Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra inderdaad rust is de enige remedie, die nam ik al dus was wat ondersrsbiven van het bericht....maar ik probeer me zo goed ALS het kan te ontspannen en wachten het gesprekje morgen even af.

Zara, we in ieder geval blijven drunken hoor !!!!

Fren, wow de recepten weer ingeleverd, kan je de 27ste niet 's morgens de Meds nemen? Het klinkt nu ver weg maar het gaat snel hoor !!haha zeg ik, ddgene die het liefst nu even in een diepe slaap gebracht zou willen worden en met 24a25 weken weer wakker wil worden .

Sandra lekker jouw avondmaaltijd, mijn man kookt, verse tomatensoep ( vers gekocht) en wraps met kipfilet en oosterse roerbakgroenten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Is ook nog een idee Babeth. Maar moet deca niet 's avonds geprikt worden? Dacht ik tenminste. Maar als het een uur later is dan normaal, 12 uur ipv 11 uur is ook niet erg, toch?

Geplaatst

Uurtje later is niet erg. Zeker met deca niet. Je kunt ook altijd nog een spuit meenemen en kijken of je in de pauze of na afloop even op het toilet een spuit kunt zetten. Deca is gelukkig lekker makkelijk, niet mengen ofzo.

Geplaatst

Hey meiden...druk dagje hier geweest vandaag.

Allereerst Henne...ik ben blij voor je dat eren lichamelijke, aanwijsbare oorzaak is gevonden voor je belabberd zijn van de afgelopen weken, desondanks is het gewoon echt snerterig dat je dus een voorhoofdholteontsteking hebt. Ik hoop ook echt voor je dat je hier snel van opknapt en dat je op de een of andere manier toch de gelegenheid vind om het de komende dagen een klein beetje rustig aan te kunnen doen. Hoe staan jullie nu tegen een nieuwe cryopoging? Sterkte meis en ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen!

Sylvie ik hoop dat het wel een beetje goed gaat bij jullie? Doe je vanavond een beetje rustig aan? Zijn jullie er al uit hoe jullie het gaan doen vrijdag?

Fren super!!!!!! Jij over een paar weekjes ook weer in de race!!! Fijn hoor! en die deca een keer een uur later is geen probleem. Ik persoonlijk zou hem niet een halve dag eerder zetten hoor.

De dag dat jij gaat starten is mijn testdatum, of in elk geval de datum dat ik ongesteld ga worden (maar dat wordt ik niet uiteraard!)

Babeth ik kan me voorstellen dat er wel e.e.a. door je hoofd heen gaat als je hoort dat je bm mond wat korter is geworden. Maar meten ze altijd wel even nauwkeurig en hetzelfde? Bij mijn zusje heeft dit ook de hele zwangerschap door gewisseld, bij de ene arts was hij korter dan bij de andere. Of het aan de manier van meten ligt of aan haarzelf dat mag joost weten maar feit is er. Ik hoop dat je hierdoor niet helemaal van slag raakt en dat het je niet paniekerig maakt! Sterkte!

Sandra hoe was jouw dag?

Zara wat rot dat je je zo belabberd voelt. Wij weten niet hoe jij je voelt maar je weet zelf zo goed hoe je je voelt en hoe het was de vorige keer. Die angst is zo begrijpelijk! Sterkte meis!

Sabbie...!!!!!! Fijn weer even van je te horen! Ik hoop dat het wel goed met je gaat? Lees ik stress of zorgen tussen de regels door? In elk geval leuk je zaterdag te zien en ik hoop dat alles goed is!

Simba...relaxed hé! Denk om jezelf en je ukkie!

En nog niks gehoord van Ursela...ben benieuwd hoe het daar is!

Ik heb de middag heerlijk relaxed doorgebracht bij mijn zusje. Om 16.00 was ze thuis en lekker met de kinderen geklungeld. Ze liggen er nu in en wij gaan zo naar mijn zus toe.

Ik heb echt zo'n goeie dag vandaag, de punctie was prima te doen en eigenlijk bijna geen napijn. Beetje gevoelig maar that's it, geen paracetamol meer genomen nadien.

De arts zei dat ik zo hard voor mezelf was tijdens de punctie en erna maar dat vind ik echt niet. Als het gewoon goed voelt dan is het goed en dan hoef ik er toch ook geen punt van te maken!?!?

Gerard heeft de afgelopen paar maanden die pillen geslikt en de laborante gaf aan dat in vergelijking met de vorige keren er 1 miljoen meer beweeglijke zaadcellen waren en het aantal zaadcellen was ook meer. Niet hele spectaculaire aantallen maar wie weet is dit net het laatste zetje wat we nodig hebben!

Fijne avond allemaal en tot morgen!

Geplaatst

Dank je wel Babeth! Heb begrepen dat ik maandag al aan de vroege kant ben. Op dat moment ben ik namelijk 6 weken en 3 dagen. Vrijdag maar net 6 weken. Zou dat niet te vroeg zijn?

Fren, ik heb ook een keer de Decapeptyl gehad en ik moest hem toen s morgens spuiten en mijn Menopur s avonds. Heb trouwens ook wel een keer ergens in een toilet gespoten. Net zo'n gevoel of je een junkie bent.

Syl, kruip vanavond maar eens lekker vroeg onder de wol. Misschien kan je wel slapen. En wel eerst even eten he!

Esther, zo jij bent echt stoer! Van alles ondernemen op de dag van je punctie. Dat heb ik je tot nu toe nog niet nagedaan. Super dat je zo positief bent. Vasthouden!

Geplaatst

Hoi dames,

Zara, 6 weken is idd. Wel vroeg, wij hadden hem ook met 6 weken maar Dan bestaat de kans dat er nog geen hartactiviteit zichtbaar is. Maar als het je meer kan geruststellen?

Esther je bent zo ontzettend dapper! Op naar een mooie tp meid . Wat de meting betreft die kan soms idd wat afwijken, misschien dat ik morgen na het gesprek wat meer gerustgesteld ben. De pest is dat de gedachte om nog een kindje te verliezen me so s verlamd zeg maar . Maar hard proberen om me nu niet druk te maken en pas te doen als er reden voor is ... Helaas gaat het een niet altijd samen met het ander.....zucht

Bedankt voor je lieve woorden!!

Geplaatst

Wauw Esther, een miljoen meer, daar moet ik toch even snel op reagereb! Da's veel! Is een miljoen niet zelfs de grens voor iui??? Oooh, ik hoop zó dat dit voor jullie het verschil gaat maken.

Geplaatst

Een miljoen is idd veel, wat een goed nieuws!!! G. Had nu toch die speciale supplementen geslikt? Toen mijn man eens op zo'n 200.000 zat kreeg ik al hoop op een spontane zwangerschap ....succes!!!!

Geplaatst

He meiden

Even een teken van leven. Hier gaat het in alle opzichten slecht. Ben 1 van mn katten kwijt en loop voortdurend te zoeken. Ben letterlijk ziek van ongerustheid, krijg geen hap meer door mb keel en doe amper nog een oog dicht. Ik kom eeen andere keer weer bijlezen

Liefs

Sen

Geplaatst

Oohhh Sen wat ellendig!!!

ik weet niet of die kat vaker van huis was, die van ons zijn eigenlijk altijd thuis maar kan me je ongerustheid erg goed voorstellen!!

Ik hoop dat hij /zij zich snel weer zal melden

liefs

Babeth

Geplaatst

Her meiden!

Er is weer veel geschreven vandaag :-)

Sen, ach, wat vervelend! Hoe lang is je kat al kwijt?? Ik hoop dat je haar heel snel vindt!

Esther: wat fijn dat je punctie goed is gegaan en wat ben je inderdaad een bikkel! Jij bent echt een taaie tante volgens mij (dit is positief :-)). Ik maak altijd gebruik van de punctiedag: lekker laten verwennen, haha.

Henne: fijn om van je te horen. Goed dat je naar de dokter bent gegaan, ook goed dat de arts je vertelt dat het allemaal niet niks is. Zorg dat je goed uit kut zieken! Daarna bepalen of je werk wel of niet met behandelingen kunt combineren.

Babeth: ik kan me voorstellen dat je alles wil weten wat er bij je wordt onderzocht, maar het levert soms ook stress op hè... Het zit vast goed met je baarmoederhals, anders hadden ze het je wel verteld. Wel heel goed dat je de arts nog gaat spreken!

Sab: goed van je te horen. Fijn ook dat je nog leeft :-)

Zara: meis, het is lastig betrouwen te hebben hè... Ik wil niets bagataliseren, want ik begrijp je ongerustheid. Maar probeer vertrouwen te hebben. Je pijnlijke borsten kunnen best al afnemen. Kans is allergrootste dat het wel goed zit. Spannend om nu te moeten wachten op je echo. Nog een paar dagen geduld, anders ben je idd wrs te vroeg. Had je maar een klein luikje in je buik hè... Knuffel voor jou!

Ruby: even pauze van IVF: goed dat je dat doet: batterij weer opladen. Nieuwe badkamer: super leuk project lijkt me dat. Zelf nog nooit een nieuwe badkamer uitgezocht, dus van mij geen tips. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat!

Sylvie: hoe gaat het met jullie, overmorgen naar de rechtbank.. Hoe gaat het met Jeroen? Tis echt rot wat jullie allemaal overkomt!!!

En nu vergeet ik weer vanalles: moet toch eens een spiekbriefje vragen aan Nico :-)

Ik ga slapen. Morgenavond komt mijn lief naar nl! Zo'n zin om hem te zien!! Heb nu weer een aantal dagen bij mijn ouders gezeten: het zijn schatten, maar.... ppfff moet telkens wel weer wennen hoor. Ben natuurlijk wel blij dat ik de mogelijkheid heb om bij ze te logeren als ik met behandelingen bezig ben. Maar zou veel liever in mijn eigen huis zitten samen met ar!! Gewoon lekker samen.

Slaap lekker!

Geplaatst

Dublin spannend!!!!!!!

Syl ik wil jou en J vandaag ontzettend veel succes wensen. Dat de dag maar met champagne mag eindigen......

Zara ik had op die termijn ook mijn eerste echo 6 weken en 2 dagen en er was nog geen hartactiviteit te zien, maar wel een mooi vruchtzakje met dooiertje precies op groeischema. Maar mijn vriendin had op die termijn al wel een kloppend hartje op het scherm. De arts zei dat het soms een kwestie van een dag of 2 was dat het wel of niet zichtbaar was. Het is dan ook nog zo klein.... Sterkte en ik had ook geen "kwaaltjes" in het begin, alleen ongi pijn en bloedverlies en zie hoe ver ik nu ben!!!! Zoals Ivfsh zegt probeer vertrouwen te hebben maar ja dat is zo verdomd moeilijk......

Babeth je onzekerheid weer wat gezakt??? Waarschijnlijk krijg jij vrij snel een opname als ze het niet vertrouwen met strikt bedliggen en verder niks????? Tja je gevoel en verstand niet op 1 lijn, waar ken ik dat van..........

Sen je kat.... Sterkte hopelijk meld hij/zij zich weer snel meld met gemauw dat het honger heeft!!!!!!

Geplaatst

Dublin heel veel succes meid!!!

Sen wat vervelend, hoelang is hij al weg? De buren waren een tijdje geleden ook de kat kwijt, bijna 2 wk, uiteindelijk kwam het beesje aanlopen alsof er niets aan de hand was.

Tijdje geleden ook iemand op het forum hier, zat na een paar wk ook weer voor de deur, ik hoop dat hjij snel tergkomt, niet leuk.

Sab gezellig en tot zaterdag.

Ivfsh kan mij helemaal voorstellen dat je liever samen met hubbie zit dan bij pap en mams hoe gezellig dit ook is. Lekker dat hij er vandaag weer is.

Hoe het met mij gaat is echt moeizaam momenteel, weet eerlijk gezegd niet goed wat ik er mee aan moet, Jeroen is het ook aan het opgeven, wij zijn al vanaf december aan het vechten tegen een faillisement enhet lijkt wel dat alle medewerking die we de afgelopen tijd van crediteuren hebben gekregen opeens weg is terwijl het financiele plaatje er steeds beter uitzier en alles komt in deze week samen ook nog eens met de vader van Jeroen.

Het is echt slopend.

Vanmiddag naar de bank wordt ook een moeizaam gesprek.

Tot later.

Geplaatst

Heb het weer eens in mijn hoofd dat het al vrijdag is.

Syl 2 spannende dagen, vandaag de bank en morgen de rechtbank, pff. Hopelijk kunnen jullie bij elkaar terecht, hoewel ik me goed kan voorstellen dat jullie het zo ontzettend zat zijn en alleen maar rust willen en "gewoon" je bedrijf runnen....

Hier komt schoonmoeders dalek om te poetsen. Heb er zo geen zin in. Wil alleen maar rust aan mijn hoofd en ze kan zo kletsen.... is ook wel weer gezellig hoor. Maar goed, dan is het maar weer gebeurt en gaan we morgen avond vanuit een schoon huis naar het hotel!!!!

Geplaatst

Syl onwijs veel sterkte vandaag en morgen. Kan me voorstellen dat jullie uitgeteld zijn van het knokken en tegen de stroom op vechten, maar hou nog even vol. Het is nog niet over!!!

Geplaatst

Syl ook van mij veel succes! Het zijn klotedingen, ik weet het... maar meer dan je best kunnen jullie niet doen en hopen dat het eens meezit. Denk overigens dat het heel goed is dat je nu niet met een behandeling bezig bent...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden