Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne was helemaal vergeten je te feliciteren met je nieuwe baan, wat een kanjer van een baas zeg!!!!!!!

Hier sinds gister de gonal erbij en al sinds gisteren kloppende eierstokken, snel maar het is echt waar. Heb echt alle bijwerkingen al voorbij zien komen geloof ik. Weet ik in ieder geval dat het aan het werken is ;) Probeer ook op alle momenten van rust mooie groeiende trosjes te visualiseren in mijn gedachten, wie weet helpt het. Wordt er in ieder geval rustig van. Gelukkig nog maar 2 avonddiensten, die zijn lichamelijk niet zo zwaar en dan vrij tot 22 oktober!!!!

Heb er zin in...... die estafette ziet er in ieder geval prima uit dames

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh het stokje blijft voor jou gewoon in de lucht hangen en je pakt hem dan in november vanuit de lucht en komt achter ons aan!!!!!

Geplaatst

Henne nieuwe baan, helmaal overheen gelezen, gefeliciteerd.

Sandra ik kom uiteindelijk ook in oktober uit met de testdatum, 1 okt zou ik mogen testen bij geen ongi.

Wel lekker dat je zoveel vrij in het vooruitzicht hebt, haalt wat druk van de ketel.

Geplaatst

hai meiden

het blijft hier nog steeds spannend....mijn gevoel is nog steeds 50/50, ben echt steeds aan het nadenken op welke dag na tp ik bepaalde bijzondere dingen ervaarde met de jongens....maar wil helemaal niet zeggen natuurlijk dat het met een nieuwe zwangerschap weer zal zijn pfffffffff

Vanmiddag het reliek opgehaald, helemaal geweldig, was wel behoorlijk moeilijk om daar weer te zijn en toen we op weg naar huis reden hebben mijn man en ik elkaar beloofd om er nooit meer voor ons of voor ons gezinslid daar terug te keren.....

Ik heb een linkje voor de foto:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3WZXLBRD-D.jpg" border="0">

Geplaatst

Babeth wat een mooi reliek zeg, heel bijzonder.

Kan me voorstellen dat je in tweestrijd staat. De wachtweken blijven killie!! Succes met verder wachten....

Geplaatst

Nog 1 dienstje werken vandaag. Lekker een vroege late dienst dus mag ik op tijd mijn "vakantie" inluiden...... Gisteren stond ik erg strak, ben blij dat ik me niet meer in hoef te houden en vanaf vanavond lekker kan gaan doen waar ik zelf zin in heb. Geen vragende en "zeurende" bewoners en lekker kunnen janken zonder me in te hoeven houden.

Slaap erg kort door de spanning en hormonen. Morgen een afspraak maken bij de chiropractor om nog even de rug en bekken los te maken en dan ben ik er gewoon helemaal klaar voor. Laat dit broedkipje maar lekker broeden en dat in alle rust.

Liefs

Geplaatst

Zo Sandra, vakantie!!!! Heerlijk dat je je nu helemaal kunt richten op je eigen dingen. Probeer wel goed te slapen hoor en te ontspannen. Bij ons heeft het zaad dit keer de doorslag gegeven, daar ben ik van overtuigd, maar ik denk dat mijn ontspanningsoefeningen er zeker geen kwaad aan hebben gedaan. Regelmatig even lekker gaan zitten / liggen, ogen dicht, rustig ademhalen, al je spieren ontspannen en focussen op mooie follikels, lekker dik en zacht baarmoederslijmvlies etc. Blijf erin geloven. Ook na de positieve test ;-) (zit mezelf sinds gisteren weer helemaal gek te maken, dus kan deze wijze woorden ook aan mezelf sturen)

Geplaatst

Ik breek ook even in hier:-)

@ Babeth, wat een prachtige reliek. Echt heel mooi!

@ Henne, die gekmakerij is zo herkenbaar, maar probeer toch rustig te blijven. Lijkt me niet een verkeerd plan je eigen wijze woorden zo af en toe even uit te voeren.

En je hcg-waarde is prima, dus daar hoef je je niet zorgen om te maken.

@ Sandra, fijne vakantie!

Geplaatst

Babeth, wat mooi!

Henne, je voelt je verder goed? En weer neem ik een voorbeeld aan jou: elke avond krijgt manlief zink en een multi met Omega 3... eigenlijk voor het eerst omdat ik de andere keren alleen een gewone multi gaf... Dus hopelijk ook bij ons geeft beter zaad de doorslag straks!

Sandra, lekker relaxen en gaan!

Caroline

Geplaatst

@Henne, Wat een mooie HCG waarde! Eindelijk en dan ook nog 6 cryo's. Van harte!

@ Babeth: wat een super mooi reliek, ik had nog nooit zoiets gezien. Geweldig. Heel veel sterkte met de wachtdagen.

Moontje

Geplaatst

hai meiden

bedankt voor jullie lieve reacties! we zijn er ook echt heel blij mee, er zit dan weliswaar wat as in verwerkt maar het heeft niet gelijk het uiterlijk van een urn.

Sandra, wat goed dat je vrij hebt, en ik kan me alleen maar aansluiten bij Henne, heeeeel veel succes!!!!

Fren, officieel mag ik de 25ste testen, tot op heden nog niet gedaan!

Geplaatst

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heerlijk 5 weken alleen aan mezelf denken en visualiseren wat er in mijn lijf aan het gebeuren is.

Liefs

Geplaatst

Gerreber hoe is het met je??????? Weet nog de onzekerheid waar jullie mee begonnen en nu al zo ver!! wat vliegt de tijd.

Henne een hele grote knuffel terug. Zijn jullie al een beetje terug op aarde?? Hoe voelt je man zich nu?

Hier lekker broeden en alles op het gemakje doen. Wie heeft er zin in een bakkie? Hihi ik ben thuis hoor!!

Liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden