Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi zara,

Goed weer wat van je te horen. Hoe gaat het??

Er is zeker veel gebeurd hier, je zult veel bij te lezen hebben. Van goede berichten van fren dat er een mooie A kwaliteit is teruggeplaatst en van sylvie dat de gemeente eindelijk met geld over de brug is gekomen en dat har schoonvader wel nog verder behandeld kan worden. Tot heel naar nieuws van Henne met bbz en ruby met een mislukte punctie en slecht nieuws over eicelvoorraad. Hiermee doe ik veel andere meiden tekort, er is nog veel meer nieuws, maar dat lees je allemaal wel.

Ben erg benieuwd hoe het met jou gaat!

Liefs,

Ivfsh

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen, wat een elendig bericht! Gatver! Een dikke knuffel voor jou.

Zara, fijn weer iets van je te horen. Vraag me af hoe het met je gaat?

Ik ben uiteindelijk niet naar het strand geweest, maar lekker een relex dagje thuis.

Geplaatst

dankjewel lieve meiden, jullie lieve woorden doen me goed.

Henne, ik heb inderdaad veel zorgen over mn broer. Je weet het nooit bij hem. Maar ik heb hem nu al een paar weken niet meer gesproken. Weet niet eens meer of ik dat hier heb verteld maar toen het een paar weken geleden weer fout met hem ging, is hij gaan drinken en heeft toen (weer) een kwade dronk gekregen en toen heeft hij mij bedreigd met de dood, voor alles en nog wat uitgemaakt maar het allerergst, hij zei dat ik mijn moeder had doodgetreiterd. Dat heeft mij echt gekwetst tot op het bot... heb hem sindsdien niet meer gesproken. Mijn vader zegt dat ik het hem niet kwalijk moet nemen, hij was immers dronken maar zo makkelijk gaat dat toch niet???!!

Geplaatst

hoi dames

net thuis, heb even bijgelezen maar ben echt te moe nu, duik de douche en daarna het bed in!!

Zara je bent weer thuis!!! fijn iets van je te horen!

ik reageer morgen even uitvoeriger

trusten...

liefs

Babeth

Geplaatst

Sen, wat een klote situatie met je broer zeg. Maar ik ben het niet echt met je vader eens, dat je het je broer niet kwalijk kan nemen ivm de drank. Want zijn woorden zijn zo hard voor jou, dat je het enorm raakt. Ik snap ook wel dat je vader het goed bedoeld, maar zo werkt het echt niet.

Sen, ik weet niet wat de problemen van je broer zijn, maar denk aan jezelf he? Hoe moeilijk dat ook is.

Geplaatst

Zara welkom terug meid, ondanks het grote verdriet toch kunnen genieten van je vakantie hoop ik.

Eef Pregnyl zit erin, spannend nu aftellen tot maandag.

Ruby vindt het zo erg voor jullie wat er gebeurt en ook nog lichamelijk je klote voelen. Misschien morgen een betere dag voor je.

Sen leuk weer wat van je te horen en wat heftig can je broer zeg. Dat komt hard aan oom al wordt dit dronken gezegd, lijkt mij heel moeilijk voor je.

Werkt het gps systeem voor Iggy of Ziggy, even kwijt :-)

Simba Zipper weer terug gelukkig maar het clubje katten nu verstoord lees ik dat goed.

Henne ongeluk zit in een klein hoekje of afstapje zo te lezen met je vader. Schade nog niet zeker maar zal wel pijnlijk zijn hoor voor hem.

Vergeet er veel, hele dag niet op het forum geweest in beetje uniek voor mij. Vindt het moeilijk om te praten over de lopende zaken en behandelingen omdat het nig steeds ver weg staat van me. Toch kan ik het niet loslaten om niet te schrijven en te lezen.

Familie op bezoek geweest en was erg gezellig. Kado's gekregen voor onze verjaardagen geheel onverwacht en schoonvader heeft genoten in de voortent.

Vermoeiende dag maar goede dag.

Eindelijk ook wat ongi krampen, mag ook wel ba 4 wk te laat, hopelijk zet het nu door.

Iedereen dikke knuffel en welterusten.

Geplaatst

Zara welkom terug! Tja, we kleppen nogal veel hier, dus dat is even bijlezen...

Fren moest ook lachen om je zere borstel :-). Hoe is het met de pukkel in je neus? Is die nog doorgezet?

Sen jeetje wat een opmerking, schrik ervan. Kan me voorstellen dat je hem even niet wil spreken, dronken of niet, geen excuus vind ik, pfff...

Ga zo maar eens slapen, net vijf keer geprikt voordat ik een goeie plek had voor de deca, alles was te pijnlijk, was weer een half uur te laat trouwens!

Welterusten meiden, hoop dat iedereen goed slaapt!

Geplaatst

Meiden wil even laten weten dat ik aan jullie denk, (Caro heb zelfs van je gedroomd!!) en mijn best doe om jullie bij te houden.

Geplaatst

Sen dat is idd wel heel hard en confronterend. Mijn broertje (nou ja tje...) is jarenlang depressief geweest, soms ook psychotisch, regelmatig zelfmoordpogingen. We deden alles om ruzie te voorkomen want 'stel dat het dan mis ging'. Je loopt dus zelf continue op je tenen, maar ondertussen kan hij vanuit zijn ziekte alles zeggen. En of je nu drinkt of depressief bent of wat dan ook, het is misschien een oorzaak/reden maar nooit een excuus om mensen zo te kwetsen. Notabene mensen die je zo na staan en je willen helpen. Lieverd ik ken het gevoel en ik weet ook dat je ondanks het kwetsende nooit zou willen dat hij zichzelf iets aandoet en je dus toch zorgen blijft maken. Veel sterkte. Heb je zelf nog hulp/steun bij iemand?

Geplaatst

Lieve sen,

Wat een akelige situatie. Natuurlijk ben je daar vreselijk door gekwetst. Je vader beredeneert het verstandelijk, maar jouw gevoelens worden hier keihard mee gekwetst. Voel met je mee.

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Wat n verhalen weer, die van sen, daar heb ik nog wel even aangedacht, pfff ik sta helemaal achter wat de anderen schrijven

Lieve sen, het ergste vindt ik nog dat hij je niet alleen onnodig kwetst, maar ook nog met de dood bedreigd, en dat je dat niet het ergste vindt. Ik weet niet hoe dronken iemand moet zijn om te vergeten dat dit gezegd is, maar het is natuuurlijk tekenend dat hij niks van laat horen. Zorgprofessoinals moeten een paar jaar naar school om met zo'n persoon te kunnen praten, en dat jija het dan moeilijk hebt met de belediging, dat is zo normaal. Je zou jezelf zo tekort doen. Ik vindt het ook weer zo typerend dat dan uitgerekend je vader roept dat het allemaal zo erg niet is. Blijf bij jezelf lieve sen, als ik zo'n moeilijke situatie had zou ik hulp zoeken om goed en duidelijk te kunnen communiceren. Naar die bedreiging zou ik ook overwegen om hem niet meer toegang tot je huis te geven, tot hij bij zinnen is. Er zijn grenzen. Veel sterkte en een knuffel xxx

Sylvie, jij hebt zo te lezen een leuke dag gehad, je hebt te verdiend, ennetje een dag geen forum is toch geen ramp, nouja voor ons een kleine dan ;-)

Geplaatst

Jeetje sen, het zou vreemder zijn als je je niet gekwetst gevoeld zou hebben... Ongeacht de staat waarin iemand is als dergelijke uitspraken gedaan worden, kunnen ze in mijn ogen niet goedgesproken worden. Het is en blijft een vreselijke opmerkng en de doodsverwensng er bovenop... Pff, je hebt genoeg op je bordje liggen. Misschien toch aan je vader duidelijk maken hoe gekwetst je bent? Niet alleen door de opmerkingen van je broer, maar ook door het gladstrijken van je vader?

Hier is het een saaie sombere dag... Het regent al de hele m,orgen. Vin gaat over twee uur naar schiphol, dus das ook niet leuk. Heb m gister plechig moeten beloven niet te testen als hij weg is. Spreekt natuurlijk voor zich, hoewel ik merk dat ik ongeduldig aan t worden ben.

Vraagje; ik heb het idee dat de bolletjes beter opgenomen woden, minder last van smurrie (sorry!). Zou dat een goed teken kunnen zijn?

Syl klnkt alsof je een leuke dag gehad hebt ister. Leuke cadeaus gekregen? Bongi doorgezet? Anders moet nico even voor je dansen hoor!

Geplaatst

Fren, ik geef je graag hoop, maarre worden de bolletjes niet beter opgenomen doordat je warmer bent met deze temperatuur? Aan de andere kant is een hogere temp natuurlijk weer wel een teken van zwangerschap. In deze fase voelt je gewoon veel door de bolletjes ook. Toch hoop ik dat zo dat het resultatat morgen goed is en er een emmy onstaat die goed genoeg is voor tp, pfff ellendige ww, maar zou er toch graag naar toe gaan.

Gaan je nog iets leuks doen als vindt weg is (lees afleiding ) :-) doen hoor ;-)

Geplaatst

Goeiemorgen,

Ben wel benieuwd wat je gedroomd heb Spaatje??

Hier ook regenachtig... even wat anders dan gisteren strandweer maar ja het was voorspeld. Maar eens zien wat we gaan doen vandaag, niet veel denk ik...

Geplaatst

Hee fren,

Geen idee eigenlijk, ik heb daar nooit zo bewust op gelet. Ik hoop voor je dat het een goed teken is!

Eef: spannende dag morgen!!! Lekker rustig aan doen vandaag.

Tot later!

Geplaatst

He bah Sen wat heftig zeg. Sterkte met je gevoelens, je hebt al genoeg aan jezelf.

Zara welkom terug weer!!!!!

Hier ook niet veel te melden, goed geslapen, nog wel last van rug enzo van de drukke dagen. Gister even weg geweest maar snel weer thuis. Kwam een vriend langs die gelijk is blijven bbq-en en het was heel gezellig.

Vandaag staat hier ook niet veel op het program.

Geplaatst

Fren ik ga je geen valse hoop geven toch als ik dat herken? Alle keren dat het mislukt was leek het of ik na een week ofzo die bollen rechtstreeks weer naar buiten werkte. Toen ik zwanger was, was dit niet zo. Maar je bent natuurlijk ook wel overal op gefocused nu, alles valt op. En ik weet zelf hoe erg het is als dingen herkend worden en de ander wel zwanger is en jij niet. Dus ik heb gewoon niks gezegd oké? ;-)

Geplaatst

he meiden,

jullie hebben helemaal gelijk wat mijn broer betreft. Hij is al jaren aan het sukkelen met psychische problemen en verslaving. Heeft ook al diverse diagnoses gehad: adhd, depressie, borderline, bipolair en nu weer hsp. Maar watvoor stempel ze er ook op drukken, het is en blijft heel moeilijk en energievretend om mee om te gaan. Ik herken veel van mijn moeder in zijn gedrag. Zij had borderline. Het is dus niet voor het eerst dat ik met dit bijltje hak om het maar zo te zeggen. Hij heeft zich nu vrijwillig laten opnemen en komt zo af en toe even thuis (zoals nu 1 nachtje).Hijzelf schopt momenteel tegen alles en iedereen, zegt dat hij "iedereen doorheeft" dat iedereen hem gebruikt en in de maling neemt of laat barsten. Maar hij ziet niet dat hij zelf diegene is die iedereen van zich afschopt. Ik vind het inderdaad ook kwetsend dat mijn vader zegt dat ik(!) het niet begrijp als ik zeg dat ik gekwetst ben. Bovendien, dit is niet de eerste keer dat hij mij zo heeft gekwest. Heb al vanalles meegemaakt, een paar keer mn verjaardag verpest met een kwade dronk (zelfs met visite erbij die hij ging bedreigen) ik ben opgebeld terwijl ik in het buitenland zat met vakantie, was hij hier zn huis aan het slopen. Ach, kan er een boek over schrijven je zult het gewoon niet geloven allemaal zo bizar. Mn rugzakje is een beetje te vol. De medische molen, alle ellende uit het verleden, de tragische dood van mn moeder, mn broer steeds in crisis. Ik ben sinds kort weer terug bij een psychologe waar ik jaren geleden in behandeling was, "gewoon" om te ventileren en misschien wat handvaten te krijgen. Want dit trekt geen mens.

sorry voor mn ego berichtje meiden... kan het nu even niet allemaal in mn kop bijhouden wie waar staat maar ik denk aan jullie

Geplaatst

He sen, heftig en volkomen begrijpelijk dat je je even op jezelf focust. Goed ook dat je hulp gezocht hebt, net wa je zegt, als het alleen maar helpt om van je af te praten dan is het al waardevol. Heel veel sterkte de komende tijd, verlies jezelf niet uit het oog...

Geplaatst

hoi meiden

Jeetje Sen wat een bericht zeg, en wat heftig!!! ik moet zeggen dat ik even niet weet wat te zeggen, ik heb totaal geen ervaring met mensen die zo "ziek" zijn maar dat de opmerkingen je kwetsen tot in je ziel dat spreekt voor zich, wat moet dat moeilijk zijn om zo machteloos te staan. Ik kan me ergens voorstellen dat je vader het nog probeert te "verzachten" maar jij hebt ook gevoel en al zoveel meegemaakt en moeten doorstaan, het houdt ergens op. Heel zijn gezondheidstoestand geeft hem toch nog geen vrijbrief om anderen zo te kwetsen of te bedreigen?

Meis wat moeilijk maar wat goed van je dat jij aan de bel getrokken hebt!!! Mak je niet druk om je "ego" berichtje, dat spreekt voor zich en we zijn er toch voor elkaar!?

Pas goed op jezelf hoor.

Henne wat sneu voor je vader, ongelukkig verstapt heb ik begrepen?

Fren, dat van die bollen weet ik zo even niet meer, ik kan niet zeggen dat mij verschil van opname opgevallen is maar wie weet!!! wat ontzettend spannend zeg, heel veel succes!

Eef, morgen de punctie!!! ik wens jou alvast veel succes en dat er maar mooie embryos zullen ontstaan, krijg jij op de dag van de tp bericht of wordt je ook tussentijds op de hoogte gehouden?

wat het swipen betreft, mijn man heeft hetzelfde toestel maar gebruikt de swipe niet, vind ie helemaal niks, je kan het instellen blijkbaar?

Miki, hoe gaat het met jou? ik hoop dat je niet te veel pijn hebt van de crash, jeetje meid, als ik nu een mini zie rijden denk ik aan jou!

Zara, hoe gaat het met jou, heeft de vakantie je goed gedaan?

Hier weinig nieuws, gisteren naar een verjaardag geweest, was warm maar echt alleen maar gezeten...was erg gezellig, vannacht echt enorm geslapen, jeetje ik was echt op. Voor vandaag hebben we nog geen plannen....mijn man wil de schommelstoel in elkaar gaan zetten.

liefs

Babeth

Geplaatst

Goed dat je nu met iemand praat Sen, lijkt mij heel erg voor jullie en ben blij met mijjn super goede relatie met mijn broer.

Als je soms je ei kwijt wil voel je dan niet bezwaard, alles bij elkaar is te veel in je rugzak.

Ongi eindelijk aan het doorbreken, wat een opluchting na 4 wk.

Op de camping is de rust wedergekeerd gelukkig.

Geplaatst

ohhh Syl, eindelijk!!! kan me voorstellen dat jij er nu wel op zat te kijken, alleen met dat warme weer altijd wat minder he....

Fijn dat jullie het gisteren met de familie zo gezellig hebben gehad, deze week wordt natuurlijk ook weer spannend met je schoonvader en dan zijn zulke fijne dagen extra fijn en zoveel waard!

Morgen weer naar huis of blijf je nog wat langer?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden