Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

tja die ellendige wachtweken, wie van ons kent ze niet??? Dat gevoel van onzekerheid is iets wat nooit vergeten zal worden ben ik bang...........

Sen ik wordt ook niet goed van mensen die de katten de hele dag buiten schoppen en vervolgens 's avonds te lui zijn om van de bank op te staan om ze weer binnen te laten. Neem dan idd geen kat of zorg voor een goed onderkomen.

Vandaag naar de kust gereden en op terrasje gezeten, klein stukje gewandeld en nog even lekker op de bank een tukje gedaan.... nu voel ik toch weer hoe veel energie ik nu mis dus komende week maar lekker rustig aan blijven doen.

Wij eten straks kalkoenfilet uit de oven van ah met appelmoes. Hebben niet echt honger en vanmiddag al een patatje gegeten en nog taart wat over is van gister als toetje....

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen ik kan me voorstellen dat je bij dergelijke opmerkingen denkt, goh wat en geluk hebben wij... (not) Inderdaad, ik herken ze wel, pijnlijk meid!

Henne wat een goed idee, zeker omdAt jij anders alleen maar van een waterijsje kan en mag genieten, spannend hoor deze tweede week, bijna weer een dag voorbij....

Fren wat een ellende van je vulling, ohhhh als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel de tandarts....wel op tijd laten repareren hoor

Geplaatst

Ben weer terug van een weekend weg met een hele vriendengroep. Was erg gezellig, maar ook altijd wel vermoeiend zo'n weekend met 16 vrienden + 7 kindjes. Erg gelachen om de kindjes en goede gesprekken gehad. Het weer was natuurlijk ook super. Vooral buiten kunnen zitten. Zaterdag met z'n allen op een fietstrein, was ook hilarisch.

Geplaatst

Ja, ga morgen bellen voor nwe afspraak. Eten is niet echt een feest nl. Heb ook alleen deze vulling en dus was ter voorkoming van gaatjes tussen 2 kiezen die verder uit elkaar staan. Niet eens een echt gaatje dus.

Hier net lekker gebbq'd, schoonmams dacht dat er een weeshuis langs zou komen geloof ik, wat een berg eten...

Staatslot, Oja. Moet ook nog op de todo lijst.

Geplaatst

Babeth, fijn dat je weer een mijlpaal bereikt hebt. Hopelijk blijft ze nog een tijdje braaf zitten.

Nico, jij ook weer een moeilijk moment. Gooi je frustraties er maar uit.

Esther, hoe gaat het nu bij jou?

Henne, wat een super gesprek heb je gehad. Klinkt als een fijne baas. Nu nog even volhouden in de ww

Ivfsh, wat super dat jullie nu eindelijk in jullie eigen huisje zitten. Ook een leuke afleiging tijdens de ww

Sen, wat fijn dat je kat terug is. Jammer dat er een stukje staart af moet, maar dat is gelukkig te overzien.

Syl, heb erg moeten lachen om de tuinhuisje-verhaal :-)

Geplaatst

hey kaartje, lekker weekend gehad zo te lezen? jij bent toch dierenarts? ik durf mn kat niet meer buiten te laten, ben als de dood dat dit nog een keertje gebeurd. Maarja, kan hem ook niet opeens binnen gaan houden, hij gaat als sinds hij 6 maanden is naar buiten. Nooit wat aan de hand.. tot dit gebeurde. Ik wil dit nooit meer meemaken. Wat is nou wijsheid, ik las dat je ook gps-halsbandjes hebt voor katten en honden. Heb jij hier weleens van gehoord. In the States schijnt het heel gewoon te zijn. Vind het zo zielig om dat beestje opeens te moeten opsluiten in huis of in de tuin. Dat kan echt niet.

Geplaatst

Oh meiden, vakantie! Daar zou ik ook zin in hebben zeg! Hier ook al zo lang geleden. Steeds weer het medische circus wat de hele planning in de war schopte. Aan de andere kant zei de Arbo-arts laatst dat een vakantie me goed zou doen dus wie weet....

Kaartje, fijn dat je zo'n leuk weekeinde hebt gehad. En die fietstrein was vast ontzettend lachen.

Vind zelf tandemmen met een groep ook zo leuk.

Fren, au, tandarts. Nooit mijn favoriete hobby.

Henne, origineel cadeau die ijsmachine en heerlijk met dit weer! Maar goed dat ik er geen heb, geloof dat ik elke dag ijs zou eten.

Wil je ook nog succes wensen met je tweede wachtweek. Blijft zo moeilijk. Bij ieder verschijnsel probeer je er een betekenis aan te geven maar zeker weten doe je het pas op de testdag. Hoop dat het voor jullie nu ook eens goed mag zijn.

Sen, goed dat je die buur blijft aanspreken! Als je dieren hebt, moet je er ook voor zorgen.

Sylvie, kreeft, heerlijk! Heb je dat zelf gemaakt?

Babeth, wat bof jij met die man van je! Lekker aan de slag in huis en tuin en nu nog tapas voor je maken. Genieten zo!

Caroline, kiezen uit 100 pannenkoeken??? Ik zou van ieder wel een hapje willen proberen.

Geplaatst

Pannenkoek was lekker! Met salami, ui, champigon, kaas en tomaat, soort pizza pannenkoek. Lekker buiten gezeten, nu weer bijna terug naar het normale leven... maar niet lang want 4 dagen school en mevrouwtje heeft alweer 2 weken meivakantie. Inderdaad gaan veel mensen dan op vakantie want wat moet je twee weken met je kinderen (denken sommigen)en het is goedkoper! Wij gaan altijd naar Frankrijk, maar dat is alleen omdat mijn zus daar woont, anders zouden we meerdere vakanties per jaar echt niet kunnen betalen!

Fren ik moet ook nog 2 vullingen laten vervangen, brrr... Gaat pas in augustus gebeuren maar zie er nu al tegenop (ben lekker bezig met tegen dingen opzien...) gelukkig komen er ook leuke dingen aan!

Geplaatst

geef mij maar een simpele naturel pannekoek met stroop en poedersuiker zo vind ik ze het lekkerst!

Henne, zo'n ijsmachine heeft mn pa ook en die kan toch lekkere ijs maken mjammm origineel italiaans ijs met zelfgekweekte aardbeien weet je hoe lekkerrrrr heb er helemaal trek in nu het water loopt me in de mond. Maar mijn favoriete ijssmaak is en blijft chocolade.

die buurvrouw van die buitengesloten poes zegt dat die kat gestoord is en dat hij de hele dag de andere katten bespringt (haar woorden: verkracht) maar dat vind ik echt heel raar klinken. Het beestje is geholpen en bovendien gaan katers toch geen katers bespringen?!?!?! ze vind hem gewoon niet leuk denk ik

Geplaatst

Sen, van gps bandjes heb ik nog nooit gehoord. Misschien dat het inderdaad in de VS al wel te krijgen is. Ik pleit wel altijd voor het chippen van alle honden en katten. Als iemand dan je kat vindt kan de eigenaar gebeld worden. Alle dierenartsen, dierenambulance en dierenasiels lezen standaard de chip af als een hond of kat gevonden wordt.

Als katten gewend zijn om naar buiten te gaan vind ik het altijd sneu om ze binnen te houden. Misschien wel verstandig om hem nu even een paar weken binnen te houden totdat hij helemaal hersteld is. Mijn katten gaan ook naar buiten. Ze vinden het heerlijk om buiten in de zon te liggen en in bomen te klimmen. Als ik ze binnen zou gaan houden worden ze denk ik erg ongelukkig. Ik zou hem dus straks weer naar buiten laten gaan. Je hebt best kans dat hij nu wat minder ver weg gaat.

Geplaatst

hee meiden!

Klinkt lekker die pannenkoeken! Mjammie, ook snel nog eens gaan maken!. Wij hebben vandaag echt een super lekkere hamburger op: echt smullen! Bij een tentje waar ze de burgers helemaal zelf maken, biologisch, met lekkere chutney erbij, zelfgemaakte frietjes, heerlijk! Morgen doen we wel weer gezond :-)

Huisje is echt bijna af! Even kijken of ze snel internet en tv kunnen komen aansluiten en dan gaan we over (hebben ons tijdelijk appartementje tot 1 mei, dus zijn nog ff flexibel).

wachtdag 6 zit er bijna op.... ben er stiekem toch ook wel best veel mee bezig. Wordt snachts een paar keer wakker (heb ik normaal echt nooit), dus sta toch wat meer op scherp denk ik. Nog 1 week te gaan, ga namelijk maandag testen, want dan is ar vrij, wel zo fijn.

Liefs uit ierland!

IVFSH

Geplaatst

Je zou de buurvrouw nog even kunnen vragen of er bij de castratie wel echt 2 balletjes zijn verwijderd. Als hij echt probeert de andere katten te dekken kan het nog zijn dan hij 1 binnenbal had die niet verwijderd is. Anders zou ze in overleg met dierenarts nog hulp kunnen zoeken bij kattengedragsdeskundige of eventueel met gedragsmedicatie aan de gang kunnen.

Ik heb zelf 2 poezen. 1 plaste steeds op het aanrecht. Dat is ook het katje met een wat lastig karaktertje. Heb haal uitgebreid onderzocht en niks afwijkends gevonden. Ik geef haar nu gedragsmedicatie en het gedrag is helemaal weg.

Geplaatst

Jeetje hou je het zo lang uit? ALS ik uitga van mm ovulate is zondag de dag dat ik ongesteld kan worden, dus hier zal het zaterdag ofzo wel niet meer uit te houden zijn haha. Hangt van mm bui en gevoel af of ik langer wacht. Voel jij verder al iets? Ik lig hier weer rugpijn te he Ben. Zo frustrerend dat het inks zegt maar je wel elke keer herinnert aan de ww!

Geplaatst

ja, ik ben een braaf meisje :-) Tenminste..... nu denk ik dat ik niet eerder dan maandag ga testen, straks maar eens zien of ik dat volhou... Heb helaas nog testen in huis, dus dat maakt het wel moeilijker om te wachten. AZM houdt zelfs drie weken aan voor testen bij cryo!

Mijn cyclus is platgelegd, wordt niet ongesteld door de progynova en utrogestan bollen. Ik voel niet echt wat, zelfs mijn borsten voel ik (nog) niet echt, had ik eerdere keren wel door de utrogestan. Voel wel een soort drukkend gevoel onder in mijn buik, maar dat zou zo maar van de utrogestan kunnen komen.Ach, ik heb gewoon geen idee. Ben wel heel bewust ervan om niet teveel te doen, til bijna niets enzo. Is voor mij echt wennen tijdens zo'n verhuizing, normaal sjouw ik hard mee.

wat zou ik graag het extra kamertje dat we hebben inrichten als babykamer! Maar daar moeten we maar niet te hard aan denken nu.

Geplaatst

Grappig, ik ben deze week just gewoon met ales tekeer gegaan. Tillen, strekken, alleen sex durf ik dan stom genoeg niet haha. Het gaat nog een zware week worden.

Geplaatst

Hoi meiden, ook z'n super pasen gehad en genoten van mooie week?

Proberen bij te lezen, en het leek mee te vallen, dus iedereen is lekker naar buiten geweest ; -)

Hier goed gevoel nu duidelijk is dat de laatste poging een feit is. Vandaag gestart met de pil, en lekker naar buiten geweest en gefietst met manlief/ wat is alles mooi en wat een lente gevoel, veulentjes, lammetjes, dat doet maar ; - )))))

Trouwens een mooi verhaal over kat Iggy van Sen! Zat toch echt bijna met tranen in m'n ogen hoor. Fijn dat het goed is gekomen!

Henne en IVSH, heel veel succes met de wachtweken, kan niet anders zeggen dan dat het toch wel weer spannend is om te lezen, het is net als Fren schrijft, het is afschuwelijk, maar toch hopen we er weer snel in te zitten haha. Het allerergste vond ik dat wachten op dat telefoontje als je bloed had laten afnemen. Gadverdamme. Door die hormonen voelde ik me 2x superzwanger (helemaal trots op de voorgevel haha) kwam er een vpk aan de telefoon vertellen dat de test helaas negatief was. Eigenlijk nooit fatsoenlijk kunnen antwoorden en nog net de verbinding direct verbroken. Tja. En dan maar niet meer nadenken over dat laatste telefoontje, op m'n werk, dat er geen bevruchting plaats had gevonden. Zucht. Niet meer aan denken nu, geheel in Zen stijl zeg ik nu dat dat verleden is, en het enige wat telt nu (haaha ja echt waar)

Sylvie, jij deze week met het slopende stress gebeuren van het bedrijf heel veel succes toegewenst, hoop en duim dat er nu goede berichten gaan komen.

Caroline, klinkt goed dat weekje Frankrijk!

Ik weet niet wie het schreef, maar iemand schreef dat ze een spritz ging inschenken? Zucht direct vakantiegevoel! Goed plan was dat!

Hier ook zo altijd vakantie gedoe met werk, meestal komt het redelijk uit. Ook altijd leuk de discussies die dan volgen tussen collega's over de kinderen, en de vanzelfsprekendheid dat iedereen die immers heeft ... Tot nu toe gelukkig niet veel pech gehad met vakantieplanning, en wat de hele MMM betreft houden mn collega's enorm rekening met me, dus ben wel dankbaar dat het allemaal zo loopt.

Guusje, wanneer verwacht je de bongi? Kan je het allemaal een beetje van je afzetten, positief gestemd?

Zara, heb jij niet snel een echo nu (dublin ook?) spannend! heel veel succes toegewenst!

Nico, beetje bijgekomen ook met de Pasen?

Iedereen die ik vergeet: bij deze een Paasknuffel! x van Eef

Geplaatst

net terug van vu. Laatste poging feit. Morgen start pil, en in de vakantie deca spuiten. Na vakantie 23 mei startecho en dan gonal fase. Zo hebben we in italie de kans en mogelijkheid om voor te bereiden op de laatste poging en er helemaal zen in te kunnen gaan. Na dit goede nieuws gewoon opgelucht, weten hoe de komende periode er voor n deel uit gaat zien, voel me positief, en c is dan ook gelijk weer gerust ; - )

Eef...fijn dat jullie kunnen beginnen...mooi dat alles toch goed kon worden ingepland met jullie vakantie! ik zou zeggen...laad je helemaal op tijdens jullie vakantie...ik hoop dat het jullie laatste is met zijn tweetjes en de volgende dan met 3 of 4...

liefs,

Nico

Geplaatst
sex ik ook niet.... wil wel, maar durf niet...

Weet je wat het stomme is, meiden bij wie het is gelukt hebben vaak juist wel sex gehad in de wachtweken. En toen ik zwanger wás (ook al voor de test) had ik ook erg veel zin, denk door de extra doorbloeding ofzo hihi. Voor mij is veel sexzin in de wachtweken nu dus een soort van zwangerschapskwaal geworden hihi. Dus wie weet bij jou een goed teken? Hier niet meer of minder dan anders ;-) Word nog steeds heen en weer geslingerd tussen stiekeme hoop en nuchtere 'het zal wel niet gelukt zijn' gedachten. Vandaag en morgen werken: afleiding.

Geplaatst

goeiemorgen dames,

Babeth...wat heerlijk moet dat zijn...de 24-weken grens bereikt...hoe ging het gisteren met de controle?

San...blijf jij lekker rustig aan doen???

Syl...nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag!!! Wie had m nu eerder gevonden? Je man of je broer?

Henne en ivfsh...de vreselijke wachtweken...heel veel sterkte de laatste week...hoop echt dat jullie een positieve test in handen houden wanneer jullie getest hebben...

Henne....leuk idee trouwens een ijsmachine!!!

Sen....succes vandaag met Iggy....en wat raar van die buurvrouw...wij hebben ook zo'n buren gehad...hun rooie kater was altijd buiten en mocht maar heel even binnen zijn...en toen hun tweede geboren was, toen was helemaal het hek van de dam....uiteindelijk heeft ze hem naar het asiel gebracht, op de voorwaarde dat hij wel een goed tehuis zou moeten krijgen, maar ja...de dag erna hebben ze hem een spuitje gegeven, omdat hij ziek was....had een huidziekte, maar met de juiste medicatie was dat goed te behandelen. Volgens hun at ie echter niet meer en plaste ie alles onder...zal wel....jaren in zijn gebied geleefd en nu opeens in een vreemde omgeving...echt zielig...vind het ook vreemd als mensen hun huisdier weg doen als ze kinderen krijgen...of er moet al een allergie zijn...onze buren hebben namelijk ook hun hond moeten wegdoen, omdat ie naar hun eerste had gehapt...maar dat hebben ze zelf veroorzaakt...de hond mocht nergens bij zijn toen ie geboren was...werd altijd weggehouden van hun zoontje en mocht er niet meer bij zijn...tja...niet vreemd als ie dan hapt...het zusje van de buren heeft de hond nu, maar zij is nu ook zwanger...ben benieuwd of zij de hond wel houden....durf het eigenlijk niet te vragen...mijn vriend maakt ook wel eens van die opmerkingen dat de katten weg moeten als de baby er is...waarop ik dan weer zeg...je weet waar de deur is...kun je meteen door lopen...die katten gaan nergens heen...

ben idd letterlijk bijgekomen van de pasen...anderhalve kilo er weer bij...maar het boeit me ook allemaal niet meer...baal er nog steeds gigantisch van...heb ook niet echt zin om iets te doen...wil dolgraag op vakantie gaan, maar mijn vriend wil eerst de behandeling afwachten....alles hangt gewoon af van die stomme behandelingen...als ik nu ook wist dat er een gewenst resultaat zou zijn, dan had ik daar nog vrede mee, maar nee...dat is niet zo...verschrikkelijk om niets te kunnen plannen...bah....heb het gewoon helemaal gehad...en kan ook niet even zeggen...ik las een jaartje pauze in, want ik word ook ouder en die stomme leeftijd werkt ook niet echt in mijn voordeel...

ik stop er maar even mee, voordat ik hier het humeur van jullie nog ga verpesten.

kom later nog wel terug...

liefs,

Nico

Geplaatst

Zara 2e echo vandaag!!! Geniet ervan hoor.

Babeth jij ook weer controle, dat alles er maar weer prima uitziet en lekker je meisje bekijken...

Nico heel begrijpelijk dat je het zat bent. Je wilt graag dingen doen ter ontspanning maar die moeten vaak noodgedwongen op de lange baan geschoven worden...... Hou je goed..

Hier ook weer goed geslapen, maar echt rustig aan doen vandaag, lijf bij laten komen van de drukke week en afgelopen geweldige weekend

Voor de gene die moeten werken vandaag, rustig aan en bij thuiskomst met een lekker koel drankje op balkon of in je tuin relaxen!!!

Geplaatst

Pauze

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Guusje: begin mei voor 2e poging, wachten op bongi

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Esther:

Rubster: rust

Eef: 21 april gesprek ziekenhuis ivm. poging 3

Behandeling

IVFSH: dinsdag 19 april tp

Henne: woensdag 20 april tp

Fren: 27 april start deca // 10 mei start puregon

Zwanger

Zara: 26-4 tweede echo, 7 w 3 d

Babeth: 26-4 controle met 23w1d

Dublin: 28-4 echo (9 w)

Witje: 2-5 controle gyn, 10-5 pretecho

Simba: 4-5 controle VK

Laika: 4-5 controle gyn met 16 weken

Ursula: 9-5 controle vk

Geplaatst

Sen succes bij de dierenarts.

Honden en katten moeten wennen als er een nieuwe inwoner komt maar daar moet je wel even wat tijd in steken.

Schoonzusje heeft ook een kat en dat gaat prima bij de baby, wij hadden thuis ook een kat toen ik werd geboren.

Honden moet je maanden van tevoren al een beetje gaan trainen. Niet dat deze de link maakt tussen baby en geen aandacht meer.

Zonde als mensen zo doen.

Ben er trouwens ook geen voorstander van dat mensen hun katten dag en nacht buiten laten. Vorige week de tuin gedaan en cacaodoppen erin maar het is een grote puinhoop omdat de katten dit als toilet gebruiken.

Er zitten nogal wat katten in de buurt. Katten op de auto, katten bij mij in huis.....irriteer mij daar aan.

Nico je klinkt getresst. Laat je niet gek maken door je leeftijd, probeer ik ook niet te doen. Even een break en tijd voor elkaar is ook heel belangrijk. Probeer daar een middenweg in te vinden.

Zit nog in pyjama, afgelopen dagen best druk geweest dat ik nu moet bijkomen.....

Jeroen had trouwens de onderbroek gevonden :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden