Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra morgenavond vanaf 19.00 verander ik weer in smurfin.... Haha.

Heel benieuwd hoe hij het vindt Fran, hopelijk niet teveel turbulentie in de lucht na een zware lunch. Het is natuurlijk geen Boeing.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja! De troetelbeertjes. Jeugdsentiment!

Sylvie, goed dat je voor jezelf de knoop hebt doorgehakt. Duim nog steeds voor jullie hoor!

Zeg, met wie moet ik hier zaterdag eigenlijk gaan zitten kletsen? Zal wel erg rustig zijn. Maar wil jullie wel alvast heel veel plezier toewensen. Even weg uit alle stress. Het is jullie gegund.

Nog geen nieuws van Dublin?

Geplaatst

Lieve Babeth,

Ik volg je een beetje van een afstandje maar ik schrik me een hoedje van je laatste berichtjes... Ik kan me voorstellen dat jullie erg geschrokken zijn. Het hoeft niets te betekenen maar alle gevoel van "veiligheid" is hiermee verdwenen. Helaas weet ik hoe jullie je nu voelen. Ik kan je alleen maar op je hart drukken je gevoel te volgen; intuitie is veel sterker als we vaak willen geloven. Doe nog rustiger aan, zorg voor een extra controle als je daar behoefte aan hebt en bovenal kijk naar de positieve zaken!!

Lieverd, ik wens jou en je lief heel veel sterkte deze dagen toe (en ja, nu zeker zou je wensen dat ze je in een winterslaap konden brengen zodat je over een paar weken in de veilige zone bent!!).

Liefs,

Geplaatst

Hee meiden!

Hier geen liefie voor mij vanavond: hij was zijn paspoort vergeten mee te nemen naar het vliegveld. Goede actie hè :-). Ik denk dat hij te vaak vliegt, denkt niet meer echt na over wat mee te nemen. Hij baalde als een stekker, super chaggie, maar goed, niets aan te doen. Nu geeft hij morgenvroeg om zes uur (!) een vlucht. Dan gaat hij eerst zoals plan werken op hun kantoor in NL en dan haal ik hem daar morgen middag op.

Hij kan trouwens sowieso niet bij tp zijn, is een beetje balen. Als de tp deze week was geweest, was het geen probleem, maar volgende week zijn er allemaal hoge heren op bezoek en lukt het niet. Tja, helaas pindakaas...

Babeth: meid, hadden ze inderdaad maar niets gezegd. Het is vast niets, maar kan me voorstellen dat jullie zorgen maken. Voor je man is het ook moeilijk, 'hij staat erbij en kijkt ernaar'. Het enige dat hij kan doen is goed voor jou zorgen, en die taak neemt hij heel serieus :-). lief dat jullie zo goed met elkaar omgaan. Laat het inderdaad maar eens even bezinken, je kunt morgen of zaterdagochtend altijd nog de uiteindelijke beslissing nemen. Ik hoop dat jullie vertrouwen houden!

Guusje: wat een vreselijk rotnieuws! Echt heel weg vervelend! Ik hoop dat hij heel snel een nieuwe kans krijgt bij een ander bedrijf.

Eef: je reageert heel lief op iedereen: hoe is het met jou?

Duuuuublin.... Waar ben je? Heb je een goede echo gehad?

Fran: jij in de positieve flow: super! Houden zo. Hopelijk kun je iedereen meetrekken!

Sylvie: smurfenpak: zou het graag willen zien :-). Morgen hele spannende dag voor jullie. Ik duim hard!!! En je schoonvader.... : alle beterschap voor hem!!!

Nu vergeet ik weer vanalles.... Even terug lezen.

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst (aangepast)

Goedeavond dames,

Het heeft even geduurd, zijn net thuis van ons bezoek aan de kliniek en mijn schoonfamilie. Je wilt namelijk niet in de spits vanaf L'dorp de A12 op, dus combineren we dat gezellig. Hoe was mijn echo. Goed nieuws, het hartje klopt, zit in mijn baarmoeder (heel belangrijk, zal zo schrijven waarom ik hier twijfels over had) en is de juiste maat. Kortom goed nieuws. Wat bedoel ik met twijfels over of het daadwerkelijk in mijn baarmoeder zat, ik heb al aardig wat dagen last van mijn buik aan de rechterkant. Herken het als mijn eierstok, maar gaf ook deels mijn darmen de schuld aangezien ik door mijn verkoudheid best veel lucht slik. Uit ervaring ken ik mijn lijf behoorlijk goed, waardoor ik vanochtend hele sterke twijfels had of ik geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap had vanwege de pijnklachten. Vandaar mijn opluchting dat we onze "pinda ja zo groot is ie nu 8,5 mm" op de juiste plek zagen zitten. Maar mijn rechtereierstok bevat helaas 2 cystes, 1 van 5 cm en 1 van 3 cm en dat geeft dus de pijn. Die zaten er dus eerder niet. Mijn arts verwacht niet dat het endocystes zijn, maar kan het niet volledig uitsluiten en heeft mij doorgestuurd naar de gynaecoloog bij ons in de buurt. Dus morgen bellen met het ziekenhuis, aangezien die cystes dus in de gaten gehouden moeten worden. Zal dus waarschijnlijk bij de gyn onder behandeling komen en moet dus de vk denk ik weer afbellen. Hoefde mij absoluut geen zorgen te maken over de zwangerschap, maar met mijn historie is er voor alle zekerheid over 2 weken weer een echo in L'dorp. Dus volgende week waarschijnlijk ziekenhuis en de week daarop weer L'dorp. Niet helemaal vlekkenloos, maar wel een oorzaak gevonden voor mijn pijn.

Dames ga nu even de schrijfactiviteiten van vandaag teruglezen, dus kom waarschijnlijk nog even terug.

aangepast door Dublin
komma vergeten
Geplaatst

Syl is het mogelijk dat je aan het restaurant vraagt morgen of ik tijdens de lunch een klein plekje in de koelkast kan gebruiken voor een heel kostbaar doosje met ampulletjes die ik na de lunch aan 2 dames mee geef???? Als het niet kan dan laat ik ze in de minibar liggen en gaan we ze daarna even ophalen ook geen probleem hoor.

Balen zeg ivfsh, is je man misschien blond?????

Fran mooie week met mooi eind zeg...... boek uitgeven voor Rudolf!!!!

Geplaatst

Dublin geweldig nieuws!!!! Bedoel je niet 8,5 mm?????? 8 en halve cm lijkt me wel heel groot voor een pinda ;))

Geplaatst

Haha Sandra, nee, hik geeft mooi donker haar :-). Hij is een beetje druk geweest geloof ik... Of hij functioneert gewoon niet zo goed zonder mij. Denk dat ik het maar op dat laatste hou :-)

Geplaatst

Dublin,wat een goed nieuws! Begon me al zorgen om je te maken. Jij zat dus ook al zo in je rats? Logisch na wat je hebt meegemaakt.

Wel minder van je cystes. Kan aardig pijn doen! Zeker als ze zo groot zijn. Gelukkig zitten ze je zwangerschap niet in de weg en misschien is het ook wel positief dat je nu snel weer een echo krijgt.

Genieten nu meid, en beterschap!

Ach Ivfsh, nog zonder mannetje! Ook niet gezellig. Jullie zullen allebei wel stevig balen.

Zaterdag ben ik er niet bij nee. Moet eerst nog even mijn sporen hier verdienen ;-)

Geplaatst

Dublin van harte meid! Wat een spannende dag voor jullie! Fijn dat jullie kleine pinda er zo goed uit zag! Balenv an je cystes...wat zouden ze daaraan gaan doen?

Babeth meis een hele dikke knuffel van mij...er is al zoveel tegen je gezegd dat ik niet in herhaling wil vallen! Sterkte meis en ik hoop dat je ergens wat moed en vertrouwen vandaan kunt halen!

Ivfsh wat een bak...paspoort vergeten! Wat zal hij balen?!?!?!

Meiden tot morgenavond. Ik ben er de hele dag niet, moet werken en s'avonds uit eten!

Doei doei!

Geplaatst

@ Witje, was de komma vergeten te zetten. Onze pinda is idd 8,5 mm en niet cm. Die cystes die hadden cm-ers. Ik reageer morgen op de overige reacties, ben nu gesloopt.

@ Syl-vie, heel veel succes morgen. Ook al ga je niet mee, duim voor een positieve uitslag.

Geplaatst

Dublin gefeliciteerd meid. Idd niet vlekkenloos maar het begin is goed.

Jij hebt je ook niet opgegeven voor zaterdag, tenminste geen emailadressen tegen gekomen?

Zara ik vermoed en hoop dat wij het binnenkort nog eens dunnetjes over doen met wat baby's erbij, kraambezoek :-)

Wees welkom wat mij betreft.

Jij gaat wel 11 juni toch?

Gaan hier nog meer meiden 11 juni?

Geplaatst

Syl ik heb besloten dat ik niet ga op 11 juni,

Vind het een pokke eind rijden en zie dat niet echt zitten als ik 7 maanden zwanger ben....

Geplaatst

ok thanks doe ik!!

Ik ben denk ik na 15 uur morgen niet meer on line, we nemen de laptop wel mee dus weet nog niet of we daar ook verbinding hebben. Ga zo lekker slapen.

Welterusten allemaal!!!

Geplaatst

"Weltergewichten Sandra." raar ding toch, zo'n iPhone...

Ik ga niet, vind het leuk dit subgroepje maar het hele forum? Zitten toch teveel meiden bij die vast heel aardig zijn maar die ik helemaal niet 'ken'.

Geplaatst

Wat stom ik typ welter en dan maakt die daar dat woord van, bestaat dat wel.

Nou ja welterusten Sandra.

Lijkt mij wel leuk de 11de maar toch, ben er toch niet uit ook qua planning. Ik vind het hier ook super bijzonder.

Geplaatst

Ik zei vanmiddag nog: sommigen 'ken' ik al bijna twee jaar! En anderen korter maar wel veel samen meegemaakt, denk dat het nauwelijks wennen is als we elkaar zien! Hij vindt het een beetje raar dat ik het zo leuk vind om jullie te zien geloof ik, vrouwen van een forum...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden