Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geloof dat ik bij gebruik van decapeptyl een dag of 3 later dan normaal ongesteld werd.

Fren, leuke bikini!

Sen, het is ook allemaal wel veel bij elkaar voor jou. Doe maar lekker rustig aan.

Syl, bij jou nog nieuws? Wanneer krijgen jullie nu eindelijk zekerheid?

Hier erg zonnig. Ga zo even lekker paardrijden. Heb dr. S. inmiddels gemaild dat ik me na pinksteren 2 weken vrij heb kunnen plannen voor fm t/m punctie. Nu dus wachten tot hij reageert. Ik word opeens ongeduldig en wil nu gewoon starten :-). Ben nu alleen vreselijk verkouden en ook moe na wat nachtdiensten. Eerst dus even goed bijslapen en zo en dan de volgende ronde in.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen ik gun je heel veel rust want het is ook bij jou pittig de laatste tijd.

Fren leuke bikini!

Ben de rest kwijt.

Alweer zoals vorig weekend niet lekker en veel tijd doorbrengen op de wc.

Zakelijk is het echt een puinhoop meer valt er niet over te zeggen. Gemeente werkt niet mee en worden van muur naar muur gestuurd.

Gedachte proberen op nul te zetten en "genieten" van weekend dan maar.

Geplaatst

Hoi dames,

Fren het is zeker een leuke bikini!!!! Makkelijk shoppen zo hè .

Kaartje ik kan me voorstellen dat je nu niet meer wilt wachten, recepten moet je dan nog krijgen nietwaar?

Syl wat ontzettend rot, wat is dat toch dat je net nu weer niet lekker bent! Zakelijk dus K momenteel, sjonge jonge dat het zo moet gaan.... Hopen dat komende week die ambtenaren eens het licht gaan zien, succes!!!!!

Geplaatst

hey ben ik weer even...

het is hier een stuk warmer geworden, de wind is gekeerd.

ja een vakantie zou heerlijk zijn maar is nu geen optie met een kat die binnen moet blijven en moet herstellen. Ik durf het niet aan om de verantwoordelijkheid bij anderen te leggen. Je ziet het, hij glipt zo weg. Eerlijk gezegd zit de angst er nog zo in dat ik helemaal niet meer op vakantie durf. Bang dat hij weer zoek raakt en wie gaat hem dan zoeken? Hopelijk ebt die angst wel weer weg. Ik ben nou eenmaal erg gehecht aan mn poezekindjes. Misschien over een paar weekjes een weekendje weg ofzo. Maar eerlijk gezegd zeggen we dat wel vaker, alleen stellen we het altijd uit...

Syl, jou zit het ook niet mee. Weer niet lekker... knuffel voor jou.

ik ga nu boodschappen doen

tot later

Geplaatst

lieve meiden,

kaartje, spannend nu opeens! Klinkt of je heel snel weer in de race bent, superfijn!

Sen, sterkte met de tegenslag. Sluit me aan bij de rest, praat/schrijf er over, gun jezelf tijd en rust en wees lief voor jezelf, je hebt het niet in de hand, je bent volgens mij zo'n super zorgzaam type, maarre nu jij ok?

Sylvie, lees altijd met knoop in maag over alle tegenslag....kan me voorstellen dat jouw maag/darm stelsel ook denkt, nu even niet! Zorg goed voor jullie twee en hoop dat je het even achter je kan laten op de camping, liefs voor jou!

Ivfsh, fijn avondje met ar toegewenst! Lekker even relaxen en cocoonen, klinkt goed ; - )

hier ook nog even geshopped, etentje vanavond dus zocht iets netjes maar toch zomers...schoenen heb k al jaren geleden achter me gelaten...hier ook n bigfoot mt 42.....

Liefs van eef

Geplaatst

Nou meiden ik voel me eindelijk wat beter... Heb zelf (voor het eerst deze week) boodschappen gedaan en ga nu koken: lasagnette met champi's, ui, paprika, courgette en gehakt. Heb nog wel wat last van handen die opgezet zijn, maar ja, het is ook warm en beetje spierpijn/hoofdpijn, maar het is allemaal te handelen...

Bikini's draag ik al jaren niet meer haha! Mij zul je alleen in een badpak zien, al ben ik nog zoveel afgevallen...

Fijne avond, heb nog niemand gehoord over bbq? ik moet er nog effe niet aan denken eerlijk gezegd...

Geplaatst

Hier net een broodje gegeten op t terras. Zijn in de stad, maar Pfff wat een hitte en wat een drukte... Dadelijk naar de film.

Zie nu al op tegen hockey morgen, voorspelling is 28 graden en we spelen midden op de dag. Dat wordt afzien dus.

Caro, fijn dat jeje eindelijk weer wat beter gaat voelen!

Geplaatst

Caroline geen BBQ wel plaatgrillen is net zoiets toch...Fijn dat je jezelf wat beter voelt nu.

Fren succes morgen veel drinken en WINNEN :-)

Sen pak je rust heey..ramen en deuren sluiten foon uit! en dan is geen egoisme maar energiebeheer!

Weet nu waarom het mij soms zoveel moeite kost geconcentreerd alles te lezen te onthouden en te reageren...ik "mag" aan de pilletjes ;-) nu maar hopen dat het werkt :-)

Ben inmiddels achter het spijkerschrift op mijn Doss. er staat dus niet GUmm maar 64UM (ofzo) heeft iets te maken met afmeting en de tekst eracher heeft te maken met hoeveel maal er vergroot was dus geen afwijkingen oid maar gewoon een krabbel...man weet precies hoe het zit ik hoorde alleen maar GEEN afwijking

Geplaatst

Haha Spaatje da's een mooie. Maar wel fijn.

Hier een rotmiddag, opeens werd het verlies weer roder. Dacht echt dat het over was, voelde me letterlijk verlamd van angst, kon alleen nog op de bank liggen en in slaap vallen. Uiteindelijk wel naar de speeltuin gelopen met onze oppaskindjes voor vanmiddag, maar ben zo onzeker, zo bang. Ik trek dit echt niet nog twee weken zo, maar eerder zullen we geen kloppend hartje zien... Weet gewoon niet meer waar ik het zoeken moet. Als het mis moet gaan, laat het dan ook gewoon mis gaan en niet dit gezeik! Heb ook geen testen meer in huis en winkels zijn dicht. Maar ja, wat zegt een test nu nog...vanochtend was het nog positief, dat zal nu echt niet opeens anders zijn, zelfs al gaat het mis. Bah bah bah, huilen staat me nader dan het lachen, weet het echt niet meer. En wil hier ook niet zo zeuren want ik ben tenslotte nog wel zwanger en zovelen hier niet (meer).

Moet wat gaan eten, nergens zin in. Wil slapen en niks meer weten tot minimaal de 20e.

Geplaatst

Lieve Henne

Je zeurt absoluut niet hoor!! Hier wordt je toch ook gek en onzeker van!? Ik hoop dat je er kracht uit kan putten dat je geen krampen hebt.

Ik moet denken aan de dag dat ik met 13 weken ineens bloed voelde en zag stromen, totale paniek maar ergens zei een (klein) stemmetje, ademhalen, er zijn geen krampen dus vast iets buiten het kindje om....

Gelukkig zijn er veel goede zwangerschappen die ondanks het ( vaker) voirkomende verlies goed verlopen maar als het jezelf overkomt dan moet je van goede huize komen om de periode tot in jouw geval de eerste echo door te komen...

Ik hoop dat je wat afleiding hebt met je logeetjes en wel proberen iets te eten hoor.

Liefs Babeth

Sterkte!!

Geplaatst

Lieve Babeth... :-) thanks! Punt is dat ik nu ook heel erg mijn rug en buik voel trekken. Niet echt krampen, maar erg fijn is het ook niet. Het ergste is gewoon dat het vertrouwen weg is. Zelfs een positieve test zegt me niks op het moment. En ik zie vreselijk tegen de komende week op: drukte op werk, dinsdag een training tot 20.45 uur, woensdagmiddag crematie, donderdag kraamvisite....kan het nog leuker allemaal? En dan is er nog maar één week voorbij...

Geplaatst

Henne wat zwaar allemaal, weet precies hoe het voelt.

Kunnen wij je maar 2 wk vooruit schoppen.

Wij hebben geilt om een mini plaat, zoiets als gourmet.

Morgen bbq.

Gast Guusje
Geplaatst

Sen, wat moeilijk allemaal voor je. Kan me wel voorstellen dat je er even doorheen zit. Hoop dat je ergens war rust kan vinden.

Fran, leuke bikini, lekker vrolijk! En veel plezier bij de film, ik heb me er rot om gelachen.

Oh Henne, wat een onzekerheid. Kon ik het maar van je weg nemen.

Hier een heerlijk dagje strand gehad. Het was druk, we weren met veel vrienden en kinderen. Waar ik overigens heerlijk van kan genieten hoor! Beetje klooien in het zand, Kasteeltjes bouwen, zand taartje maken……. En met z’n alle pizza op het strand gegeten. Is altijd zo leuk, 8 pizza’s in het midden en met z’n alle er om heen en eten maar. Heerlijk!

Ben net thuis, zo even lekker douchen, en dan nagenieten in de tuin. Hier even 2 foto's van het Noordwijkse strand

[ATTACH=CONFIG]1329[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]1328[/ATTACH]

Geplaatst

Mooie foto's Guusje.

Henne als het je gerust kan stellen gewoon testen! Heb ik het goed begrepen dat het alleen hier op het forum bekend is...ik heb er zeker één maar miss. wel twee liggen...je kan ze komen halen hoor!

Ennuh Sylvie....leg eens uit van die mini bakplaat..denk dat wij er ook één hebben maar die van jou is wel heeel bijzonder :-)

Geplaatst

he dames,

Guusje nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! hoop dat je een fijne dag hebt gehad, ondanks de afspraken in het ziekenhuis en dat je het niet echt wilde vieren...fijn dat je een heerlijke dagje strand hebt gehad...mooie foto's!!!

Zara...hoe is het gisteren gegaan in Gent??/ je komt regelmatig in mijn gedachten voorbij...als ik niet meer online kom na vanavond, dan wil ik je nu alvast heel veel sterkte voor maandag wensen...

lieve Sen...vreselijk om te lezen dat je er zo doorheen zit....het is ook niet niks wat er allemaal de laatste tijd gebeurd is en dan is het morgen moederdag, voor velen van ons al een beladen dag, maar voor jou dubbel...sterkte meissie....denk aan je!!!

Henne....vervelend om te lezen dat er nu weer rood bij is gekomen...verdorie zeg....leef met je mee...ik weet niet of je gerust stelt, maar mijn moeder en mijn zus hebben bij al hun zwangerschappen (resp. 6 en 3) bloedverlies gehad en het is uiteindelijk allemaal goedgekomen....dat je toch weer een test hebt gedaan voor de geruststelling van je gemoed is alleen maar logisch....zolang het niet erger wordt, moet je proberen moed te houden en erin e blijven geloven, al heb ik nu makkelijk praten, omdat ik niet in hetzelfde schuitje zit..maar...ik heb bij mijn zwangerschap ook bloed verlies gehad...en ondanks dat ik iedere week een echo kreeg ivm kans op bbz, weet ik hoe ongerust ik me voelde, dus ik kan het me wel voorstellen, je ongerustheid....knuffel voor jou...

he getsie syl...weer niet lekker o pde camping...maarruh...je geilt op een miniplaatje???hihihi...

Caro....fijn om te lezen dat het 'maar' een griep is en niets ernstigers...en een goeie beslissing om nu wel eens de mooie plaatsjes aan te doen als jullie naar je zus in frankrijk rijden!!...nu kun je de volgend keer zeggen...kijk...daar zijn we geweest en daar en daar kun je heel mooi slapen/eten/drinken...hihi...

Voor wie m nodig heeft: de bongidans:

:yah::happydance::silly-woohoo:go bongi go bongi:yah::happydance::silly-woohoo:come to us:yah::happydance::silly-woohoo:go bongi go...

bij ons is het een heerlijk weertje geweest....heb gisterochtend geverfd bij ons fitnesscentrum en 's middags effe buiten gezeten, daarna lesgegeven (club yoga) en vanochtend weer getest...om 9 uur was ie negatief...maar...toch nog even geknuffeld na de test...(Syl...die van donderdag of vrijdag was niet meer gelukt...nu was mijn vriend in slaap gevallen..hahahaha)...dacht 's middags, ach...laat ik nog eens testen...heb er toch genoeg...en wat denk je....positief....een smiley...hihi....dag 15 zit ik nu....dus we gaan er weer even tegenaan met knuffelen..hihihi...

morgen wordt het ook weer een mooie warme dag...'s ochtends naar mijn schoonmoeder en 's middags naar mijn eigen mams....ondanks dat we eigenlijk nu moederdag hadden kunnen vieren, denk ik er niet zo veel aan...wel op mijn verjaardag toen ik uitgeteld was...dan komt het meer naar boven...

babeth en San....lekker rustig aan doen....al lees ik dat Babeth al iets meer aan het doen is...je voelt je dus goed genoeg om rustig weer wat dingetjes te doen...fijn!!! San...de kinderkamer al flink aan het opschieten dus...mooi!!! hoe eerder ie klaar is, des te meer tijd kun je besteden aan andere dingetjes...altijd leuk...hihi...

Kaartje...rond pinksteren dus het begin van de fm's en de punctie...spannend...dat is over 5 weekjes...tijd vliegt echt zo voorbij...

Je verslagje over DD heeft me wel weer iets enthousiaster gemaakt....al voel ik er zelf niet veel voor om puregon weer te gaan gebruiken (maar misschien dat de combinatie met een ander hormoon weer anders werkt). Ik laat het op me afkomen...over 2 weken ernaar toe...

Verder ben ik het kwijt...excuses...maar ik geloof dat mijn hersenen ook een beetje nog aan het nagenieten zijn van de zon...

laidies....geniet van jullie zaterdagavond...alvast welterusten en misschien tot morgen!!!

liefs,

nico:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hoi meiden,

Guusje wat heerlijk dat dagje strand, klinkt ook erg gezelig!!

Spaatje eindelijk opheldering en gelukkig geen slecht nieuws, super

Syl ik moet lachen om die speciale plaat bij jullie.....

Nico ik moet erg lachen om je bongidans!! Wie weet helpt het hihi, fijn een positieve test, heel veel plezier ;-)

ik heb wel weter iets meer gedaan maar merk het goed, gevoelige baarmoeder en helemaal op, komende dagen weer meer plat, alhoewel het er morgen niet van komt.

Kamertje is hier geschilderd vandaag, de kozijnen en de plinten moeten nog geschilderd worden, maar we zijn al erg tevreden!

Henne wat rot!! Je hebt een druk programma komende week en wat voor een, intensief en emotioneel, en dan je eigen onzekerheid. Ik zou je zo graag gerust willen kunnen stellen, ik had vanaf het allerprilste begin lage rugpijn en een vaag gevoel in de baarmoeder maar ja zo moeilijk te vergelijken......de dagen duren zo ellendig lang als je onzeker naar een datum toeleeft.... Sterkte!!

Fren, succes morgen met de wedstrijd , zorg dat je niet uitdroogt hoor!

Zara ik hoop dat we snel iets van je horen, vind het best akelig zo,

Liefs

Babeth

Geplaatst

Leuke foto's Guusje.

Zo bijzonder is die plaat niet hoor!

Lees en leef mee maar weinig positiefs te melden. Ook nog niet bongi maar twijfel of ik eisprong gehad hebt.

Geplaatst

Guusje nog gefeliciteerd, klinkt als een gezellig dagje op het strand. Ik wil morgen ook naar het strand maar mn vriend wil niet mee :( en we hadden afgesproken dat we samen iets gaan doen. Heeft iemand nog tips? hij vind alles best als het maar geen winkelen is.

Henne, wat een rotdag weer. Kan goed begrijpen dat je er paniekerig van wordt. Zou precies hetzelfde hebben. En wat een drukke week heb je voor de boeg. En dan ook nog op kraamvisite, ga je dat allemaal wel trekken? anders gewoon niet doen en aan jezelf denken hoor.

Nico, doe je voor mij ook even je bongi-dansje want hier wil het ook maar niet doorbreken.

Syl, ik vind je spelling weer hilarisch :-)

verder heb ik zo'n trek in chocolade maar niet in huis, shit

Geplaatst

Aha morgen bbq en onweer, goede combi.

Sen hier ook zin in choco maar niets in huis, morgen inslaan. Geen tips trouwens, wil je weg of anders dvd dag op de bank met seks tussendoor :-)

Lig op bed tv te kijken en hopelijk daarna slapen.

Welterusten.

Geplaatst

Jullie mogen hier wel de resterende halve bak tiramisu op komen eten waar ik al een dag rondjes omheen loop...

Gooische vrouwen was leuk. Was er met de vriendin van m'n beste vriend. Best gezellig hoor, maar zij heeft de hele avond stoom afgeblazen over hem en wat ie allemaal verkeerd doet. Moeilijk hoor, zij is nl. Ook niet de makkelijkste...

N lekker slapen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden