Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he dames,

als ik heel eerlijk ben, ziet het er ook niet echt smakelijk uit...hihihi...als het nog niet gebraden is tenminste...de smaak kan ik ook niet echt bepalen.....weet niet of het ook zoiets is al haggis...dat heb ik nog nooit gehad...

oja...Guusje...veel plezier in Antwerpen!!! leuke stad! mijn zusje woont er...

liefs,

Nico

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden voor morgen weet Ik het op dit moment nog even niet, eerst

Maar eens opstaan, ik heb er wel ontzettend zin in en I'm weet wel de zwAngerschap is het allerbelangrijkste maar ik zou het zo bijzonder vinden om elkaar live te zien! We delen zo enorm veel met elkaar.

Caroline mijn man denkt er ook het zijne van hoor ;-)) vrouwen ??? V

Geplaatst

Getver Nico, en dat op de vroege morgen! Iets teveel informatie voor mij... maar goed, ieder zijn/haar meug natuurlijk...

Ik weet wel zeker dat het erg gezellig wordt morgen! (Jeetje we waren met z'n allen tegelijk aan het posten: plop plop plop al die berichtjes haha!)

Babeth, kijk maar en weet dat we in septembr of oktober weer meeten, echt aan jezelf denken hoor! Trouwens mijn vriend zei niet vrouwen, maar al die gekke w... Hij kan zich soms zo leuk subtiel uitdrukken...

Geplaatst

Drukke boel hier inderdaad nu ;-). Iedereen wil natuurlijk bijlezen om morgen geen info te missen haha.

Mijn man zit in Cambodja. Weet niet of ik hem anders morgen mee had kunnen krijgen. Hij vindt het forum geloof ik toch wel echt een vrouwending.

Geplaatst
Lieve meiden voor morgen weet Ik het op dit moment nog even niet, eerst

Maar eens opstaan, ik heb er wel ontzettend zin in en I'm weet wel de zwAngerschap is het allerbelangrijkste maar ik zou het zo bijzonder vinden om elkaar live te zien! We delen zo enorm veel met elkaar.

Caroline mijn man denkt er ook het zijne van hoor ;-)) vrouwen ??? V

Babeth je weet dat iedereen jou er ontzettend graag bij wil hebben en zoals ik gisteren al zei beslissen jullie morgenochtend.

Het is onze eerste meeting van vele hoop ik dus doe wat goed voelt.

Geplaatst

Nou test was nog negatief. Had ik ook wel gedacht, volgens mij worden mijn follikels best groot namelijk voor ze springen. En een cyclus korter dan 28 dagen zou voor mij heel erg uitzonderlijk zijn. Ik hoop zelf dat ie morgen ook nog negatief is, al ga ik dan natuurlijk stiekem toch onzeker worden haha. Kaartje ik ga idd naar Gilles. Weet niet of ie de boel afgeremd heeft, wel twee naalden bij m'n neus voor de holteontsteking, niet erg fijne plek maar het helpt geloof ik wel.

Caro dat van die kleren was een grapje! Ik ga me voor jullie niet druk maken.....positief bedoeld dan he dames hihi!

Nico het klinkt een beetje als een soort ragout maar dan anders.

Enne, J. gaat volgens mij ook alleen mee om het vliegen ;-) En eerst omdat er gefilmd zou worden. Ik weet trouwens niet of ik het lang vol ga houden, heb nog wel snel last van omgevingsgeluiden. Maar dat gaat morgen vast ook wel beter.

Goh, wat ben ik ontzettend productief als ik thuis werk, ahem...

Geplaatst

Ooh Jeroen vindt het alleen maar leuk voor mij. En als het ergens anders was geweets en er zouden meerdere mannen zijn geweest was hij ook wel meegegaan.

Wat dat betreft is hij heel makkelijk en plaats mij altijd voorop.

Geplaatst

Fijn he, thuis werken? Ik doe dat bijna altijd, ga alleen voor interviews e.d. de deur uit en schrijf thuis mijn teksten. Aan de ene kant heel fijn om je eigen tijd in te delen, aan de andere kant mis ik soms best collega's... Ik zou er wel een baan van 2 of 3 dagen bij willen hebben, kijk ook steeds naar banen maar nog niks geschikts gevonden tot nu toe. Woon ook in de verkeerde hoek van het land eigenlijk.

Geplaatst

Hmmm rechter heeft uitspraak gedaan en dat houdt in dat binnen 2 weken ons pand ontruimt moet zijn.

Nu kunnen wij ook nog die 2 wk gebruiken om te betalen, er zit dus geld aan te komen maar hoelang dat nog duurt is voor ons ook onduidelijk. Als we een garantstelling kunnen afgeven aan de verhuurder en die gaat daarmee akkoord loopt het dus met een sisser af en kunnen wij blijven. Er is zelfs nog € 5000,- van het bedrag af gegaan omdat de rechter het niet eens was met het rentepercentage :-)

Dus weer 2 onzekere wk......

Geplaatst

Mijn man vindt het ook erg leuk voor mij. Als hij in NL was geweest morgen had ik hem waarschijnlijk met dat vliegen wel mee kunnen lokken ;-).

Henne, ik ga altijd naar een collega van Gilles. Als hij op vakantie is kom ik wel bij Gilles (maar dan in principe in Utrecht). Hoop dat die extra naalden zorgen dat je minder last hebt. Lijkt me inderdaad geen fijne plek om geprikt te worden.

Ik ga even wat actieve dingen doen. Nog even boodschapjes halen. Daarna mijn moeder ophalen van Schiphol. Mijn ouders wonen nu in Spanje sinds enkele weken. Mijn moeder heeft maandag een kijkoperatie aan haar knie. Ga haar dus zo ophalen. Net dus maar even mijn huis weer toonbaar gemaakt. Was wel even nodig. Aangezien ik het huis nu helemaal voor mezelf heb had ik ook niet echt een reden om alles meteen op te ruimen. Even wat achterstallig onderhoud dus. Normaal laat ik mijn huis lekker schoonmaken, maar deze week kon ze helaas niet komen. Dan toch maar even zelf de belangrijkste dingetjes doen. Toch wel erg lekker dat het normaal gedaan wordt. Zou niet weten wanneer ik dat anders elke week zou moeten doen. Nou ja, is wel te regelen natuurlijk, maar als ik dan vrij ben wil ik ook graag leuke dingen doen. Ach, nu waardeer ik het volgende week weer extra dat het voor me gedaan wordt haha.

Geplaatst

Ik heb een hekel aan thuis werken. Eigenlijk zit ik niet goed, we hebben thuis niet echt een werkplek. Gewoon een klein tafeltje met de computer. Mijn man werkt aan de eettafel met een laptop, maar dat is ook niet echt ideaal eigenlijk. Een echte werkkamer inrichten wil hij niet. In het begin ook omdat we beneden toch stoken en boven eigenlijk niet. Ja, dat soort dingen speelt ook mee als je net een eigen zaak hebt. Ik wil eigenlijk wel voor mezelf, maar twijfel dus ook vanwege dat thuiswerken. Collega's zijn meestal toch wel erg gezellig. Vandaag zijn jullie dus mijn collega's ;-)

Geplaatst

Sylvie wat een gedoe! Hoop dat het goed afloopt voor jullie...

Henne ik heb mijn eigen 'kantoor', kleinste slaapkamer zeg maar. Ik hoop nog steeds dat ik naar zolder moet verhuizen omdat we deze kamer nodig hebben...

Ik ga ook even wat nuttigs doen, strijken, hoewel het altijd moeilijk is me hier los te rukken haha! Dat wordt me toch een gekakel morgen!! Gaan we rouleren bij elke gang?? Lijkt me wel leuk om iedereen te spreken!

Geplaatst

Wij hebben boven ook een werkkamer met 2 bureau's alleen zitten wij daar bijna nooit.

Ik zit ook altijd beneden aan de eettafel, tv erbij, koelkast bij de hand ideaal.

Geplaatst

Hee sylvie, jee, dus nog twee spannende weken voor de boeg... Dat die andere partij nu ens eindelijk met jullie geld over de boeg komt zeg!! Hoe voel je je erbij?

Caroline: rouleren lijkt me erg leuk!

Ik ga even de stad in om cadeautjes te kopen en dan gezellig naar een vriendin!

Geplaatst

Hmm Sylvie dus eigenlijk is het ergens wel goed nieuws .....je hebt nu de twee weken nog en dat zou kunnen gaan lukken. Toch? Alleen dus nu weeeer onzekerheid en spanning, pfff... Heb je er zelf nog een beetje vertrouwen in? Wanneer horen jullie of je het geld krijgt?

Geplaatst

Jeroen gaat er maandag meteen achteraan bellen, op zich blijft het een gemeentelijke regeling met alle sloomheid die daarbij hoort, op zich heb ik wel vertrouwen maar ik had eerlijk gezegd gedacht dat wij nu al hadden kunnen betalen.

Wij kunnen sommige processen niet versnellen daarom zou een garantstelling ook ideaal zijn als de gemeente daarin meewerkt.

Ik zeg stoelendans....

Geplaatst

Sylvie jeetje er is al een uitspraak gedaan, gelukkig nog eventjes de tijd, en je klinkt ook wel positief, fijn zeg! Nu die gemeentelijke molen nog iets krachtiger kunnen laten draaien....het is wat zeg.

Voor nu gelukkig eventjes wat lucht gelukkig!!! top!

wat het forum betreft, mijn man vind het ook echt een vrouwending maar vind het verder geweldig hoe dat we elkaar zo tot steun kunnen zijn, voor hem gewoon vreemd om veel met elkaar te kunnen delen zonder dat je elkaar kent....tjsa, daar ben je dan denk ik vrouw voor.

Mijn man werkt als ie thuis werkt ook vanuit de woonkamer maar straks als de kleine er is dan wordt er echte en werkplek boven ingericht. Hij pleegt enorm veel telefoontjes en dat werkt niet altijd beneden zeg maar. (blaffende hond, miauwende kant, een veeleisende vrouw ;-))

Geplaatst

Syl ga je ook een tafelschikking maken voor bij de soep? Dat we weten waar we moeten beginnen? Nee hoor, grapje!

(De meiden die hier af en toe meelezen zullen wel denken wat een gekke wijven hier!)

Geplaatst

Heerlijk toch hoe gekker hoe beter.

Iedereen gaat lekker zitten waar die wil en dat verschuift toch tussendoor.

Net naamkaartjes gemaakt, speciale labels voor gehaald blijven ze niet goed plakken, grrrr.

Geplaatst

We hebben allemaal in ieder geval telefoons met camera toch? zelfs ik... Ik vind het wel leuk als iemand foto's maakt maar liever niet op het forum plaatsen dan!

Kwartje gevallen Babeth, haha!

Geplaatst

Ik zal camera meenemen en iPad om evt nog te skypen of een live verslag hier te plaatsen :-) Foto kunnen we dan toch via de mail doorsturen?

Geplaatst

Zo dan ga ik eventjes naar de baas en de fysio en dan kom ik terug en zie eens ff hoeveel er geschreven is zeg. Moet er niet gewerkt worden dames......;)

Ben gewoon een beetje zenuwachtig voor het weekend. Heerlijk er even samen tussenuit en dan ook nog lunchen met jullie morgen!!!!

Paul neemt de camera mee met vliegen dus ik ga zo eventjes zoeken naar onze andere camera, we hebben er zelfs 3, schaam schaam. Nee niet op forum plaatsen de foto's of zelfs helemaal nergens op internet als er dames zijn die dat niet willen natuurlijk. Alleen voor thuisgebruik en fotoboek in de kast hihi.

Ga zo maar even wat eten, beetje trillerig en dan nog mar eens verder inpakken. Zal wel weer teveel meenemen morgen en kies ook voor iets wat lekker zit!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden