Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het was zeker heel leuk!! Eindelijk gezichten bij de aliassen (en de echte namen ook, haha!).

Het betrof vanmiddag idd een PI-meting. Dametjes werkten niet mee, gyn wilde toch eigenlijk wel graag op tijd naar huis vandaag :) dus na een tijdje vond ze het welletjes en mochten we weer weg. Over twee weken pas weer terug als alles goed blijft gaan.

Fijn weekend meiden!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, het was super gezellig! Heel leuk om de mensen achter de namen te zien!

Meertje, je hebt lekker eigenwijze dametjes, doen waar ze zelf zin in hebben, hahaha, of had je dokter Zonnebloem, dan begrijp ik de meiden wel, hihi!

Nou meiden bedankt voor de gezellige middag en een fijn weekend!

Enrique heeft het trouwens ook mega naar zijn zin gehad (hij blijft het maar over die hoge glijbaan hebben) dit plaatje heb ik in Geldermalsen bij de pomp genomen..........

Foto-CAZDURTL.jpg

Geplaatst

Het was zeker leuk! Echt een super gezellige middag.

Ben helemaal rozig van het in de zon zitten, lekker hoor!

Heel fijn weekend meiden!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Haha, ja dokter Zonnebloem ;). Dan zetten ze het op een zwemmen!!

Enrique was echt superschattig, een mannetje om trots op te zijn hoor!! En helemaal aan gort na 3 uur lang van de glijbaan af, haha!

Geplaatst

Ha ha, zo schattig! Minstens 100 keer van die glijbaan en dan ook nog die hele klim, pfffff! Ik doe het hem liever niet na, ha ha! Hij is wel heel schattig!

Meertje, die van jou zijn nu al druk, als ze 2,5 zijn, weten ze vast ook niet van ophouden!

Ik was ook helemaal rozig en heb een lekker tukje op de bank gedaan (opoe) en daarna zijn we pannenkoeken gaan eten, ha ha! Ik had toch spijt!!!! Ik kon het niet loslaten en nu kan ik het bezuren, maar het was het waard!

Fijn weekend meiden!

Geplaatst

Ha meiden,

Zo te lezen hebben jullie het heel gezellig gehad vrijdag! En Marielle wat heb je een pracht van een zoontje! Wij hadden de pretecho gisteren, alleen lag meneer helemaal verstopt en wilde ook niet even omdraaien. Vanmorgen weer terug, meneer lag nog hetzelfde maar nu kwam ie tevoorschijn na wat gepor en geschud aan mn buik. (gisteren reageerde ie nergens op haha) Echt bijzonder om te zien hoor, echt een super schattig mannetje, lag prima op schema en is 1337 gram inmiddels. Ben blij dat we zo'n pretecho hebben gemaakt vond het heerlijk om mn mannetje weer even te zien en prachtige foto's op cd meegekregen!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Jetje

Geplaatst

dag meiden,

leuk om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad, ik heb aan jullie gedacht toen ik om 14:00 uit mijn bed kwam hahahahaha.

nou ja misschien volgende keer beter.

ik ga zo mijn bedje in normaal ben ik om drie uur snachts thuis van het werk maar nu hebben ze ook nog een uur ingepikt pffffff lekker is dat, nou ja voordeel is dat het vanaf morgen een uur langer licht blijft

doei doei

Geplaatst

He meiden,

Bedankt voor de foto's! Ze zijn leuk, vooral die ene waar we bijna allemaal onze ogen dicht hebben, ha ha!

Jetje, wat een lekkere grote knul! Het gaat nu zo snel, ze groeien heel snel wat betreft het gewicht! Was het een 3d echo? Wij hebben ook een pretecho over 1,5 week.

Moki, lekker uitgeslapen dus! Ga inderdaad vlgd keer maar mee!

Hier is de klusploeg weer volop bezig met de meubeltjes, ze zijn me zo dankbaar!

Fijne zondag meiden!

Geplaatst

zo jammer dat ik er iet bij kon zijn vrijdag, want het klinkt wel heel gezellig.

Ik heb wel heel veel kunnen leren en gisteren ook tijdens de openhuizendag.

Momenteel een beetje last van mijn bekken.

Gisteren veel te veel gedaan, schoonmaken en zo.

Morgen maar even de dokter bellen of fysiotherapy iets voor me kan doen.

Zometeen even met mijn zusje en mijn zoontje naar het strand.

fijne zondag alllemaal.

Geplaatst

Hallo meiden!

Vanochtend controle en groei-echo gehad. Op dit moment is het geschat gewicht 1400gram, keurig binnen de curve. Alleen mijn placenta speelt vals, is inmiddels “over het randje” van de uitgang gaan hangen.

Als die daar blijft liggen, wordt het helaas een keizersnee, maar daarover wordt pas bij 34 weken definitief een oordeel geveld.

Afwachten dus. Mijn bloeddruk was super: 75/115

Dus: de baby- en mama APK wederom glansrijk doorstaan!

En natuurlijk even een fotootje!

[ATTACH=CONFIG]1083[/ATTACH]

Liefs, Lot

Geplaatst

He lot,

Lekker weer helemaal goedgekeurd!

Alweer 1400 gram, jeetje wat gaat het hard!

Ik hoop dat je placenta nog een stukje aan de kant wil! Nog steeds geen zekerheid over keizersnede wel of niet.

Begin je al zenuwachtig te worden voor vrijdag? Niet doe hoor, gewoon genieten!

De kasten zijn hier zo goed als kaal, we kunnen gaan gronden. Echt ik kus de grond (van de babykamer) als alles klaar is! Tegen die tijd kan ik zeker niet bukken, ha ha!

Hoe is het met de andere meiden, lekker weekend gehad?

Kissie Mia

Geplaatst

Oja, onze uk had vanacht tot 2 keer toe de hik, onwijs grappig! Even met de dopler geluisterd, echt lief!

Schijnt dat ze dan te gulzig vruchtwater heeft gedronken!

Ze lijkt echt wel op mij, ha ha!

Geplaatst

Hey meiden!

Lot, fijn dat de apk weer ok was, nou net wat Mia zegt, hopelijk schuift de placenta nog iets op.

Jaa, bijna vrijdag, spannend hoor! Moet eerlijk zeggen dat ik wel heel nieuwsgierig ben naar je jurk hoor!!

Mia, ik ga vast en zeker ook de grond kussen (althans, poging wagen tot) als onze babykamer klaar is!! Gaat meubels een kleurtje krijgen of word het wit?

Hahaha, de hik inderdaad zo grappig, je voelt ook echt die ritmische schokjes, ....je brengt me trouwens wel op een idee, zal ook weer eens de doppler tevoorschijn halen!

Vorige week heb ik ook een brief gehad van de kraamzorg, moet donderdag bellen voor een intake afspraak, als ze maar niet gaan vragen of alles op orde is, hahahaa!! Nee dus!!

Nou meiden, ik ga vroeg mijn worst opzoeken vandaag, vannacht was Enrique ziek, hij had gisterenavond om half 10 zijn hele bed ondergespuugd, dus alles schoongemaakt en gewassen en om half 1 naar bed gegaan en het manneke maar bij me genomen, hij wilde niet alleen in zijn bedje. Maar dat slaapt toch niet lekker met zijn 3tjes in een bed van 140, en dan ook nog met die buik en een paar keer eruit snachts, was vanmorgen helemaal gaar!! Enrique voelt zich weer prima en ligt nu in zijn eigen bedje, dus nu ga ik er lekker op tijd in en past de worst er ook weer bij!! Proberen beetje slaap in te halen......truste allemaal!

Geplaatst

He meiden!

Vandaag weer aan de klus, de meubeltjes worden uiteindelijk zacht grijs. Ik ga vandaag even wat laatjes en kastdeurtjes gronden, dat kan ik redelijk rustig aan doen, is niet heel zwaar, even een uurtje en dan weer chillen. Mijn man is ook thuis, hij doet het echte werk, ik meer arbeidstherapeutisch, ha ha!

We hebben gisteren de kinderwagen besteld en vanavond kan ik een tummytub met standaard ophalen. Goh, het kopen na 26 weken is dus echt begonnen! Ik heb mezelf gisteren ook maar een Puckababy piep kado gedaan.

Mariellie, wat zielig voor je kleine man en voor jou natuurlijk! Hopelijk heb je de afgelopen nacht een betere nacht gehad! Ik heb nog niks van de kraamzorg gehoord, zal binnenkort wel komen. Ik ben benieuwd wat ze bij jullie gaan zeggen, acht zoveel heeft een baby in het begin toch niet nodig. We overdrijven het allemaal gewoon lekker, alleen het beste voor onze spruiten, toch?!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Ha meiden!

Lot, wat een mooie echo! Fijn dat alles goed was! Nog 3 nachtjes en dan de grote dag!! Hoop dat jullie lekker weer hebben!

Marielle, arme Enrique! En arme mamma :). Hoop dat ie vannacht heeft doorgeslapen! Enne, wij willen natuurlijk alles opprde hebben voor die ukkies, maar wat ze uiteindelijk het eerste nodig hebben is liefde, eten en een schone luier! Komt vast goed! Haha, straks is er geen enkele kraamverzorgster die jullie wil helpen omdat ze bang zijn dat ze moeten helpen schilderen ipv de baby verzorgen!! :)

Mia, ik krijg er dus een oppershopper-concurrent bij zo te lezen? ;) Leuk man, lekker los gaan nu!! Het mag! Ben heel benieuwd straks naar het kamertje! Foto uploaden he!

Hier alles zijn gangetje. Buik doet goed zeer (soort spierpijn) en is vaak hard, dames trappelen echt extra veel en zijn flink druk. Ook weer veel nachtelijke eetbuien; leg nu een voorraadje eten neer op mijn nachtkastje, haha! Echt erg. Als die de volgende keer niet gegroeid zijn, weet ik het niet meer hoor...!

Vanmiddag komt een vriendinnetje gezellig langs met haar zoontje van bijna 1, lekker bijkletsen!

Meiden, fijne dag!!

Geplaatst

Ha Lot,

Eigenlijk heb ik niets te zoeken op dit topic ;-)) maar wil je toch voor a.s. vrijdag een prachtige,geweldige en onvergetelijke dag toewensen.

Geniet,geniet geniet!!! en wat zal je dr prachtig uitzien met je dikke buik in een mooie jurk!

Liefs,

Elies

Geplaatst

Ja meertje, een echte concurrent oppershopper!

Ik heb ook veel trek in vanalles! Zo heb ik net gevulde eieren gemaakt, erg he! Geen feest ofzo, gewoon voor ons tweeën!

Kissie Mia

Geplaatst

Hihi, kom maar op hoor Mia! :) Gevulde eieren?? Brrrrr, moet er niet aan denken maar vid het wel heel grappig dat je die speciaal maakt voor jezelf en de uk, haha!! Ik ben er nu al twee nachten achter elkaar uit geweest vanwege een knorrende maag - heb nu zin in garnalen van de McD... Zal ik nog even in de auto stappen?? Van oppershopper tot oppersnaaier! :)

Trusten alvast!

Geplaatst

Hey meiden!

Mia, gevulde eieren?? Wat een verdraaid goed idee zeg!! Krijg er super zin in als ik dat lees, ben gek op gevulde eieren, denk dat ik morgen een schaaltje maak!!

Meertje, eruit om te eten heb ik nu niet, bij Enrique wel, en dan moest ik vooral drop hebben, maar het is wel lekker hè, om jezelf zo ongegeneerd te laten gaan, hahaha!!

Nou vanmorgen weer bij de vk geweest, alles in orde, bloeddruk mega-laag (had ik niet verwacht met al die stress) en kindje lag met het koppie onder, klaar voor lancering, haha!

Verder vond ze mijn buik prachtig, dus perfect gewoon!

Vanmiddag kwam de postbode met een grote grijns op zijn gezicht aan de deur en met een grote doos,...jawel, het pretpakket is binnen!! Heb het maar even tussen de verhuisdozen geplaatst, want wil er nog even niet aan denken!!

Nu zit ik eraan te denken om toch ook een 3D-echo te laten maken, wie van jullie was ook alweer in Utrecht geweest?? Echocentrum Utrecht was dat toch??

Nou als er iemand info heeft over Utrecht graag!!

Welterusten voor straks!

Geplaatst

Och jee, dat romantische kraampakket... NOT! Brrr, stomme verbanden! Stop maar lekker weg tussen de verhuisdozen, haha! Mooi dat je APK weer goed was!!

Mia was in Utrecht geweest dacht ik!

Trusten alvast!

Geplaatst

He meiden!

lekker hoor die eitjes, heb je twee dagen plezier van als je er genoeg eet, ha ha!

Echobureau Utrecht, echt prima en ook op sommige avonden of op zaterdag geopend (wel duurder).

Ik ben ook heel benieuwd naar dat pakketje, zal misschien nog even duren? Ik zit bij de menzis. We wachten geduldig!

Meerjte, wat heb je vanavond gesnaaid?

Ik ga zo maar even de pot rozijntjes aanvallen, ik heb de hele dag trek!!!!!

Slaap lekker!

Geplaatst

Morge meiden!

Nou ik heb het gisterenavond maar bij toastjes met paturain en smeerkaas gelaten.

Mia, ik heb ook Menzis, dus dan zal die doos bij jou ook binnenkort wel komen, ze zijn wel aan het bezuinigen volgens mij, vorige keer zat alles in zo´n handige curverbox, zit nu de duplo van Enrique in, nu zit alles gewoon in een kartonnen doos, beetje jammer, had er nog wel zo´n opbergdoos bij willen hebben.

Echobureau Utrecht heb ik even op internet gekeken, kost 110 euro, klopt dat? Denk dat ik maar eens een afspraak ga maken!

Geplaatst

He Marielle,

het kost wel wat he! Als het niet lukt met de echo (omdat je kindje niet meewerkt) mag je terugkomen. 110 euro kost het inderdaad. Ondanks alle medische echo's, wil ik het toch graag, juist omdat het voor de lol is en ze daar meestal mooie plaatjes maken.

Ik hoef dus niet met smart te wachten op het kraampakket, ach, leuke spullen koop ik zelf wel!

Gisteren lekker geshopt voor het kamertje, mooi behang, verf en een leuk stoeltje. Het geld vliegt hier werkelijk de deur uit! Hebben jullie ook he!

Meiden fijne (regenachtige) dag!

Lot, voor jou heb ik morgen beter weer besteld, moet goed komen! Een mooi dag gaat het toch wel worden! Heel veel plezier en genieten he!

Kissie Mia

Geplaatst

Geld, wat is dat? Allemaal opgegaan aan de babies...!! :)

Ik heb ook Menzis en heb het pakket nu een week of 3 in huis. Misschien zo vroeg ivm de tweeling? Zat idd een soort doos in, niet van karton bij mij maar van vlechtwerk met aapjes aan de binnenkant. Ook twee slaapzakjes met aapjes en twee apenknuffels. Ieder zijn smaak maar vind het spuuglelijk. Verder natuurlijk de gezellige verbanden enzo:). Ik had gehoord van meiden die bij VGZ zaten dat ze echt superschattige dingetjes bij het pakket kregen (ik wist niet eens dat zo'n pakket ook leuk kon zijn) dus had leuke verwachtingen... Nah ja, 't is niet anders!

Heb gister een gebakje gesnaaid, hmmmmmm! En een panini van Bakker Bart! Heerlijk!

Lot, ik duim met Mia mee voor lekker weer morgen...! Vandaag is het echt pet... :(

Ik ga er snel weer vantussen, moet zo kennismaken met de vk en zit nog in mijn joggngbroek!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden