in die zin...het gebeurt allemaal in jouw lichaam en hij kan daar helaas niets aan doen, behalve jou behoeden en beschermen (en daarmee misschien ook zichzelf een beetje voor wat er zou kunnen gebeuren, god verhoede het!)...luister naar je gevoel...als je er niet voor de volle 100% achter staat, zou ik, hoe moeilijk ook, de lunch laten schieten...Ging je man niet mee??? anders gaat ie toch ook mee??? een ligbankje ofzo kan toch wel geregeld worden??? ga je heel extravagant (zoals die romeinse keizers vroeger lagen) op zo'n bankje liggen en af en toe krijg je dan een druif in je mond gestopt...hihihi...nee....alle gekheid op een stokje...het is gewoon een heel spannende periode voor jullie, die helaas door het nieuws van de arts, nog wel even spannend blijft...ik denk ook wel dat we hier allemaal begrip ervoor hebben als je niet zou komen...je zwangerschap gaat toch ook even voor...

en ik hoop dat het er vandaag al wat zonniger voor je uitziet!!! komt goed meissie!!! knuffel van mij voor jullie!!!

ivfsh...toen je dat schreef van je man die zijn paspoort was vergeten moest ik gelijk aan het programma 'Airport' denken, waar ze medewerkers van Easyjet enzo volgen die dan probleemgevallen moeten oplossen, boze mensen die hun vlucht missen omdat ze zelf hun paspoort zijn vergeten en het niet normaal vinden dat ze niet mogen meevliegen terwijl ze bv. wel hun rijbewijs bij zich hebben...hihi...maar...ik hoop dat hij zijn pas idd vergeten is, omdat hij niet zonder jou kan...hij zal nu wel al ongeveer in nederland zijn...vanmiddag zijn jullie weer samen...lekker!!!

San...vanmiddag gaat dan eindelijk jullie huwelijksreis beginnen...heerlijk...geniet ervan!!!!

Fran...toe maar...je begeeft je wel in hogere kringen...hihihi...super dat je met hem gaat samenwerken om zijn boek uit te geven!!!

Mijn vriend was gisteren een jaar in dienst bij zijn nieuwe werkgever...weliswaar via het uitzendbureau, maar toch...hij zit er toch al mooi een jaar...hij heeft gisteren ook eindelijk een badge gekregen waarmee hij naar binnen kan (moest nu eerst altijd aanbellen) en krijgt zelfs loonsverhoging...jippie...en zijn voorman was al bezig om hem een contract te bezorgen...dat zou helemaal mooi zijn...

Babeth...ja...heel vreemd, maar voor haar ben ik wel blij...zij vindt het nog steeds oneerlijk tov mij, dat het hun wel is gelukt en ons niet, zij stonden op het punt om ook de mmm in te gaan.

Zara...maandag heb jij de echo....succes meid!!! dat wordt vast en zeker ook een hele mooie echo!!!

Sen...is jullie kat al terug gekomen???

gisteren trouwens de stagiaires laten slagen voor het gedeelte van het geven van een lesdeel...zij moesten aan mij een nummer van de club powerles geven...door de zenuwen waren ze af en toe de kluts kwijt, maar je zag dat ze de choreo wel kenden, maar ja...die zenuwen...hihih...verder nog een paar verbeterpuntjes, maar over het algemeen voldoende gescoord...en dus voor dit onderdeel geslaagd...

daarna zumbales gegeven en daarna nog naar de kroeg waar mijn vriend dartwedstrijd had...was wel kapot toen ik thuis was...tegen 12 uur lag ik pas in mijn nest...normaal probeer ik tussen 10 en half 11 in bed te liggen...omdat bij ons de wekker altijd zo vroeg gaat...

vandaag nog een kidsspinningles en de club yoga en dan morgen de hele dag in Nieuwegein, club yoga-examen van mijn collegaatje tot 17 uur en dan zondag overdag effe niks (mss wat in de voortuin werken) en 's avonds met het team steengrillen en een uurtje bowlen en dan is het alweer maandag...

girls...ik wens jullie een fijne dag en tot later!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

11 juni is ook voor mij trouwens geen optie...want dan zit ik op Pinkpop...wel heel erg leuk dat dit georganiseerd wordt, maar ook voor mij...liever met een kleinere groep...

Rubster...ben ook benieuwd wat je voor de dames aan het maken bent!!

ivfsh...fijn dat je mannetje geland is...nog een paar uurtjes en dan weer samen...

heb mijn collegaatje niet meer gezien, maar ik hoop dat ze nog geoefend heeft, zou woensdagochtend en vanavond in elk geval met de les meedoen...en dan zien we het morgen wel...

liefs,

Nico

Geplaatst

Verdorie, heel verhaal zitten typen, FOETSIE. Volgende poging:

@ Syl-vie, ik kom helaas niet naar de lunch. Mijn schoonvader viert dan zijn verjaardag en tja die gaat voor.

@EDR, wat ze aan de cystes gaan doen? Geen idee. Het in de gaten houden bij de gyn. Volgende week donderdag moet ik naar Zkh en zal dan wel horen wat ze gaan doen, of ze iets gaan doen. Hoop natuurlijk zelf dat ze binnenkort vanzelf verdwijnen, dan ben ik die zeurende pijn ook kwijt. Maar of dit gebeurd geen idee. Weet niet zeker of het "gewone" cystes zijn of endo cystes, maar ze zaten er met de tp NIET. Kortom is een extraatje, :-(

@Ivsnl, fijn dat je man er weer is, geniet ervan!

@ Witje, HEEL veel plezier met jullie "korte" vakantie/honeymoon vakantie. Geniet ervan en het zel echt geen zk kamer zijn hoor.

Meiden ik wil jullie natuurlijk wel een hele gezellige lunch toewensen, met lekker eten, makkelijke kleding ;-) en veel gezelligheid.

Ga nu even lekker van het weer genieten, tot zover schijnt het zonnetje hier. Ondanks dat ze gisteren toch echt in het oosten 't slechtse weer voorspelde.

Geplaatst

oja...ik weet effe niet meer wie het vroeg, maar pannas is een soort balkebrij zonder bloed...

je maakt het van gekookt varkensvlees, de bouillon daarvan en boekweitmeel. Dit laat je koken en daarna afkoelen totdat het stijver wordt. Er zit niet zo veel vlees in...je kunt het ook met gehakt doen.

Wat voor stukjes varkensvlees: pens, lever, hak/hiel, zwoerd...ik weet niet meer precies wat mijn moeder allemaal aan het opnoemen was...hihihi...maar in het kort: klein beetje varkensvlees (fijngemalen en gekookt), de bouillon van dit kooksel en boekweitmeel...

en dat braad je dan in de pan en dan lekker smikkelen...op een sneetje brood of zo...

liefs,

nico

Geplaatst

@ Nico74, ja ik heb het bericht gelijk bewerkt. Heb geen iphone, ipad of andere i-apparatuur die ik de schuld kan geven van een verschrijving, dus gewoon heel snel veranderen! :-)))

Geplaatst

Nico dat klinkt "smerig" sorry.......beetje zoals haggis?

Dublin ik wilde het nog even checken en ja je schoonvader gaat voor. Gefeliciteerd.

Nico dankzij jou uitgebreide lijsjes kan ik daar op door breien...

Nico gezellig zondag, leuk vooruitzicht.

Ivfnl ik wist niet dat je man paspoort was vergeten, maar eind goed al goed.

Lekker Nico dat hij eindelijk wat meer zekerheid krijgt vooral in deze tijden.

Guusje moet dan ook meteen aan jou denken en je man, ik hoop dat hij snel werk vindt.

Veel plezier morgen in Antwerpen en hopelijk volgende keer wel bij de meeting.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Lastig bijlezen met de iPhone en alles onthouden...

Syl,ik Wil jou en Jeroen onwijs veel succes wensen vandaag , zal voor jou niet meevallen om op afstand te blijven, het is zo belangrijk! Ik duim echt voor een goed bericht!!

Dublin wat fijn dat de echo goed was. Een hele geruststelling, die cystes klinken erg pijnlijk zeg, benieuwd wat de gyn er van zegt en evt. Kan doen.

IVFsh wat fijn dat je man er nu is, tenminste in Nl. Jammer dat ie er met de tp niet bij kan zijn, gaat er wel iemand met je mee?

Nico ik moet lachen om je bankje en het bankje dat ik erbij heb....met mijn dikke buik zou het niet misstaan.....

Sandra, dadelijk op huwelijksreis, vergeet de blinked achter de auto niet ;-))

Zara, de reden van de vrieggeboorte van de jongens kunnen ze niet met 100% beredeneren maar na alle gedane onderzoeken zat het hem waarschijnlijk in de te vroeg gebroken vliezen, die niet sterk genoeg waren omdat ze er samen inzaten, ze deelden dus ook de placenta.

Geplaatst

Syl-vie, heel veel succes vandaag. Hopelijk straks goed nieuws. Hoe laat weet je meer?

Babeth, doe maar lekker rustig aan. Hoop dat jullie wel kunnen komen morgen, maar je kindje gaat uiteraard voor.

Esther, hopelijk morgen een vroege tp zodat jullie nog gezellig aan kunnen schuiven.

Henne, jij gaat naar Gilles toch voor acu? Is misschien weer eens wat anders voor hem om een follikel af te remmen ipv door te laten groeien ;-).

Dublin, wat fijn dat de echo goed was. Wel balen van die pijnlijke cystes. Enige voordeel is dat je nu denk ik ook vaker een echo gaat krijgen?

Nico, ik geloof dat je mij niet gelukkig kan maken met jouw lekkernij.

ivfsh, fijn dat je man toch nog aangekomen is hihi.

Heb erg veel zin in morgen. Ben erg benieuwd hoe jullie 'live' zijn. Wordt vast erg gezellig.

Geplaatst

Tussentijds even gepost voordat ik een heel verhaal heb geschreven en er zo uitlig.

Wat afleiding betreft Eef dat lukt wel, ik lees veel , dat leidt mij nog het beste af en ik neem van alles aan dingen op, dat scheelt. Helaas heeft de iPad wat vertraging .....maar goed die zal binnenkort wel binnenkomen.

Ik lig nog op bed, man is aan het douchen en gaat zo alleen kijken op het kdv waar we ons meisje hebben Ingeschreven. Ik kan altijd later nog eens gaan kijken.

We hebben Inderdaad enorm veel stein aan elkaar , een Groot verdriet of ellende kan je of nog dichter bij elkaar brengen of juist zorgen voor verwijdering, bijnons gelukkig het eerste.

hij heeft mij zo enorm goed opgevangen, Andersom ik hem ook wel maar ik functionseerde echt een periode niet meer

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden