Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zit iedereen tv te kijken of werken jullie?

Ikke het eerste.

Sab wat raar en vies, bah.

Babeth dat zal een leuke combi zijn geweest met spreken, hihi. Leuk een echo!

Ga weer verder kijken.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik zit half te kijken Syl-vie, jeetje indrukwekkende kerk, mooie jurk alleen dat rood bij William vind ik echt spuuglelijk, maar Goed, is natuurlijk protocol.

Geplaatst

Ivfsh ik hoop dat je er naast zit.

Caroline je gaat vooruit plannen, alles staat san in het teken van zw proberen te worden en zijn.

Geplaatst

super mooie jurk! Maar het is daan ook een super mooie meid zeg!

Inderdaad, wat een spuuglelik pak van william, maakt m niet knapper....

Wat waren ze snel getrouwd! Dat doen we in NL toch andersom: eerst al die praatjes, dan de ringen en het ja woord.

Lijkt me erg grappig babeth: moet lastig zijn om zo te communiceren. wel leuk om dat te aanschouwen :-)

wij gaan over een uurtje naar dublin rijden, dus ik mis de kus :-(. Maar die zal vast nog heeeeel vaak herhaald worden. De zon schijnt, heb helemaal zin in weekendje dublin. Ben eens benieuwd hoe het op de ierse ambassade is. Consulaat in shanghai was redelijk relaxt, maar de ambassade in Beijing was echt een vesting! We gaan het zien :-)

Geplaatst

he dames,

dank jullie wel voor de felicitaties...was vanochtend al vroeg aan het bakken...en zojuist terug van het fitnesscentrum waar ik ze getrakteerd heb op cake en muffins...

heb dus het moment gemist van de kus...maar dat zal nog wel vaker worden herhaald....dadeijk maar even kijken hoe de jurk is, wanneer ze uitstappen....op weg naar buckingham palace nu...en daarna ga ik toch effe in de zon zitten...

Syl....wat een gedoe allemaal, maar ik heb begrepen dat jullie nog mogen blijven zitten in het pand? hoop dat de verhuurder er dan ook mee akkoord gaat als hij de brief krijgt...maar dat zal toch wel???

Henne en ivfsh....de spanning vliegt van het scherm....wel/niet....pff....de laatste dagen zijn killing....ik hoop dat jullie gevoel juist is en dat jullie een tweede positieve streep krijgen wanneer jullie gaan testen!

Sab...vreemd zeg....lijkt me niet echt een prettig idee dat er iemand zomaar in je auto kan komen en er doorheen snuffelt (en mss wel slaapt)....hoop dat het niet zo makkelijk gaat om in je auto te komen...is het mogelijk anders een ander slot erin te laten zetten??

Caro....dilemma.....begrijpelijk....sterkte met het maken van een beslissing....3 dagen werken is wel fijn, maar ja...wat als je zwanger raakt en je hebt net een nieuwe baan of je bent nog aan het solliciteren...moeilijk....

kom later nog wel terug...

liefs,

Nico

Geplaatst

De KUS is nog niet geweest hoor Nico, ik zit ook te wachten... Heb flarden gezien, grappig maar vriendlief heeft de hele ochtend zitten kijken...

Ik zei ook meteen: wat lelijk je gaat toch niet trouwen in zo'n rood pak? Haha lekker kritisch zijn we hier weer. Zij is wel mooi, wat een figuurtje... Zus mag er ook zijn trouwens.

Geplaatst

ohnee??? geven ze dan geen kus als ze elkaar het ja-woord hebben gegeven?

jurk is wel mooi....vind het pak eigenlijk ook wel wat hebben...engeland heeft ja bijna alles in het rood...hihihi....dus ook de uniformen...maar goed...smaken verschillen idd...

Geplaatst

Het broertje van Kate is ook niet verkeerd :-) die gaat veel brieven krijgen van jonge vrouwelijke kijkers :-)

Geplaatst

Oh, ik dacht dat je de balkonkus bedoelde... die andere heb ik ook gemist, toen was ik mijn dochter uit school halen... Jeetje wat duurt dat allemaal lang zeg, zit te zappen tussen Ned 1 en de BBC...

Geplaatst

Dames, ik meld me af voor vandaag....fijne dag...ik ga in de tuin zitten...

veel plezier morgen met Koninginnedag als je gaat vieren!

liefs,

nico

Geplaatst

Heb je 'm nou gezien? Hij zei: One more kiss en hop, nog een kusje... Dan waren die van Maxima en WA toch beter! Heb 'm nu uitgezet...

Geplaatst

hoi meiden,

Volg het niet zo het huwelijk daar in london.

Mijn ex-schoonzusje heeft wat dingen bij me neergelegd wat kinderen krijgen betreft. Over eiceldonatie en draagmoederschap. vind het zo lief van haar.

Verder morgen koninginnedag. We hebben 2 optredens bij bejaardentehuizen met de drumband en Alwin is werken. Dus zal een rustig dagje worden.

Straks even boodschappen doen voor het weekend en langs mijn pa. Medicijnen bijvullen.

Nico, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Geplaatst

heb gewerkt, gerust, fysio geweest en nu weer thuis. Werk was "druk" moet me zo inhouden niet te veel te doen of te lang te blijven. Na het rusten enorm pijn in mijn heup, advies van de fysio na anderhalf uur op een kwartiertje plat. Hmm moeilijk in de praktijk te brengen als ik niet thuis ben. Maar ga mijn best doen natuurlijk. Ook een andere ondersteuningsband gehad om te proberen. Ze verwacht er niet zo veel van maar niet geprobeerd is altijd mis. Moet het er maar mee doen hoe vervelend het ook is.

Idd wat een flutkus, heb het net op het nieuws gezien. Ze zeiden ook zo zachtjes "ja" wat een bescheidenheid zeg.

Sab wat een rotidee zeg van je auto. Hopelijk kan de garage je wat vertellen...

ivfsh wel/niet, zo klote die ww. Geniet van je weekendje Dublin.

Rubster jij ook een relaxed weekendje dus. Lekker hoor.

Babeth gelukkig was de kraamvisite gezellig. Had het wel willen volgen jullie conversatie hihi.

Geplaatst

Wat een flutkus, maar ja het zijn Engelse.

Ruby veel plezier.

Sandra dat wordt een uitdaging. Bedje mee naar het werk.

Thuis zal makkelijker gaan.

Hier lekker in het zonnetje!

Geplaatst

Haha blij dat ik niet op die flutkus gewacht heb dan, ik ond wel dat ze een stuk ontspannener leken toen ze in de kerk even "achter de coulissen" geweest waren, jammer dat daar niet gefilmd is......

Ruby wat lief van je ex- schoon zusje maar misschien ook wel confronterend? Succes morgen met de drumband, gezellig!

Sab nog wat wijzer geworden van de auodealer?

Geplaatst

Ja neem het wel met een klein beetje zout hoor. Kan nou eenmaal niet hele dagen thuisblijven om zo vaak even plat te gaan, maar als ik thuis ben kan ik die rust natuurlijk wel pakken. Zit toch al min of meer aan huis gekluistert als ik niet op mijn werk ben.

Het zonnentje is lekker idd, maar er staat ook een aardig windje dus uit de wind is het heerlijk.

Geplaatst

nou heb ik m nog gemist...hahahaha....ws veel te lekker in het zonnetje...

glazen huis komt helaas niet naar kerkrade...jammer.....

San.....dat wordt dus aanpassen....kwartiertje plat na anderhalf...zal moeilijk worden op je werk...of niet???

Ruby....wat lief van je ex-schoonzusje!!!mochten wij voor eiceldonatie gaan, dan hebben wij ook al een donor...wel zo fijn....succes en veel plezier met de optredens!!!

Arno moet morgen ook werken bij een vriend van ons...de laatste hand leggen aan het dak van hun tuinhuisje...'s middags ook nog...dus overdag geen koninginnedag vieren...ach...mss gaan we 's avonds nog effe de markt op..daar speelt een bandje...we zien het wel...

liefs,

Nico

Geplaatst

Oh Nico ik kruip gewoon even in bed van een bewoner hihi. Er is er zelfs 1 die het helemaal niet erg zou vinden als hij er dan zelf ook nog in zou liggen hihi. Neem gewoon mijn luchtbedje mee.

Rubster zou jou ex- schoonzusje haar eicellen willen doneren aan jullie of draagmoeder zijn??? Toch lief dat ze meedenkt, wel confronterend lijkt me.

Geplaatst

Hoi dames,

Ivfsh veel Plezier in Dublin, ik ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat, have fun!

Sandra, Goed opletten dus en regelmatig even plat, wie weet helpt het wel.

Voor de statistieken, ik heb Geen inspiratie dus voor mij een lekkere maaltijdsalade met witte en groene asperges lekkerrrrrrr

Geplaatst

Vanavond bbq! Vrienden hebben een nieuwe Weber gekocht, met alles erop en eraan... Ze zijn nu boodschappen doen en ik zei bregn de kids maar even hier... Gevolg: 4 gillende meiden in de tuin van 2 tot 10 jaar... pfff... manlief is maar even shag gaan halen.

Geplaatst

Haha man lief is dus gevlucht ;-)) gezellig hoor een onverwachte Bbq

Ach Syl, kan niet iedere dag gezond hè gezellig op de camping dus, groot gelijk!

Henne hoe gaat het met je?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden