Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ff kort berichtje hihi. Wijntje 4 en mijn hoofdpijn begint weg te zakken, net als ik trouwens ashaha. Zo lekker mandje in en morgen gewoon laarzen asn hoor caro! Gezelig en tot morgen!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zara, ik vermaak me wel hoor zo zonder mijn man. Ik ben alleen wel blij dat hij maandag weer terug komt. Mis hem wel. Gelukkig druk genoeg met werk en hobby's.

Ik ga nog even kletsen met vriendinnetje dat spontaan net nog langs kwam en ook blijft slapen. Altijd leuk van dat soort verrassingen.

Tot morgen (bijna) allemaal!

oh, bij mij zwart ;-)

Geplaatst

Hey meiden...

heb de hele dag wel meegelezen onder werktijd (foei) maar heb het niet bij kunnen houden hoor!

Jullie hebben tijd over gehad vandaag :)!!!

Ben net terug van een borrel en een etentje met collega's, was erg gezellig. Heerlijk op een terrasje gezeten in zwolle en lekker gegeten...mijn laatste wijntjes gehad voor de komende negen maand :)!

(sab ik heb er vijf op...)!!!

Wat me bij is gebleven...sylvie morgen moet je me maar even uitleggen hoe het nu precies zit hoor...of het nou positief is of niet want ik snap er weinig meer van maar dat komt w.s. doordat ik tussen de bedrijven door (op toilet enzo) even las wat jullie te melden hadden. Minder focus zeg maar...

Wat betreft die groepssex...ikke doe niet mee hoor! Hou het bij mijn eigen kerel...heb ik mijn handen vol aan zeg maar (zonder nou plat te willen zijn, alleen maar positief bedoeld)!

Ik vrees alleen echt dat we er niet bij gaan zijn morgen. Gerard heeft vanochtend nogmaals het zh gebeld met het verzoek of we echt niet smorgens een tp kunnen hebben. Er zijn teveel puncties morgenochtend dus s'morgens gaat sowieso niet lukken. De tp zo laat mogeljk gaat w.s. ook niet lukken want er zijn niet veel terugplaatsingen. En ze starten niet eerder dan half 2 met de terugplaatsingen. Ik sms morgen sylvie of Henne even als we meer weten. We gaan wel gewoon om tien uur weg morgenochtend en als we s'middags een tp hebben dan gaan we samen maar in soest lunchen...in gedachten bij jullie.

Ik ben het stadium van sacherijnen hierom wel weer voorbij...tp is belangrijker. Maar o ik vind het zo jammer! serieus! Ik had me hier echt op verheugd!

Mocht ik jullie morgen niet gaan zien dan wens ik jullie een hele fijne, gezellig en ontspannen dag. geniet ervan!

liefs esther

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb weer even bij moeten lezen en volgde het even niet toen het over zwart, wit of met stippen ging ;-))ik zal mijn aandeel besparen haha

Manlief komt net naar Boven , we hebben een problem : de 2 katten hebben een juis buiten gevangen... Jullie raden het al, hij is wat dat betreft geen held!!!

Hier is alles nig hetzelfde ( gelukkig) maar we hebben besloten om niet te komen morgen, ik twijfel en mijn man heeft er echt een beter gevoel bij als ik blijf liggen,ik begrijp het wel, twijfel niet voor niets maar vind het zooooooo jammer !!

Ben erg benieuwd naar fotos en Wil jullie ontzettend veel plezier wensen!!! Ook de mannen uiteraard. Misschien een volgende bezoek icm kraamvisite of de dag in het najaar......

Esther, op naar een mooie tp morgen!!!

Liefs Babeth

Geplaatst

ow babeth wat jammer meis! Snap het wel hoor maar het is wel echt jammer dat je er niet bij gaat zijn!

Geplaatst

Babet en esther, heel jammer dat jullie er m,orgen (waarschijnlijk) niet bij zijn. Maar julle hebben groot gelijk, uiteindelijk hebben we lkaar gevonden door onze wens een kindje te krijgn en niets mag dat n gevaar brengen. Dus volgende keer beter, we zullen op julle proosten, of dat nu met wijn of een spaatje is!!!

Geplaatst

Heel jammer Babeth en Esther maar natuurlijk begrijpelijk en niets aan te doen. Ik hoop jullie alsnog snel in het echt te zien.

Esther goede houding de komende maanden geen wijntjes voor jou :-)

Babeth morgen braaf met de beentjes omhoog en niets doen.

Ga nu echt slapen.

Geplaatst

Babeth en Esther, sluit me aan bij de woorden van Fren want kan het zelf niet mooier zeggen.

Misschien zie ik jullie morgen hier wel.

Veel sterkte!

En Babeth, is de muis al gered? Toch helden he, die mannen...

Geplaatst

Dank je dames!!

Zara de muis was niet te redden, wat een sadisten samen, dat ze de. Muis Dan maar direct een kopje kleiner maken maar eerst nog uitgebreid spelen....

Eef, wat ellendig dat je man het even gehad heeft... Wie weet hoe hij er de 21ste tegenover staat, het tract is zeker ook heftig voor de mannen!

Dames ik ga ook slapen

Welterusten !!

Geplaatst

Jammer Babeth maar als het niet goed voelt, niet doen. En Esther, kijk maar, we hopen dat je er bent maar zo niet, dan in september of oktober! We gaan vroeg plannen zodat iedereen haar agenda kan blokken!

Je gelooft het niet: ik heb sinds twee uur ook lichte hoofdpijn! Wat is dat toch hier, steken we elkaar aan via de computer? Maf hoor... Ga maar naar bed zo, hopelijk voelen we ons morgen allemaal beter!

Geplaatst

Gillend wakker worden en vervolgens niet meer kunnen slapen samen met de rest van het huishouden, mhmm.....

Mijn hoofdpijn gelukkig gezakt!

Geplaatst

morgen! Nog steeds hoofdpijn, misschien nu wel van de wijn ;) eerst maar aan de koffie en t weer bekijken :)

Geplaatst

Nou meiden ik heb mijn krulspelden in en ben aan het trippen op mijn nieuwe hooikoorts medicijnen.....maar ze werken wel.

Oei dat wordt opletten met de wijn.

Sab lekker wakker worden, ik zal jou als eerste ontvangen.

Geplaatst

Syl-vie wat ben je weer vroeg vandaag!

Unuh ik doe mee met een spaatje drinken (hoe kom ik toch aan die naam)

Esther en Babeth jammer dat jullie er (misschien) niet zijn maar de beebjes en de beebjes 2B gaat voor!

ga zo even voor mijn kast staan...heb nu al koude voeten dus ik denk toch laarzen :-)

Meiden tot straks!

Geplaatst

Volgens mij zit ik dadelijk alleen aan de bubbels :-(

Ik heb half open schoenen aan, gisteren speciaal teennagels gelakt zie hè mijn tenen niet.

Geplaatst

Ooooohhhh, weer een negatieve test. Streepje was zelfs heel licht terwijl het donderdagochtend nog best duidelijk was. Sta in dubio, wel of niet het ziekenhuis bellen. Als ik m'n ovulatie gemist heb dan zou die gisteren geweest zijn of donderdagavond. Dat zou maandag of dinsdag een tp betekenen en dinsdag kan ik nu echt niet meer regelen dus dan gaat het over voor deze maand. Aan de andere kant kan ik me gewoon echt niet voorstellen dat het al geweest is. Ik heb nooit een cyclus korter dn 28 dagen :-S Ik denk toch dat ik zo even ga bellen, kan dus zijn dat wij dan ook later zijn ofzo als ik een echo moet laten maken. 't Zit wel mee he.

Overigens is de hoofdpijn wel minder, maar nog steeds erg moe. Mag het van J. niet 'laat' maken. Nou ja, eerst maar even in de kledingkast duiken ;-)

Tot later meiden!

Esther heeeeel veel succes!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden