Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha, zolang ik nog maar wee hoe sex voelt. Zwanger woeden breng ik allang niet meer daarmee in verband.

Hier trouwens ruim een uur liggen slapen. De laatste keer dat ik dat deed was......juist toen ik zwanger was, zucht. Je zou haast gaan denken hè.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Owww Henne wat spannend, even doorbijten, morgen werken (toch!) en dan overmorgen...... Jeetje, ik snap dat je niet zo van bepaalde signalen uit durft te gaan maar negeren lukt uiteraard niet.....

Geplaatst

Blijkt dat we een hele nieuwe contact persoon hebben bij de gemeente maar die is er maandag pas weer......

Dan gaat er pas een brief naar de verhuurder uit dat er geld aan zit te komen, J. heeft het net naar de contact persoon verhuurder gemaild dus ik hoop dat ze dat voor nu voldoende vinden.

Ja Caroline dat is echt klote zeg. Ik heb nog mijn geheime rekening waarop jullie gestort hebben, ga vanavond daarvan braaf het restaurant betalen hoor ;-)

of de hypotheek, haha.....

Geplaatst
Haha, zolang ik nog maar wee hoe sex voelt. Zwanger woeden breng ik allang niet meer daarmee in verband.

Hier trouwens ruim een uur liggen slapen. De laatste keer dat ik dat deed was......juist toen ik zwanger was, zucht. Je zou haast gaan denken hè.

Dat zou mooi zijn, ipv pijnlijke borsten veel slaap krijgen.

Geplaatst
Dat zou mooi zijn, ipv pijnlijke borsten veel slaap krijgen.

Had ik de vorige keer ook niet, pijnlijke borsten. Wel groter. Maar het wordt nu wel echt spannend hoor, denk dat ik daarvan gewoon moe ben hihi. Niks zwanger, gewoon de senuwe!

Knap trouwens dat j. Nog zo koelbloedig tot het laatst toe doorgaat, hoop echt dat het m gaat lukken aan de juiste touwtjes te trekken.

Geplaatst

Hij is daar wel goed in, ik niet ik verlies mijn kalmte en ga schreeuwen, kun je nagaan als ik hormonen spuit.

Daarom heb ik bijnaam de bitch bij de werknemers, zal wel kloppen.

J. zegt dat we nog even de tijd hebben om te betalen, schiet mij maar lek ik weet het niet meer.....

Ik hoop het Henne dat dit hem wordt voor jullie!

Geplaatst

Hallo meiden,

Syl, heel veel succes met deze onwijs pittige tijd! Petje af hoor...

Hier terug van een mooie echo, onze pinda is gegroeid als kool. Vorige week nog maar 1,13 cm en nu 2,38 cm. Zara maak je niet druk om die dagen, want vorige week snoepte de gyn er bij mij ook zomaar 3 tot 4 dagen zwangerschap af, terwijl ik nu 1 dag voorloop. Dus mijn uitgerekende datum verandert van dec naar nov., voor nu dan wel... Maar het was een apart gevoel om een mooi kloppend hartje te zien bij dit formaat. Weer een afdruk voor in het plakboek. Daarnaast zijn mijn cystes bijna een cm gekrompen, dus ook dat is positief. De volgende controle staat over 2 weken bij de gyn, dus dat is onze volgende stap.

Geplaatst

Hmm, zie net een oproepje om mee te werken aan een boek. Ik had toch iets meer op moeten schieten met mijn idee. Hoewel dat wel een heel andere insteek heeft, het gaat uiteraard wel over IVF. misschien dan nu toch maar eens echt werk van maken.

Geplaatst

Dublin wat een goed bericht!!!!! Bij ons werd wel iedere keer de kleine gemeten maar met 12weken werd dan adhv de meting de uitgerekende datum bepaald. Nou meid jullie kunnen met een gerust hart vakantie gaan vieren, geniet ervan!

Geplaatst

Henne: zeker doen!! Ben erg benieuwd welk idee jij hebt, maar dat moet je maar niet zomaar op het forum gooien.... Heb je al ingangen bij uitgeverijen?

Geplaatst

Nou euh..fren haha, maar nee zover ben ik er gewoon nog niet mee bezig geweest. Hoewel ik het idee al meer dan een jaar heb.

Geplaatst

Dublin goed nieuws zeg, daar wordt ik helemaal vrolijk van.

Ivfsh en Henne nemen het stokje over van je.

Zag ook de oproep voor het boek, Henne lijkt mij echt iets voor jou.

We kunnen batuurlijk ook de avonturen van de ex pauze meisjes gaan bundelen :-)

Geplaatst

Pfff, bedenk me net dat ik mezelf vandaag dus weer behoorlijk gek aan het maken ben, alleen maar omdat ik zomaar in slaap ben gevallen. Waarom doe ik dat toch elke keer? Denken dat het raak kan zijn? Maar goed dat ik morgen weer hard moet werken. En het weekend dan als afleiding aan mijn boek beginnen haha.

Geplaatst

Henne: hier hetzelfde hoor ... Ik ruik sterker, of dat beeld ik me in of dingen stinken hier of mijn reuk is echt sterker. Rara wat is het :) ik haat de laatste wachtdagen!

Geplaatst

Ik heb al vaker een sterkere reuk gehad, dus daar 'trap' ik niet meer in. Maar het kan je idd wel echt gek maken hè. Die hoop wordt dan opeens zo groot. Oneerlijk als het toch niks is :-( maar goed we hadden een deal, dus met m'n slaap en jij met je reuk......we zitten in ieder geval nog op een lijn haha! Nu allebei nog die dikke tweede streep.

Ik moet werken, maar ga wel ff spieken naar de jurk. Heerlijk toch om naar te kijken!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden