Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Heb er zin in!! Jullie hebben gister lekker zitten kakelen hier, haha. Was bij een vriendin en daarna eten met schoonouders, dus niet mee kunnen kletsen...

Ik lig nog lekker op bed, zo maar eens opstaan en klaarmaken voor de grote pauzemeisjesdag!

Babeth: goed dat jullie je gevoel volgen, wel heel jammer dat we je moeten missen! Skypen is een goed plan. Wat nog beter is is FaceTime. Kun je een gratis app voor downloaden op je iPad.

Esther: spannend bij jou!!! Ben benieuwd hoe laat je tp hebt!

Tot straks :-)

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esther, succes straks! Ben erg benieuwd of het gaat lukken om toch nog te komen, jaja ik blijf hopen.

Babeth, jammer dat je er niet bij bent vandaag, we zullen aan je denken!Misschien kunnen we een foto doorsturen met iemand zijn mobiele apparatus ;-) We hebben je nummer toch?

Hier een ramp, heb 2 enormeeeeeeeee pukkels! WHAAAA, Dat word smeren :-)

En ik trek gewoon nog laarzen aan hoor, ik kan niet tegen koude voeten, brrrr

tot straks meisjes, gezellig!

Geplaatst

Jeetje zeg wat een kippehok hier.

Gisteravond een te lange wandeling gemaakt, anderhalf uur en ik was gesloopt. Mag van de fysio niet langer dan een half uur stevig wandelen hihi. Heerlijk geslapen in ieder geval en klein ontbijtje. Hier een spijkerbroek met t-shirt en buikband en vestje hoor. Heb het ook best snel koud ik vind dat ik er toch niet charmant uitzie nu ik zwanger ben. Dus kijk gewoon naar mij en jullie voelen je gelijk weer diva's hihi. Nee gekheid, gewoon iets makkelijks aantrekken, we gaan elkaar toch niet op kleding beoordelen???? Ben mijn make up vergeten dus alleen mijn permanent make up lijntjes rond mijn ogen zijn zichtbaar....

Alhoewel vrouwen dat wel altijd doen natuurlijk hihi.

Esther je zit net in de auto of gaat zo vertrekken. Ik wens jullie een mooie tp, ga daar gewoon van uit!!!!!

vanwege de lange wandeling komen wij niet lopend naar het restaurant, schaam schaam, maar met de auto. het is maar 5 min met de auto, maar lekker lui zeg maar.

Tot Straks!!!!

Geplaatst

JOEHOEEEEEE EEN SMILEY!!!!! Ben helemaal opgelucht. Wel bizar, om 7 uur nog negatief en nauwelijks een 2e streepje en drie uur later positief. Overigens moet je idd niet naar die teststick kijken, want daar waren de strepjes zeker niet even donker. Never mind, ik heb woensdag een terugplaatsing. Komt voor geen meter uit, maar who cares?

Zat trouwens net te denken dat het maar goed is dat ze niet komen filmen. Dan hadden we hier helemaal een kledingdiscussie gehad hihi. Ik heb besloten en dunner bloesje mee te nemen voor als het te warm wordt. Maar meestal heb ik het juist koud.

Tralalallala ben helemaal happy nu, ook al val ik om van de moeheid :-)

Geplaatst

Babeth lekker met de beentjes omhoog vandaag. Wij denken aan jullie en jullie kleine meisje en het live contact komt echt nog wel.

Esther hopelijk een beetje fatsoenlijke tijd de tp, dat jullie alsnog je neus kunnen laten zien. We zien het wel en anders ook voor de volgende keer en dan wil ik wel meer dikke buiken zien hoor, volgens mij ben ik nu de enige met een toeter of vergeet ik nu iemand????? Ga het lijstje eens terugzoeken dus wens me geluk dat ik het zal vinden....

Geplaatst

J. snapte er geen bal van toen ik riep 'hij is positef'. Die dacht dat ik opeens magisch zwanger was geworden ofzo hihi. Na vijf jaar weet ie nog niet precies hoe het zit LOL. Ik ga eens kijken of ik mijn nieuwe coupe in model krijg. Beetje nadeel van kort(er) haar...

Geplaatst

Hier de immer voortdurende strijd om vin zn bed uit te krijgen. Zucht. Heb hem al zeker 5 keer geroepen en hoor nog stes geen leven beneden, terwijl we tich echt over 20 min de deur uitmoeten. Weet nu al dat we ruzie gaan krijgen. Meneer is gezegend met een briljant ochtendhumeur...

Geplaatst

Henne gelukkig, je klinkt meteen opgewekter.

Hoe ik er nu uitzie zie ik er ook normaal ook uit, alleen lippenstift op.....

Alhoewel ik vaak genoeg in een oude spijkerbroek met simpel shirt en een afgetrapt vestje loop.

Sandra was vergeten te zeggen dat als je in Schiedam bent naar de molens moet gaan, de hoogste molens van Europa staan hier 33,3 mtr. In een zit een restaurant de ander een museum en er wordt nog meel in gedraaid. Ze werken allemaal nog.

Ik woon tegenover de museummolen, daar ligt ook de fluisterboot voor rondvaarten.

Jeroen komt mij zo oppikken.

Babeth echt de volgende keer komen wij naar nou en Esther heel veel succes met de tp.

Wij proosten op jullie!!!

Geplaatst

Sandra Simba komt ook met toeter en Laika weet ik niet of die al een toeter heeft.

Fran he bah vervelend, Jeroen doet dat gelukkig niet, die was ook al vroeg bezig.

Schop hem eruit meid, het is jou dag.

Geplaatst

Las gisteren in de papieren van het zh dat ik ABSOLUUT niet zwanger mag worden deze maand en dat we dus condooms moeten gebruiken. Dus... As if het nu ineens magisch gaat lukken met die 6 zaadcellen... Ga echt niet klooien met die dingen hoor!

Geplaatst

Super Henne! Valt weer een last van je schouders...

Esther, fingers crossed voor prachtige emmy's! We duimen heel hard voor je! En bij de volgende " meeting" zit je gewoon lekker zwanger tussen ons in :-)

Babeth, jammer...maar je beebje gaat uiteraard voor! Wens je een hele fijne dag en misschien wel tot straks?!?

Nico, Zara, Guusje, Eef.... tot over een paar maanden!

En de rest van de meiden, tot straks! ga me nu aankleden... doei doei!

Geplaatst

Pauze

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Guusje: 21 april uitgangsecho, begin mei voor 2e poging

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Behandeling

Esther: 24 maart start 6e icsi, 3e fm 9 april, punctie waarschijnlijk 11 april

IVFSH: 11 april echo voor cryo tp, dinsdag 19 april tp (als ze goed ontdooien!!)

Rubster: 11 april bloedprikken en kijken of het gelukt is.

Henne: cryo poging, 14 april echo, tp rond Pasen

Fren: 21 april start deca // 10 mei start puregon

Zwanger

Simba: 13-4 controle VK

Laika:

Babeth: 12-4 controle met 22w1d

Dublin: 14-4 1e echo (met 7w)

Zara: 18-4 1e echo (6 w, 3 d)

Witje: 2-5 controle gyn

Ursula: 9-5 controle vk

Witje: 10-5 pretecho

Zo dan op pagina 452 kwam ik het laatste lijstje tegen. Wat kletsen we toch veel hihi.

Henne aan jou de eer om je datum van de tp te veranderen!!!!!

Geplaatst

Oh ja Simba!!!!! En wie weet heeft laika ook al een buikje!!!

Fran wat frustrerend zeg, mijn man had dat ook hoor niet uit bed te krijgen 6 jaar geleden nog maar nu staat ie soms eerder dan ik naast mijn bed!!! Er is nog hoop....

Geplaatst

San, die hoop heb ik al lang opgegeven. Vin gaat altijd pas douchen en aankleden op het tijdstip dat ik weg wil. En geloof me, ik heb alle tactieken al toegepast.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden