Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Syl-vie, 2 weken onzekerheid. Hup gemeente kom met dat geld. Zullen we er morgen misschiene en dansje voor doen???

alwin gaat mee omdat ik wil. Hij vind het vliegen volgens mij erg geweldig. Heb wel gezegd dat de mannen allemaal erg verschillend zijn. Van sport houden en niet van sport houden, maar dat komt wel goed.

Ik ga vanavond nog even naar de kapper. Is wel nodig vind ik. Ik heb een camera op mijn telefoon, maar meestal vergeet ik het.

Er zullen hoop ik nog vele ontmoetingen volgen. Doe dat ook met het wenskaartenidee forum 1x per jaar een dag knutselen. Centraal in het land.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl nog eens uitstel!! Hopelijk komt de gemeente idd over de brug. Hopelijk werkt de bank maandag ook nog eens mee. Als die 2 dingen meezitten, zijn jullile dan uit de gevarenzone????

Geplaatst

Heb ik eens een dagje vrij, lig ik tot half 1 te pitten. Weg dag... Nou ja, kennelijk had ik he nodig.

Heb ook zo,n zin in morgen, half 12 was het toch? Ik neem onze camera wel mee in ieder geval. Beter mee dan om verlegen denk ik altijd maar. Syl, vin heeft 1 x eerder in een cesna 172 gevlogen, dat was toch dezelfde als jullie hebben? Hij vindt het trouwens ook maa bijzar dat ik zoveel forum, al moet ik zeggen dat hij zelf ook een paar keer gepost heeft vlak na de tese met tips voor andere mannen.

Syl, ik begrijp niet helemaal jullie situatue, was het nu wel of geen goed nieuws vanmorgen?

Ga zo maar eens even douchen en de deur uit, lijkt mooi weer te zijn. Oja, ik snotter vrolijk met iedereen mee hoor. Vin is al een maand verkouden en hoest nog steeds, maar nu heeft ie mij ook aangestoken, tel daa mn hooikoorts bij op... Heel fijn dus! Maar mag de pret nie drukken morgen!!

Geplaatst

Allemaal vieze virussen, mochten we kussen morgen even opletten :-)

Om 11.30 in principe bedoeling dat we om 12.00 beginnen met eten. Zorg dat jullie honger hebben.

Klopt een 172.

Sandra heerlijk dadelijk in de auto stappen fn genieten van een bijzonder weekend.

Fran we kunnen niet langer uitstellen er moeten echt knaken op tafel komen. Alles hangt nu van de gemeente af en hoe snel hun reageren.

Geplaatst

als we nou allemaal onze baccillen thuislaten morgen????

Heb de camera gevonden hoor. dus ik heb er ook een. Ik ben helemaal klaar om te vertrekken, alleen de laptop nog even in pakken en wachten op mijn liefje en dan kan dit onvergetelijke weekend gaan beginnen!!!!!!

Geplaatst

Sandra nog even op jou vraag het zal zeker het eerste jaar moeilijk blijven en werk zal binnen moeten blijven komen, het financieel gat is echt gigantisch voor de omvang van ons bedrijf.

Geplaatst
Misschien valt het morgen allemaal zo tegen dat meteen ons topic opgeheven wordt door Sab, hahaha.

ik ben aan het bijlezen en zie dit ineens staan haha.

Nee hoor geen denken aan. Voel me niet aangesproken om topics op te heffen of af te sluiten. Hmm misschien dat er wel een andere topicnaam gegeven kan worden. Kunnen we over brainstormen ;-)

Geplaatst

poging twee!

Sylvie ik hoop dat jullie de borgstelling kunnen regelen en dan miss nog wat betalingingen ontvangen jullie hebben wel wat "geluk" verdiend hoor!

Dus dansschoenen moeten mee de camera kan thuisblijven?

Ik heb thuis ook een aparte werkkamer doe zelden wat beneden hooguit mail lezen en wat kleine dingetjes, we hebben nog een wat grotere slaapkamer over maar die is voor de twee kleintjes die onstaan uit de twee toppers die ze terug gaan plaatsen uit de 4de icsi...

Geplaatst

Ik reageer maar meteen op elk stukje haha.Hier nog één met een man die werkelijk niet snapt wat ik moet met mensen die ik niet ken...:happy::happy8:

ik reageer er maar niet meer op haha. Hier blijven wel de w....en achterwege Caroline maar snappen doet ie het niet, hij vindt het nog net niet zonde van de tijd. lLekker laten gaan, als dit het enige is waar we het niet over eens zijn ;-)

Heb me trouwens ziek moeten melden net en zit dus thuis. Heb al 2 dagen onwijze hoofdpijn en ik hoop dat het weggaat als ik zo even in bed ga liggen. Daarnaast hele erge last van mijn allergie/hooikoorts, dus ik snotter mee en ik hoop dat ik me morgen topfit voel!

Geplaatst

Ik wordt nu ook helemaal zenuwachtig voor morgen, ineens out of the blue, vanavond groot onderhoud aan mijzelf heb ik dat ook weer eens gedaan.

Geplaatst

Sab jij ook al hooikoorts, net de huisarts aan de telefoon voor nieuwe medicijnen, na drieën ophalen. Op het werk waren ze aan het schuren dus niet uit te houden. Voor ons hooikoorts dames maar goed dat we niet buiten zitten.

Geplaatst

rouleren per gang?? hmmm ik weet dat ik er weinig ben geweest de laatste weken, maar ik was in de veronderstelling dat het in buffetvorm was haha. En ik ben nogal van het staand eten en gezellig doen, ik hou niet zo van zitfeestjes, ben ik zeker de enige in...

Lekker trouwens dat de wijn koud staat Syl maar ik moet toch zelf rijden,Sander vertrekt al vroeg naar de autorai...grrrrr

Geplaatst

Ik wil jullie allemaal kussen! Haha! Maar ik bedoel gewoon bij binnenkomst hoor, verder niet, dus Syl, groot onderhoud hoeft voor mij niet hoor...

Ja jammer van die wijn... zal het ook bij 1 glaasje houden omdat ik moet rijden, de meesten van ons toch? Dus een zuipfestijn zal het niet worden, dan moeten we een van de volgende keren een hotel boeken met z'n allen. Maar laten we eerst eens kijken hoe het morgen loopt...

Geplaatst

Wat betreft de foto's, die kunnen we plaatsen op internet en elkaar een uitnodiging sturen. Zo blijft het privé voor alleen ons. Zo hebben wij het bij een eerdere forummeeting ook gedaan :-)

Ik neem wel een fotocamera mee, heb (bewust) een simpele telefoon ;-)

Geplaatst

Nou dat zijn er al 2 die dronken kunnen worden... joehoe!! Maar volgens mij heeft niemand van ons alcohol nodig om gezellig te zijn...

Geplaatst

ik neem mijn pillen wel in hoor Syl, zal er straks ook alvast eentje nemen, naast de para/ibupro/diclof etc haha. Ik heb geen drank nodig, ben al high van de pillen, WHOEIIIIIIIIIIIII

Geplaatst

Nou, meiden ik mag wel drinken, maar drink geen alcohol. Alwin ook niet veel.

Verder leef ik op dit moment met de naproxen. Het is toch pijnlijker dan de vorige keer. Maar ja, ik ga vanavond lekker naar de kapper en Alwin morgenochtend. dan nog even boodschappen doen en dan lekker richting schiedam.

Heb er zin in.

Fren je zal het wel nodig gehad hebben. Ik kan dat echt niet hoor zo lang uitslapen. Zondag gaat dat ook al niet lukken. Moet om 10.00 uur bij de sherpa zijn voor een optreden met de drumband. Dan door naar de kerk voor de palmpasen optocht en is het alweer een uur of 1. 's middags een verjaardag die wel erg gezellig is. Alwin moet waterpolo-en dus ik ga op de scooter.

Geplaatst

San, veel plezier vanavond met jullie verlate huwelijksnacht :-)

Babeth, kun je niet skypen morgen?

We maken iig een groepsfoto, met af en toe wat ruimte tussen de meiden, dan kunnen we er een paar bij fotoshoppen :-)

tot hoe laat is het eigenlijk gepland?

Moest er niet iemand eerder weg, maar ja wat is dan eerder?

Ik heb nog een etentje morgen, maar das pas om 20 uur ;-)

Geplaatst

Ik begin hier helemaal in een deuk te liggen: pillen, zuipen, zoenen....hihi straks nog iemand met groepsex en ze snappen het helemaal niet meer, die mannen van ons :-D

Aan iedereen met hoofdpijn: er lijkt iets te heersen waar ik ook een week mee rond ben blijven lopen. Hoor nu opeens allemaal mensen over hoofdpijn achter de ogen e.d. Dus gelijk maar sprayen en stomen meiden, dat scheelt een hoop. Ik hou niet zo erg van zitfeestjes, maar wel erg van zitten :-) Word snel moe als ik lang sta. En drinken doe ik ook maar niet, hoef dan wel niet te rijden, maar ik en alcohol is geen goeie combi. Ik val er echt letterlijk van in slaap. Dus als jullie me vervelend vinden moet je ff wat wijn in m'n water doen, ben ik in no time onder zeil. Dan wordt het een ligfeestje voor mij!

Poeh, mijn rapport schiet voor geen meter op. Denk dat ik zo maar even een tukkie ga doen. De hoofdpijn is wel bijna weg, maar de slaap nog lang niet.

Geplaatst

Ja Henne, ik heb t achter mijn voorhoofd zeg maar, net alsof je een strakke zweetband om hebt...ik word er gek van, heb zelfs al met ijszakken op en om mijn hoofd gezeten/gelegen...misschien moet ik eens een wintje nemen...is het enige dat ik nog niet heb geprobeerd..oh ja en de pc wegleggen...:-s

Geplaatst

Ik heb idd een bob. Vin drinkt eigenlijk nooit. Wel makklijk, maa hoop dat we dat snel omisselen.

Ruby, ik slaap ook nooit zo ang. Vanmorgen eerst woorden met vin, die kan echt niet uit bed kan uitkmen of wakker worden, dus geb een half uur geprobeerd m uit bed te schoppn, want hij moest natuurlijk wel werken. Hij is ook verkouden en lag dus naast me t snurken. Uitindelijk werd ik ech pissg, wan ik wilde slapen. Was een gezllg begin zeg maar ;-)

Ga nu echt onder de douche!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden