Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik sta op Schiphol bij het vertrek om iemand op te halen, lekker blond weer.

Sandra nu nog een dagje bijtanken en rusten.

Ben ook nog op zoek naar kadootjes, zo moeilijk altijd.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal. Al weer zo'n prachtige dag. Babeth, hoop dat het voor jou ook zo'n prachtige dag mag worden. We leven allemaal met je mee!

Ivfsh en Henne, denk ook aan jullie met de wachtweken.

Wat ik mij het laatst van Ursela kan herinneren is dat haar dochtertje best ziek was en ze zelf ook niet fit was. Nu we al zo'n tijd niks gehoord hebben, vind ik dat wel een eng idee.

Sylvie, mijn favo cadeautjes zijn altijd boeken (met stip op nummer 1!), een mooie tas, portemonnee, iets moois wat ik voor in huis wil hebben, heb ook weleens tuinplanten gevraagd toen de tuin nog aan de kale kant was...

Hebben jullie leuke plannen voor vandaag? Ik moet eerst net als Fren mijn manlief nog uit bed zien te krijgen en dat zal niet lukken voor een uur of 12....

Ga nu eerst mijn bijdrage aan het lijstje aanpassen. Mag morgen nl. weer voor een echo. Waarschijnlijk de laatste in mijn IVF ziekenhuis. Best eng dat je daar dan opeens "klaar" bent. Dat wens ik jullie overigens ook allemaal toe...

Geplaatst

Pauze

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Guusje: 21 april uitgangsecho, begin mei voor 2e poging

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Esther:

Rubster: rust

Eef: 21 april gesprek ziekenhuis ivm. poging 3

Behandeling

IVFSH: dinsdag 19 april tp

Henne: woensdag 20 april tp

Fren: 21 april start deca // 10 mei start puregon

Zwanger

Zara: 26-4 tweede echo, 7 w 3 d

Dublin: 21-4 controle gyn ivm cystes (8 w). 28-4 echo (9 w)

Babeth: 26-4 controle met 23w1d

Witje: 2-5 controle gyn, 10-5 pretecho

Simba: 4-5 controle VK

Laika: 4-5 controle gyn met 16 weken

Ursula: 9-5 controle vk

Geplaatst

Zie dat mijn datum ook niet klopt: moet as woensdag starten met spuiten, dus dat s de 27e. Aanpassen lukt alleen nu op iPad niet.

Gister met de Fam. Bij m'n moeder gegeten, heb weer zo gelachen om m'n neefje (22 mnd). M'n moeder vroeg aan m'n broer wat hij wilde drinken, komt er een piepstemmetje uit de hoek: ome Gijs, biertje? Waar hij da nou weer opgepikt heeft...

Vanavond bbq bij vin z'n moeder, verder geen plannen vandaag.

Babeth, top, top, top! Weer een mijlpaal. Nu op naar de 28 wkn, en uiteindelijk gewoon naar de 40 weken!

Geplaatst

Pauze

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Esther:

Behandeling

Fren: 27 april start deca // 10 mei start puregon

Zwanger

Dublin: 21-4 controle gyn ivm cystes (8 w). 28-4 echo (9 w)

Witje: 2-5 controle gyn, 10-5 pretecho

Geplaatst

Ook van mijn kant even het lijstje netjes bijwerken:

Pauze

Esther:

Behandeling

Fren: 27 april start deca // 10 mei start puregon

Zwanger

Dublin:
28-4 echo (9 w)

Witje: 2-5 controle gyn,
10-5 pretecho

Geplaatst

Henne die tulpenvaas was maar 1 cadeautje hoor, ik had 'm voor Kerst gevraagd aan mijn moeder maar ze wist niet wat het was dus kwam met een gewone vaas aanzetten. Vandaar in maart een herkansing, ik had nl verteld dat ie gewoon bij Blokker te koop was. Verder kreeg ik geld, ze zou ons tripje naar Lille sponsoren, toen dat de Ardennen werden kreeg ik geld om uit eten te gaan. En een boek trouwens. Ik weet het dus ook nooit. Beetje googlen hier en daar?

Vroeg me inderdaad af hoe het nou bv met Sab zit, heeft ze al gebeld voor die uitgangsecho? Bij mij valt niks te veranderen tot eind mei...

Geplaatst

hoi meiden,

Babeth, weer een mijlpaal bereikt. Wat heerlijk! gefeliciteerd. Wat zal jij steeds opgeluchter zijn meid

Nico, ook van mij ff een dikke knuffel. Al die moeite en timing e.d. en dan nog zonder resultaat... het is gewoon kl*te! niet meer en niet minder

Henne en IVF, beide weer een tp gehad. Meiden ik duim voor jullie.

oja en die samenvatting zou voor mij ook wel handig zijn, heb heel wat gemist.

nou meiden, geniet allemaal nog lekker van deze laatste vrij dag

Geplaatst

hoi dames

nu toch maar even online via de pc, kan ik mijn banner zien ,-))

jeetje er is toch nog veel geschreven hier.

Henne de ipad beval super, mijn man moet alleen even nog verder uitzoeken waarom het met de email niet lukt.... maar wat een handig ding.

Hij ging zaterdag even langs een zaak omdat er nog zoveel levertijd op de 2 zat en dacht de 1 voldoet ook echt wel, maar goed, zij hadden toevallig nog een paar type 2 liggen, en na ze allebei bekeken en vastgehouden te hebben ging hij toch voor de 2.

Maar wel een genot na dat gepiel op de telefoon.

Jij hebt nog een week te gaan las ik, jeetje 2de wachtweek, in ieder geval klink je wat rustiger, ik duim voor je!!!

Ivfsh, klagen daar heb ik ook echt geen reden toe, afhankelijk van de mmm is zwaar ellendig en het is onwijs pijnlijk wat ons overkomen is maar we zijn zo ontzettend gezegend met deze 2de zwangerschap, we weten dat het ook zo anders kan zijn.... net als velen onder ons dus wat dat betreft lukt het me gelukkig om naar de positieve dingen te kijken naast het gemis.

Het zwaarste wat ik ervaar is de enorme angst die ik gehad heb en nu gelukkig minder wordt, wel apart om te merken dat ook mijn man zich zo opgelucht voelt met deze dag, hij begon nu ineens met allerlei planningen te komen en daar maar ik graag gebruik van (hij is nogal van het uitstellen haha)

Fijn om te lezen dat je het gevoel hebt dat je nu voelt dat de kans erin zit dat het gelukt is, wat fijn!!! vorige tp was ook in zo´n moeiljike emotionele periode met het overlijden van je oma.

Nu in betere omstandigheden en in jullie iegen stekkie, ook jij alles succes van de wereld!!

Fren, jij begint overmorgen weer, heerlijk! nou ja, je begrijpt me wel......

Sandra, even echt gas terug nemen nu he, even ZENnnnnnnnnnnnnnnnn

Syl ik kon weer hartelijk lachen om je berichtje hihi

jeetje hier is het nog steeds heerlijk weer, dadelijk weer even in de tuin zitten en genieten, alhoewel heel de week blijft het nog wel lekker

ik ben alles weer kwijt lijkt wel, straks nog even bijlezen

lieve meiden, nogmaals bedankt voor de enorme steun!!! geniet van deze 2de paasdag

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Babeth, ook even vanuit hier zeggen dat ik enorm trots op je/jullie ben. 24 weken, wooohw! Ik kan me zo voorstellen dat het een enorm fijn gevoel geeft. Op naar de volgende 4 weken, of doe maar gewoon 6 ;-)

Liefs Guusje

Geplaatst

Pauze

Sab
: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki
: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje
: intake Dusseldorf 4 mei

Sylvie
: tijdelijke stop

Spaatje
: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen
: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Guusje
: begin mei voor 2e poging, wachten op bongi

Roestvlek
: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline
: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Esther
:

Rubster
: rust

Eef
: 21 april gesprek ziekenhuis ivm. poging 3

Behandeling

IVFSH
: dinsdag 19 april tp

Henne
: woensdag 20 april tp

Fren
: 27 april start deca // 10 mei start puregon

Zwanger

Zara
: 26-4 tweede echo, 7 w 3 d

Babeth
: 26-4 controle met 23w1d

Dublin
:
28-4 echo (9 w)

Witje
: 2-5 controle gyn,
10-5 pretecho

Simba
: 4-5 controle VK

Laika
: 4-5 controle gyn met 16 weken

Ursula
: 9-5 controle vk

Geplaatst

Poeh he, ook al ben ik er minder mee bezig.....het spookt toch de hele tijd door je hoofd. Ben onrustig, telkens vroeg wakker, kan niet echt stilzitten en loop van de weeromstuit de hele tijd te snaaien. Of je wil of niet, die wachtweken nemen je lijf en geest toch altijd een beetje over, onmogelijk om het te negeren of er 'niet mee bezig te zijn'. Eigenlijk blij dat ik morgen weer gewoon moet werken, dat leidt nog het meeste af en daar moet ik ook wel gewoon doorgaan. En het stomme is dat ik nog steeds het gevoel heb dat het niks is, maar daardoor ook juist denk dat het misschien wel gelukt is.....lekker logisch he?

Zo dat moest er even uit. Dan ga ik nu verder de stapel AllerHandes doorwerken en de recepten eruit knippen die ik wil bewaren. Vanavond wordt het denk ik iets met gehakt, courgette, aubergine en pasta, misschien kom ik nog een leuke variatie tegen.

Geplaatst

hai meid

logisch dat je het niet zomaar kunt loslaten.....die afleiding van het werk is dan wel lekker ja, gelukkig mag je morgen weer ;-))

mijn man gaat iets brouwen, alle losse dingen vond hij zo´n waardeloze combinatie maar nu gaat hij iets van tapas maken met in ieder geval voor mij kabeljouwfilet.

ik laat me verrassen!

Zara succes morgen!

Esther, hoe waren je drukke dagen?

liefs

Babeth

Geplaatst

Wij gaan straks voor een pannenkoek op het terras vlakbij het water... Wilden er eigenlijk gaan lunchen maar manlief was in slaap gevallen (hij wordt door de kat heel vroeg wakker gemaakt steeds en haalt dat dan als het kan in met een middagtukkie) dus heb ik maar gereserveerd voor half 7. Zometeen weg, eerst even langs het haventje lopen, beetje wandelen en dan heerlijk pannenkoek eten, ze hebben meer dan 100 soorten! En vanaf morgen weer lijnen want ik ben een kilo aangekomen met al deze lekkere dagen!

Henne ik moet zeggen dat ik uitkijk naar weer beginnen maar niet naar de tweede wachtweek. Ben zo bang dat ik weer hoofdpijn krijg en daarmee menstruatie wordt aangekondigd, bah, moet er nu al niet aan denken en ik ben nog niet eens begonnen! Tegen die tijd positiviteit terug vinden... Sterkte maar weer en IVFSH ook natuurlijk! Hoewel die lekker afleiding heeft in haar huisje...

Geplaatst

ohhhh Caroline wat klinkt dat goed die keus uit 100 verschillende soorten en lekker aan het water.... een kilo aangekomen is minder maar dat komt wel weer goed hoor!

bij het lezen van je berichtje krijg ik gewoon de kriebels.....dat gevoel zal ik ook nooit vergeten...maar nog noet aan die akelige 2e ww denken, eerst nog even op vakantie en dan ben je weer vol positieve moed

Syl, jij veel succes deze week, als het goed is komt de bank over de brug nietwaar?

Geplaatst

He girls,

Ben weer naar het strand geweest. Vandaag geen noorderwind dus stukken warmer. Ben net gedouched en zit nu even in de tuin. En zo zielig joh, elke middag zit 1 van de poezen van de buurvrouw van 2 huizen verderop keihard te mauwen in de tuin. Hij mag niet meer naar binnen, alleen maar in het schuurtje. Ze zegt dat hij de andere poezen bespringt? Ze heeft er 7 in totaal maar maakt echt onderscheid. De een wordt als een prins behandeld en de ander wordt buitengesloten. Ik snap dat niet, al mijn katten krijgen dezelfde behandeling. Ik heb haar er al een paar keer op aangesproken en zal dat blijven doen. Tja meiden, ik heb een zwak voor beessies want wie komt er anders voor hen op?

Straks weer lekker sateetjes grillen en nog genieten van de laatste vrije uurtjes. Morgenochtend eerst iggy naar de dierenarts brengen en dan door naar het werk. De helft van de afdeling heeft lekker al mei vakantie. Wat gaan mensen met kinderen vaak op vakantie of lijkt dat maar zo? Mijn laatste vakantie was 1 week egypte in juni vorig jaar! En wij maar hard werken voor al die behandelingen snik snik

Ik schenk nog maar even een spritz in om het leed te verzachten

Geplaatst

Tja sen, dat gevoel herken ik. Wij zijn wel vaak een weekje weggegaan, maar echt 3 weken achtereen id 4 jaar geleden! Dat haat ik het meeste, niet kunnen plannen.

Geplaatst

Hoi Sen

wat lief dat je het voor die kat opneemt, dat ze maar de moeite neemt om erachter te komen waarom de kat zich zo gedraagt..... ik kan er ook niet tegen hoor!

ik weet niet of die collega´s allemaal op vakantie gaan maar kan me voorstellen dat ze dagen opnemen omdat de kinderen ook thuis zijn...

wij hadden het er van de week nog over, laatste buitenlandvakantie was in 2008 3 weken Italie, in 2009 zijn we in spetember een weekje naar zee geweest, echt op het laatst omdat ik er doorheen zat en vlak voor een nieuwe poging stonden....

We hadden gedacht om tijdens de zwangerschap eventjes weg te gaan maar vanwege de ligging van de placenta en de cerclage die geplaatst ging worden alles maar op de lange baan geschoven! moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel erg vind hoor. we willen nu volgend jaar gaan, waarschijnlijk in mei naar Italie en dan gaat de hond bij mijn schoonouders logeren.

Succes morgen met jullie Iggy!

Geplaatst

Fren dat niet kunnen plannen is erg frustrerend ja.

Babeth, ja al die collega's gaan ook echt met vakantie hetzij naar het buitenland hetzij naar een huisje ergens in nederland. En dan hebben ze het onderling allemaal over hoe leuk het is en ook voor de kids enzo. Logisch maar soms steekt het zo, je kan helemaal niet meepraten ook :( en tegen mij wordt dan doodleuk gezegd jij kan op vakantie wanneer je wilt, ook buiten de schoolvakanties. Dan denk ik arghhh shut up! Kan trouwens wel begrijpen dat je nu niet op vakantie durft hoor babeth, zou ik ook niet doen denk ik. Gewoon voor je eigen gemoedsrust

Geplaatst

Vakantie, wat is dat??? Los van het feit dat al onze vakanties sowieso in de soep lopen (we hebben al Duitse, Griekse en Spaanse ziekenhuizen van binnen gezien) is het idd met plannen echt niet gelukt. En ook financieel dan niet de laatste twee jaar. We hebben zelfs geen huwelijksreis gehad :-( Soms verlang ik zo vreselijk naar een week of twee, drie ergens in een zonnig land, zwembad, lekker eten, beetje wandelen, winkelen, steden bekijken... Maar ik weet dat we onze zorgen en verdriet meenemen en dat de echte ontspanning pas komt als het niet alleen meer hoop is. De laatste week vrij, tijdens de vorige cryo, hebben we wel echt genoten. Maar ja, een week...thuis....écht vakantie is dat niet.

Waarom de wachtweken me nu weer zo zwaar vallen: als ik heb geplast voel in een vage kramp in m'n onderbuik, van fietsen of de trap oplopen krijg ik dat ook, ik word wakker met kramp in m'n onderrug, heb snaaihonger en elk uur zin in iets anders (heb ons menu voor vanavond al drie keer veranderd). Maar het is nog geen week na de tp, dus dit soort dingen kán gewoon nog niks zeggen. Oke, misschien dat het z'n best doet? Maar of dat genoeg is moet altijd nog blijken. En met de vorige keer in m'n achterhoofd, met allemaal dezelfde verschijnselen en 0 resultaat, dúrf ik niet eens meer een beetje te hopen.

Maar: heb door de Allerhandes wel een kado bedacht voor werk. Een ijsmachine! Ik mag geen suiker en geen lactose, dus het enige dat ik kan eten zijn suikervrije waterijsjes (ook lekker hoor). Maar mijn broer heeft vorig jaar een keer ijs voor me gemaakt met kokosmelk, honing, banaan en citroen en dat was zooooooo lekker. Dus ik denk dat ik gewoon een ijsmachien ga vragen en dan lekker zelf aan de slag ga :-) Hmm, dit idee komt denk ik vooral ook voort uit de snaaihonger hihi.

Sen, hier loopt ook een kat die de hele dag buiten is. Zo zielig. Toen J. nog de hele week thuis zat, kwam ie hier altijd bij de schuifpui zitten. Maar J. is zwaar allergisch, dus meer dan elkaar aankijken door het glas kon ook niet haha. Maar zonder gekheid, vind het zo sneu als ik dat beestje dan buiten zie lopen. Neem dan géén kat! Gelukkig gaat het met Iggy steeds beter, wat zal die opgelucht zijn.

Caroline niet vooruit kijken. Ja wel naar de leuke dingen (weer beginnen, weer een kans), maar niet naar die wachtweken. Wie weet gaat het dit keer anders, daar doe je het tenslotte voor, voor dat idee! Hmm, moet je horen wie het zegt haha.

Ik ga koken. Als ik kan besluiten wat ;-)

Geplaatst

Goed idee Henne! En die wachtweken... Ze zijn verschrikkelijk, maar hoop zo er volgende maand ook weer in te zitten. Na de verhalen van Esther en niko ben ik dat wel iets minder vanzelfsprekend gaan vinden.

Moet weer naar de tandarts. Vulling zit niet goed, doet zeer met eten en warm en koud is gevoelig. Grr! Baal de van, moet die vulling er weer uitgeboord worden. Heb ik daar zin in???

Geplaatst

Oh bah, niets zo vervelend als vullingen die niet goed zitten. Zou het maar wel zo snel mogelijk doen, in de wachtwerken zit je er zeker niet op te wachten. En geen ijsjes eten is met dit weer ook geen optie!

Geplaatst

Ik heb kreeft gegeten, lekker!

Henne dat is een heel leuk kado.

Fren ik heb maar 1 gaatje dus gelukkig weinig last van de tandarts.

Vakantie heerlijk, als wij de staatsloterij winnen maak ik een nieuw topic aan, Pauze meisjes op een warm eiland!

Geplaatst

Oh ja, staatslot kopen....moet ik ook nog doen. Ze zeggen altijd dat je sneller zwanger wordt, dan de 100duizend wint, dus ben benieuwd ;-D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden