Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
sandra wat fijn meid. en wat fijn dat ze zo vroeg belden! maak er een fijne dag van.

ik heb vanmorgen negatief getest. ben wel verdrietig.

Ooh Esther nee wat ontzettend oneerlijk dat je negatief test, je voelde het al een beetje maar dat maakt de schokt niet minder als het definitief is.

Vind het zo erg voor jullie.

Jullie hebben samen een sterke beslissing genomen om het toch nogmaals te proberen, het is jullie zo gegund.

Zo zie je maar weer dat blijdschap en verdriet in 15 minuten voorbij kan komen.

Heb je al enig idee wat jullie nu verder gaan doen?

Sterkte meid!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esther je hebt nu toch vroeg getest????? Je zit op dag 9, dat is vroeg hoor. Je hebt het zelf nog tegen iemand gezegt in een topic die op dag 9 getest had......... Kom op. Het kan nog steeds dan hoor!!!!! Nog even moed houden. Misschien is het een langzame groeier..... lage hcg waardes in het begin kan echt.

Geplaatst

Esther ik ben het met Sandra eens dag 9, dat wist ik niet, laat de moed nog niet zakken.

Ik had 3 dagen voordat ik positief teste ook ontzettende ongi krampen, daarom tijdens een etentje ook een lekkere borrel genomen en 3 dagen erna positieve test.

Hoe nog even vol!!!

Geplaatst

Lief san...

nee ik heb met een gevoelige test getest, die van kruidvat. Ik merkte gisteren al dat het niet goed zat. Het is ook vroeg, dat weet ik. Maar als er ook maar iets hcg zou zijn dan zou het nu wel te zien zijn. poeh....net even een flink potje zitten janken in mijn uppie en gerard gebeld. Ik ga zo het ziekenhuis maar bellen voor een evaluatieafspraak en dan op naar een volgende poging.

Wat ik gewoon het moeilijkst vind is dat je lijf je zo enorm voor de gek kan houden. Na drie behandelingen achter de rug gehad te hebben die eigenlijk allemaal hetzelfde gingen denk je je lijf toch wel een beetje te kennen. Het was deze keer zo anders dan de eerste drie keer. En toch laat je je meeslepen door wat je lijf zegt en bouw je hoop op.

bah...

Geplaatst
maar sylvie...jij had nog niet getest toch voor die tijd?

Nee niet getest ik wilde perse wachten tot officiele testdatum, uiteindelijk 1 dag ervoor getest.

Geplaatst

Ik zou woensdag ongesteld moeten worden, dan is het 14 dgn na de punctie. Dus ik heb twee dagen ervoor getest. Gisteren het vroegtesters topic doorgespit en eigenlijk zie je daar dat iedereen die een positieve test heeft dat op de negende wachtdag heeft.

Ik hoop zo dat er een paar meiden uit dit topic positief gaan testen en hun zwangerschap uit gaan dragen. Wat zou dat fantastisch zijn. Dat wordt ook wel een beetje tijd vind ik eigenlijk zo langzamerhand.

Geplaatst

lieve Esther,

geef de moed aub nog niet op. Je hebt echt vroeg getest, ik heb deze keer op wd10 getest en de streep was zo erg licht, die was de dag ervoor zeker niet positief.

ik blijf onwijs voor jullie duimen!

liefs, Hellen

Geplaatst

Oh nee Esther wat een rotnieuws.... Ik weet wat je bedoelt hoor, natuurlijk is het vroeg, maar als er hcg zou zijn, dat zou dat nu toch te zien moeten zijn. Ik kén ook de uitzonderingen, maar voor mijn gevoel waren uitspraken als 'geen bloed geeft moed', of 'het kan nog' in deze fase echt niet meer reeel. Zelfs al kan het idd nog. Balen, balen, balen.... Huil maar flink uit meis.

En Sandra tranen van opluchting. We gaan hier weer van hoog naar laag he in alle emoties. Super dat er een tp is, veel succes straks en geniet van het moment. Het is tóch altijd weer bijzonder.

Zal eens nadenken over een hotel, als je de krimpenerwaard in gaat heb je wel wat leuke dingetjes, of richting Gouda. Je hoeft natuurlijk niet perse ín R'dam te gaan zitten, hoewel dat ook erg leuk kan zijn natuurlijk. In ieder geval ook genoeg lekker eten bij de hand ;-)

Hoe is het met de overige meiden vandaag?

Geplaatst

Ondanks dat jij je zo voelt Esther, ik blijf echt nog even voor je duimen. Wie weet ben jij die uitzondering die de regel bevestigd. Je zegt zelf dat het deze keer zo anders is als de vorige keren............

In ieder geval sterkte, jij kent je eigen lichaam tenslotte hetzelfde.

Geplaatst

Henne hoe ben je opgestaan vandaag???? Ga je nog wel het ziekenhuis bellen???? Je verhoging van gisteren deed gelijk een belletje bij mij rinkelen en dacht direct: o nee laat het geen ontsteking zijn. FF bloed laten checken en een echo??? Al is het maar voor controle.....

Geplaatst

Esther ik denk dat je het zelf wel aanvoelt, maar je weet het nooit zeker, dus inderdaad nog een keer testen over een paar dagen lijkt me. Potje janken kan ik me voorstellen, het is toch een teleurstelling die er uit moet.

Sandra, goed zo! Veel succes en plezier straks, je weet dus nog niet of het er 1 of 2 worden?

Ik ga vanmiddag om half 3 voor de eerste FM in Rotterdam (hoop niet dat het gaat sneeuwen zoals voorspeld) en merk dat ik toch wel een beetje zenuwachtig ben. De andere keren waren er flink wat, maar hele kleine follikels te zien op dag 10, maar ben toch bang dat er ineens heel weinig zit... Heb er een beetje hoofdpijn van zelfs, zucht... Jullie horen het eind van de middag wel. Moet nu Kwikfit bellen of ze nog naar mijn auto kunnen kijken want volgens mijn schoonvader zit mijn uitlaat los, hij kraakt als ik over een drempel rijd. Heb ik weer wat met mijn auto... Hoop dat ze zometeen tijd hebben voor ik naar Rotterdam moet.

Zo ga je samen een heel stuk op, allemaal in afwachting en dan ineens gebeurt er zoveel hier!

Esther, heel veel sterkte!!

Geplaatst

Sandar het gaat.... Gister eind vd middag was het 37.6 dus ik denk eerder dat het weer verkoudheid is dan een ontsteking. Gisteravond nog wel een trekkerig gevoel in m'n onderbuik dus verwacht nog wel eea aan bloed e.d. Nu net ontbeten, zo nog even tempen. Als het onder 37.8 zit, bel ik ziekenhuis niet. Die zeggen dan toch dat het allemaal nog normaal klinkt. Bleeeghhhh.

Caroline succes!

Geplaatst

Altijd opletten met hoge temp. Beter te vaak bellen dan te weinig.

Caroline welk zkh moet je naar toe. Veel succes, hier nog geen tekenen van sneeuw.

Geplaatst

Ach esther,wat erg. Ik heb zin om me bij sandra aan te sluiten, dat het nog kan. Ik ben helaas die verhalen over dag 9 negatief testen en dag 12 positief nog niet tegen gekomen op dit forum. Ook al drukte de kliniek mij op het hart dat dit hun regelmatig overkomen was en ze daarom aanraadden om pas te testen na 14 dagen. Maar ik wil zo graag dat jullie poging eindelijk zal resulteren in een goede zwangerschap. Veel sterkte! Ook voor gerard.

Sandra, wat fijn dat je cryo (of cryo's) teruggeplaatst worden. Succes!

Caroline, hoop dat de echo goede resultaten laat zien. Hoop dat je auto het niet laat afweten en dat het niet gaat sneeuwen. Snap dat je gestressed bent.

Geplaatst

aaah Esther...hou moed meissie...ik ken iemand die had de dag voor de officiële testdag negatief en op de testdag zelf wasie toch positief en het was bij hun de laatste poging...en een ander had een week eerder getest, ook negatief en wel zwanger uiteindelijk op de testdag...hou toch nog even moed...al zal moeilijk zijn...je lichaam kan rare dingen met je doen...ik blijf toch voor je duimen!

Babeth en Raaut...de tp gehad...heel veel succes de komende weken.

Sandra...wat een emoties...laat het maar komen meid...al die spanning is ook niet normaal...ben heel blij voor je dat het ontdooien goed is gegaan!!!

Henne...hou het maar even in de gaten...

Ursula...brrrrrr...-20....dan is het een goed idee om met de kleine binnen te blijven...

Caroline...succes met de eerste fm....ga duimen voor een mooie start!!!

verder niet veel te melden hier...

wens jullie een fijne dag toe!!

liefs,

Nico

Geplaatst

owkee....heel duidelijk is ie niet...zal eens proberen om er eentje met de digitale camera te maken...hihihi

[ATTACH=CONFIG]297[/ATTACH]

Geplaatst

Haha, zit je bij de kapper berichtjes te schrijven, ze zijn nog niet begonnen met knippen neem ik aan? Leuke foto Nico!

Auto is nog niet geregeld, heel druk bij de garage, moest eind van de ochtend maar terugbellen... Gelukkig hoor ik net dat manlief vandaag onverwacht vrij is dus dan kan het ook tussen de middag. Hij is nu trouwens flink verkouden, als ie maar geen koorts krijgt, zucht, weer iets om over te stressen... Een stressvrije behandeling bestaat niet, daar ben ik inmiddels wel achter, er is altijd wel wat.

Geplaatst

Sandra ligt nu w.s. op de stoel! Wat fijn meid dat jullie weer zover zijn. En wat zullen het weer spannende weken gaan worden voor jullie. Ik ben wel erg benieuwd hoeveel cryo's er ontdooit moesten worden!

Henne...toch wel heftig hoor dat je miskraam zo'n lange nasleep heeft. Je zei gisteren geloof ik ook al zoiets dat je het graag af wilt sluiten. Op deze manier gaat dat gewoon niet. Morgen zou je toch weer een paar uur naar het werk? Zie je dat zitten? En is het je gelukt om een mail te schrijven naar collegae?

Nico...leuk hoor zo kort. Staat je prima! Ik vind het altijd wel lef hebben zo'n kort koppie.

Heerlijk bij de kapper sylvie. Wat ga jij eraan laten doen? Trouwens op maandag naar de kapper? Bij ons is alles dicht op maandag wat kappers betreft. Ik ga ook maar eens een afspraak maken voor donderdag of vrijdag morgen. Even weer wat highlights erin en bijknippen.

Caroline...ik hoop voor je dat je follikels mooi gegroeid zijn. Ik was ook altijd wat onzeker als ik weer voor een echo moest. Nog even meid! wat een gedoe met je auto...was bij jou toch dat je er de vorige keer ook zo'n stress mee had?

Hier is de lucht erg grijs, ik vermoed dat er wel een bui uit komt vallen. Gezellig!

Vind het lief dat jullie nog voor me hopen. Gewoon blijven doen! Ik voor mezelf heb de handdoek wel in de ring gegooid hoor. Ik hoop dat het niet te lang duurd voordat ik ongesteld word. Herken me wel in wat je zegt Henne...zie mezelf niet echt behoren tot de uitzonderingen, nooit gedaan dus waarom nu wel?

Ursula...las dat je logees hebt gehad. Genieten zeker of niet? En tuurlijk is het enorm aanpassen, een week lang andere mensen om je heen...in je comfortzone. Als wij een weekend weg gaan met de hele familie ofzo dan merk je ook zo duidelijk verschillen in opvoeding en aanpak. Ik moet dan uitkijken dat dat niet blijft hangen na zo'n weekend...per slot van rekening waren er zoveel mooie momenten. Wat kouddddd bij jullie...!!!! Brrr....dat was dan toch weer niks voor mij hoor. -20 is wel erg koud! kan me voorstellen dat je dan niet naar buiten gaat met je kleine meid!

lfs

Geplaatst

Ja dat was ik Esther... van de zomer op de terugweg van de TP begaf mijn vorige auto het... Ik ben zo blij met deze, het is gewoon toeval natuurlijk dat er nu weer wat mee is maar wel sterk niet? Ga zo maar weer eens bellen...

Geplaatst

Caroline stop je man maar vol met paracetamol. Is minder slecht dan evt. koorts.

Hier een afspraak bij de gyn voor vanmiddag. Had vanochtend gebeld en hij wil me toch zien. Geloof alleen wel in Delft ipv Voorburg dus daar ga ik maar even over bellen nog.

Geplaatst

Wat goed Henne dat je toch gebeld hebt en dat ze je toch willen zien. Ik ben erg benieuwd wat ze ervan zeggen.

Caroline...net wat Henne zegt...beter nu dingen onderdrukken hoor! Paracetamol of evt. citrosan goed heet drinken.

Stom gedoen met die auto...niet stressen hoor!

Geplaatst

Fijn Henne dat je vanmiddag al terecht kan, verstandig dat je hebt gebeld.

Alleen knippen en wat bijkeleuren ik ben nogal saai met haar betreft en nee ze waren nog niet aan het knippen.

Caroline er is hier nog steeds geen sneeuw maar wel ontzettend koud. Lees net dat het deze wk overdag tegen de -10 gaat vriezen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden