Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bah bah bah, net opeens weer erge afscheiding, ook wat oud bloed erbij. Heb er totaal geen vertrouwen meer in. Vorige keer had ik dit ook en de keren voor de miskraam kan ik me dit echt niet van herinneren. Het zal wel van de tp komen, maar m'n gevoel is niet zo slecht bij. Ik ben steeds meer bang dat ik tot de groep ga horen van een miskraam en daarna nooit meer zwanger. Bleegh, waarom doen we dit in vredesnaam??

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He getver Henne, wat vervelend nou weer. Vooral hoe jij er tegenaan kijkt want op zich hoeft het allemaal niks te betekenen. Hoop dat je gauw je positiviteit weer terug vindt!!

Geplaatst

Eef, fijn dat alle uitslagen goed waren.

Ruby, dat schot is in het ding (follikel, cyste) Ze gaf aan dat het meerdere dingen konden zijn.

*Een follikel die net was gesprongen.

*Dat er bloed in de follikel zit, dit schijnt niet raar te zijn.

* 2 Follikels met ieder 1 ei (tweeling)

*Endo

De echoscopiste gaat er van uit dat als ik ga bongien het dan weg is. En daar ga ik eigenlijk ook van uit.

Geplaatst

Hoi Guusje

Ik denk dat er bij mij toen ook bloed in de cyste zat omdat ik in de 10 dagen dat ik de pil slikte wat bloedverlies kreeg.

Henne, wat rot!!! je bent helemaal over de zeik natuurlijk maar het hoeft echt niets te betekenen te hebben meid en waarom we dit doen.....de wens is zoveel groter dan de ellende.....je eigen woorden die zo enorm waar zijn!!!

sterkte

liefs

Babeth

Geplaatst

He Henne, wat een onzekere rottijd. Ik blijf het zeggen (ook al heb je er helemaal niks aan) maar ik had er ook echt nul vertrouwen in en bruine afscheiding dus het zegt nog steeds niks. Ik hoop, net als Caroline, dat je je positiviteit weer terug vind, daar ben jij eigenlijk heel goed in.

Je hebt wel een leuk weekend voor de boeg, ik hoop dat je er wat afleiding in kunt vinden!

Guusje, wat irritant van dat 'schot'. Ik hoop dat het verdwijnt bij je menstruatie!

Meiden, ik heb lang weekend, daar ben ik ook echt aan toe. Vanochtend kwam er op mijn werk weer zoveel op mij af dat ik door de bomen het bos niet meer zag en een huilbui kreeg...Echt vervelend maar gelukkig zagen mijn collega's wel het probleem en is er flink wat werk bij me weggehaald. Toen ging het wel weer. Helaas is dit echt een structureel probleem en vanwege bezuinigingen kan er niet een nieuwe collega worden aangenomen, dus ik hou mijn hart vast. Maar nu vier dagen vrij en even geen werk aan mijn hoofd. We hebben allemaal leuke plannen, picknicken, twee paasbrunches, een etentje, dus genoeg ontspanning en afleiding!

Liefs, Laika

Geplaatst

Hallo lieve meiden, ben sinds gisteren niet heel veel op het forum. Echt super moe en zo'n zware hoofdpijn die maar niet over gaat. Dan is achter je computer zitten niet zo fijn maar dat betekent zeker niet dat ik niet aan jullie denk!

Sylvie, ik kan het waarschijnlijk goed volhouden om te wachten met vertellen tot de 12-weken grens. Mijn ouders zijn zo overbezorgd en ze waren zo verdrietig de keren dat het misging dus die zorg wil ik ze besparen. Mijn vader heeft ook nog niet zo lang geleden gehoord dat hij prostaatkanker heeft dus ze hebben wel even genoeg voor hun kiezen.

Laika, ik moet erg lachen om je post!

Guusje, heb je vandaag een positieve uitslag gehoord? O, lees net je bericht. Probeer je niet te druk te maken. Heb zelf ook endo en cystes die tijdens het ene controlebezoek te zien waren, konden de keer daarop weer weg zijn. Anders zijn ze ook vrij eenvoudig leeg te prikken.

Caroline, je zeurt helemaal niet! Heel terecht wat je denkt en voelt. Zo kan ik nog steeds niet op kraambezoek bij andere mensen. Gewoon te moeilijk!

Henne, appelsaptruc?

Goed dat je met allerlei dingen bezig bent. Kleding kopen (je verdient het!) en zeker zijn broeken altijd het lastigst!, Huis schoonmaken. Misschien juist goed dat je je nu met andere dingen bezig kunt houden.

Verder heb ik net zulke benen als jij. Benen lopen zo in enkels over en bij warmte worden ze nog eens wat dikker. Bij mij zie je dus in het zomerseizoen geen benen. Alles is bedekt.

Stoer dat jij het wel durft!

Sterkte met alles!

Nico, jee, jij ziet er op iedere foto weer totaal anders uit! Zo houd je het wel lekker spannend voor je man ;-) Leuk he brillen kopen? Deze staat je goed hoor!

Geniet van je chocolade ei. Krijg er opeens ook zin in en natuurlijk geen chocolade in huis.

En sexende vliegende? Schiet de cacao al naar je hoofd???

Sandra, wat balen van je katten! En wat een originele namen hebben ze... Maar waar komen die teken allemaal vandaan? Woon je in een bosachtig gebied?

Kaartje, wat goed dat je die opleiding gaat doen! Als het voor mensen werkt zal het voor dieren zeker ook werken.

Babeth, ook al zo van het plassen! En wat heb je nu al een keurig gestructureerd dochtertje. Die gaat later vast nergens te laat komen....

Ik loop trouwens bijna de hele zomer op van die Birkenstocks. Heerlijk!

Simba, lukt het je een beetje met rustig aan doen?

Eef, laat je verwennen en geniet! Je verdient het.

Henne, lees net je laatste post. Meid wat vervelend dat je je zo voelt. Je gevoel ik zo herkenbaar en waar je het voor doet.... je hoopt uiteindelijk dat te krijgen waar je al zo lang van droomt.

Geef nog niet op hoor!

Geplaatst

Zara, balen van die koppijn, en dan met warme weer....rustig aan maar. Henne, knuffel van mij, hopelijk kan je een beetje afleiding vinden, en toch een beetje van het mooie weer genieten...of ben je al weer bezig met voorbereiding functioneringsgesprek...? Laika, jij ook rustig aan he, tranen op het werk, klinkt als dat het gewoon veel is, fijn dat ze rekening houden op t werk, nu eerst relaxen en genieten van een gezellig pasen ; - )

Nico, leuke foto trouwens, met die nieuwe bril, je ziet er inderdaad iedere keer weer anders uit, hoe doe je dat toch? mooi blog trouwens, heel lief!

Sylvie, ben jij nu de koningin van het bestellen van lekker eten....of ben ik dat...hoewel wij net iets vaker een broodje uit de oven maken... ; - )

Fijn avondje iedereen, ga me verdiepen in het maximale loslaten, mindfulness, meditatie, zita west, en alles wat een mens maar tot relaxt leven kan zetten ; - 0

Hier inmiddels een beetje alles kunnen laten bezinken, morgen weer een gewone werkdag, dus vroeg naar bed.

Geplaatst

Nico heb ik je nieuwe bril gemist dan......

Zara heftig van je vader en ik snap wat je bedoelt. Kon je die weken maar vooruit duwen zodat je goed nieuws kunt brengen.

Haha Eef jij ook van het bestellen. Moet zeggen dat ik voortaan braaf kook maar dit was een gekke week zeg maar.

Ik maak het ook niet laat.

Geplaatst

Henne laat je nog niet uit het veld slaan dit hoeft niets te betekenen. Ga er vanuit dat het nog alle kanten uit kan.

Babeth verder niet over gehad met Jeroen. We hebben nog 1 week om te zorgen dat we niet omvallen dus eerst daar op richten. Ik voel opeens de klok tikken maar dat is natuurlijk flauwekul.

Maar jij wordt waarschijnlijk snel tante, vindt je dat leuk?

Geplaatst

Lieve Sandra, nog bedankt voor je lieve woorden, jouw situatie is in ieder geval wel eentje die aangeeft dat het de moeite waard is om hoop te blijven houden, het over te geven, en te hopen op een wonder, want dat zou het wel zijn ; - )

Sylvie, geen gekke dromen vannacht? Sterkte met de komende, stressvolle week, laat die klok maar klikken, je bent weliswaar inmiddels 36, maar in mijn ogen nog superjong ; - ))))

Geplaatst

Had deze week ook nog gedroomd dat ik erachter kwam dat Jeroen een vriendin had en ik tuurlijk boos. Hij snapte het probleem niet want hij had al 1 vriendin opgezegd omdat 2 vriendinnen en een vrouw teveel was.....

Welterusten!

Geplaatst

Ik heb ook wel eens gedroomd dat mijn vriend vreemd ging en dan word ik ook echt boos wakker, haha. Hij heel onschuldig: wat heb ik gedaan??

Hopelijk lekker slapen vannacht. Ik werd gisteravond ineens duizelig toen ik naar bed ging, heb ik soms en was pas in de loop van vandaag weg. Heb nu nog steeds beetje hoofdpijn.

Dochterlief heeft iets teveel zon gehad vandaag, ging haar net checken en ze is zo warm, denk dat ze koorts heeft, maar ze wil morgen zo graag naar de kermis! Ik heb er een hekel aan als ze ziek is, volgens mij heb ik hier wel eens verteld dat ze een koortsstuip heeft gehad toen ze 15 maanden was en sindsdien vind ik het heel vervelend en onrustig... Zo fijn om een kind te hebben maar zorgen maken hoort erbij...

Geplaatst

hee meiden,

ik ga slapen. heb een leuke dag gehad: sleutels gekregen! leuke tweedehands tafel en kast gekocht, morgen komen onze spullen, dus helemaal prima!

heb jullie hele kleding verhaal gelezen: vind ik ook zo moeilijk!! Ik ben heel erg van simpele kleding, maar dat wordt al zo snel saai.... maar goed... ik ga me eerst richten op het huis aankleden en dan kom ik weer aan de beurt. Waar ik trouwens nooit moeite mee heb om voor te shoppen zijn schoenen en laarzen :-)

Sylvie: slapen jij en niet zo gek dromen: arme Jeroen... :-)

Geplaatst

Hoi meiden

ik was het berichtje van Syl aan het lezen over dat ik weer tante word en terwijl ik wilde reageren gign de telefoon, ons neefje is geboren, in goede gezondheid.

Heel vreemd dat we ons totaal niet anders voelen, niet emotioneel maar wel oprecht blij, maar net zo blij als voor bv. een nicht ofzo, lastig te verwoorden. Misschien komt het ook omdat het contact niet heel hecht is ofzo.

Maar erg fijn om te horen dat alles goed gegaan is, mijn man gaat morgen in ieder geval op visite, hij heeft liever dat ik nog thuis blijf (het is nu ik het zo opschrijf al een wonder dat ik naar het toilet mag ;-)), mijn zwager begrijpt het gelukkig.

Syl wat jullie volgende poging betreft, logisch dat jullie even wachten, de komende week wordt ook weer spannend en er hangt zo enorm veel vanaf, die week extra kan wel nietwaar? Ik hoop van harte op een goed bericht mbt. de financien en dat jullie je dan ook weer kunnen richten op jullie grote wens!!!

CAroline, je dochter wat oververhit geraakt? op zich ook niet vreemd met deze ineens hoge temperaturen, op de kermis wat zwieren en zwaaien , goede luchtcirculatie doet vast wonderen toch?

Eef, ook jullie weer in de race, super!!!!

verder ben ik het eventjes kwijt, zoek mijn bed maar even op.

dames, niet al te vreemd dromen he haha

trusten

Babeth

Geplaatst

Zo hier ben ik ook nog even op deze mooie tijd. Kon weer niet slapen dus heb me maar op onze adreslijst gestort. Ik heb in totaal 18 adressen en het had wat voeten in de aarde maar als het goed is heeft iedereen nu een e-mail met de complete lijst :)).

Ik ben het al weer kwijt maar iemand had hoofdpijn, hopelijk snel over want het is lekker weer dit weekend.

Laika let op jezelf, je bent nu in een bijzondere positie en je kan niet meer dan je best doen. Veel afleiding dit weekend dus weer even je batterij opladen.

Henne wat balen zeg dat je je zo voelt. Hopelijk zijn de 2 weken snel voorbij en sta je versteld van wat je te wachten staat.

Syl nog 1 week, spannend en hopelijk werkt iedereen nu eens mee en kunnen julllie je weer richten op het ondernemerschap....

Hier nog even over de teken. Ik was na de goede raad van onze on-line dierenarts ;) aan de slag met een pincet gegaan. Er zaten er bij Sylvester echter zoveel dat ik toch maar even naar de dierenarts heb gebeld en ben langsgegaan, ze zouden me wel even helpen die rotparasieten te verwijderen. Nou het zijn er zo veel en ze zijn te klein om te pakken nog dus heb een spray gekregen. Die hebben we met een washand over zijn oortjes en kop gewreven en ik kan je zeggen dat hij het niet echt lekker vond..... Waspoes had maar een paar teekjes die ook te klein waren om te pakken dus ook die ingewreven en ze werd een beetje boos op me.......

Sylvester vond ik gewoon een leuke naam, volgens de stamboom heet hij Donatello, maar dat vonden wij niet stoer genoeg. Waspoes dankt haar naam omdat ze je helemaal af kan lebberen als ze de kans krijgt, juist in het gezicht. Haar stamboeknaam is Beauty Tamyl.

Wij hebben onlangs de tuin omgespit en daar schijnen die teken dus vandaan te kunnen komen. Helaas is er geen preventief middel wat echt werkt tegen teken bij katten, wel voor honden, maar die zijn niet geschikt voor onze schatjes.

Is er iemand die veel geld wil verdienen, vind dan een preventief middel uit voor teken bij katten, voorlopig de beestjes maar even binnen houden. Vanwege hun dikke lange vacht zitten we niet te wachten op onopgemerkte reizigers die als vampier op de beestjes meeleven. Nu zitten ze alleen op de kop en oren.

Nou ik denk dat ik nog maar eventjes mijn bedje in duik. Heb een drukke week achter de rug en mijn rug, bekken en buik gaven vanavond aan dat het genoeg was. Dus op tijd naar bed en dus al weer anderhalf uur wakker. Hopelijk kan ik me een beetje koest houden de komende dagen.

Geplaatst

Dank san, voor de lijst. Grappig om te zien dat ik een naamgenoot heb. Dat komt echt nooit voor!

Heb geen zin om uit bed en aan t wer te gaan is maar voor een half dagje, maar toch. Vjn kwam er gister achter dat hij vandaag vrij is.

Vanavond komt oudcollega eten. Denk dat ik de wegwerp bbq maar op het balkon zet.

Moet er aan geloven. Ga er uit, bleh.

Geplaatst

Fren het is maar voor een half dagje en het is heerlijk weer dus nog even en je kan lekker met Vin van je weekend genieten. Gezellig dat je een eter krijgt vanavond, gezellig. En heel knap dat je een wegwerp bbq aan de praat krijgt, is ons nog nooit gelukt.

Wij zijn ook al weer uit bed, ontbeten en Paul gaat straks de logeer kamer op orde maken. Dan tussen de middag naar de fysio en daarna nog even naar Goes om wat kleding voor mij te scoren. Heb nog maar 1 spijkerbroek die niet knelt en een zwarte legging. Met dit mooie weer moet ik maar even iets luchtigs zoeken al is het maar 1 broek of zelfs rok.

Heb al iets minder last van rug na toch nog lekker geslapen te hebben, alhoewel ik hem al weer goed voel. De kleine zwemt ook weer voelbaar gelukkig.

Geplaatst

De eerste warme nacht dus daardoor slecht geslapen, het hele huis trouwens behalve de hond. Ik heb airco op de kamer maar vergeten aan te zetten, hoe blond kun je zijn....

Sandra die pijn lijkt mij best pittig als ik dat zo hoor en je had het al zo vroeg. Een lang weekend of moet je werken.

Babeth fijn dat je oprecht blij kunt zijn, tovh jammer dat het contact zo minimaal is. En blij te horen dat je naar de huis mag.

Ik ga dadelijk naar Helmond rijden om ons mam naar huis te brengen, zal mij eens gaan aankleden.

Geplaatst

Dank voor alle lieve reacties, weet het gewoon echt even niet meer. Vandaag werken, ga iets later omdat ik tot half zes (!) nog een training heb terwijl ik normaal tot vier uur werk. Gaat een lange dag worden, pfff, ben nu al moe. Maar daarna drie dagen vrij....nog even doorbijten dus.

Zal morgen op basis van de lijst een datumprikker versturen!!!

Geplaatst

Het was tot deze week eigenlijk redelijk te doen met de pijn, maar gister en vandaag.. zo erg heb ik het nog niet gehad. Drukke week ook achter de rug dus dat zal ook meespelen. Nee heb lekker "vrij" genomen tot en met dinsdag. Maar ik "werk" arbeits therapeutisch dus ben eigenlijk al 100% in de ziektewet. Als ik niet kan werken mag ik thuisblijven. Maar ik wil zo lang mogelijk proberen om betrokken te blijven bij het werk, maar wat niet gaat gaat niet.

Zet je wel de airco aan in je auto?????

Babeth zou je bijna vergeten te feliciteren!! Bij deze gefelliciteerd!!!!! Zou toch wat zijn als je zwager het niet begrijpt dat je (nog) niet kan komen kijken naar zijn nieuwe spruitje. Wel fijn als je begrip krijgt nietwaar?? Bijna de magische 24 weken grens. Maar ik neem aan dat je daarna toch niet van alles gaat doen???? Of durf je het dan aan om wat vaker weer eens wat te ondernemen, zoals kraambezoek??

Geplaatst

Henne werk ze vandaag. Echt vervelend dat je je zo ellendig voelt. Ik wou dat ik je zorgen even kon overnemen tot de testdatum zodat je lekker kan uitrusten en doen wat je moet/wil doen.

Zware dag voor de boeg. Sterkte.......

Datumprikker, vind het een grappig woord. Waarschijnlijk heel normaal maar ik had er nog nooit van gehoord hihi. Op de adreslijst staan echter niet alle dames die misschien wel bij een volgende meeting willen zijn, maar daar had ik geen reactie van gehad.

Geplaatst

Hoi allemaal, even gauw een berichtje voor ik het hele paasweekend weg ben. Helaas geen tijd om op iedereen te reageren nu. Willen jullie ajb niet teveel schrijven de komende dagen? ;-) Weet nu al dat ik wrs pas maandagavond kan bijlezen haha. Neem wel de compu mee naar het weekend. Mocht ik wel op internet kunnen daar dan meld ik me nog wel.

Fijne paasdagen allemaal!

Geplaatst

Hoi dames

Henne een zware dag voor jou zo te lezen, fijn dat je wat later kunt gaan beginnen maar wat zal je blij zijn als het weekend is , succes en hou je taai!

Syl je moet weer gaan wennen aan de airco ;-)) , gelukkig kan ik ook met warmte Gied slapen, mijn man wordt altijd gek van min omdat ik ook in de zomer met het winterdekbed slaap.....Kun je dit weekend wel echt weekend vieren of moet je veel voor de zaak doen?

Sandra jij krijgt deze dagen je ouders te logeren nietwaar? Gezellig!

Groot gelijk dat je wat kleding gaat scoren , een legging is nu wel warm

Ja het contact is niet heel nauw, misschien dat het wat gaat veranderen, zou voor de kleintjes wel leuk zijn maar dan moet het wel van 2 kanten komen.

Sandra ook na maandag moet ik me rustig blijven houden want 24 weken is ook veel te vroeg , alleen de gedachte dat men bij die termijn tenminste iets kan doen stelt wel wat gerust.

Als we dinsdag op controle geweest zijn dan horen we weer van hoe en wat maar ik ga zeer zeker de kleine bewonderen !!! Wel al een fotootje gemaild gekregen. , erg schattig !

Sab hoe was Kane ?? Bofkont!!!!

Geplaatst

Ja mijn ouders komen dit weekend. Gezellig. Die zet ik gewoon aan het werk hihi. 2 krakkemikken die bij de 3e krakkemik aan het werk zijn hihi. Nee gaat helemaal goed komen, het moet gewoon goedkomen. We krijgen zoveel mensen over de vloer dat ze vast wel hun eigen drankje in kunnen schenken....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden