Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier ook zon! Gaan zo naar buiten, paardje kijken en hondjes van de buren aaien. Erg populair.

Zara, meis, moet veel aan je denken. Hoop dat het gisteren 'goed' is gegaan. Dat je misschien wat antwoorden hebt gekregen. Dat het bezoekje aan gent de moeite waard was. Lijkt me toch fijn, dat er extra naar gekeken wordt.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goede morgen allemaal!

Jeetje het lijkt wel of er vannacht kortsluiting is geweest in mijn hoofd want ik ben echt alles kwijt aan berichtjes , net even teruggelezen maar blijft niet echt hangen zeg maar...

Henne ik moet lachen om je nieuwe test, kan me voorstellen dat je er een nieuwe tegenaan gegooid werd, ik deed de laatste test op de officiele testdag, en dat was toen de digitale met tijdsindicatie...Het gaat goed maar ik begrijp je onzekerheid ook volkomen!!!

Zara hoe gaat het met jou? je hoofd zal overspoeld zijn met informatie, de vragen zullen waarschijnlijk blijven opborrelen en dan moet je alle emoties nog zien te handelen....sterkte!!!!

Eef, ik las je bericht over deze komende poging, begrijpelijk dat je de kans klein acht maar lieverd het is een kans, een mooie!!! die vakantie vooraf doet jullie vast erg veel goed, ik ga ook voor jou uiteraard erg hard duimen!

Nico, hoe gaat het met jou? nog even en dan hebben jullie nog een belangrijk gesprek, komt nu ineens best dichtbij nietwaar? ik hoop dat mede het verhaal van Kaartje je goed gedaan heeft!

Caroline, voel je je al weer iets betere tov. gisteren?

San, gaat lekker snel, kun je ook de plaatjes gaan plakken, wordt vast erg leuk.

Hier verder een rustig dagje, mijn schoonvader gaat schilderen, joepie!, mijn man is boodschappen doen en dadelijk gaan we samen even weg voor een moederdagcadeautje, zie er zo tegenop, vorig jaar barste ik bij het tuincentrum in tranen uit, hoop dat het nu wat beter gaat al voel ik me niet echt sterker op het moment, maar goed, dan denk ik vorig jaar was de eerste keer en die zal het heftigste geweest zijn.

Eef, wat je schrijft over het misgaan, het is inderdaad verschrikkelijk en kan ook beangstigend zijn, onze gyn gaf ook aan dat als het op latere termijn in de zwangerschap misgaat, bv. vroeggeboorte het vaker een zwangerschap betreft die ontstaan is uit een vruchtbaarheidsbehandeling.Ik schrok daar toen wel van, had ik nooit geweten....maar probeer daar niet te veel bij stil te staan, het gaat veel vaker goed als fout.

nou hier is het al erg mooi weer, de zon schijnt volop!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth de vorige keer heb ik na de officiele testdag ook niet meer getest. Nu is het puur vanwege het bruinverlies dat ik bevestiging zoek, die me uiteindelijk toch geen rust geeft. Blijf bezorgd en tegelijkertijd blij, zo'n rare combinatie. Merk ook dat de kwaaltjes en de heftigheid daarvan heel erg wisselen, maakt me ook onzeker, hoewel het volkomen normaal is. Veel vrouwen merken met vijf weken nog niks.

Hier trouwens al wel zon, maar geen strakblauwe lucht. Vind het maar raar weer. Gisteren was wel erg lekker.

Ik ga verder afstoffen, dit was even een snelle pauze. Was ook benieuwd of Zara nog wat had gepost...

Geplaatst

daarom begrijp ik ook goed dat je nog test, wellicht als je geen verlies had dat je dan ook de testen niet meer had aangeraakt.

Het is ook zo tegenstrijdig, je gaat wellicht van mijlpaal naar mijlpaal, maar morgen 5 weken...weer een nieuw plaatje in je banner en met een mooie test!

veel plezier met je logeetjes!

Geplaatst

De vloerbedekking ligt!!! Nu is P de kleding kast in elkaar aan het zetten en ik ben thee aan het zetten ;)) Ja ja de plakplaatjes!!!!!!!!! Vind het niet erg dat het weer nu op dit moment nog niet stralend is, vanmiddag is vroeg genoeg....

Henne je doet van alles om zekerheid te vinden, zo frustrerend. Zeker als de kwaaltjes komen en gaan, weer onzekerheid. Nog even 13 dagen doorbijten en dan een prachthartje.....

Babeth kortsluiting?? hihi gewoon zw dementie!! Sterkte straks met het uitzoeken van een moederdag cadeau, je bent tenslotte wel moeder van 2 en nr. 3 is onderweg!! Fijn dat er toch geschilderd gaat worden vandaag.

Hier straks ook mooi bosje bloemen voor schoonmoeders kopen. Doen er normaal nooit iets aan, maar met alle hulp de laatste weken heeft ze wel een hele bloementuin verdient!! Gaan ook nog cake bakken en aardbeien meenemen als traktatie bij de koffie. Even de hulp in het zonnnetje zetten morgen.

Geplaatst

hey meiden

Henne meid wat en frustratie ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het bruine gewoon bij jou hoort.

Babeth lekker kortsluiting zal wel van de zwangerschap komen zeggen we maar.

En wat super dat je twee jongens en zusje krijgen hele maal top.

Hier ook zon en warm;)

Gister lekker met papsie en broertje en man uit eten geweest straks moederdag kado kopen

Iedereen fijn weekend

Liefs Jessica

Gast Guusje
Geplaatst

Ik was ook even benieuwd of Zara nog iets heeft achter gelaten. Het houdt ons allemaal erg bezig.

Hier vannacht weer veel pijn gehad, maar gelukkig was het na 2 uur wakker liggen weer weg. Nu de tas pakken en op de fiets naar het strand.

Iedereen een fijne zonnige dag, hoop dat iedereen zal genieten.

Geplaatst

inderdaad nog geen nieuws van zara. Realiseer me nu de wrangheid van het moment pas... curettage de dag na moederdag. Het blijft verschrikkelijk, krijg nog steeds iedere keer een rilling over me heen.

Ennyway... ik denk dat ik dinsdag nog niet verder kan hoor. Nog steeds geen teken van een aankomende menstruatie. Normaal gesproken eerts een paar dagen bruinverlies, nu nog niks. Dus dat beloofd weinig goeds. Sterker nog, ik heb het gevoel vanmorgen mn eisprong gevoeld te hebben. Wat eigenlijk heel raar is, aangezien ik al 10 dagen deca spuit. Dat zorgt er toch voor dat je geen eisprong krijgt??? Nou ja, we zien wel.

Gister lekker weer bbq gedaan met vrienden. Ze vroegen of ik meeging de stad in, maar dat heb ik maar even niet gedaan, lag weer braaf om 23 uur in bed. Net uitgebreid de krant gelezen (henne, heb je eindelijk een antwoord op je mail gestuurd) en dan even de stad in voor een bikini. Vanavond naar de bios. Eindelijk een medeslachtoffer voor Gooische Vrouwen gevonden :-)

Kortom, rustig dagje hier!

X Fran

Geplaatst

he meiden, hoe gaat het hier. Ik denk aan jullie hoor. Met mij gaat het helemaal niet goed. Teveel stress gehad de laatste tijd, zit erdoorheen. Zie ook verschrikkelijk op tegen morgen: moederdag. Een dag die dubbel pijnlijk is. Voel me ook heel erg eenzaam... bah ik haat mezelf als ik zo ben. Nu genoeg gejammer...

ik moet veel denken aan Zara, wat zal ze het zwaar hebben. Wilde eigenlijk even kijken of er nog nieuws was, misschien later vandaag nog...

Henne, je klinkt alweer positiever... gelukkig. De test is weer positief dus das een heel goed teken. Kom op, het MOET nu gewoon goed gaan!

voor iedereen een dikke knuffel...

Geplaatst

Goeiemorgen,

Ik kreeg voor mijn verjaardag een bioscoopje van een vriendin en we gaan naar Gooische vrouwen... als ie nog draait tegen de tijd dat het er van komt. Schijnt erg leuk te zijn.

Ik voel me nog niet heel veel beter, ben blij dat we niet gaan vandaag... Gisteravond kon ik bijna niet lopen, de (spier)pijn was in mijn voeten gezakt en vanmorgen werd ik wakker met dikke handjes, leek wel of ik vocht vast hield, ook pijnlijk... En nu weer hoofdpijn, zucht... Nou ja, de dokter zei dat ik me na het weekend beter moet voelen omdat het meestal een week duurt, ben benieuwd...

Hier ook geen prachtig weer, sluierbewolking en die wind is er weer. Misschien vanmiddag beter?

Geplaatst

Sen wat rot dat je er helemaal doorheen zit. Je hebt het de laatste tijd ook zo druk gehad en ook niet helemaal fit toch? En dan ook nog de zorgen om Iggy.

Neem een stap terug en rust eens goed uit. Plan je agenda leeg en doe waar je op dat moment zin in hebt.

Kan me voorstellen dat morgen een hele zware dag is. Meis we zijn er voor je.....

Geplaatst

hoi Caro,

je kan beter wachten tot je wat fitter bent want zo is het toch ook niets. De hele tijd achter het stuur als je al niet lekkerbent.

hier is de lucht trouwens ook niet helder

en hier ook koppijn... als de hele week arghh.. spanningshoofdpijn, kan geen paracetamol tegenop

Geplaatst

ja Caro echte griep heeft pijnlijke en vervelende symptomen. Helaas heb jij er een heleboel die elkaar in rap tempo afwisselen. Wel veel rusten hoor anders duurt het echt lang voor je echt opknapt.

Hier waaid het ook behoorlijk op dit moment.

Geplaatst

dankjewel San,

ja heel veel stress. Dit traject, Iggy die kwijt was, m'n broer die in een crisis zit.. en dat heb ik al jaren gehad met mn moeder. Het is gewoon too much. Ik zou willen dat die ellende eens ophield... ik wil gewoon RUST in mn leven

Geplaatst

Net als bij jullie spookt Zara regelmatig door mijn hoofd.

Esther ook trouwens.

Meiden er wordt aan jullie gedacht hoor!!

Geplaatst

Sen sterkte meis! En caro beterschap!

Fran balen vanndie planning toch altijd. Maar met deca loopt het misschien net anders? Zonder bruinverlies ofzo. Wat ik allemaal wel niet gedaan hebnom ongesteld te worden vroeger, het zette nooit echt door en dan was ik zo beroerd. Het raarste was een voetenbad met mosterdzaad, dat zou het op gang helpen. Nou het stonk alleen maar :-) je enkels stevig masseren wil nog wel eens helpen, zit een reflex massage punt.

Dank voor je mail! Ik ga eens heel goed nadenken of ik dit serieus zou willen, qua energie en tijd. En ook dus eens polsen of er een uitgever geïnteresseerd zou zijn. Het hangt al zo lang in m'n hoofd datik er op z'n minst naar moet informeren.

Geplaatst

Sen, het valt ook allemaal niet mee... zeker wat jij allemaal voor je kiezen krijgt... Ik denk ook al heel lang: wanneer komt het geluk nou eens onze kant op? Sterkte, vooral morgen en ik hoop dat je binnenkort een beetje meer rust gegund wordt...

Henne ik moet erg lachen, nou ja, in mezelf dan, om dat voetenbad met mosterdzaad, wie doet nou zoiets? Henne! Hahaha!

Sandra ik geloof niet dat ik ooit van mijn leven griep heb gehad op deze manier, wat een gedoe!

Geplaatst

Goh Caroline je hebt het echt te pakken!!! in de volksmond wordt een flinke verkoudheid vaak al snel griep genoemd maar als je echt griep hebt kun je je echt dagen broerd voelen en kan soms ook een lange nasleep hebben, wellicht heb jij het nu echt te pakken, maar goed dat je nog thuisgebleven bent! beterschap.

Sen, ik vind het zo ontzettend ellendig voor je, en het erge is je hebt zelf nergens invloed op, ik bedoel, de kinderwens, het verloop van de behandelingen, de situatie van je broer, het enorme gemis van je moeder...gelukkig gaat het met Iggy goed maar alles bij elkaar is het erg veel. Ik weet wat het is om een gevecht te moeten leveren maar welke lieve mensen je ook om je heen hebt, je moet er zelf doorheen, en dat is zwaar....heel veel sterkte lieverd!! ik hoop dat je snel verbetering merkt en dat je wat rust vind in je hoofd.

Fren, wat ben je verstandig bezig! op tijd naar bed,genieten en een bikini kopen, super!

wat het gebruik van decap. betreft ik heb er geen idee van, nooit gebruikt, hoop dat het toch snel gaat doorzetten.

Sab, hoe is het bij jou?

Geplaatst

Zonnetje schijnt volop, vanmorgen ook bewolkt zoals bij jullie maar nu heerlijk.

Straks even bijlezen, druk leven hier op de camping.

Geplaatst

dankjewel voor jullie lieve woorden meiden

Babeth, precies hoe je het zegt. Ik heb er allemaal geen invloed op maar het overkomt me wel. Ook ik weet hoe het is om een gevecht te moeten leveren. Maar dat doe ik bijna al mijn hele leven... ik ben zo moe ervan. Snap je... ik wil gewoon een keertje gelukkig zijn. Het klinkt nu misschien alsof ik mezelf heel zielig vind maar dat is niet zo hoor. Ik heb nu alleen even een soort breakdown...

Geplaatst

Haha henne, vietenbad met mosterd... Nou zat ik wel te denken aan een voeten badje, maar dat was meer om m'n voeten een beetje toonbaar te krijgen voor open schoentjes. Geloof alleen niet dat me dat zelf gaat lukken. Heb zulke moeilijke voeten, yak.

Net wel geslaagd voor bikini. Bij de Hema notabene... Ik dus 2 maten van 2 bikini,'s naar de kassa, verolgens bij c&a even snel pashok ingedoken om te passen (scheelt toch weer een ritje immers) en de rest weer teruggebracht. Haha, ze keken me wel even raar aan... Verder ng op schoenenjacht, maar da was zoals altijd weer een drama. Waarom kopt iedereen al midden in de winter zomerschoenen?? M'n maat (ok, ook niet de makkelijkste;42) overal uitverkocht. Zucht, uiteindelijk maar een paar slippertjes bij de h&m gescoord, maar die kan ik moeilijk aan naar m'n werk...

Hier is het halfzonnig, maar dat is wel ok, anders fik je volgens mij weg. Ga nu m'n nieuwe bikini uitproberen op t balkon, Ov. 2 uurtjes komt er een vriendinnetje en gaan we lekker de stad in.

Geplaatst

Sen, vergeet ik jou nog... Het is inderdaad net wat babeth zegt, wel heel erg veel bij jou... Zit er een weekje vakantie in om even afstand te nemen en op te laden?

Ik denk aan je!

Geplaatst

hee meiden,

het is weekend!!!

Caroline: griep is echt heel vervelend he, ik heb het zelf volgens mij ook pas twee keer echt gehad en wat was ik me daar toch beroerd van! Hoop echt dat je snel opknapt!

Lieve Sen, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. je moeder, je broer, de behandelingen en dan ook nog die eigenwijze iggy. Wat babeth al zegt: zit een korte vakantie/weekendje weg erin voor jullie? Voor mij zijn dat momenten dat ik even echt kan ontspannen. In elk geval veel liefs voor jou!

Hier lekker weekend, gister ar opgehaald van het vliegveld, dus die is weer lekker bij me! Vandaag gaan we nog wat dingetjes ophangen in huis en misschien even de stad in ofzo. Maar ar had vooral zin om lekker in huis te cocoonen. Het weer is hier niet echt lekker, dus dat komt eigenlijk wel prima uit.

Liefs,

IVFSH

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden