Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

joepie de poepie!!!!

Mannetje is thuis!!!!! Dus hij nog even snel wat kleding in de tas mikken en dan op weg!!!!!

Tot morgen in ieder geval en wie weet vanavond nog even on line.......

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veel plezier San! En tot morgen.

Als we allemaal dezelfde klachten hebben, kunnen we elkaar in ieder geval niet meer aanstreken. Dus dat scheelt weer zoveel :-D

Hier ook opgelucht: op de tijd van mijn functioneringsgesprek is een andere brainstorm gepland. Het zal dus wel niet aan mij liggen ;-) Alleen wel benieuwd wanneer het dan is. Moet het nog voorbereiden ook. Voor de zekerheid dit weekend maar doen.

Nu nog ff een half uurtje aanpoten!

Geplaatst

Gelukkig Sandra.

Ik heb een tut middag, loop al bijna gedoucht in mijn pyjama rond en dadelijk lekker op de bank met een koud glas wijn.

Geplaatst

Jeetje meiden, ik ga wel aan de andere kant van de tafel zitten morgen, met al die zieken ;-).

Dublin, geweldig nieuws, gefeliciteerd!

En...zwart met witte stippen.

Geplaatst

Baas boven baas Fren, met je Victoria's Secret, haha, verschil moet er zijn!

Hier altijd zwart, boven en onder... Goh, weer een nieuw onderwerp in dit topic. Uitkijken want nou wordt het voor de mannen ook interessant haha!

Geplaatst

kunnen beter een tafel maken met, zwangere meiden, zieke meiden en normale meiden hihi. Dan blijft er van de pauze meisjes weinig over ;-)

Nog steeds hoofdpijn hier, net een stuk gefietst maar ook dat helpt niet, tips iemand..??!!

Geplaatst

Sab, stomen, neusspray, neus spoelen, massage van je man, warme douche, warme kruik onder je hoofd, veel drinken.....euh, dat zijn mijn trucs wel zo'n beetje. Hier is de hoofdpijn ook er terug na hele dag achter beeldscherm en proberen slim te zijn.

Geplaatst

Glaasje wijn Sab? Hihi

Andijviestamppot met spekjes! Ik dacht: dit weekend is toch al verpest met morgen... trouwens verse andijvie dus wel gezond ook. Manlief kookt, helemaal goed natuurlijk.

Geplaatst

Esther hoe gaat het met jou, zenuwen voor morgen of niet? Ik duim voor 2 perfecte embryo's!

Weer is helemaal veranderd hier, bewolkt en koud.

Geplaatst

Hier een werkgerelateerd experiment: stoofpotje met vkeesvervangers van de vegetarische slager. Ben benieuwd. Heb Vin moeten beloven dat als het niet lekker is, hij naar de mac mag :-)

Geplaatst

Hallo hier ben ik weer. P staat lekker onder de douche en ik moest even naar jullie spieken hier hihi.

Wij gaan straks het restaurant uitproberen...... moet ook gebeuren natuurlijk hihi.

Er bestaat ook nog zoiets als paracetamol tegen hoofdpijn toch??? Kan je in ieder geval lekker slapen vanacht.

Geplaatst

Smakelijk Sandra.

Parac gisteren ook genomen 2 stuks, werkt perfect.

Sandra ik pak mijn fiets en kom even een borrel doen, grappig dat wij nu zo ducht bij elkaar zitten.

Geplaatst

thanks, morgen zien we je toch, wie weet hebben we door al het geklets hier elkaar niks meer te vertellen..... alhoewel ik daar niet echt bang voor ben.

Geplaatst

Lieve forum meiden Heel veel plezier morgen met etentje, lekker genieten, kletsen, goed eten, beetje paracetamol voor de snufferds en hoofdpijnklanten onder jullie..stiekem wel een beetje erg benieuwd naar de foto's, ik hoop dat iemand er eentje naar mijn pb postbus kan sturen?..... ; - )0)))

Wel ergens in het midden, als de meiden met mogelijkheid een wijntje op hebben, ok ??

Guusje, veel plezier in Antwerpen, geniet er van en van t mooie weer, hoop dat je je gedachten een beetje kan verzetten, xxx

Verder zit ik een beetje in dubio, vandaag heeft mijn man zijn onderzoeksgedeelte gedaan, en donderdag hebben we het echte gesprek over het doorgaan van een mogelijk laatste behandeling. Helaas ging het precies zoals k verwacht had, veel stress, te laat, en een boze lief aan de lijn dat het zo echt niet hoefde... was om 18 u thuis van werk, en hubbie lag dus op bed met migraine aanval. Hij is er denk ik, helemaal klaar mee, en is tegelijkertijd ongerust en verdrietig mij te kwetsen, resultaat een migraine aanval....tja. Heb maar niets gevraagd...IS HET NOG GELUKT???????????????????????????????????????

en zit nu lui op de bank, ook koppijn met de stress, en een witte wijn genomen om een beetje te relaxen. pfff. moet zeggen dat ik het allemaal niet zo goed weet of het nu wel zo verstandig is een laatste poging te doen. Wacht het even af en probeer er van het weekend wat afstand van te nemen, gelukkig redelijk weer toch?

Ben blij met m'n mogelijkheid de hele week de werken deze maand, veel te doen en veel afleiding, bij mij helpt dat echt..

Lieverds, fijne dag morgen, Guusje, Nico, en allen die niet kunnen, fijn weekend, kijk wel een wat er gepost wordt haha.

Sylvie, veel sterkte, hoop dat je lekker kan genieten morgen en alle werkstress even kan vergeten, wat een gedoe! dikke knuffel voor jou en manlief!

Iedereen xxx van Eef

Geplaatst

Eef succes met alles, pfff wat een gedoe! Hopelijk voelt hij zich snel beter.

Meiden ik dacht morgen aan blote voetjes maar ik zag net dat het maar 16 graden wordt dus toch maar laarzen aan denk ik...?

Geplaatst

Eef wat is het toch een stressgedoe allemaal ik hoop dat je mannetje snel opknapt en je kan vertellen of het gelukt is!

Caroline het is binnen dus het zou kunnen...zit ook nog in dubio het is nu overdag zomer en einde van de dag koelt het zo snel af....ga er maar een nachtje over slapen ennuh we kunnen ook in pyama gaan toch Syl-vie

Geplaatst

Esther, ik duim nog steeds voor je...draai graag wat overuren voor je...heel veel suc6 morgen! hopelijk 2 mooi in gestationeerd in je buikje! geniet ervan, het is toch altijd een bijzonder moment...

Nico, Zara, Babeth (misschien), Eef, Guusje, jammer dat jullie er niet bij zijn, maar volgende keer beter, jaaaa!

Guusje, veel plezier morgen in Antwerpen *& voor de rest - tot morgen !!!

Geplaatst

Zit ook in dubio met kleren, heb het snel heet.

Jeroen vraagt of morgen die groepssex is, mannen.

Pyjama vind ik ook prima, heerlijk.

Geplaatst

Zo heb eindelijk de computer uit manliefs handen kunnen trekken. Alleen wil hij hem wel weer zo terug...

Jeetje wat hebben jullie vandaag veel geschreven. Ga ff kort reageren.

Sylvie, ik was wel van plan de 11e te gaan. Hoop wel dat er meer mensen van hier bij komen die ik "ken". Ben namelijk niet zo'n held. Vind het verder ook wel fijn dat er wat leeftijdgenootjes zijn. Dus meiden nogmaals, hoop dat jullie ook komen als je kan!

Sandra, heel veel plezier tijdens jullie weekend weg en niet teveel op de computer want het is wel jullie honey-moon!

Nico, goed nieuws voor je vriend! Hopelijk het begin van nog veel meer goed nieuws.

Nu je je pannas omschrijft, klinkt het toch wat minder... Maar hoop dat je er lekker van geniet!

Kaartje, nog steeds zonder manlief. Vind je het moeilijk of vermaak je je wel?

Guusje, veel plezier in Antwerpen! Mijn lievelingsstad.

Hoop voor je dat het er niet zo druk is als vorige week.

Sylvie, klopt het dat de uitspraak in zekere zin gunstig is? Maar goed er moet dus wel op korte termijn geld op tafel komen. Bah, ben je nog niet uit de spanning. Morgen even goed ontspannen!

Haha, lees net dat je groot onderhoud aan jezelf aan het plegen bent. Is het zo erg?

Ruby, hoop dat je je snel beter voelt!

Henne, maak je geen zorgen. Als je baas jouw talenten niet ziet, is dat zijn gemis, niet het jouwe!

Fren, hoe was je kookexperiment? Gesmuld of toch uitgeweken naar de Mac?

Esther, heel veel succes morgen! Wil nu echt wel eens van mijn stokje af...

Eef, dikke knuffel voor jou en je man. Kunnen jullie wel gebruiken!

Babeth, hoe voel jij je vandaag?

Lief dat je man je zo steunt en gelukkig dat jullie naar elkaar zijn gegroeid maar vergeet niet dat hij ook boft met jou!

Nou meiden, wil jullie morgen ontzettend veel plezier wensen! Even alle stress eruit en heerlijk genieten van elkaar en het heerlijke eten.

Zijn jullie nu ook niet benieuwd hoe iedereen eruit ziet? Ik heb bij de meesten van jullie al een plaatje in mijn hoofd. Altijd even wennen als iemand er in het echt dan heel anders uit ziet.

Mochten jullie foto's via pb versturen dan ben ik ook geïnteresseerd. Kan ik ff toetsen aan het beeld dat ik in mijn hoofd had gemaakt...

Hopelijk slaap lekker voor straks en morgen alleen maar genieten!

Liefs van mij.

Geplaatst

Iets aan doen wat uit kan sylvie (handig voor de groepsex) ...vestje over iets met een korte mouw oid...denk dat ik maar voor zoiets ga.

Zie jullie morgen! slaap lekker vanacht en morgen allemaal zonder hoofdpijn wakker worden!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden