Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth jou bedeltje is erg mooi. Durf je het je moeder niet te vertellen, zou ik ook niet durven.

Niet dat ze het niet begrijpen maar met het verhaal erachter geeft het veel meer betekenis.

Tamara heb jij ooit een profiel foto gehad van je enkel met een tattoo, zo ja dan weet ik wie je bent.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Klaartje...wat een prachtige hanger. Hij is fijntjes. Erg mooi.

Wat rot dat je weer bent gaan vloeien en je je niet fijn voelt. Wanneer zou je weer naar het werk gaan? Je blijft aan het kwakkelen op deze manier hé.

Wat de locatie betreft...als het verder niemand wat uitmaakt dan houden we toch gewooon rotterdam aan?

Vanmorgen opgestaan met voor mijn gevoel lage buikpijn die nu weer weg is getrokken en weer plaats heeft gemaakt voor ongikrampjes. Maar ik weet zo langzamerhand ook niet meer wat ik allemaal voel hoor.

Vanmorgen naar een doopdienst geweest van vrienden. Was lastig. Ik vind doopdiensten altijd moeilijk. Het lijkt me zo fantastisch om samen met Gerard ons kleintje aan God te mogen opdragen in bijzijn van familie en vrienden. T.n.t. altijd maar bij anderen geweest en dat doet pijn. Ik heb al een keer of vier kinderen van mijn zussen op mogen dragen, wanneer is het onze beurt om daar te mogen staan?

Wel wordt er bij ons altijd echt aandacht besteed aan stellen die geen kinderen kunnen krijgen, m.n. in het gebed. Wel bijzonder hoor. Ik vind het alleen altijd moeilijk om het medelijden te zien van andere mensen. Ik wil geen medelijden!!!

Vanmiddag naar oude vrienden, weinig zin in. Vanavond heerlijk thuis samen.

Op naar de dag van morgen. Ik denk dat ik dan ga testen.

Allemaal een hele fijne zondag!

Geplaatst

Het lijstje is ingevuld door Esther, Ruby, Caroline, Francis, Sandra, Babeth, Martha, Syvlie, een anoniem....en ik kom natuurlijk ook, heb alleen het lijstje zelf nog niet ingevuld lekker slim.

Geplaatst

hoi meiden

KLaartje wat een ontzettend mooi aandenken!! Erg lastig dat het nu weer minder met je gaat, als het vloeien nu maar eens stopt dan voel je je vast snel wat beter. Veel sterkte

Esther, wat goed dat je weer bij die doopdienst aanwezig was, ik kan me voorstellen dat het heel erg moelijk is en dat je je afvraagt wanener julliedaar met jullie hummeltje mogen staan. Moet zeggen dat ik het bijzonder mooi vind dat men in de diensten ook aan de mensen denkt waarbij het allemaal niet zo vanzelfsprekens is.... je hebt het over dat je geen medelijden wilt hebben, ik snap dat goed, herken dat gevoel maar eens zei iemand mij, zie het niet als meelijden maar mee leven... dat gaat natuurlijk maar tot op zekere hoogte maar toch....

liefs

Babeth

Geplaatst

hihihi Sylvie...ik wil inderdaad juist minder bol worden..hahahaha...maarruh...op dit moment barst ik ook van de energie door de lessen die ik gegeven heb...enne...veel plezier bij Harry Potter!!!

Ipv naar Nieuwegein vandaag heb ik een spinningles gegeven want degene die de les normaal geeft was ziek en er was niemand anders...en tja...of 8 uur van thuis zijn, of maar 2 uur...om 6 uur opstaan of om 9 uur...dan heeft dat laatste toch mijn voorkeur...hihihi...heb me weer flink laten gaan...hahahaha...

Esther...spannend...ik hoop zo dat je een positieve test in handen kunt houden binnen kort...ben aan het duimen voor je/jullie...dat iemand jullie kindje opdraagt zal zeker gebeuren! ben ik van overtuigd!!!

Klaartje...mooie hanger...heel eenvoudig en toch heel erg mooi...heel erg vervelend dat je weer bent gaan vloeien en dat je je helemaal niet lekker voelt...hoop dat het nu toch echt snel voorbij is...

Tamaar...welkom, ik ken je niet, maar schrijf gezellig met ons mee...mooi dat je een tp hebt gehad en nog 5 cryo's over...wow...

Sandra...als het goed is, zijn jullie cryo's nu aan het ontdooien en hebben ze zich mooi doorgedeeld...en dan morgen worden ze heerlijk teruggeplaatst in een warme baarmoeder, waar ze dan heel lang (zeg zo'n 8-9 maanden) blijven zitten...totdat ze zin hebben eruit te komen...hihihi...

had ik al verteld dat ik naar de kapper ben geweest??/ heb ze weer kort, wit en nu met een klein kuifje...zal binnenkort een foto erop zetten...

Mart...nog lekker aan het genieten van je weekendje weg?

tja...hier verder niet veel te melden...

fijne zondag verder en tot gauw!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Ik was degene die Rotterdam als voorkeur had opgegeven Sylvie, omdat ik in Bergen op Zoom woon, dus dat is dichterbij. En jij, en Klaartje had het zelf niet ingevuld dus als het de rest niet uitmaakt lijkt me Rotterdam?

Bij jou in het bedrijf lijkt me ook leuk, als jij het niet erg vind om de catering te doen? Dan moeten we nog een bedrag afspreken dat we jou allemaal cash betalen (als jij het kan voorschieten) of anders van tevoren overmaken? Weet niet wat je fijner vindt. Maar goed, dat hoeven we nu nog niet te beslissen, ik vind het al heel wat dat we nu hebben: 16 april, Rotterdam/Schiedam?

Ik zag dat er een anoniem zich heeft opgegeven? Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken? Weet jij wel wie het is Klaartje? Anders lijkt het me een beetje onhandig, we moeten toch weten wie er komen? En kunnen we nog mensen voordragen die al langer op het forum zitten maar momenteel niet (actief) meeschrijven in dit topic?

Geplaatst

Ik denk dat de anoniem wel iemand hier van ons clubje is. Is idd wel handig al zij even een naam plus email doorgeeft. En wat mij betreft is aanvulling prima, zolang het geen bijeenkomst wordt van het hele forum met een stuk of 50 meiden ;) Zo lullig voor Sylvia om dan de catering te regelen hihi. Syl, ik help wel hoor. Kan ik gelijk mijn eigen lastige dieet inpassen. En als we kiezen voor iets van een lunch kunnen we ook nog altijd allemaal iets meenemen. Zien we tegen die tijd wel. Als we allemaal de datum maar vrij houden.

Geplaatst

Nee tuurlijk niet, het is niet de bedoeling dat het hele forum komt opdagen, zie het opeens voor me, haha, Sylvie die daar staat, gerekend op 10 dames en dan staat er ineens 50 man! (vrouw)

Ik dacht bv aan MarMira, die heeft net haar 4e ICSI zien mislukken en heeft een eigen topic, schrijft niet zoveel nu maar is er toch ook alweer een tijd bij en eerder actief geweest. Geen idee of ze het zou willen trouwens hoor!

Geplaatst

We zijn bij de ex-pauzesmeisjes wel bijna allemaal van de veel-pogers he? Ongelooflijk... Ja, MarMira herinner ik me wel. Wat mij betreft welkom!

Geplaatst

Hei!

Hoe gaat het hier? Het gaat me niet lukken om bij te lezen, ik heb 1 pagina gedaan.Hoop dat ik met mijn reacties niet de plank mis sla...

Esther al bijna aan het einde van de wachtweken..spannend! Ben je al aan het broekloeren of doe je dat nooit? Wanneer ga je testen? Hoop voor jullie dat je een x jullie eigen kind mogen dopen. Hier in noorwegen doopt bijna iedereen zijn/haar kind. Is traditie, heeft weinig met geloof te maken. Mensen vinen het maar raar dat merel niet gedoopt wordt, vooral mijn oudere patienten kijken ervan op. Ben ik weer eens die rare buitenlandse. Maar ik kan het goed uitleggen en dan begrijpen de mensen het wel.

Babeth, hoe is het gegaan deze week? Ik lees in je onderschrift dat je er twee hebt laten terugplaatsen. Hoop voor je dat je als kerstkadootjes zwanger 2011 in mag gaan.

Henne, mooi sieraad, zoweiso mooi om een herinnering aan je zwangerschap te hebben. Helaas dat je lichaam er nog niet klaar mee is. Succes!

Sandra, hoe gaat het nu? Veel succes morgen. Gelukkig bellen ze vroeg.

Tamaar, veel succes in de wachtweken.

En alle andere meiden, sterkte! Ook al ben je nu misschien eventjes niet 'in de race', het is helaas iets wat je dagelijks meedraagt. Dus ook voor jullie een dikke omhelzing!

Ik ben aan het bijkomen van een drukke en gezellige week. Het was heel wat om plots met twee volwassenen en twee kiddies extra in huis te zitten. Het was de hele week kouder dan min tien (zo'n -20) en dan mag merel niet naar buiten omdat haar longetjes dan schade kunnen oplopen aangezien die nog aan het ontwikkelen zijn. Lekker binnenzitten (NOT). Ik ben aan het wachten op mijn ongi. Ik heb 1x een minibeetje ongi gehad nadat ik gestopt ben met bv en als ik vanaf toen reken ben ik nu drie weken overtijd. Die regelmatige cyclus laat vooralsnog op zich wachten. Wel zo fijn.

Geplaatst

Hallo Dames,

Er is super veel geschreven kan het niet meer bijhouden :-)

Vannacht heel gebroken geslapen door de spanning of er een terugplaatsing zou zijn en of

ze wel goed gedeeld waren.

Ik was al om 8 uur wakker en de secretariaat zou tussen 9 en 10 bellen. Door de zenuwen moest ik elke keer naar de play.

Kwam ik net de play uit bellen ze en het was kwart voor 9 vervolgens mis ik dat telefoontje nog eens. Toen ging de telefoon van mijn man, uiteindelijk medegedeeld

dat er een terugplaatsing vindt om 10 voor half 3.

Ik super blij natuurlijk. Ik moest ook met een volle blaas komen en dat is behoorlijk vervelend. Uit de 13 eicellen zijn er 4 bevrucht.

Dus de komende 2 weken zijn erg spannend!

Mart@ hoe gaat het met je, ik las dat je heel veel hoofdpijn had, ik had het ook heel erg het komt volgens mij door Decapeptyl als je die tenminste

gebruikt. Een spannend tijd voor jou dus, veel succes met spuiten en binnenkort je 1e fm.

Babeth@ Wat fijn dat je de tp al hebt gehad, hoe voel je je....

Wij schelen 3 dagen met de tp, zo kunnen we onze pijntje's delen hihihihi

Groetjes, Raaut

Geplaatst

Hai dames

Raaut, wat een mooi resultaat, jij hebt de tp ook wer achter de rug? lekker he die tp met volle blaas (not) ontspannennnnnnnnnn

Ik weet niet waarom maar ik vind ze nu al slopend die wachtdagen, had ik de vorige keren niet. Het stomme is dat mijn eierstokken/onderbuik wel gevoelig blijft, als ik moet niezen bijvoorbeeld dan heb ik het gevoel dat ze hherlijk staan te schudden en dat voelt niet fijn...

Ursela, mijn god, -20 !!! ik wist eigenl+ijk niet dat babietjes dan longschade op konden lopen, maar goed, ben die temperaturen ook niet gewend ... ik ben benieuwd wanneer jouw cyclus een beetje op orde is. Lijkt me lastig om ineens met je menstruatie verrast te worden.

Esther, hoe gaat het bij jou? nog steeds alleen krampjes maar geen menstruatie? ik duim voor je, vandaag is voor jou een spannende dag nietwaar? hoe gaat het bij je zus? ik hoop dat alles rustig is!

liefs

Babeth

Geplaatst

Henne wat een ontzettend mooi hangertje zeg!!!

Wij hebben vlak na onze 1e tp een heel klein knuffeltje gekocht... Deze staat symbool voor mijn miskraam.... Zal deze dan ook nooit wegdoen.

Balen zeg dat je je zo beroerd voelt. Ik zou zeker morgen even bellen met zh, ff checken voor de zekerheid kan nooit geen kwaad.

Raaut wat een spanning he? gebeld worden of er een bevruchting is en tp.... pfff dat lot staat me morgen te wachten, ben echt heel erg gespannen. Ga er nu wel van uit dat er een tp is. Er moet er toch zeker wel 1tje zijn.......... Hopelijk kan ik slapen vanacht. Dan gaat de tijd wat sneller. Vanaf half 9 kunnen ze bellen en dan bij ja is de tp om 10.30 uur.

Esther wat spannend nietwaar?? Ik hoop zo dat we straks bij de meeting 4 en halve maand zwanger zijn........ Mogen wij ook sommige dingen niet eten!!! Dan ga ik ook mijn dieet opgeven hihi.....

Caroline morgen eerst fm!!!!!!!!!!!!!! Dat er alvast wat mooie trosjes aan het groeien zijn.

Zo hier nu eindelijk echt samen aan de pannekoek met spek. Is niet wat de dietist voorschrijft geloof ik maar vandaag mag het vinden wij. Heb de stoofpeertjes voor morgen ook al aan de pruttel hmmmm met beenhammetje en gebakken aardappeltjes. Morgen een klein feestje natuurlijk als ik 1 of 2 emmy's in mijn buik heb.....

Nico ben benieuwd naar je nieuwe kapsel, ik ben vorige week ook naar de kapper geweest. Lekker winterkleurtje laten verver, zal ook een kijken of ik een leuke foto van kan maken.

Babeth al weer 4 dagen verder, wachten duurt lang he?

Geplaatst

Sandra, heel veel succes morgen met de tp van je cryootjes!!! dat ze maar meteen goed ontdooien en doordelen en de overige 4 nog even mogen blijven wachten....!!

Geplaatst

Even snel bijgelezen. Op zich ben ik wel wat gewend met catering, doe dat wel vaker maar nu is ook de bedoeling dat ik zelf kan zitten dus rond de 10 man is geen probleem . Vraag dan ook mijn schoonmoeder om mee te helpen met voorbereiden. Ik verzin dan een " buffet". En dan kan iedereen aangeven wat wel en niet. Ook handig voor alle zwangere onder ons, lees wij allemaal. Maar dat is allemaal voor latere zorg.

Vind het wel spannend een anoniempje......

Ursela -20, duhhh lijkt me erg koud.

Geplaatst

Thanks meiden, ben echt 1 brok zenuwen, kan wel janken van de spanning,

Sylvie vanaf half 9....... en het is een uur rijden. Hoop dat ze dus voor kwart over 9 bellen, we moeten er om half 11 zijn.

En ik ben een vroege opstaander dus zal wel weer zwaar zijn om te wachten vanaf een uurtje of 6. Heb nog wat strijk liggen dus daar vermaak ik me dan maar mee morgen vroeg. Is dat ook gelijk gedaan. En als ik terug ben dan ga ik lekker de rest van de middag mijn emmy ('s) vertroetelen en visualiseren!!!!!! Dan beginnen mijn 2 weken wacht hell......

Heb echt zin in April..... wij gaan er dan een hotelletje in de buurt zoeken. Zijn we er gelijk een weekendje op uit!!!! Goed plan dus. Ga eerdaags als het echt vast ligt eens rondkijken voor leuk hotelletje daar in de buurt.

Geplaatst

Sandra wat spannend en killing wordt het weer de komende tijd. Dat ze maar lekker op tijd bellen. Bij mij hebben ze ook op zondag ontdooid, ze zien dan vrij snel na uit de vriezer halen of het goed of fout gaat. Ik zeg meteen bellen scheelt ons veel stress.

Een gezellig hotel, mhumm, Rotterdam zit genoeg en Schiedam haha. Met mijn trouwen zaten er mensen in het Rijnmond hotel, heel simpel en basic dan heb je nog Novotel en de Windmill maar daar kun je volgens mij per uur huren. Rotterdam airport hotel is wel goed, ben je zo.

Nou lekker slapen en visualiseer je toekomstige baby.

Hoe meer mensen zw hoe minder wijn er ingekocht hoeft te worden.

Geplaatst

Sandra ook namens mij heel veel sterkte morgen met wachten op telefoontje. Ik hoop toch wel dat jullie een beetje slapen va nnacht. Sterkte!

Geplaatst

Mijn vriend lijkt er weinig last van te hebben. Die heeft meer last van mij. Hij vroeg de afgelopen dagen steeds maar waar ik last van had. Hij is wel heel lief voor me hoor, maar het blijft een man nietwaar??? Die doen alles anders ;)

Ik heb gelukkig goed geslapen. Lag er om 22 uur in en was wel rond 5 uur al wakker. Ik heb mijn ogen dichtgeknepen en heb het nog kunnen rekken tot half 7, niet slecht van mezelf al zeg ik het zelf......

Nog maar even wachten............... en dan het verlossende telefoontje dat het doorgaat. En dan rond de middag met zijn 4tjes (of 3tjes) veilig weer thuiskomen!!!!

En over het hotel, wil niet al te basic zitten. We zijn al heel lang niet samen weggeweest, ik vind een weekendje naar mijn ouders niet echt een weekendje weg. Dus het mag wel een heel klein beetje sjiek zijn, met vooral een lekker ontbijt. Wij zijn altijd van het lekkere hihi, vandaar de omvang.

Geplaatst

Ben net gebeld het gaat door!!!!!!!!!!

Om half 11 krijg ik ons kindje (of 2) terug waar het hoort!!!!!

Ben zo blij, zit gewoon te huilen van blijdschap, de spanning even ontladen en met goede moed de ww in.........

Geplaatst

sandra wat fijn meid. en wat fijn dat ze zo vroeg belden! maak er een fijne dag van.

ik heb vanmorgen negatief getest. ben wel verdrietig.

Geplaatst

Sandra wat een goed nieuws zeg, kan me voorstellen dat je vol blijdschap zit te huilen, deed ik ook.

Succes straks, zal aan je denken.

Een sjiek hotel kom je denk ik meer uit in Rotterdam, altijd leuk hotel zoeken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden