Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou ga ik mijn kraamdoos toch ook maar snel openmaken.

Ik heb hem zo weggezet.

Vorige keer zaten er leuke dingen bij maar toen was ik nog bij Agis.

Nu bij interpolis.

Dat jullie zo lekker kunnen eten.......

Ik krijg van alles zuur en kan nog maar heel weinig eten.

Lot ik wens je een hele mooie dag morgen met supermooi weer.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kraamdoos of pakket, ik heb nog niks gehad of er iets van gehoord. Morgen maar is bellen met de verzekering dan. Lekker he al dat snaaien.. ik heb in 2 dagen 2 pakken koekjes op...had er zo'n zin in haha! En tsja die McD... heerlijk.. maar gelukkig zit er bij ons niet eentje in de buurt. Verder hier alles goed, ik merk wel dat ik het nu wat zwaarder/lastiger begint te worden en dan bedoel ik bukken, schoenen/sokken aantrekken en vooral eind van de dag ben ik het echt zat, dus vanavond lekker op de bank en morgen een vrije dag! Gisteren echt huilen toen ik thuis was vanuit het werk, was zo verschrikkelijk moe.. ik huil bijna nooit, echt hormonen dus!

Lot, een hele mooie en bijzondere dag gewenst morgen! Je zal stralen met je prachtige jurk en mooie buikje! Geniet ervan!!!!

Liefs Jet

Geplaatst

Meertje, klopt die lelijke apenmand zat er bij mij ook in en een slaapzakje en een tutdoekje, bah, alles bruin, jakkes, maar goed en de hele handel lag gewoon in een doos gekwakt, vorige keer in een nette plastic box die je zo onder je bed kon zetten, nu staat een verhuisdoos onder je bed, hahaha, of zou het de bedoeling zijn dat we alles zelf in dat lelijke gevlochten mandje proppen?? Hahahaha!!

Lot, ik wil je morgen een fantastische dag toewensen, hopelijk regent het zonnestralen!!! Geniet ervan!!

Rachel, kan wel alles eten, maar ook wel met mate hoor, krijg ook snel last van zuur nu, vooral als ik ga zwemmen, dan komt toch alles een soort van omhoog, dus morgenvroeg eet ik niets, haha.

Geplaatst

Nou meiden, ik heb echt zin in die doos, mmmm. Ach dan ben ik tenminste niet teleurgesteld!

Ik ga zo weer naar het ziekenhuis voor controle, ben benieuwd hoe het met mijn baarmoedermondje is! Nooit kunnen verwachten dat ik daar ooit heel geboeid naar kon kijken (echo) maar ooh wat is een lang en dicht baarmoedermondje toch mooi om te zien! Tenzij je al 42 weken zwanger bent, dan wil je hem heel graag kort en open!!!! Ok, lekker interessant. Ik heb niet veel te melden zoals jullie kunnen lezen!

Fijne dag, vooral Lot! Geniet meis!

Kissie Mia

Geplaatst

Jaaaaaa, Lot is een getrouwde vrouw!!! Gefeliciteerd!!

Hihi, ik heb idd alles in die lelijke vlechtmand gepropt!! En achter de deur van de babykamer gezet, haha!

Mia, succes met de check! Zal vast goed zijn!

Ben gister voor het eerst bij de vk geweest, heeft intake gdaan en even de bd gemeten, 125/75 dus prima! Was leuk om daar een keer te zijn geweest. Gisteravond onwijze buikkrampen (denk van al dat gesnaai) dus manlief schrok zo erg dat ik meteen mijn vluchttas moest gaan inpakken van 'm. Arm schaapje! :)

Fijne dag!

Geplaatst

He meiden,

Lot, hoe was de grote dag vrijdag? ik hoop dat jullie heerlijk genoten hebben!

Meertje, best leuk he, naar de vk. Het is wel eens leuk omdat het een stuk minder medisch is. Hoe gaat het met de buikkrampen? Was het inderdaad van het eten? Ach een vluchttas is niet gek om klaar te hebben staan, toch?

De controle was vrijdag weer goed, mijn baarmoederhals was zelfs langer dan normaal, raar?! Alles was mooi dicht, nu pas over 2 weken weer, lekker!!

Ik heb mijn doos ook binnen van Menzis, tja bruine aapjes, doet een beetje denken aan mijn babykamer in de jaren 70, lekker bruin (met oranje). Ach, je krijgt het maar. De rest is natuurlijk heel nuttig!

Hier zijn ze weer lekker aan de klus, voel me een beetje hulpeloos. Wil zo graag verven en klussen, maar iedereen zorgt er voor dat ik niks kan en mag doen, zo raar! Ik vind het moeilijk om alles maar uit handen te geven en volgens mij ben ik dan ook een hele vervelende opzichter voor ze, ha ha!

Ik denk dat ik maar eens ga zoeken op het net naar een leuke box, doe ik toch nog wat nuttigs!!!!

Meiden, fijne dag!

Kissie Mia

Geplaatst

Dus je hebt het kraampakket binnen, Mia? ;) Ik moest inderdaad ook gelijk aan mijn jaren 70 bruin oranje okergele babykamer denken, haha!! Heb je nog een leuke box kunnen vinden??

Rustig hier op het topic verder... Zaterdag lekker in de zon gezeten, manlief deed uit zichzelf kleine klusjes in huis waar ik heel blij van werd, dus helemaal leuk! Verder heeft hij twee roze wimpels besteld voor in onze vlaggenmast, ook heel leuk! Ik probeer rustig aan te doen, slaap best rottig de laatste paar dagen en dat hakt erin. Zojuist bedverhogers (klossen) besteld, moest ik op mijn knieen onder dat bed loeren om te kijken hoeveel we er nodig hadden, pffff. Gymnastiek dus weer gehad, haha!

Merk wel dat ik ga aftellen, heel stiekem! Lekker gevoel!

Geplaatst

Ha ha Meertje,

lekker aftellen, het is natuurlijk steeds zwaarder aan het worden voor jou. Het weer gaat steeds maar beter worden dus lekker chillen in de zon! Ik ga zaterdag met mijn oma een box kopen, die krijgen we van haar, lief he! Ik heb wel wat boxen gezien maar ze zien er eigenlijk allemaal hetzelfde uit, dus het maakt niet echt uit welke ik uitzoek. Mijn man gaat niet mee, die moet aan de klus!!

Meertje, waar heb je de wimpels besteld, leuke site?

Ik heb net wat kastdeurtjes in de verf gezet, even lekker om wat te doen. Ik weet dat iedereen "tegen" is, maar ik heb ook behoeft aan "dingen" doen!!!!

Ik zou morgen een beetje gaan babyshoppen met een zwanger vriendinnetje, maar helaas ze zit tegen zwangerschapsvergiftiging aan en het feest gaat dus niet door. Vervelend voor haar en ook een beetje jammer voor mij want ik had er zin in!!! Ik hoop voor haar dat het allemaal mee gaat vallen en de bloeddruk en eiwitten niet verder gaan stijgen. Ach, morgen maar weer schilderen!

Nu even chillen op de bank, stom maar ik mis mijn werk best wel! Ach, alles om dit mooie meisje lekker binnen te houden. Rust en regelmaat en lekkere prikken in mijn bil!

Kissie Mia

Geplaatst

Hallo lieve meiden!

Even een kleine update, foto's volgen uiteraard nog, maar die heb ik nog niet.

We hebben vrijdag een geweldige dag gehad, prachtig weer, veel lieve woorden, een emotioneel gedicht van mijn liefje (en ja hoor, daar ging ik weer..... mag ik even een zakdoek aub...) Willen jullie mee snotteren? Nou daar komt ie dan:

We weten al zo lang

Hoe echte liefde voelt

Elkaar niet hoeven zeggen

Wat je denkt, wat je bedoelt

We weten al zo lang

Van voor en tegenspoed

Van lachen, stralen, huilen

Wat verliezen met je doet

We weten al zo lang

Dat onze sterke band

Ons samen laat genieten

Tegen alles is bestand

We weten al zo lang

We zijn een hecht gezin

Een turbulente cirkel

De liefde middenin

We weten nog maar pas

Van dat kleine nieuwe leven

De som van onze liefde

Aan ons gezin gegeven

De wereld weet het nu

In hart, in bloed, in namen

Zijn ....... en ....... één

Vertrouwd, getrouwd, trouw samen

Zo lief en zo uit het hart, ben zo blij met die man van me!

Ik kom gauw weer online, maar dan met foto's!

Veel liefs,

Lot

Geplaatst

Oh Lot wat een mooi gedicht!! Heb het gelijk aan manlief laten lezen!! :) en wat fijn dat jullie een superdag hadden! Ben benieuwd naa de foto's inderdaad!

Mia, da's even schrikken van die vriendin met mogelijk zw.sch. Vergiftigng! Hoop dat ze het met rust in toom kan houden! Even schilderen kan geen kwaad toch? Als je maar niet urenlang met je neus op de verf zit en verder goed lucht, mag je vast wel een beetje helpen! Ik ga hier straks ook nog even iets in de verf zetten, dus ik doe illegaal met je mee :).

Men-o-men wat kan ik slecht in slaap komen momenteel, bah! Daarbij opgeteld het plassen, de nachtelijke snackattacks en dan manlief die vroeg wegrijdt (6.15 uur) > schiet niet op! Straks slaap inhalen, hoop ik! Sorry voor het klagen trouwens maar hier mag het hè? ;) Zolang mjn meiden lief trappelen in mijn buik ben ik de gelukkigste vrouw op aarde (ondanks het geklaag)!

Nou meiden, zet 'm op vandaag!

Geplaatst

Oh ja, die wimpels... Heb geen flauw idee eigenlijk, op een online vlaggenshop in elk geval... En ook een kerstwimpel, spuuglelijk haha! En wat lief trouwens Mia, van je oma!! Leuk dat dat nog kan en dat je je oma nog hebt...! Vraag me wel eens af of die van mij het boven in de gaten houden, hihi. Voor 1 van hen zouden dit de eerste achterkleinkinderen zijn geweest!

Geplaatst

He meiden,

Lot, wat fijn dat jullie zo'n heerlijke dag beleefd hebben! Wat een mooi gedicht, wat een gevoelige man heb je, prachtig! Ik vind het altijd zo knap als mensen zich op papier zo goed kunnen verwoorden.

We wachten met smart de (onthoofde) foto's af!

Meertje, hier mag je zeker even klagen. Je hebt het ook zwaar, een enorme buik, geen nachtrust en enorme vreetpartijen. je bent gewoon niet helemaal jezelf. Geeft toch niks!

Ik verf trouwen met verf op waterbasis, dat is niet schadelijk en daar mag de baby ook op kauwen, krijgt ze niks van! Al hoop ik natuurlijk dat ze niet aan de commode gaat kauwen, maar toch, het kan!

Wees maar lekker moe, doe rustig aan en geniet van het getrappel!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Kissie Mia

Geplaatst

Hey meiden!

Zo, net terug van een info avond op de vk praktijk, over borstvoeding, best veel van opgestoken, dingen die ik de vorige keer niet wist, dus we gaan er weer voor!

Vanmiddag was ik even bij de huisarts en jawel.......de steunkousen worden aangemeten, op mijn rechterbeen kan ik bijna niet meer staan en het been wordt steeds blauwer, ook het linker is blauw aan het worden, toen de arts keek schrok ze best wel, ik had eerder moeten komen, de kousen moeten nu echt in verband met trombose gevaar, jakkes!!

Maar goed, alles voor ons ukkie natuurlijk, gelukkig zal ik er na de bevalling geen lelijke benen aan overhouden!

Lot, wat een prachtig gedicht, kreeg echt even een brok in mijn keel! Ben ook heel benieuwd naar de foto´s!!

Meertje, klaag maar even lekker hoor, je zult inmiddels wel een megabuik hebben ofnie? Misschien is het handig om de nachtelijke vreetbuien en het plassen te combineren, dan hoef je er misschien iets minder vaak uit, dus plassen je vol proppen, nog een keertje plassen en weer je bedje in, idee??

Mia, ik wil de box en het traphek ook schilderen, dat moet idd ook op waterbasis dan, want daar wil een ukje ook op kauwen natuurlijk, ..... als ik verlof heb ga ik starten....denk ik.....

Meiden fijne nacht! (voor zover mogelijk natuurlijk)

Geplaatst

Ralletje, wat een ellende met je benen! Gelukkig trekt het weer weg na je bevalling! Pas maar op met dat trombosegebeuren, word je niet vrolijk van! Heb ik gehad met die overstimulatie in het begin van deze zwangerschap, werd compleet binnenstebuiten gekeerd om bloedproppen uit te sluiten, bahbah.

Haha, goede tip die plas/eetcombi's! :) Gelukkig hoef ik er 's nachts maar 1 keer uit om te eten! :) Heb de gemeente Geldermalsen trouwens weer even gesponsord door daar weer een positiekledingbestelling te doen -moet jou deugd doen hè? ;)

Mia, weer aan de schildelarij vandaag? :) Inderdaad wel met speciale verf doen (niet op terpentinebasis) anders is het gevaarlijk. Ben erg benieuwd naar hoe het gaat worden bij jullie op de babykamer!

Mijn moeder is hier nu de voordeur aan het schilderen, fijn idee want dat ding was best vaal. Morgen komen ze de gordijntjes in de babykamer ophangen. Vandaag de laatste aanschaf gedaan: een schemerlampje (wit met zachtroze ruitjes) voor op de babykamer. Eigenlijk is de kamer nu wel klaar dan, heerlijk! Heb me wel in mijn hoofd gehaald dat ik nog hier en daar wat muurtjes wil bijwerken in huis maar goed, dat eet geen brood.

Fijne dag meiden -hoop dat het zonnetje nog door gaat breken!

Geplaatst

Jemig Ralletje wat heftig van je been.

Dus de zalf helpt bij jou niet?

Zelf ben ik vorige week bij de fysiotherapeut geweest, omdat ik last heb van mijn bekken.

Ik heb nu een bekkenband, die ik strak om mijn heupen moet doen, zodat de boel bij elkaar wordt gehouden.

Het begint nu wel zwaar te worden vind ik.

Geplaatst

He meiden!

iedereen gaat het wat zwaarder krijgen hier!

Marielle, wat heftig van die benen van jou! Dat worden steunkousen tot in de lies!? Niet erop kunnen staan is toch wel erg onhandig en je hebt ze toch echt nog even nodig! Krijg je ze snel? Hou het in de gaten hoor, ik vind het best spannend klinken. Hoe gaat het met de klussen in het huis? Wanneer begint je verlof? Hopelijk gaat het dan beter met je benen anders kan je niet eens schilderen!

Meertje, was je uit je kleding gegroeid? Lekker dat het kamertje af is, moet toch wel heerlijk zijn! Leuk lampje, ik moet ook eens gaan shoppen, het is zo heerlijk! Heerlijk he van die behulpzame moeders!

Rachel, doe die bekkenband wat? Lastig hoor die bekkenklachten, hoe doe je dat met werken? Ook lastiger als je al een kleine hebt rondlopen, dan ben je toch al snel een stuk drukker. Rustig aan hoor.

Hier alles lekker, 28 weken!!!!!!!! Gisteren een 3d/4d echo gehad. Bij het echobureau, wat onwijs shattig! Ze heeft al best een bolle toet en een wipneusje! Geen idee van wie ze dat heeft?

Ik ga nu even lekker koffie drinken bij een vriendinnetje, hopelijk lekker in het zonnetje!

Geniet van jullie dag!

Kissie Mia

Geplaatst

Hey meiden!

Rachel, de zalf help eigenlijk maar eventjes, het koelt wel lekker, maar na een uurtje is het weer heel pijnlijk, maar ik blijf het wel lekker smeren hoor, vooral voor ik naar bed ga en dan lekker blijven liggen dat is nog het beste.

Dus jij hebt last van je bekken, nou da's ook niet mis hoor, hopelijk doet die band zijn werk goed, want bekkeninstabiliteit is erg vervelend hoor, maar idd het begint op alle fronten nu wel zwaarder te worden.

Mia, tot de lies, nee, sterker nog, ze maakt er een soort broek aan waar de buik ook in moet, ppfff, ik vroeg al of ze niet gewoon een heel pak kon maken, hahaha!!

Meertje, jij bent goed bezig in Geldermalsen!! Je bent nog steeds flink aan de koop hè, haha!

Nou ik heb net gebeld met echobureau Utrecht en ik heb 20 april de 3 en 4-D echo, ben echt super benieuwd!!

Iedereen fijne middag, geniet van het lekkere weertje!

p.s. We hebben al heel lang niets meer venomen van Suus, schrijft ze nog ergens anders mee?? Ben erg benieuwd hoe het met haar gaat.

Geplaatst

Och jee Ralletje, echt een broek!! Is dat dan een soort legging die je onder je spijkerbroek kunt dragen? Hoop dat het weer ons dan wat mild gezind zal zijn want zo'n strakke broek met warm weer... Niks aan!

Oeh, 20 april, da's al snel!! Leuk! Jullie gaan je dan nog steeds inhouden om het geslacht niet te willen weten? ;)

Rachel, lastig hoor die bekkenproblemen! Hoop dat de band zal helpen! Het klinkt wel heerlijk ondersteunend in ieder geval.

Mia, die van ons hebben ook wipneusjes! Vroeg me ook al af hoe ze daaraan kwamen... Misschien heeft het UMC iets met die embryos gedaan en alle junibaby's een wipneus gegeven? Even Ralletjes echo afwachten, kijken of haar baby ook een wipneus heeft!! :)

Gordijnen zijn opgehangen, ik heb de beschadigingen qua verf op de muur weer aangestipt, gedweild... Nou, ik verklaar de kamer nu voor af!! Joehoe!!

Geboortebord op maat is afgeleverd vanmorgen. Upladen van foto lukt natuurlijk weer niet, dus zal de meiden van wie ik de mail heb ff een fotootje sturen.

Fijne avond alvast, meiden!!

Geplaatst

Wat een leuk bord!!!!!

Jeetje, het is wel heel echt aan het worden zo, het gaat snel!

Kissie Mia

Geplaatst

Ja leuk hè? :) Speciaal laten maken want er zijn helaas niet veel tweelingborden :(. Althans, geen leuke vonden wij... Lot heeft trouwens ook een roze wimpel besteld zei ze! Heb net ff gecheckt en wij hebben ze op vlaggenwebwinkel.nl besteld.

Gefeliciteerd trouwens Mia, met de 28 weken! Ik denk Marielle trouwens ook, of bijna?

Geplaatst

Ja meiden, die broek, zie er zooooo tegenop, maar ja, trombose klinkt ook weer zo eng. Morgenvroeg ga ik weer knuffelzwemmen met Enrique, maar de laatste weken schaam ik me echt dood voor die lelijke benen, denk dat ik maar snel het water in ga en er niet meer uit!!

Meertje, ik ga mij zeker inhouden bij die echo, want mijn lief gaat niet mee, alleen mijn ma en ik zal zeker niet naar het geslacht vragen zonder dat mijn vriend erbij is, ik vind als dat verteld word dat je dan samen moet zijn. Ik moet wel zeggen dat de spanning stijgt met de dag, haha, idd, ben de 28 weken ook gepasseerd, zit nu op 28w en 2 dgn, joepie!!

Enrique had ook een wipneusje, dus ben heel benieuwd.......

Trusten voor straks!

Geplaatst

Wipneusjes!!! Die van ons ook! Het wordt een eigenwijze maand, dat juni 2011........

Nog steeds geen digitale foto's beschikbaar van het trouwen, grrrrrr, ben zo benieuwd. Heb alleen wat snapshots van mijn moeder gekregen, maar ik wil uiteraard wel een echt gave foto uploaden....

Onze wimpel komt idd ook van de vlaggenwebwinkel. Kan niet wachten tot we hem in top kunnen hijsen!!

@Ralletje: hopelijk wordt het niet te warm..... maar alles voor 't goede doel, alles beter dan een trombose been.

Ik ben, afgezien van het niet slapen maar daar hebben we t maar niet meer over, nog steeds klachten vrij, al merk ik wel dat het een beetje erg vol begint te worden vanbinnen, zeker als mevrouwtje haar zumbaoefeningen aan t doen is, oef, dat zal bij jou, Meertje, wel helemaal feest zijn!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Allemaal wipneusjes in juni dus!

Zijn jullie lekker van het weer aan het genieten meiden? Wat een top weer, heerlijk!

Ik ben gisteren lekker wezen shoppen bij babypark. Ik heb een box, boxkleed en een mobiel van mijn omaatje gekregen, lief he! Dat mensje liep te genieten daar, ze vond alles zo mooi en schattig. Zelf heb ik natuurlijk ook wat leuke dingen gescoord en opeens ben je 150 euro verder!

Ik ga ook maar eens kijken voor een bord of vlag of iets anders leuks, wel fijn om te regelen. Hebben jullie al een geboortekaartje uitgezocht? En zo ja, mag ik vragen waar? Ik vind het zo moeilijk, ik kom er maar niet uit en ben het eigenlijk zat om naar te kijken!

Hoe gaat het verder met jullie? Meertje, hou je het nog vol?

Hier gaat het best wel goed, niet veel te klagen, ook fijn!

Lot, altijd lang wachten op de foto's he! Zo leuk om naar te kijken, we wachten met smart hier!

Fijne dag meiden!

Kissie Mia

Geplaatst

vandaag een mooie wandelwagen gekocht, via marktplaats, echt supermooi.

Mijn zusje kan goed fotograferen en zij gaat ons geboortekaartje maken.

Gisteren mijn examen gehad voor mijn massage cursus.

Het viel heel erg tegen en ik zou verbaasd zijn als ik het gehaald heb.

In ieder geval nu lekker niet meer studeren en genieten van het mooie weer.

Lekker naar het strand geweest.

Met mijn bekken gaat het beter, zelfs zonder band.

Wel veel last van maagzuur.

Ralletje hoe is het met je benen wanneer krijg je de broek=

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden