Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ohhhhhhhhhhhh Guusje, sorry, je bent jarig!!!!! :aaaflowersmiley:

Van harte gefeliciteerd meid!, groot gelijk dat je toch je verjaardag een beetje gaat vieren, super!

Succes in het ziekenhuis en ik hoop dat uiteindelijk een goed bericht je eerste cadeau zal zijn

liefs

Babteh

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Caroline,

goed dat je naar de h.a. gaat, ben benieuwd wat het is, raar toch he? wat je zegt over de aankomende poging, eerst dit maar eens even afwachten, sterkte!

Geplaatst

ff ilegal vanaf werk ;-) Guusje Happy birthday!

Henne, komt goed, weet t zeker!

Caroline, wat ben je toch allemaal aan t doen?? Wat een toestanden allemaal met je zeg?

Heb alleen laatste berichtje nagelezen, beetje te weinig tijd.

Babeth, klinkt idd verweg, maar voor je t weet ligt er een blakend gezond poppie in je armen.

Hier nog geen menstruatie, wel nog steeds hoofdpijn en overige kwalen van een aankomende menstruatie, evena fwachten dus.

Henne, wij moeten er om 12 uur zijn, dit soort afspraken doen ze alleen aan eht eind van de ochtend?! En we moeten echt samen komen zei ze, dus ik wacht t nog even af maar ben bang dat ie verzet moet worden, grrr...

Geplaatst

guusje, van harte!! En maak er inderdaad wat van, ondanks dat je naar het ziekenhuis moet.

Caro, laat je even weten wat de ha zei? Vind het toch een vreemd verhaal hoor...

Geplaatst

ik zag ergens nog iets staan over de meeting en naar een musical gaan? Hou met mij geen rekening want ik hou zo ontzettend niet van musicals :-)Voor andere dingen ben ik wel in, zoals een stedentripje haha

Geplaatst

hee meiden!

Guusje: gefeliciteerd meid! Vreemde dag voor, maar goed dat je wel je verjaardag gaat vieren met je lief en met vriendinnen. Hoop dat je gesprek vandaag goed gaat.

Caro: wat vreemd zeg... goed dat je naar de dokter gaat. Ben benieuwd wat het is.

Lieve Zare, jij bent op weg naar gent. Wat een dag voor jullie: denk aan jullie!

Henne: niet getest vandaag: bikkel! Ik wel, haha, kan het nog niet laten... heb nu geen testen meer in huis. Denk dat ik wel nog 1 zo'n clear blue digitale haal. Gewoon voor de leuk. Lijkt me zo magisch als daar het woordje zwanger komt te staan.

Over die documentaire gister: was echt interessant! Misschien is het nog wel op internet terug te halen. Heet 'the cell' en gaat over de vraag hoe het kan dat een mens start met 1 cel, die zich verder door deelt en hoe elke cel dan toch 'weet' welke functie 'ie heeft. Dus een heel verhaal over cellen, genen, chromosomen en dna.

Ik heb straks de afspraak met de andere arts: ben eens benieuwd!

groetjes,

IVFSH

Geplaatst

Guusje Happy Birthday!!!!! Hopelijk hebben jullie een goed gesprek en daarna lekker vieren hoor!!!!

Zara ben benieuwd wat Gent wil doen. Zou wel mooi zijn als er natuurlijk chromosomen onderzoek op het vruchtje uitgevoerd kan worden. Dan krijgen jullie misschien antwoord op de vraag waarom. Sterkte vandaag.

Caro je zit nu bij de dokter, hopelijk weten ze wat het is en kan er wat aan gedaan worden. Klinkt griezelig elke keer weer andere klachten erbij. Succes.

29 oktober is prima, ook mijn laatste weekend voor mijn verlof afloopt. Raar idee zeg. Maar omgeving Utrecht is prima.

Vanmorgen even op het werk geweest, daarna fysio en nu lekker weekend. Nog even wat thuis uitwerken en dan lekker genieten van het mooie weer. Tot nu toe weinig last vandaag dus me rustig houden en daarvan genieten. Kreeg net tel van vriendin waar we zondag geweest zijn. Haar zoontje van 6 maanden heeft nu waterpokken, dus of ik de huisarts maar wilde informeren aangezien ik het nog nooit gehad heb. Dus maar even gemeld. Kan alleen kwaad in de 1e 20 weken van de zw en dan is er een kans van 1% op aangeboren afwijkingen. Gelukkig ben ik daar al voorbij dus geen zorgen.

Geplaatst

hee sandra!

Ik hoop dat je je dit weekend (en daarna :-)) goed blijft voelen. Lekker genieten van het goede weer in NL!

Geplaatst
"ik zag als locatie frankrijk, Cork, Spanje voorbij komen maar we houden het nog bij Utrecht?? ik weet niet of het iets is maar misschien die locatie waar "

Babeth je bericht stopte ineens? Ga zometeen naar de ha, laat het weten.

Guusje als je dit nog leest veel sterkte!!

Haha Caroline wat stom!..... Ik dacht misschien is die locatie waar de forumdag gehouden wordt een idee? In Bunnik, ligt toch bij

Utrecht hè ? Het is maar een ideetje hoor.

Ivfsh, ja vandaag bij die andere arts en dan binnenkort toch bij die kliniek die de huisarts van gisteren je geadviseerd heeft? Je hebt het er maar druk mee ;-)

Sandra fijn te weten dat de waterpokken voor jou geen risico zijn, en lekker dat het nu goed gaat, geniet van het moie weekend !

Sab, sjonge het zal toch niet zo zijn dat de boel zo enorm uitloopt als je bv zondag ongesteld wordt ?

Fren hoe gaat het met jou? Wordt de hoofdpijn al wat minder?

Geplaatst

henne, klinkt positief!

Guusje, gefeliciteerd! Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig was vanmorgen, hoop dat je straks meer duidelijkheid hebt!

Kan je je verjaardag nog n beetje vieren?

Caroline, balen van die vage klachten! Sterkte ermee!

Sylvie klinkt goed de voorbereiding voor t weekend, je hebt n leuk weekend verdiend!

Tot later x liefs eef

Geplaatst

[quote=Meiske74;436683

Sab, sjonge het zal toch niet zo zijn dat de boel zo enorm uitloopt als je bv zondag ongesteld wordt ? QUOTE]

whaa Babeth, ik word al gek van mezelf van het rekenen, in juni gaan we met vakantie (vertel liever nooit precies wanneer, want je weet tenslotte maar nooit wat voor gekken er meelezen ;-))

ik moet! gewoon binnen korte tijd ongesteld worden want anders redden we het niet om de punctie voor de vakantie te krijgen...en dan wordt het dus juli. Plus nu natuurlijk het feit dat San er niet, hooooogstwaarschijnlijk niet, bij is op 20 mei en dat willen ze dus liever niet...

Ken mijn hele agenda van de afgelopen maanden uit mijn hoofd qua cyclus en t zou niet fijn zijn als er nu ineens weer langer tussen zit omdat we dan niet voor de vakantie kunnen starten..

Geplaatst

Caro, al nieuws?

Leuke foto's IVFSH of is het nu IVFCO? Snap er geen drol meer van hahaha en doen hoor die test, is zoo koel hahaha

Geplaatst

Hey dames

Guusje gefeliciteerd maak er een leuke da van.

Fren wat goed 20 kilo dat is ook niet niks zeg pffff een slanke den;)

Sylvie ja die leuke topic van martha ja hoe zal het met haar gaan raar is het leven.

Zara heel veel sterkte

Als ik iemand vergeten ben sorry ik ben ook zo'n zeef moet drie pagina's lezen en ben de helft kwijt

Iedereen een fijn weekend alvast liefs Jessica

Geplaatst

Minoes, sorry ik had je ng helemaal niet welkom geheten hier, bij deze... Schrijf lekker mee.

Fren -20kg !? Wat geweldig, super Goed gedaan zeg , vandaag is het overigens anti dieetdag en de dag om zonder broek te lopen...haha wat ze toch verzinnen!

Even voor de iPad en phoneecialstn onder ons, weten jullie waarom we via de iPad geen handtekeningen kunnen lezen? Erg onhandig .......

Geplaatst

Nou, ik ben weer terug en het is inderdaad een griepvirus... Ze kon niks voor me doen, want bij een virus krijg je geen antibiotica, dat is alleen bij een bacterie (weer wat geleerd), dus uitzieken. Ze verwacht dat ik me na het weekend een stuk beter voel. Ze heeft naar mijn longen geluisterd, die zijn schoon, mijn klieren zijn maar een klein beetje opgezet, net als mijn amandelen en mijn buik voelt normaal. Ze heeft dus wel van alles onderzocht en dat is wel prettig. En mijn bloeddruk maar weer eens gemeten en die was nog te hoog maar ietsje lager. Misschien omdat ik ook weer afgevallen ben? Wat dat laatste betreft ben ik goed bezig en zo'n griep helpt dan wel mee natuurlijk...

Ik heb gevraagd of ik naar Frankrijk mocht rijden en dat vond ze prima als ik me goed genoeg voel. Nou heb ik nog steeds die warme plekken en spierpijn dus vandaag zie ik niet meer zitten maar misschien dan morgenochtend eindelijk??? Maar dat beslis ik als ik opsta. Pfff in ieder geval niks engs, voor zover het niet eng is dat er een of ander virus door je lichaam zwerft dat rare klachten geeft...

Geplaatst

fijn Caro dat t niks engs is, nou ja bijzonders.

Hopelijk kunnen jullie alsnog weg!

Geplaatst

Idd fijn Caro niks ernstigs, maar wel vervelend. Veel drinken en veel slapen en dan ziek je het lekker uit.

Fran helemaal vergeten je te complimenteren met je 20 kg afgevallen te zijn zeg!!!!!! Iets om heel terecht trots op te mogen zijn.

Babeth ik heb geen i-pad maar volgens mijn kan je in de instelling ergens vinden dat je het op pc of op mobiel apparaat in kan stellen. Dan zie je geloof ik wel handtekeningen. Succes en hopelijk corrigeren de echt i-pad dames me als ik het niet bij het rechte eind heb.

Geplaatst

Ik weet het nog niet meiden, zucht... Volgende week is mijn zus de hele week in Nederland dus das niet zo handig, ze is liever thuis als wij er zijn... Het wordt morgen vertrekken en hopen dat haar vriendin het niet erg vindt als we woensdag pas weg gaan, of woensdag tot zondag ofzo. Mijn zus vroeg of mijn dochter niet 1 dag school kan missen en dan volgende week maandag terugrijden maar dat kan dus niet...

Geplaatst

Caro balen, misschien toch echt even lekker uitzieken?

Guusje gefeliciteerd!

Hier vanochtend opeens weer een klodder bruin, gelijk weer in de stress. Sindsdien weer niks, dus maar weer afwachten.

Wat betreft de iPad: jay heeft oor mij een andere browser geïnstalleerd Atomic Web. Op deze kun je instellen dat je m als pc versie wil zien en dan krijg je wel gewoon handtekeningen enzo.

Geplaatst

henne, daaaar begin ik niet aan hoor. Meestal als vi n instellingen gaat wijzigen is het einde zoek, dus vd ipad blijft ie af!

Caro, toch griep, tja, ook niet leuk, maar gelukkig geen enge dingen

Babeth, anti-dieet dag. heb ik vast aangevoeld, want vanavond komen vrienden bbq-en en heb net allemaal lekkere dingen die niet dieetverantwoord zijn gehaald :-) Hoofdpijn is trouwens weg hoor, gelukkig, alleen nog moehoe...

Minoes, welkom. En die slanke den, dat valt reuze mee hoor. laten we zeggen dat er nodig wat af mocht/moest...

Geplaatst

Hoi hoi

Henne, dit was een restje wat eruit moest,... Wat die instellingen betreft ik weet nietof ik dat aandurf....ben er erg onhandig in haha.

Sab ik snap je dilemma, sjonge jonge, nou nog een keer Nico vragen dat dansje te doen en dan de3biertjes....

Caroline gelukkig is het een onschuldige griep maar wel knap lastig! Misschien morgen een stuk beter.

Fren, haha Goed getimed! Fijn dat de hoofdpijn tenminste al weg is, veel plezier vanavond

Geplaatst

voor mij geen bier whaaaa, gruwelijk, liever een roseetje, maar ben weer gestopt met drinken voor het komende jaar ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden