Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oke, ik doe het korte protocol. Puregon is toch gelijk aan Gonal? Wel fijn om samen te zijn. Al krijgen we hier vast veel steun.

Ik ga mijn bedje in, morgen weer vroeg dag.

Slaap lekker allemaal!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Weltrusten.. Ik ga er ook in. Vanaf nu streng regime van gezond eten, veel water drinken en op tijd naar bed. Ben dr helemaal klaar voor!!!

Geplaatst

Syl dat is weer geen tijd voor het forum, niet goed geslapen????

Esther wat klink je weer posi. Goed dat jullie er even de tijd voor nemen voor je een beslissing neemt en nu gaann genieten van de dingen die jullie wel hebben en met je zusje meeleven. Super dat je dat kan!!!! Ook ik ben er van overtuigd dat jullie na de zomer een beslissing zullen nemen die voor bijde goed voelt. Heerlijk om het even allemaal los te laten en gewoon weer even te leven!!!!! Althans dat voelde zo voor ons toen we een lange pauze ingelast hadden.

4 dagen te vroeg ongi?? Ben je er ook weer 4 dagen eerder vanaf!!!!

Ivfsh hoe is het met je arm?? Al weer ietsje beter???

Fran vandaag is het zover, weer starten!!!!! Succes.

Henne vandaag ook weer een drukke dag, hou je goed...

Ik ben al weer vroeg wakker, gelukkig wel goed geslapen. Straks naar het werk en dan ga ik bespreken dat ik nog maar 2x per week ga komen, werken doe ik na de zwangerschap nog wel en wil niks forceren en alleen maar genieten. Steeds sneller last van bekkenpijn en wil na mijn verlof ook weer "gewoon" aan het werk. Dus dan nu maar op de tandjes bijten en niet eigenwijs doen.

Geplaatst

goeiemorgen dames,

Fren...succes vandaag met het zetten van de eerste deca-spuit alweer....

Esther...fijn om weer van je te horen...en je klinkt alweer een stuk rustiger/kalmer...helemaal toppie dat je de laatste weken van de zwangerschap van je zus heel bewust wilt meemaken...

ook heel fijn om te lezen dat jullie goed met elkaar erover kunnen praten. Kan goed begrijpen dat G. er min of meer klaar mee is en dat jij ook hierover gedachten hebt. Bij ons is het meer dat ik er min of meer klaar mee ben, maar mijn vriend nog niet...gelukkig blijven we er ook over praten, ondanks dat we beiden niet zo'n praters zijn......goed dat jullie proberen te genieten van de dingen die jullie hebben en sparen voor leuke dingen te doen...en dan na de zomer beslissen hoe en wat. Denk ook dat de te nemen beslissing zowel emotioneel als ook rationeel zal worden/zijn..maar voor nu...weer (even) het leven oppakken...dat is een punt wat wij ook proberen te doen, proberen te genieten van alles wat we hebben, maar het lukt ons niet helemaal...tenminste mij niet...probeer het wel, en misschien lukt het daarom ook wel niet bij mij...ik wil te graag...misschien moet ik het maar loslaten en kijken wat er allemaal op ons pad komt....ondanks dat we de vakantie geboekt, vind ik het toch eng dat we het gedaan hebben...de 'wat als' komen naar boven...ik weet dat het ons goed zal doen, de vakantie...voor de 7e keer naar Lesbos inderdaad...en weer naar hetzelfde apartementencomplex....had wel zoiets, toen we geboekt hadden...dit is wel de laatste keer...

Maar...Esther....je klinkt in elk geval alweer positiever en misschien klinkt het raar, maar ik vind het fijn om te lezen hoe jullie ermee omgaan...hieruit haal ik ook weer kracht van en weet ik dat ook wij er weer bovenop komen...een dikke knuffel terug!!!

Sen.....hoe is het met Iggy gegaan??

Henne en ivfsh....de laatste week....ik duim met jullie mee....grappig om te lezen hoe jullie er toch verschillend mee omgaan en ook wat jullie doen en van de andere kant toch ook weer min of meer hetzelfde meemaken/voelen...al is er niets grappigs aan de wachtweken helaas...eigenlijk zou het zo moeten zijn dat na de tp er gewoon een goede laag bms overheen moet worden gelegd, zodat de embryo blijft zitten en zich daar tussen die laag bms goed kan uitgroeien tot een mooie baby...dus dat ie meteen ingenesteld is vanaf de tp....

ben het even kwijt...heel erg...weet dat ik met jullie allemaal meeleef...

voor het lijstje: gisteren en vandaag macaroni met gehakt, saus en heeeeeel veel groente

tot later!!

liefs,

Nico:blowkisses:

Geplaatst

Ik reageer maar even snel... heb het bestwel druk met al het fietsen :-)... en vandaag komt mijn vriendin vanuit Duitsland op visite tot zondag-yuppiee!!! zo lief en kijk echt naar haar uit...We gaan het gezellig maken...heb haar al een tijdje niet gezien...

Esther, heel fijn om weer van je te horen en ben blij dat het beter met je gaat...wat een fantastische goede band heb jij met je zus - erg bijzonder! En ik vind het ook erg sterk van jou haar zo bij te staan bij haar zwangerschap. petje af!

IVFSH & Henne, heel veel suc6 de komende dagen - het is nu aftellen - hopelijk komen jullie straks allebei met goed nieuws! Mijn duimen draaien...

Babeth, heerlijk goed bericht van je kleine meid! Ze luistert nu al goed naar 'ons' :-)... Echt heel fijn dat het goed eruit ziet en gaat... Hou vol, kleine meid!

Nico, fijn je hebt een super vooruitzicht! Lekker sampjes weg straks... Naar welk eiland gaan jullie? We gaan in Juni op vakantie maar weten nog niet zo goed waar naartoe? Portugal, Griekenland...misschien heb je een leuke tip?

Guusje & Fren, jullie ook veel suc6 met het weer beginnen van je eerste spuit zetten! Zet hem op! Straks krijgen we het druk met alle kraamvisites :-)

Geplaatst

he Roestvlek....wij gaan nu voor de 7e keer naar het eilandje Lesbos, 3e grootste eiland van Griekenland, ligt als je op de kaart kijkt vlak onder Turkije in die baai bovenaan....als wij uitkijken op zee, zien we aan de overkant Turkije liggen.

Dit eilandje is nog niet toeristisch, staat ook op de lijst van Unesco, tenminste...het stadje/dorpje Molyvos...wij gaan er heen voor de rust. tuurlijk is er vanalles te doen, maar echt stappen doen we niet...je hebt er verschillende barretjes. gewoon lekker relaxed...auto of scooter is wel aan te raden als je wat verder weg wilt...er zijn maar een paar zandstrandjes, de rest is kiezel.

[ATTACH=CONFIG]1261[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1262[/ATTACH]

op de foto links zie je in de verte Turkije liggen (12-13km verwijderd) en op de foto rechts kijk je uit op een gedeelte van Molyvos...de schoorsteen die je kunt zien, was vroeger van een lijffabriek, maar is nu een hotel.

veel plezier met je vriendin uit Duitsland...altijd leuk als iemand op bezoek komt die je niet zovaak ziet!!!

liefs,

nico

Geplaatst

Hoi meiden,

Nico: dat ziet er super uit!! Heel goed dat jullie hebben geboekt, even het heft in eigen handen nemen en zelf je leven bepalen. Gaat vast en zeker heerlijk worden: mooie foto's!!!

Roestvlek: super dat je vriendin langs komt! Altijd leuk.

Wij hebben gister bedacht dat we dit weekend naar Dublin gaan. Vrijdag is er een koninginnedag borrel op het consulaat, lijkt ons leuk. Kunnen we eens zien hoe de nl vereniging hier is. In Shanghai gingen we daar soms ook naar feesten. Was echt leuk!

Fijne dag allemaal!!!

Geplaatst

Oh Nico, ik krijg zin om te gaan!! Heerlijk!

IVFSH leuk hoor, zou ik ook doen! Veel plezier!

Ik kreeg net slecht nieuws waar ik al wel op was voorbereid maar nu is het officieel: het magazine waar ik voor schrijf wordt opgeheven, te moeilijk met advertenties verkopen in deze tijden. Heel jammer want het was een leuk blad bovendien ben ik nu mijn grootste opdrachtgever kwijt...

Geplaatst

Oh Caroline, wat shit voor je. Echt balen!! Dus nu weer op zoek naar nieuwe opdrachtgever('s). Ik hoop dat je snel nieuwe klussen hebt!

Geplaatst

he Caroline....das balen zeg...ondanks dat je er al een beetje op voorbereid was, blijft het toch vervelend....hoop dat je snel nieuwe klussen vindt...misschien dat Fren iets voor je kan betekenen???

Fren...spuit jij de deca vanavond??? heel veel plezier in het theater, want daar ging je toch naar toe of niet???

ivfsh...wat leuk...mijn broer woont in Engeland en daar hebben ze Holland Day in London, ook een soort van koninginnedag...maar vanwege de bruiloft van William en Kate was dat dus verschoven naar het weekend van 16-17 april...helaas zijn ze daar dit jaar niet heen kunnen gaan, omdat hun zoontje (de middelste/mijn petekind) toen jarig was...of in elk geval zijn verjaardag vierde...hij heeft geloof ik drie dagen dit jaar zijn verjaardag gevierd....mijn broer kon namelijk geen vrij krijgen van zijn werk, dus hebben ze het grote feest verplaatst naar zondag...hihihi...en op vrijdag (toen hij echt jarig was) natuurlijk ook al gevierd, op zaterdag ook nog dunnetjes en op zondag het grote feest...de bofferd...hihihi...

heel veel plezier in elk geval!

liefs,

Nico

Geplaatst

Caroline wat erg, je had het er al een tijd geleden over maar nu is het definitief. Dat is klote zeg.

Ik hoop dat er snel weer iets anders aan komt. Geen flauw idee hoe dat werkt in jou branche.

Succes meid.

Nico ik wil meeeeeeee!!! Ik zie die foto's en krijg een gevoel van een aantal jaren geleden toen wij een villa in Spanje hadden geboekt op een berg, totale privacy met een zwwembad heerlijk!!!

Vindt het goed dat jullie geboekt hebben.

Lijkt mij een leuke stad Dublin, alvast veel plezier Ivfsh.

Sandra het was geen tijdstip voor op het forum, slaap alweer een paar nachten heel slecht. Ben om 07.00 in slaap gevallen tot 09.30.

De ontwikkelingen gaan moeizaam, vrijdag moeten wij officieel ons pand verlaten......lijkt wel of ineens alles weer tegenzit.

We zien het wel, kan er zelf niets aan doen alles ligt in handen van andere.

Sandra moielijke beslissing om te nemen maar er nog genoeg tijd om te werken na de bevalling. Je bent nu zwanger en dat gaat voor, het is niet eens dat je geen zin hebt om te werken maar het is lichamelijk niet haalbaar voor jou.

Jullie staan voorop.

Roestvlek veel plezier met je virendin.

Fran zit de eerste Deca erin?

Ga weer wat doen :blowkisses:

Geplaatst

je, spuit vanavond, in de pauze van soldaat van oranje. Haha! Nu maar hopen dat ze niet van dat anti-junkie licht hebben in de wc hahahaha

IVF, leuk, naar dublin. Ben ook ooit eens in london geweest met koninginnedag, was erg leuk.

Syl, heftig zeg, vrijdag het pand uit, dat is overmnorgen!! Is dat nog afwendbaar???

Geplaatst

Fren: weer echt starten: fijn!!

Sylvie: wat moet er nu precies gebeuren om te voorkomen dat jullie uit het pand moeten?? Hoop echt dat er nog een oplossing komt!

Geplaatst

De aanvraag voor een lening bij de gemeente is in principe voor 99% goedgekeurd. Als de gemeente een garantstelling wil afgeven voor de verhuurder en die gaan daarmee akkoord kunnen wij blijven zitten.

Alleen deze mevrouw van de gemeente is nu al vanaf vorige week vrij/ ziek of niet aanwezig dus dat loopt voor geen meter wij krijgen geen contact met haar.

Als die lening erdoor komt en mensen hebben nog even geduld kunnnen wij blijven bestaan, ook moet de belastingdienst akkoord gaan met sommige afspraken en de bank natuurlijk, ook moet de broekriem heel strak worden aangetrokken zowel prive als zakelijk maar dat is niet erg.

Alleen alles lijkt nu opeens weer tegen te zitten vooral de tijd en wij kunnen zo weinig doe, heel frustrerend.

Geplaatst

Inderdaad... Dat zou echt te bizar zijn... MEVROUW VAN DE GEMEENTE: TERUGKOMEN!! EN SNEL!!!

Succes sylvie!

Geplaatst
Het kan toch niet zo zijn dat als die vrouw er niet voor vrijdag is dat julie er uit moeten? Werken toch meer mensen daar?

Dat snap ik dus ook niet?????

Zij behandeld ons dossier, ik zeg het net nog tegen Jeroen het is te achterlijk voor woorden dat we dadelijk misschien 1 uur te laat zijn, dat er geld aankomt maar dat het te laat is voor ons omdat de verhuurder geen vertrouwen heeft.

Kan niet, kan echt niet.

Ik loop tegen de muur omhoog. Jammer daar hebben ze geen smiley van.

Geplaatst
Inderdaad... Dat zou echt te bizar zijn... MEVROUW VAN DE GEMEENTE: TERUGKOMEN!! EN SNEL!!!

Succes sylvie!

Haha hopelijk werkt dit wel....

Geplaatst

Hoi meiden

Esther, ik ben erg onder de indruk (wederom) van het stuk dat jij geschreven hebt over jullie gevoelens op dit moment.. jeetje, ik vind het erg moelijk maar tevens ook zo knap hoe je het eea. omschrijft. Groot gelijk dat jullie nu even alles rust gunnen en gaan richten op leuke zaken, dat verdienen jullie ook maar ik vdin het tevens ook zo knap! ook hoe je meeleeft met je zus en hoe je er ook heel bewust voor kiest om de laatste weken intensief mee te maken, zo mooi, zo bijzonder!! je bent echt een engel op aarde!

Je vroeg me naar het wiegje, ik heb ier expres geen foto geplaatst, wel in het augusutstopic. Het is van Bopita, type Belle en dan de schommeluitvoering.

Nico, topwijffie, je hebt lekker een vakantie voor jullie saampjes geboekt, heerlijk gewoon, en super dat je voor jullie zelf gekozen hebt, Ik hoop dat je er wat goede energie door gekregen hebt, hou je haaks meid.

Fren succes met de eerste spuit weer!

Caroline wat ontzettend klote zeg, ookal is het niet geheel onverwachts, toch je grootste opdrachtgever, ik hoop dat Fren iets voor je kan betekenen!

Syl ik schrok va jouw bericht, jeetje wat ontzettend frustrerend....kan er bij de gemeente ook niemand een intentie verklaring schrijven of zoiets? kan toch niet waar zijn dat doordat er een iemand ziek is er dit kan gebeuren.....zucht, ik vind het zo zwaar ellendig en wat je zegt, je staat /bent nu machteloos..... ik hoop voor nu op een zakelijk wonder....sterkte!

Roestvlek, veel plezier met het bezoek van je vriendin, wat gezellig!!!

Ivfsh, wat leuk om koniginnedag in Dublin te vieren, ben benieuwd hoe het zal zijn. trek je het nog met wachten?

Henne hoe gaat het met jou?

Hier gaat het wel goed, houd nog veel bankrust uiteraard. Vanochtend de eerste spuit gezet en ik moet zeggen, viel me zwaar tegen of het was net een bot naaldje???

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden