Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Elies, lief van je! En ik wens je toe dat jullie laatste poging in juni net zo succesvol zal zijn als onze 3e poging.....

Liefs,

Lot

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden!

Rachel, einelijk verlof!! En dan komt de moeheid pas echt los hè! Ik kon het niet laten en heb dinsdagavond toch nog even gewerkt, haha, maar nu echt niet meer, merk wel dat ik nu pas echt doodmoe ben, lijkt net of het er nu uitkomt. Ja, de kleine lag al goed ingedaald, merk ook dat ik minder last heb van maagzuur nu en meer adem.

Lot, lekker aan de shop geslagen? Hahaha, ik heb nog een paar voedingsbeha's van de vorige keer dus ik kijk eerst of de bv nu wel lukt, vorige keer ging het niet, dus alles voor niks gekocht, was wel beetje zonde, gelukkig heb ik nog een 2e kans, haha!

Hier een heel ander probleem, we hebben de trap inmiddels kaal gemaakt, tenminste de vloerbedekking eraf, nu zit het hele ding onder de lijm en het is er niet af te krijgen, iedereen roept dat ik me erbij neer moet leggen en de trap gewoon opnieuw moet bekleden, maar dat wil ik niet, ik wil een wit geschilderde trap met een loper erop met mooie smeedijzeren roedes, maar zoals het er nu uitziet is dat bijna onmogelijk, ben er zo teleurgesteld in..........de enige optie is peperdure traprenovatie of een hele nieuwe trap, tjah... dat was nou ook weer niet de bedoeling......

Als iemand een idee heeft hoe die lijm eraf te krijgen hoor ik het graag hoor!! Ik leg me er niet zomaar bij neer......

Denk je net dat het op rolletjes loopt, krijg je dit weer!

Geplaatst

Marielle, we hebben hetzelfde met onze trap gehad en bij de praxis en gamma kan je speciaal spul kopen om

de lijm eraf te kunnen halen.

het is wel een zware klus maar bij ons is het redelijk gelukt.

Elies lief dat je ons nog volgt, ik had je toevallig een paar dagen geleden een pb bericht gestuurd.

Eigenlijk is het nog steeds onwerkelijk dat er een kindje komt.

fijn weekend allemaal

Geplaatst

Rachel, weet je nog hoe dat heet? Wij hadden namelijk al wel Alabastine lijmverwijderaar, speciaal voor trappen gehaald, maar dat spul doet dus helemaal niks bij ons, op internet vonden we de tip om cola te gebruiken en dat ging nog beter, maar ook niet van harte, maar als je de naam nog weet, kan ik er misschien naar vragen!

In ieder geval bedankt alvast, zie ik toch weer een lichtpuntje, hahaha!!

Geplaatst

nee Marielle geen idee meer hoe het heette.

Het stond tussen alle vlekkenverwijderaars e.d.

waarschijnlijk is het de allebastine geweest.

sterkte met de trap.

Geplaatst

Hey Rachel, dat is hetzelfde spul als wat we idd hebben gebruikt, op de zijflanken waar de lijm heel dun is werkt het wel, maar op de treden is het drama, maar goed, ik kan melden dat de trap nu helemaal kaal is!!! Joepie, ben zo blij!! We hebben er een verffohn opgezet en dat ging als een trein, mijn pa is er de hele dag mee bezig geweest, maar het resutaat mag er zijn, het stonk alleen wel als de hel en dus erg ongezond om in te staan, dus ik ben buiten in de tuin aan de slag gegaan, mijn vader is denk ik de rest van de week zo stoned als een garnaal, hahaha, maar het is gelukt!!

Geplaatst

je moet dan onder meldingen kijken en dan bij priveberichten.

vroeger kreeg je dan altijd een melding maar dat is niet meer.

alleen kan je niet zo goed onder meldingen kijken omdat er reklame doorheen zit.

Geplaatst

He meiden,

allemaal een lekker weekend gehad? Vandaag een lekkere regenachtige dag, goede dag om te relaxen wat mij betreft. Alleen de nesteldrang is losgebroken. Mijn lijf werkt niet mee maar in mijn hoofd wil ik 1000 dingen tegelijk doen.

Gisteren zijn we de hele dag druk geweest om de babykamer af te krijgen (vandaar dat zere lijf). Het is echt prachtig geworden. Ik stond er naar te kijken en moest echt even huilen.

Dit maakt het zo echt, gaat het nu dan echt gebeuren wat eigenlijk vorig jaar al had moeten gebeuren??? Het lijkt er dus wel op, wauw wat een gevoel, er komt gewoon een baby binnenkort en die is van ons!

Ik mis ons kleine meisje wel, al weet ik niet zeker wat ik moet missen. Maar ik ben zo blij dat ze een zusje krijgt!

Ok, ok, ik ben weer een emodoos, ik kan er niks aan doen!

Hoe gaat het verder met iedereen?

Marielle, wat een supervader heb je! De mijne doet ook veel voor ons, heerlijk al die handige vaders!

Kissie,

Mia

Geplaatst

Mia wat fijn dat de kamer zo mooi is geworden.

Ik ben ook erg snel emotioneel, maar mooi toch?

Vandaag mijn eerste verlof dag.

Ik heb een lijst gemaakt met dingen die nog gedaan moeten worden.

Momenteel ben ik een soort van grote schoonmaak aan het houden.

Net de koelkast gedaan.

Zometeen de babykleding uitzoeken en sorteren, kan ik meteen zien wat we nog nodig hebben.

Geplaatst

Meertje hoe is het nou.

Zijn jullie eindelijk lekker thuis?

Krijg je nog hulp?

Vandaag ben ik erg moe, ben een beetje grote schoonmaak aan het houden, maar het

gaat erg langzaam.

Net even een uurtje geslapen.

Vanavond weer naar school

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Hallo Meiden,

Van het weekend alle babykleertjes gewassen en in de kast gelegd, ook met tranen in mijn ogen hoor! Volgens mij zijn we allemaal mega-emo's geworden.... kan niet anders het is ook zo bijzonder. Ik blijf maar naar mijn buik kijken, alsof ie niet van mij is, alsof het gewoon niet waar KAN zijn....

Alle envelopjes voor de geboortekaartjes liggen klaar, postzegeltjes geplakt. Ik hoef ze alleen nog maar af te geven bij onze drukker, die zo lief is om, zodra hij groen ligt heeft gekregen, de kaartjes in de envelopjes te doen en te posten. Ze worden zelfs voor ons van een roze strikje voorzien (jaja, we gaan voor klassiek).

Morgen op controle, maar madammeke zit nog steeds rechtop.... dus er zal een afspraak gemaakt gaan worden voor een versie. Al vind ik dat een beetje eng, niet de handeling op zich, maar meer het feit dat de baby zelf heeft besloten te blijven zitten, dus hoe voelt het voor haar als ze nu "gedwongen" ondersteboven moet gaan liggen?? Ik merk dat ik dat toch wel beangstigend vind, zo met de nadere bevalling.... gaat het wel goed, gaat het wel lukken, zit alles erop en eraan.... zullen de onzekerheden wel zijn die horen bij het a.s. moederschap...

Ben benieuwd of Meertje inmiddels thuis is met haar kleine smurfjes. Het zal haast wel, want ze is niet meer online geweest.... zeker druk!!

Vanavond laatste les yoga.

Liefs,

Lot

Geplaatst

Hey meiden, hier alles ok, wel veel buikpijn, onderin, waarschijnlijk indalings weeen en het kindje was al zover ingedaald zei de vk, kan het nog verder? Het hoeft er nog niet uit natuurlijk, haha!!

Rachel, hoeveel weken moet je nog naar school dan? Ik ben s'avonds meestal bekaf.

Lot, da's goed geregeld met de drukker, hoef je nergens zorgen over te maken, klassiek, mooi, daar houden wij ook heel erg van.

Meertje zal wel heerlijk aan het tutten zijn met haar meiden thuis, we wachten nog op een kiekje Meertje, hahaha!!!

Geplaatst

ik moet nog 2 weken naar school maar weet nog niet of ik nog wel ga.

Gisteren ben ik tot de pauze gebleven.

Gemasseerd worden kan ik toch niet meer en masseren eigenlijk ook niet (te lang staan)

Dus kan ik alleen nog meekijken.

Ik begin ook weer last van mijn bekken te krijgen.

Marielle wel vroeg hoor de indaling bij jou, misschien komt het wel eerder.

Hoe vaak moeten jullie nou naar de vk?

Ik moest weer 2 weken wachten.

Vandaag maar even rustig aan doen.

Hoewel ik vanmiddag met mijn zoontje naar het Linaeushof ga.

Geplaatst

Hey Rachel, nou je hebt gelijk hoor, stoppen als je het niet meer trekt, goed aan jezelf en jullie beebje denken!

Ik keek er eigenlijk niet van op dat het al ingedaald was, mijn zoontje was met 32 weken ingedaald, maar kwam alsnog 9 dagen te laat, dus ben heel benieuwd of dat met een 2e anders is.

De laatste keer vk zat er 3 weken tussen, ik was er op 11 mei en nu komt ze 23 mei aan huis en 2 juni heb ik een groeiecho op de praktijk, dat is met 36 weken volgens mij, vanaf dan moet ik iedere week.

Linaeushof, leuk! Mijn familie woont in Noordwijkerhout en vroeger toen ik klein was ging ik daar altijd met mijn oom en tante naar toe! Veel plezier vanmiddag, hopelijk hebben jullie goed weer daar, hier is het een beetje druilerig en ik heb het al een paar dagen steenkoud, bbrr!

Geplaatst

Goedemiddag!

Terug uit het zkh. Mevrouwtje ligt nog steeds in een stuit. Morgen half 10 afspraak op de verloskamers, gaan ze proberen of ze wil draaien. Lukt het niet dan is de volgende afspraak bij de GYN op 30 mei met 37wk3dg, als ze dan niet spontaan gedraaid is, wordt er een KS gepland in de 38e week, nou dan vind ik 06-06-2011 wel een mooie datum :happy:.

Afwachten maar weer.

Liefs,

Lot

Geplaatst

He meiden,

Rachel, heftig nog 2 weken school, ik vind het knap hoor, denk wel aan jezelf!

Lot, ik voor je duimen dat het lukt morgen en hopelijk valt het ook mee. Het lijkt me enorm spannend! 06-06-2011, klinkt mooi. Maar ja, als het niet nodig is! Misschien wil ze dan alsnog wel op die datum komen?

Succes morgen!

Marielle, lekker al ingedaald. Onze dame lijkt ook ingedaald te zijn, prima dus.

Mochten jullie vanavond niks te doen hebben, BabyBoom om 20.30 op Ned 1!

Kissie Mia

Geplaatst

Mia, tranen hier hoor... Lief stel zijn jullie, jullie zijn volgens mij superouders zo samen!! Lag met beide meiden in mijn armen en heb nog eens een extra traantje weggepinkt bij alle stellen die hun verhaal deden; je realiseert je op zo'n moment wat je allemaal hebt doorgemaakt en oe rijk je bent als het lukt...

Geplaatst

Mia, hier ook tranen, heel emotioneel hoor! Gelukkig ook grappige momenten, moets wel lachen om je man, 2 kinderen is mooi, komt het bestek precies uit, hahaha!!!

Ik ga volgende week zeker weer kijken.

Lot, ik zal ook voor je duimen dat de kleine meid alsnog draait, 06-06-11 vind ik ook mooi, maar 11-06-11 heeft ook wel iets natuurlijk, ben heel benieuwd!!

Geplaatst

hoi meiden, ik moet me zo onderhand wel een beetje gaan schamen ik ben totaal niet meer actief op het forum, laatste tijd druk gehad en erg moe.

vandaag was me laatste dag werken en ik ben blij dat ik met verlof ben, want ik ben op pffffffffffff ik werkte de laatste weken halve dagen maar de 2 laatste waren toch het meest vermoeiend.

volgens mij heb ik ook wat gemist? meertje ben je al bevallen???? jeetje meid gefeliciteerd moet ik toch even gaan teruglezen op het forum.....

en mia babyboom ik had hem opgenomen want ik was naar zwangerschapscursus, en toen ik het verhaal hoorde van jou dacht ik gelijk zij zit zeker op het forum van juni en ja hoor, jeetje wat een leuk positief stel zijn jullie.....

nou ik ga morgen even bijlezen en proberen wat vaker op het forum te komen, moet lukken ik hoef nu niet meer te werken.

mijn man en ik gaan wel lekker even een weekendje weg nog even met zijn tweeen in een hotelletje.

nou meiden doei doei ik hoop dat het met de rest allemaal goed is.

Geplaatst

Mia ik heb natuurlijk ook gekeken en vond je ongelofelijk stoer overkomen.

Zo positief. Knap hoor.

Lot ik zou ook nog accupunctuur proberen als ik jou was.

Moki fijn dat je er weer bent.

Ik voel me een stuk beter als een paar dagen geleden gelukkig.

Heb weer wat energie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden