Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi hoi

Fren, ik dacht dat die link naar lekkere kwarktaartrecepten zou leiden maar haha dat zag er ook erg lekker uit!!! , ik val wel op dnonkere mannen...alleen de mijne is donkerblond, ach ja ;-))

Caroline, goed dat je bent gaan zwemmen! , ik moet lachen om jouw associatie , gek mens!

Ruby, sorry jij was het van de badkamer, wel wat leuke ideeen opgedaan zeker? wat ront dat je een beetje in de lappenmand zit, laatst klonk je al niet fit maar dit is ook wel lastig erbij hoor, ik hoop dat de fysio je wat verlichting zal gaan brengen, sterkte!!!

Syl, ja ik heb netjes ontbeten hoor, het is dat we de ingredienten niet in huis hebben anders was het lastig om ´m niet te maken, vanavond een beschuit met muisjes, ook lekker.

Henne ik ken ze niet hoor, ik ben gelukkig niet de enige, waar mijn zus eerst woonde stonden 2 kersenbomen in de tuin, jammie!!!

Nico wat fijn dat je collega zo goed op de meds reageert. toen wij in Brussel gingen starten adviseerde ze ook (ik was 35) fostimon of menopur, toen was het hier nog wat lastiger verkrijgbaar maar volges Brussel was Menopur een een erg goed middel,later in DD. wilde men dat ook niet wijzigen. Destijds kreeg ik van de apotheek te horen dat je van Fostimon 25% zelf moest bekostigen, ik weet niet of dat nog zo is anders eens informeren bij je collega tzt.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne op kraamvisite met een omweg hihi. Is altijd weer moeilijk.

Babeth jij vanavond, lekker aan de beschuit met muisjes hmmmmm

Geplaatst

he Babeth, wij moeten nu toch alles zelf betalen, dus dan maakt het niet uit...bij Geertgen is de prijs wel vastgelegd...ivf/icsi incl. medicijnen is een vast bedrag, dus je weet waar je aan toe bent...

mijn collegaatje had 42 ampullen meegekregen en dat was voor ca. 1000 euro...slik...we wachten af....we snoepen wel wat af van ons belastinggeld...hahahaha...

krijg zin om naar huis te gaan om te bakken...hahahah...hier regent het nu trouwens...balen...maar wel goed voor de plantjes...

liefs,

Nico

Geplaatst

Henne, top dat je gebeld hebt, ookal ga je dan met een omweg, je doet het wel, top!! ik hoop dat het je zal meevallen meid.

Hier regent het behoorlijk, ik zie de echte kleur van mijn auto weer haha

Geplaatst

Kwaktaart hihi, mooie weer. We kunnen er haast wel een lijst van aanleggen!

Hier de kamer gestoft, de keuken gedaan en twijfel ernstig of ik zal gaan stofzuigen. Dat doet J. eigenlijk altijd, maar het ziet er nu niet uit (waar komt al dat stof vandaan????) en hij is vandaag de hele dag op pad. Maar ja, stofzuigen is nou net dat ene wat ik zelf iedereen altijd afraad in de wachtweken. En ik heb al van alles getild en gedaan, maar dit is toch een soort mentale barierre haha. Bovendien, eigenlijk zou ik dan ook moeten dweilen want er ligt iets plakkerigs op de vloer. Nee, geen kwaktaart (ik voel 'm aankomen), denk frisdrank, een heel spoor van druppels. En om nou én te gaan sofzuigen én dweilen....ik bedoel, je mag er weinig vertrouwen in hebben, maar je kansen moedwillig om zeep helpen ;-)

Denk dat ik maar voor een boek ga en gewoon om het plakspoor heen loop. Dat komt dan morgen ofzo wel.

Sandra, balen dat je zoveel last hebt. Ik vind zwemmen ook altijd zo duur als je alleen even gaat baantjes trekken. In Driebergen hadden ze jaaaaren geleden twee keer per week een uur alleen voor banen zwemmen en dan was het ook goedkoper, ideaal.

Nico, menopur heeft bij ons ook de truc gedaan. Van telkens net an één embryo, naar zes cryo's! 't Is net dat beetje LH erbij wat kennerlijk voor sommige vrouwen nodig is.

IVFSH die ene ontstekingremmer zal geen kwaad kunnen hoor. Heb je niet iets van arnica of spiroflor in huis? Geen idee of je zoiets ook kunt krijgen in Engeland/Ierland, mijn broer moesten we het altijd opsturen. Spiroflor is Symphytum, misschien kun je iets vinden waar dat in zit?

Syl al wat gehoord? Ik zou echt tegen de muren opvliegen als ik jou was. Denk aan jullie!!!!

Geplaatst
he Babeth, wij moeten nu toch alles zelf betalen, dus dan maakt het niet uit...bij Geertgen is de prijs wel vastgelegd...ivf/icsi incl. medicijnen is een vast bedrag, dus je weet waar je aan toe bent...

mijn collegaatje had 42 ampullen meegekregen en dat was voor ca. 1000 euro...slik...we wachten af....we snoepen wel wat af van ons belastinggeld...hahahaha...

Nico, je kunt er natuurlijk niet op rekenen, maar ik heb van beide zelfbetaalde pogingen alleen de pregnyl hoeven kopen. De rest kwam via allerlei lieve meiden onze kant op. Het blijft veel geld, maar scheelt je wel zo de helft. Zodra je def weet wat je gaat gebruiken even je handttekening aanpassen!

Geplaatst

Nou weer sofzuigen... lekker bezig Henne (sorry, ik zie nou eenmaal alles...)

Nico ik heb zojuist de laatste meds binnengekregen (dank je! heb je een pb gestuurd) en hoef ook, voor de tweede keer, alleen de pregnyl zelf te betalen. Er zijn veel lieve meiden hier die het willen opsturen, dus gaat jou ook wel lukken om het bij elkaar te scharrelen!

Geplaatst

Gelukkig is de pregnyl niet zo duur. zo'n 25 euro voor 3 ampullen van 5000 IE dus dat is nog te overzien. De stimulatie meds zijn het duurtste

Geplaatst

ik heb inderdaad allerlei herhaalrecepten gekregen, maar ook als ik het niet nodig heb, haal ik alles op bij de apotheek. Wie weet wie ik er nog bl;ij mee kan maken...

musicalmeneer was in musical zonder baard overigens Henne, vind ik ook nóg apetijtelijker.

(jullie zien, komt niet heel veel uit mijn handen vandaag, toch te weinig geslapen en daardoor geen zin / geen fut om te werken)

Geplaatst

Haha Henne is aan het sofzuigen, hihi.....

Ik vlieg ook tegen de muur omhoog hoor, lekker ruzie met Jeroen want die is dus gewoon maar even de vakantieplanning aan het maken. Bank heeft al onze priverekeningen geblokkeerd dus dat schiet ook niet op, zucht zucht zucht.....

Sandra geen flauw idee hoe die kwarktaart smaakt dat chemische komt van de tv reclame dat ziet er allemaal zo perfect (chemisch) uit daarom, waarschijnlijk is hij heeeeel errug lekker!

Caroline het is jou vak dus jij ziet idd alles.

Vliegkamp dit jaar is van 25 juni t/m 9 juli. 2de jaar dat we met de caravan gaan dus fijner als in een hotel.

Kayla gaat ook weer gezellig mee.

Ik ga nu ook sofzuigen en dweilen, daarna nog 2 wassen opvouwen en in de tussentijd proberen mijn kalmte te behouden, niet dus!!!

Geplaatst
Getver Syl al je rekeningen beblokkeerd dat is kl*te

Dat doet dus dat k*twijf dat in de weekenden in de ballenbak bij Ikea speelt.

Klotebank :-(

Geplaatst

Hihi, mag ik het op hormonen schuiven? Meestal maak ik niet zoveel typefouten.

Syl sterkte!!

Ik ga even een tukkie doen, val opeens om van de slaap.

Geplaatst

Ikea ja daar heb je het al hihi.....

Is die muts nog steeds niet beter/terug/ te bereiken????

Geplaatst

Owww Nico sorry inderdaad!!!! Stond er eventjes niet bij stil, dan hoop ik eigenlijk voor je dat het menopur wordt, dat gebruiken meer mensen dan fostimon, en mocht je nu echt moeten gaan kopen dan in België dien, scheelt zo'n -40% !

Henne stofzuigen en dweilen nee het wordt een boek , geweldig!!!! En scheelt, als je in je boek verdiept zit zie je ook niet dat er een spoor frisdrank is of dat er een stofzuiger doorheen moet.....

Geplaatst

We hebben gisteren nog iemand anders gesproken van de gemeente, gaat zeker nog 1 maand duren voordat er geld komt en we moeten nog 2 instanties achter ons hebben staan.

Daar is Jeroen nu mee bezig en dan moet de verhuurder nog meewerken en dat is nu cruciaal anders houdt het op en eerlijk gezegd ben ik het ook wel zat!

Geplaatst

Kan me voorstellen dat je het even helemaal zat bent. Duurt allemaal al zo lang nu... Hoop echt dat het alsnog goedkomt!

Geplaatst

Maar Syl wat gaan jullie doen als jullie onverhoopt toch het pand uit moeten? Rekeningen geblokkeerd ken ik helaas, gelukkig was het bij ons maar van 1 persoon... Wat een ellende is dit toch voor jullie.

Geplaatst

net begonnen met bijlezen en ik zie dat jullie mij zitten te pesten met mijn kezen :-) Ik dacht hetzelfde hahaha. Geen wonder dat ik nog niet...ach ja, goh ik vraag me best vaak af hoe dat zou voelen: zwanger worden door sex...? Ben ik de enige? Lijkt me zo apart...dreamer...ff snel verder bijlezen, vanmorgen naar ballorig geweest, zo'n binnenspeelparadijs, wat een hitte daar zeg..ff bijkomen hier :-)

Geplaatst

Haha Sab, ik vraag me zelf soms af hoe sex voelt , laat staan er zwanger van worden........;-))

Sjonge Syl-vie wat een lange adem moeten jullie toch hebben, verschrikkelijk. Ik duim dat er iets geregeld wordt en dat de verhuurder ook inziet wat wijsheid is, en dat is die van ons !,

Geplaatst

ohh Syl -vie wat een ellende toch, ambtenarij is al erg, maar nu is het wel erg extreem. Ik hoop zo dat het allemaal goedkomt en dat jullie een positief 2de halfjaar van 2011 krijgen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden